ja, hij is niet echt al te overtuigendquote:Op maandag 3 april 2006 20:54 schreef neilpad het volgende:
Die gozert met z'n hippie harenen hoe hij zijn petje rangschikte.
Vond Martin Verkerk maar een rare, beetje de Barney van de tenniswereld.
Me neitherquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:07 schreef zjroentje het volgende:
Leuke poging tot damage control van Verkerk.
I'm not buying it.
Inderdaad.quote:
Maar een geweldig leuke vent ,schitterend die wijnproeverij.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:34 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind Museeuw maar een rare man.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:22 schreef ScienceFriction het volgende:
Wie heeft het fietsspel gewonnen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., is te zien via de site van Holland Sport.sig verwijderd door FA
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]Zal even kijken... thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., is te zien via de site van Holland Sport.![]()
ik heb echt niet geweten dat het zo,n leuke kerel was, vond hem echt topquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:05 schreef Almere-Dude het volgende:
Volgens mij is die Museeuw zo gek als een deur of hij doet alsof.
Het is inderdaad vrijwel elke keer weer een leuke show. Mooie vorm van "sportjournalistiek/ borrelpraat. Met Guus Hiddink en met Huntelaar vond ik tot nu toe de leukste afleveringen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
Het is altijd de moeite waard. Video staat weer klaar.
Er is een groot verschil tussen Nederlands basketball en NBA basketball hoorquote:Op maandag 24 april 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Basketball vind ik echt jammer. Jammer om te zien en jammer om te doen.
Op thomas Dekker na vond ik het leuk maar dat van Dekker is echt heel persooonlijk.quote:
Ik vond die basketballer met z'n pa erg magertjes (hij zat er erg ongemakkelijk bij en z'n pa die zat enorm te zweten). Verder een leuke uitzending. De tijd van Dekker viel me wel tegen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Op thomas Dekker na vond ik het leuk maar dat van Dekker is echt heel persooonlijk.![]()
Lach er maar omquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Dat met TD, dat Ullrich alleen op zondag kwam als er pizza is![]()
Mooi contrast met Jean-Mariequote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
Jongbloed is nog dezelfde saaie man als vroeger.
Dat heb je veel moois gemist.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi contrast met Jean-Marie
Mooie uitzending weer. Ik heb het sinds het op maandag uiitgezonden wordt, veel te weinig gezien.
Is hij dat altijd geweest dan ,of heeft het met wat men in je leven meemaakt te maken .quote:
Dat zou je in dit geval gauw kunnen denken maar ook in mijn herinnering is Jongbloed niet bepaald een vrolijke leuke man of boeiende spreker.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
Is hij dat altijd geweest dan ,of heeft het met wat men in je leven meemaakt te maken .
Tis oook niet verwijtend bedoelt ik zeg al ik ken hem niet buiten dat is die Pfaf(nee niet de MOD) wel heel nadrukkelijk aanwezig.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou je in dit geval gauw kunnen denken maar ook in mijn herinnering is Jongbloed niet bepaald een vrolijke leuke man of boeiende spreker.
Met Tonny van Leeuwen ook, maar ja....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Met van Beveren waren we twee keer wereldkampioen georden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |