Zoals bij de andere FA's bedoel je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pool. Jouw blauwe kleurtje wordt ook alsmaar doffer, het neigt bijna naar zwart.
Komkom. Zó weinig ben je ook weer niet aanwezig.quote:
Almaar. niet alsmaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pool. Jouw blauwe kleurtje wordt ook alsmaar doffer, het neigt bijna naar zwart.
*kuchquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Komkom. Zó weinig ben je ook weer niet aanwezig.
quote:
quote:Beide vormen zijn goed, maar er is een stijlverschil: almaar is formeler dan alsmaar. In de gesproken taal is alsmaar het gewoonst.
Stofje mag alsmaar gebruiken dan.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Komkom. Zó weinig ben je ook weer niet aanwezig.
Ik ben er te snel doorheen gegaan vanmorgen denk ik. Ik zag maar 1 plaatje voorbij komen. Misschien was het te vroeg...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ha hahahahahahahaha Gooit ie dit topic op slot.
Foto's van vrouwen die met hun linkerbeen een bal hoog houe
Zelfs Kikkerlikkers briljante topics zou deze sufferd heben gesloten.
Ik lig echt in een deuk.
Wat een cultuurbewaarder.
quote:Op 4 maart -2006 18:22 schreef Adam het volgende:
Ik wil dat tonks zijn topic een TTT word
Groetjes,
A'dam
Tuurlijk knul, wat jij wilquote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef Borkydude het volgende:
Computernerd vs Scooterjosti
Kan ik hieruit opmaken dat Snakey eerstgnoemde is?![]()
Dat, Snakey, dat ben jijquote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kwam er niet uit, wat is een eerstgnoemde?
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Soms stijgt de bagger naar je hoofd, dan wordt het gewoon even teveel allemaal.![]()
Je naam komt me niet bekend voor, dus ik denk dat eerstequote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef Borkydude het volgende:
Zijn mijn topics zo slecht of hebben die mods gewoon een hekel aan me?
moet ik weg uit ONZ?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry. Zo was het niet bedoeld
Maar je topics waren gewoon niet zo goed
.
Nee hoor, blijf maar gewoonquote:
Fijn dat je vertrouwen in me hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 12:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf maar gewoonEven geen topics meer openen en leuk meeposten in de lopende topics zal je helpen om te integreren in ONZ. En dan, ik weet het zéker, zul je een toffe user worden die toffe topics opent.
![]()
Vol is vol.quote:
Dan ga je naar google.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gezocht: viskut
Dit was geen bagger![]()
Ik zocht die link serieus
mag niet hequote:Op vrijdag 7 april 2006 00:51 schreef Bendeleider het volgende:
Snellere manier om je zak te scheren?
ban ?
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/35quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:51 schreef Bendeleider het volgende:
Snellere manier om je zak te scheren?
ban ?
ik mis nog TR in het antwoord op vraag 35quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/35![]()
Will do.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Hallo![]()
Kan iemand mijn Litso is jarig topic op slot gooien?
Guitarist.nl had er al eentje gemaakt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |