Mooi contrast met Jean-Mariequote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
Jongbloed is nog dezelfde saaie man als vroeger.
Dat heb je veel moois gemist.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi contrast met Jean-Marie
Mooie uitzending weer. Ik heb het sinds het op maandag uiitgezonden wordt, veel te weinig gezien.
Is hij dat altijd geweest dan ,of heeft het met wat men in je leven meemaakt te maken .quote:
Dat zou je in dit geval gauw kunnen denken maar ook in mijn herinnering is Jongbloed niet bepaald een vrolijke leuke man of boeiende spreker.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
Is hij dat altijd geweest dan ,of heeft het met wat men in je leven meemaakt te maken .
Tis oook niet verwijtend bedoelt ik zeg al ik ken hem niet buiten dat is die Pfaf(nee niet de MOD) wel heel nadrukkelijk aanwezig.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou je in dit geval gauw kunnen denken maar ook in mijn herinnering is Jongbloed niet bepaald een vrolijke leuke man of boeiende spreker.
Met Tonny van Leeuwen ook, maar ja....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Met van Beveren waren we twee keer wereldkampioen georden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |