quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hangjeugd is tof.
Dat hebben ze hier ook gedaan. Dat was de eerste keer wel lachen. Hadden ze net voor het donker hekken neergezet en hangjeugd vlucht voor de politie op scooters en knallen vast tegen dat hek aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:17 schreef Patje1987 het volgende:
bij ons zit ook wel wat hangjeugd, toevallig in mijn wijk wat minder als in de andere wijken. maar die in de andere wijk die halen nix anders als rotzooi uit volgens mij want daar rijd de politie regelmatig rond. ook hebben ze hekken tussen de dammen tussen de huizen gezet. dat waren bekende vluchtroute's
Eensquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hangjeugd![]()
wat moeten we ermee? in de trein zetten en afvoeren naar kazachstan?
Dagenlang achter de computer? Ja ja me stage is bijna voorbijquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:31 schreef Ballicious het volgende:
Niet iedere jongere die hangt is zo'n vandaal als dat jij jezelf voorsteld. Het gaat om sociale contacten. En dat jij er dan een paar ziet hoeft niet te betekenen dat ze allemaal zo zijn. Daar komt ook bij dat het niet echt gezond is dat jij hele dagen achter je computer zit en je ogen vierkant kijkt omdat je wil gamen.
Aangezien jij hele dagen je computer verkiest boven de gezonde buitenlucht zie ik je als een contactgestoorde gek.
Tabee ole ole
En waar vind dat chillen plaats? of je dit nu ergens binnen of buiten doet. Je bent in allebei de gevallen ook een hangjongerequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Dagenlang achter de computer? Ja ja me stage is bijna voorbij
Ik zit thuis bijna nooit achter de computer, meestal chill ik met vrienden of vriendin
dan krijg je weer hang-bejaardenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef Willaaam het volgende:
Gewoon keihard klassieke muziek draaien als je ze weg wilt hebben.
Ik vind op de bank zitten met een kopje koffie en/of biertje/frisdrank geen profiel van een hangjongenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En waar vind dat chillen plaats? of je dit nu ergens binnen of buiten doet. Je bent in allebei de gevallen ook een hangjongere
Pas op! Ik bel de politiequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:32 schreef THeeF het volgende:
Ik was / ben ook hang jongeren...
Als het zomer is, wat is er dan fijner dan buiten staan in de zon, btje voetballen (10-en), btje zuipen en blowen..
En nee, wij slopen niks..
Wat doe jij ? Op je slaapkamer w88 op de Ps3....
IDD vaak zijn het grote huilies!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:47 schreef Aurelianus het volgende:
De 'dreiging' van hangjongeren vind ik altijd een beetje overtrokken. Je wordt zogenaamd uitgescholden als je er even langsloopt of fietst. Dat heb ik zelf nog niet vaak meegemaakt. Het is mijns inziens voornamelijk jeugd dat behoefte heeft aan sociaal contact en dat vinden ze op straat.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik geloof dat je verschillende soorten hangjeugd hebt.
De goede en de slechte
Wat een conclusie weer, zelf geen ervaring mee maar gewoon concluderen aan het feit dat de politie er regelmatig rondrijd en er hekken geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:17 schreef Patje1987 het volgende:
bij ons zit ook wel wat hangjeugd, toevallig in mijn wijk wat minder als in de andere wijken. maar die in de andere wijk die halen nix anders als rotzooi uit volgens mij want daar rijd de politie regelmatig rond. ook hebben ze hekken tussen de dammen tussen de huizen gezet. dat waren bekende vluchtroute's
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef Koewam het volgende:
[..]?
Maar goei. TS Noemt zichzelf ook student terwijl hij MBO doet
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef OpenDeur het volgende:
Geef ze een oranje hesje en een hark, dan kunnen ze er ook geld mee verdienen.
Hmm argumenten uit mijn postgeschiedenis kloppen niet geheel. Ik denk dat je de situatie verkeerd bekijkt. Als je sociaal wil zijn kun je toch ook gewoon bij iemand thuis met z'n allen afspreken. Je hoeft toch niet buiten te gaan staan in de kouquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dat bestudeer je zowaar vanachter je pctje?
Klagen over hangjeugd, wat moet je dan doen op je 16-19 de?
Bij je ouders op de bank hangen? hele dag achter je pc zitten?
Wat ben je eigenlijk een triest verwend rotjochie, eerst klagen dattie geen PSP mag van z'n ouders omdat ie al een ps2, DS en weet ik wat heeft en nu huilen over jongens die buiten staan te socializen.
Get a live Kevin en ga naar buiten hangen met je leeftijdsgenoten, daar is weinig mis mee hoor.
[..]
Wat een conclusie weer, zelf geen ervaring mee maar gewoon concluderen aan het feit dat de politie er regelmatig rondrijd en er hekken geplaatst zijn.
Als iedereen toch op deze manier z'n conclusie's zou trekken.
Toen ik 16 was had ik geen behoeft om met vrienden bij m'n ouders op de bank te gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:55 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Hmm argumenten uit mijn postgeschiedenis kloppen niet geheel. Ik denk dat je de situatie verkeerd bekijkt. Als je sociaal wil zijn kun je toch ook gewoon bij iemand thuis met z'n allen afspreken. Je hoeft toch niet buiten te gaan staan in de kou![]()
I never liked you![]()
Ken je me? Nee dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef tonks het volgende:
TS, heeft geen vrienden
Tot z'n 30ste wonend bij z'n oudersquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Zelf vraag ik me af hoe de TS er later uit zal gaan zien
Zou hij ooit andere hobbies krijgen dan internet en gamen?
Zou hij ooit een baan krijgen met zijn lullige mbo-studie?
Of verblijft hij een groot deel van zijn leven 'chillend' thuis op de bank?
Jij wel dan? Of beschouw je fok ook als een vriend?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef tonks het volgende:
TS, heeft geen vrienden
Duhquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij wel dan? Of beschouw je fok ook als een vriend?
ik ben een vriend van Tonks!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij wel dan? Of beschouw je fok ook als een vriend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |