Die heb je ook nog.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:33 schreef mcDavid het volgende:
goed topic!
ík heb gewoon een leven, buiten Fok! om, zonder scooterjosti te zijn, uiteraard.![]()
We hebben er een gevonden!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kansloos mannetje, hoe voel je je nu?
Overigens ben ik geen scooterjosti, ik heb een brommer omdat ik vrij ver naar school moet en het goedkoop is.
Uiteraard ben je stoer als je iemand een kkrare man noemt, en naar The opposits luitert, nee piem jij komt er wel!
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Overigens ben ik geen scooterjosti, ik heb een brommer omdat ik vrij ver naar school moet en het goedkoop is.
Uiteraard ben je stoer als je iemand een kkrare man noemt, en naar The opposits luitert, nee piem jij komt er wel!
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
We zien tot welke groep jij behoortquote:Opleiding: Verpauperaar der Maetschappeij
Dat neem je ook serieus ofzo, bonendop.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
[..]
We zien tot welke groep jij behoort
Bonendop, tsss, ga koffie drinken en Firefox gebruiken op je Linuxnerdocomputerquote:Op woensdag 5 april 2006 16:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dat neem je ook serieus ofzo, bonendop.
En je brommer is al een tijdje kapot zo aan je gramatica te zien?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nee mijn Nederlands is niet perfect, dat weet ik, maar als je iemand daar puur op gaat aanvallen..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En je brommer is al een tijdje kapot zo aan je gramatica te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |