Ha, toch nog Ajax.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kluivert bij Holland Sport maandag!
Kan heel interessant worden.
Ja ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kluivert bij Holland Sport maandag!
Kan heel interessant worden.
In de zondag telegraaf een pagina groot artikel waarin hij spijt betuigt over de dodelijke aanrijding.quote:
Die stiltesquote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Pijnlijk...
Nee hij deed het met alle plezierquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is natuurlijk niet niks wat er gebeurd is. Ik kreeg nog steeds niet de indruk dat hij er echt spijt van had, ook al zei hij van wel.
Ik vond dat-ie 'm nog spaarde. Patrick komt elf jaar na dato niet verder dan dat het voor hem ook niet makkelijk was.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Bjoro het volgende:
ik vond Wilfried een beetje vervelend worden
of lag dat aan mij ?
Hij kreeg ruim de gelegenheid om z'n boek, dat ook niet alleen over sport gaat, te promoten. Dan kan hij daar logischerwijs vragen over verwachten.quote:Vond het ook wel goed dat Kluivert zei, dit is toch Holland Sport ?
Hij werd stevig aan de tand gevoeld, maar van iemand die een boek schrijft mag je ook verwachten dat die openhartig over dit soort dingen kan praten.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Bjoro het volgende:
ik vond Wilfried een beetje vervelend worden
of lag dat aan mij ?
Vond het ook wel goed dat Kluivert zei, dit is toch Holland Sport ?
Heeft hij het zelf geschreven?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij werd stevig aan de tand gevoeld, maar van iemand die een boek schrijft mag je ook verwachten dat die openhartig over dit soort dingen kan praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |