Nouja, het ging er meer om dat ik hier nog geen post hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah, klein doodsverwensinkje. Word je te oud voor ONZ MP?![]()
Done, thanks.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:18 schreef mrkanarie het volgende:
oh, 2 keer deel 3 van de hardcore fotofuck, doe die van mij maar dicht, ik was later.
ghehe.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Done, thanks.
En nu maar hopen dat niemand met zijn/haar inbel internet dat topic opent, dat gaat een godsvermogen kosten.![]()
Mijn moeder.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ghehe.maar wie heeft er tegenwoordig nog inbel, dat is ook een uitstervend ras.
Daar is er ook nog maar een van.. Het is dus idd een uitstervend ras..quote:
t was niet als zodanig bedoeld.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah, klein doodsverwensinkje. Word je te oud voor ONZ MP?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t was niet als zodanig bedoeld.
sorry
Hij heeft er gisteren voor het laatst gepost. Ik heb het gisteren expres genegeerd omdat door ingrijpen van een van ons in zulke situaties de boel meestal alleen maar escaleert.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
R_ON post al 2 dagen overdag in Semi-Bikkeltijd, crew. Doe er wat aan.
Ik heb z'n post van vandaag al gewist.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft er gisteren voor het laatst gepost. Ik heb het gisteren expres genegeerd omdat door ingrijpen van een van ons in zulke situaties de boel meestal alleen maar escaleert.
Anyway, als hij weer begint zal ik ingrijpen.
Ah, cool.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb z'n post van vandaag al gewist.. Vandaar de edit in IR's lapo daar.
Zoals bij de andere FA's bedoel je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pool. Jouw blauwe kleurtje wordt ook alsmaar doffer, het neigt bijna naar zwart.
Komkom. Zó weinig ben je ook weer niet aanwezig.quote:
Almaar. niet alsmaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pool. Jouw blauwe kleurtje wordt ook alsmaar doffer, het neigt bijna naar zwart.
*kuchquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Komkom. Zó weinig ben je ook weer niet aanwezig.
quote:
quote:Beide vormen zijn goed, maar er is een stijlverschil: almaar is formeler dan alsmaar. In de gesproken taal is alsmaar het gewoonst.
Stofje mag alsmaar gebruiken dan.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Komkom. Zó weinig ben je ook weer niet aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |