Dan moet je de radio aanzettenquote:Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef Chanty87 het volgende:
Tis stil hier mèn!
Altijd jongequote:Op maandag 3 april 2006 17:16 schreef mordradead het volgende:
Gezellig topic.
Wellicht. Laten we het hem vragen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooooooo
Wie is Rayman trouwens? Is dat die Jamai look-a-like die hier vroeger weleens mee postte?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooooooo
Wie is Rayman trouwens? Is dat die Jamai look-a-like die hier vroeger weleens mee postte?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb een toetsweek! Zuper vet! De hele dag gamen omdat je niet naar school hoeft. Sweeet
Ik heb een weekje vrijwel geen colleges, maar daarna gewoon 3 weken tentamens waarin ik het niet kan maken om niet te studeren. Loop al te ver achter met vakken als Vectoranalyse. Daarnaast moet ik 2 hertentamens doen en dus alles weer opfrissen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb een toetsweek! Zuper vet! De hele dag gamen omdat je niet naar school hoeft. Sweeet
Neem een andere studie.quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb een weekje vrijwel geen colleges, maar daarna gewoon 3 weken tentamens waarin ik het niet kan maken om niet te studeren. Loop al te ver achter met vakken als Vectoranalyse. Daarnaast moet ik 2 hertentamens doen en dus alles weer opfrissen.
Hehe, de oplossing voor extreem luie mensen. Ik ben wel lui, maar ik wil wel het idee hebben dat ik iets bereikt heb als ik afstudeer, dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.quote:
Maar serieus: Astronomie??.. WTF. Kun je later lezingen houden in een planetarium.quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hehe, de oplossing voor extreem luie mensen. Ik ben wel lui, maar ik wil wel het idee hebben dat ik iets bereikt heb als ik afstudeer, dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.
Een functie waar ik nog niet eens aan gedacht hadquote:Op maandag 3 april 2006 18:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar serieus: Astronomie??.. WTF. Kun je later lezingen houden in een planetarium.
Jij komt iig dichter bij de sterren dan een willekeurige Alber Verlinden zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een functie waar ik nog niet eens aan gedacht had
Naja, hangt volledig af van de master die ik volg. Meer onderzoek kant op, onderwijs of bedrijfsleven.
quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.
Negeer de naam van de studie en schets een beeld bij het vak 'vectoranalyse' in je hoofd.quote:Op maandag 3 april 2006 18:46 schreef Tomasso het volgende:
Toffe studie Morthill
Of klinkt het alleen maar tof?
Och, ik krijg net 2 weken voor ik 20 word een HAVO diploma.quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij komt iig dichter bij de sterren dan een willekeurige Alber Verlinden zullen we maar zeggen.
Ik zelf heb ook nog geen idee wat ik ga doen. Word eigenlijk wel tijd dat ik een opleiding ga afmaken. Ben nu bijna 19 en heb nog geen diploma's..
Maar ik heb wel fun.. En zoals ik altijd zeg Fun > dit achterlijke bestaan
Kijk aan. Ik loop nu een beetje voor op mijn planning. Als alles volgens schema gaat heb ik al werk VOOR mij 30ste.. En ik heb mezelf beloofd dat ik geen poot zal uitsteken voor ik 30 ben.quote:Op maandag 3 april 2006 18:52 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Och, ik krijg net 2 weken voor ik 20 word een HAVO diploma.![]()
Kan ik wel hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Negeer de naam van de studie en schets een beeld bij het vak 'vectoranalyse' in je hoofd.
zijn dat niet die terroristen uit Baskenland?quote:Op maandag 3 april 2006 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben.
Later werk ik bij de ESA
*dagdroomt.
Dat is de ETAquote:Op maandag 3 april 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zijn dat niet die terroristen uit Baskenland?
zomfg its teh_nerdzors!quote:Op maandag 3 april 2006 19:35 schreef =HellFire= het volgende:
Hmm, ze houden me in de gaten op m'n stage. Er werd al afgevraagd "Waarom kijkt hij altijd op gamesites?"...
Ben nu vet paranoide.![]()
![]()
Ik ga gewoon bij Philips werkenquote:Op maandag 3 april 2006 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben.
Later werk ik bij de ESA
*dagdroomt.
Ja, tis allemaal vrij theoretisch, God zij dank.quote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Negeer de naam van de studie en schets een beeld bij het vak 'vectoranalyse' in je hoofd.
Astronomie in de praktijk?quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, tis allemaal vrij theoretisch, God zij dank.
Flikker toch eens op met je Philipsquote:Op maandag 3 april 2006 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bij Philips werken![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 19:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je Philips
ESA FTW
maar wel een goede noobquote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
... I knew that!
![]()
Such a noob I am...![]()
quote:
quote:
ja ja ja.quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
streep een ook nog even weg wil je
vanaf 10.000 posts en 3 bans ben je geen n00b meer kerelquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
.
noob ben ik al jaren niet meer, klees FOK! al sinds Big Brother 1
hmmz, dan kom ik nooit onder het n00b-status uit vrees ikquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanaf 10.000 posts en 3 bans ben je geen n00b meer kerel
Oh FOR FUCKS SAKE.quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanaf 10.000 posts en 3 bans ben je geen n00b meer kerel
erm, tubgirl en haar vriendjes topic openen, checkquote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh FOR FUCKS SAKE.Wat moet ik doen voor 3 bans!!
[insert tubgirl x 1337]
[insert warez-links]
[insert ban-aanvraag voor gamedemon!] ?
Jij lekker makkelijk praten trouwens, net 10.000 posts gehaald jij.
En vervolgens (wat imo ontopic was, ging over online tactics van Splinter cell 2) nog 1 post maken, checkquote:Tain : en nu weer ontopic
zeur niet, ik pas 1xquote:
Dan word jij dus 1 maal per 2131 posts gebannedquote:
Hmm, maar wie zegt dat ik de komende 10.000 posts gebanned wordtquote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan word jij dus 1 maal per 2131 posts gebanned
En bij mij is dat dus 1 maal per 6672 posts
Dat zijn de feiten tot op heden.quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, maar wie zegt dat ik de komende 10.000 posts gebanned wordt![]()
agh, feiten, het gaat om de toekomstquote:
4x hierzo.quote:
Zou dan toch liever gebanned zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben nog nooit gebanned, maar ach, iedereen op Fok kent me zowieso wel!!!
Idd dat is ook wel zoquote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zou dan toch liever gebanned zijn.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er twee bans opzitten, beide gezet door Yvonne
Eerste ban is van de 1 april grap van 2003quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste ban is van de 1 april grap van 2003Toen sloten ze ONZ, dat weet ik nog als de dag van gister... Alle Gijsjes geband
Ik heb gehoord dat een beker warme melk voor het slapen gaan helpt. Word je rustig vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:49 schreef Morthill het volgende:
Niks goedemorgen, wat een waardeloze nachtrust. Denk je na 2 weken slecht slapen, en in het weekend goed slapen eindelijk weer wat ritme te krijgen, slaap ik weer slecht. Als het zo door gaat ga ik binnekort echt langs een doktor
melkquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een beker warme melk voor het slapen gaan helpt. Word je rustig van
Een dag zonder melk is een dag niet geleefd zeg ik altijdquote:
Dan leef ik al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een dag zonder melk is een dag niet geleefd zeg ik altijdZo lekker, heerlijk helder Campina
Ghehe, tis natuurlijk persoonlijkquote:
AH Biologisch, maar goed. Moet ik eerst een magnetron hebben die nog in zo'n staat is dat ik er geen smetvrees van krijg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een dag zonder melk is een dag niet geleefd zeg ik altijdZo lekker, heerlijk helder Campina
neequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, tis natuurlijk persoonlijk
Drink je wel Chocomel ®?
En vla?quote:
Hey, dat was meteen mn volgende vraagquote:
Geldquote:
Jij hebt tenminste werkquote:
Zo waarquote:Op maandag 3 april 2006 17:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik vind het veel treuriger dat elke Ajax-coach die een jaar geen 1e wordt, wordt weggepest.
Ze komen allemaal tactisch tekort, ze kunnen de groep niet motiveren, ze kunnen niet wisselen, ze doen geen goede aankopen, etc.Met deze groep kan gewoon geen enkele trainer wat (Hiddink misschien, die kan met matige spelers een goed elftal neerzetten). Sinds van Gaal is vertrokken als coach, is geloof ik elke trainer vernedert, afgezeken, uitgekotst en weggepest. Niemand die eraan gedacht heeft om de schuld bij het bestuur te leggen?
Volgens mij verwachten Ajax-supporters elk jaar de dubbel plus de Champions League ofzo, en als dat niet lukt moet de trainer maar weer weg.
Het is echt geen toeval dat vrijwel alle ex-Ajax trainers later wél succes hebben.
Laat Blind nog 1 half jaar zitten met de nieuwe talenten en de ervaren spelers die aangekocht zijn/worden. Als ie dan 3e of lager staat in de winterstop en er geen voorruitgang is geboekt, kun je hem ontslaan.
Het is ook zo waar. Als je met Ajax geen kampioen wordt moet je wegquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso, heb je dat Blind moet weg topic weleens gelezen?
[..]
Zo waarStelletje broeliebroelies bij Ajax
![]()
dude, het loopt alweer naar de middag, heb jij geen studie of werk of zoquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso, heb je dat Blind moet weg topic weleens gelezen?
[..]
Zo waarStelletje broeliebroelies bij Ajax
![]()
uhhquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
dude, het loopt alweer naar de middag, heb jij geen studie of werk of zo
Gefeliciteerd! Is het bij het callcenter?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:09 schreef Laniboekje het volgende:
Hele goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
Ik heb een bijbaan. Gisteren kon ik al gelijk aan de slag en het is vreemd werk, wel leuk. Nu moeten jullie mij op de donderdagavond + zaterdagochtend/middag missen.
o-ooohhhwwwwwquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:09 schreef Laniboekje het volgende:
Hele goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
Ik heb een bijbaan. Gisteren kon ik al gelijk aan de slag en het is vreemd werk, wel leuk. Nu moeten jullie mij op de donderdagavond + zaterdagochtend/middag missen.
Ja, callcenter. Ik hoef gelukkig niets te verkopen, had gisteren in mijn proef al gelijk 3 klanten. Maar dat zal wel niet altijd zo gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is het bij het callcenter?
En zaterdag werken, das wel ff wennen dan, minder uitgaan op vrijdag en niet meer naar de stad
Wat moet je dan precies doen? Enquetes afnemen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, callcenter. Ik hoef gelukkig niets te verkopen, had gisteren in mijn proef al gelijk 3 klanten. Maar dat zal wel niet altijd zo gaan.
Op zaterdag is het werken van 10.00u tot 14.00u. Uitgaan op vrijdagavond zal wel wat minder worden, maar shoppen op zaterdag kan nog wel. Het werk is in de stad, dus kan ik gelijk na mijn werk mijn zuurverdiende centjes uitgeven.![]()
Op het stappen moet ik wel wat vinden ja..
Afspraken maken voor andere mensen, in dit geval hypotheek adviseurs.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat moet je dan precies doen? Enquetes afnemen?
Je zou het rustig aan kunnen doen als je uitgaat. Niet zoveel drinken en op tijd weer naar huis![]()
Das ook een goede oplossing, je hoeft immers alleen maar te zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
Of gewoon met een kater op je werk zitten [afbeelding]
Agh, als het niet leuk is merk je dat vrij snel. Ik hield AH ook maar 2 dagen volquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach, lukt me wel. Eerst maar eens kijken of ik mijn proeftijd door kom want wie weet heb ik over 2 weken ook wel weer zo iets van: Tief op met het werk!![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
JAMAI IS OP DE RADIO! STEP RIGHT UPBerniiiieeee
Sorrrrry...
Laat je gaan lanikoekjequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En het enge is dat ik nog keihard mee wil zingen ook!![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig is het al weer over. Bepaaaalde mensen willen mij ook perse horen zingenquote:
Laat het mailtje aan je leraar zienquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, mijn goede humeur is ook weer enigszins over. Voor aanstaande vrijdag moest er een les verschoven worden, dit moeten we dan even doorgeven aan een ander groepje. Dat contact met dat groepje loopt van hun kant al heel maf.. nu kreeg ik me toch een mail terug vol beschuldigingen en scheldwoorden over dat ik mijn groepje voortrok qua lestijden blablabla. Maar ik wilde juist hen een eerder weekend geven, de enige benadeelden was mijn groepje zelf.
Tief toch op man.. zo laat ik dus niet tegen me communiceren he![]()
Die doen daar toch niets mee. Moeten we zelf oplossen.. Ik zie ze vrijdag wel, zal ik ze wel even melden dat er ook normaal gereageerd kan worden op een voorstel zonder al die onnodige scheldwoorden etc.quote:
Ach ik had dan echt zoiets van krijg de schijt maar, ik geef niks meer aan jullie doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die doen daar toch niets mee. Moeten we zelf oplossen.. Ik zie ze vrijdag wel, zal ik ze wel even melden dat er ook normaal gereageerd kan worden op een voorstel zonder al die onnodige scheldwoorden etc.
Vrijdag is voor ons groepje ook de laatste les. Dus ik hoef gelukkig niet eens meer iets door te geven. Echt he, sommige mensen op de opleiding komen me nu zoooo de strot uit. Dat die een sociale opleiding doen zeg! Kan ik me echt over verbazenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach ik had dan echt zoiets van krijg de schijt maar, ik geef niks meer aan jullie door
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GodverredommeIk dacht dus dat ik volgende week vakantie had, maar dat is helemaal niet zo... Ik begin maandag gewoon met colleges. Voordeel is wel dat ik maar 4 colleges in de week heb
In juni en juli wel 7 !! tentamens
Nee, ik had niet echt afspraken staan, sowieso is het niet zo heeeel erg omdat het immers maar 4 colleges zijn:quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan ga ik zoooo voor lopen op jou met DQVIII
![]()
Ff serieus, vrij balen dat je geen vakantie had. Hopelijk had je nog geen plannen gemaakt die je nu weer moet afzeggen?
Nette tijden hoor. Vind het alleen jammer dat je zondag al begint met DQVIII.. Ik heb het spel waarschijnlijk donderdag pas ofzo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik had niet echt afspraken staan, sowieso is het niet zo heeeel erg omdat het immers maar 4 colleges zijn:
Maandag half 2 half 6
Dinsdag half 4 half 6
Woensdag half 2 half 4
Rest van de week vrij
Ik ga je dus gewoon bijhouden met DQVIII. Ik ga overigens zondag al wel beginnen
Tijden zijn heerlijk inderdaad. Lekker uitslapen en toch colleges kunnen volgen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nette tijden hoor. Vind het alleen jammer dat je zondag al begint met DQVIII.. Ik heb het spel waarschijnlijk donderdag pas ofzo.![]()
Oh, en ik ga zooo ToP niet uitgespeeld krijgen voor 12 april. Mijn eigen vrije tijd.. wat doe je?!
Succesquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
Goed, ik ga wel weer even aan de slag nu. Hoogstwaarschijnlijk tot morgen.. als ik dan nog leef.
De tandarts..![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs dat krijg ik nooit te horen, mijn gebit is gewoon altijd in ordequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
nee niet echt, ik heb niet echt problemen met tandartsen enzo, behalve dat ze zeuren dat je geen cola en bier mag drinken enzo.
Dan zeg ik : Kerel dat zei je laatst ookal en toen luisterde ik al niet, wat doet je denken dat ik het nu wel doe?
laatste wat er niet goed was bij me dat was mijn verstandskies, die hebben ze er toen maar even hardhandig uitgesloopt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs dat krijg ik nooit te horen, mijn gebit is gewoon altijd in orde![]()
Die van mij nu ook (en hopen dat het zo blijftquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ooit één gaatje gehad, verder niets. Ook mn verstandskiezen staan gewoon goed
Why mequote:Ik: Ik ga ff broodje halen, type jij nog ff de samenvatting, zijn we klaar
Hij: prima
Ik haal broodje, kom terug, zit hij te gamen
Ik: verslag af?
Hij: Nee, nog niks gedaan
Daar leer je van. Dan weet je dat je collega`s kan uitschelden als ze dom zijnquote:
lollerbbq.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar leer je van. Dan weet je dat je collega`s kan uitschelden als ze dom zijnHandig voor later
Wilde net iets posten, scroll ik daarlangs. Ja pffff.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen afgeschrikt door het tandarts plaatje?
Moest je niet 3 boekverslagen afgelopen half jaar doen alleen heb je nooit iets gedaanquote:
Ik moest er laatst 5 in 1 dag, zeur niet!quote:
Omg iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef peristilius het volgende:
Wat hebben ze gedaan met de game collection bij IGN?!
Mijn overzicht, wat doe je?
Stond Mario er toevallig op?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het mooi
Ik heb trouwens mijn geboortekaartje teruggevonden. Zat in een tas met ouwe rommel![]()
Nee, een baby die de krant aan het lezen isquote:
Links in het menu staat je overzichtquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef peristilius het volgende:
Wat hebben ze gedaan met de game collection bij IGN?!
Mijn overzicht, wat doe je?
Ik weet het, maar eerst stond de hele collectie gewoon zo mooi overzichtelijk, fuck dat menu.quote:
dat oude was ook al niet overzichtelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet het, maar eerst stond de hele collectie gewoon zo mooi overzichtelijk, fuck dat menu.
Wat is er niet overzichtelijk aan een rijtje games per platform weergegeven?quote:
zelfde reden als het nu is, er staat (bij mij) teveel in 1 lijstquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat is er niet overzichtelijk aan een rijtje games per platform weergegeven?
Ja, zoveel games als jij hebt valt ook niet overzichtelijk weer te geven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:03 schreef Tain het volgende:
[..]
zelfde reden als het nu is, er staat (bij mij) teveel in 1 lijst
Mijn ngage game lijst is wel overzichtelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, zoveel games als jij hebt valt ook niet overzichtelijk weer te geven.
Ik deed het eerst bij imdb, misschien ook maar even bij IGN invoeren, heb er toch niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie trouwens dat je ook DVD's kunt bijhouden op IGN, heb maar meteen een begin gemaakt
Ik moest 5 boeken doorlezen in 1 nacht, maar dat heb ik ook nooit gedaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moest er laatst 5 in 1 dag, zeur niet!
Heheh, ik heb nog ergens een doos liggen met die dingen. Die van m'n zus zitten er ook bij, en van m'n broer ook een paar geloof ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het mooi
Ik heb trouwens mijn geboortekaartje teruggevonden. Zat in een tas met ouwe rommel![]()
Ik moest 6 boeken in een dag, nou flikker maar mooi op ik lees wel wat samenvattingen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moest 5 boeken doorlezen in 1 nacht, maar dat heb ik ook nooit gedaan.
Hoelang duurt het om iets van 600 DVD's in te voeren?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie trouwens dat je ook DVD's kunt bijhouden op IGN, heb maar meteen een begin gemaakt
Tis best leuk om dat soort dingetjes nog eens door te nemen. Ik krijg ook spontaan weer zin om mn babyboek te gaan lezen. Maar die ligt bij mn ouders...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heheh, ik heb nog ergens een doos liggen met die dingen. Die van m'n zus zitten er ook bij, en van m'n broer ook een paar geloof ik.
Ik had het eerst bij DVD profiler ofzo, maar daar moet je een apart prog voor hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik deed het eerst bij imdb, misschien ook maar even bij IGN invoeren, heb er toch niet zo heel veel.
DVD Profiler is leuk, maar zo traag met invoeren en dat je er een aparte prog voor moet hebben is al helemaal irritantquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had het eerst bij DVD profiler ofzo, maar daar moet je een apart prog voor hebbenDus er maar weer mee gestopt. Nu bij IGN is lekker handig omdat mn games daar ook al bijgehouden worden
Ik blij dat mijn DVD collectie nog niet zo extreem isquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:07 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik me DVD's ook maar bij IGN ga bijhouden ja
Alleen is het wel gigantisch veel werk om mijn collectie nu toe te voegenIk heb veelste veel DVD's
![]()
Ik zit op 60 dvd's ofzo, allemaal orginelequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik blij dat mijn DVD collectie nog niet zo extreem is![]()
Rayman the Movie: Deel 1.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit op 60 dvd's ofzo, allemaal orginele![]()
Zit dat nou lekker?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ze opstapelt en welke dvd`s het zijn. Als het special editions zijn zit het behoorlijk oncomfortabel maar zijn het gewoon pauperfilms dan kan het riant zittenquote:
nu voel ik me weer helemaal beterquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moest er laatst 5 in 1 dag, zeur niet!
quote:Hoe vaak lees je wel niet in de krant dat er iemand met de dood is bedreigd? Wat een negativiteit!
Wij vinden dat het best gevierd mag worden als je als bekend persoon niet wordt bedreigd. Daarom sturen wij felicitaties in het rond en hopen we op enkele positieve reacties terug!
dvd profiler heerscht daarvoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oud.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef Roi het volgende:
JEZUS!
http://youtube.com/watch?v=TTwgNhX4BSo&search=video%20games%20pc%20german%20kid%20nu
Nie... K_o_cquote:
Paultjequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nie... K_o_c
Ik ben volgende week vrij
Kom je dan ook weer eens online?![]()
Heb er iets van eh... ff zien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te zeggen hoe weinig ik er hebquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb er iets van eh... ff zien.
163.![]()
Die herkent ie niet?!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er zo'n 80, maar ik kan ze niet allemaal in mn IGN lijst zetten, Tiesto in Concert herkent ie niet bijvoorbeeld
En de Senstation DVD's ook al nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die herkent ie niet?!!Het is een schande!!!
Nopequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Gamedemon het volgende:
hebben ze het toevoeg systeem ook aangepast op ign? daar irriteerde ik me mateloos aan bij games toevoegen, ik hou ze niet meer bij
Nee man, zo gaat het altijd met hunquote:
Vandaar kut Milanquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee man, zo gaat het altijd met hunOp het moment dat je denkt dat je er bent scoren ze
gezelligquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:46 schreef Roi het volgende:
Wat ook mooi is is dat ik erachter ben gekomen dat een collega van mij in drugs handelt, vroeg gelijk of ik wat coke nodig had
En jij kan het weten hequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee man, zo gaat het altijd met hunOp het moment dat je denkt dat je er bent scoren ze
quote:
Gaat me 50 euro kostenquote:U word verdacht van een of meerdere strafbare feiten waarvan de gegevens onderaan deze kennisgeving zijn vermeld
strafbaar feit : Niet voldoen aan de verplichting identiteitsbewijs ter inzage aan te bieden
pleegdatum : 2 oktober 2005
Lucky you!quote:Op woensdag 5 april 2006 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga me zo'n beetje richting tentamen begeven, wish me luck. Tot vanmiddag
Dat is wel heel vaag dat er gewoon geen dokter is.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:27 schreef Laniboekje het volgende:
Morgen GAM SC'ers.
Dus ik had vandaag zo het plan om eens naar de dokter te gaan voor een niet al te functionerende voet. Kom ik daaraan, is mijn eigen dokter er niet eens.. weg voor nascholing ofzo. Opzich kan ik dat wel begrijpen, want die man is al zo lomp dat die enige nascholing wel kan gebruiken. Ik denk; geen probleem. Er is vast een andere waarnemende dokter; NIET dus! WTF is dat! Daar ga ik dan met mijn goede wil, ben maar weer naar huis gestrompeld en ik heb gelijk redenen om me daar weer weken niet te laten zien uit koppigheid. En daar ben ik dan ook nog eens zo vroeg voor opgestaan op mijn vrije dag.
Als de dag verder loopt zoals die nu loopt.. dan kan de tandarts nog leuk worden.
Oh, er zijn genoeg dokters daar die rondlopen. Het probleem is echter dat niemand toegewezen is om de patienten van 'mijn' dokter over te nemen. Echt heel vreemd, en zo'n miep als een assistente bleef maar volhouden dat ze me dan echt niet in kon delen bij een ander. Ja, dat is voor mij het teken om dan zo'n centrum uit te stormen en weer voor een heeeele lange tijd niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag dat er gewoon geen dokter is.Ik hoop voor je dat de tandarts beter afloopt.
Dat is wel echt heel erg vreemd. Ik zou gewoon daarnaartoe gaan en flink relschoppen. Dat zal de deugnieten leren.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, er zijn genoeg dokters daar die rondlopen. Het probleem is echter dat niemand toegewezen is om de patienten van 'mijn' dokter over te nemen. Echt heel vreemd, en zo'n miep als een assistente bleef maar volhouden dat ze me dan echt niet in kon delen bij een ander. Ja, dat is voor mij het teken om dan zo'n centrum uit te stormen en weer voor een heeeele lange tijd niet meer terug te komen.
Dokters..
Heel goed plan. Ik zal er eens voor zorgen dat ze allemaal zelf naar een dokter moeten i.v.m. verwondingen.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg vreemd. Ik zou gewoon daarnaartoe gaan en flink relschoppen. Dat zal de deugnieten leren.
Dat was ik toch al, ben een gangstuhhhh jeweetochhh~!~11211einseinsquote:
http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/teaser/quote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hey vermaak me eens GAM SC'ers, er is nog geen klant geweest!
Ik weet niet wat er met mijn voet aan de hand is. Er zit iig een spiertje o.i.d. niet goed. Op sommige momenten kan ik bijv. met heel veel inspanning mijn tenen niet optillen en soms dan stopt mijn voet met werken zeg maar en dan zak ik door mijn enkel. Maar je mag voort dus niet meer naar een EHBO-post van het ziekenhuis zonder doorverwijzing van de huisarts.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
@Lanikoekje, wat heb je precies aan je voet dan? En is de eerste hulp bij een ziekenhuis geen oplossing?
Wat is dat voor onzin? Waarom zou je niet naar een EHBO-post van het ziekenhuis mogen gaan zonder doorverwijzing?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met mijn voet aan de hand is. Er zit iig een spiertje o.i.d. niet goed. Op sommige momenten kan ik bijv. met heel veel inspanning mijn tenen niet optillen en soms dan stopt mijn voet met werken zeg maar en dan zak ik door mijn enkel. Maar je mag voort dus niet meer naar een EHBO-post van het ziekenhuis zonder doorverwijzing van de huisarts.
Goed, ik moet maar eens op weg gaan naar de andere arts. Wish me luck!
![]()
Hmm, dat klinkt behoorlijk kut inderdaad... Ik zou als ik jou was toch maar zsm naar de dokter gaan. Eigenwijs of niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met mijn voet aan de hand is. Er zit iig een spiertje o.i.d. niet goed. Op sommige momenten kan ik bijv. met heel veel inspanning mijn tenen niet optillen en soms dan stopt mijn voet met werken zeg maar en dan zak ik door mijn enkel. Maar je mag voort dus niet meer naar een EHBO-post van het ziekenhuis zonder doorverwijzing van de huisarts.
Goed, ik moet maar eens op weg gaan naar de andere arts. Wish me luck!
![]()
Precies.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
@MMaRsu, ga de zaak vegen en de computers afstoffen ofzo
5 mei ookquote:Op woensdag 5 april 2006 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
Nou, de tandarts viel nog wel mee. Alleen controle, het enige kutte is dat ik volgende maand - 5 mei (ja, 5 mei) terug mag komen voor een wortelkanaalshitachtig iets dat een uur duurt. Hij wilde dat al eerder doen, zit op een lastige plek en volgende maand gaat hij er dus vol in hakken. Fijn..
Maar goed, ik leef nu nog wel![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
5 mei ookMoet ie zelf ook niet feestvieren ofzo
Lekkere datum
Leuk dat je dat verteld tegen iemand die bang is voor de tandartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Roy is niet zo snuggerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk dat je dat verteld tegen iemand die bang is voor de tandarts![]()
Je kan er toch niets aan doen, als ik zeg dat er niets aan de hand is lieg ik, en dat is nog veel ergerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk dat je dat verteld tegen iemand die bang is voor de tandarts![]()
Je kan ook niks zeggen, dan lieg je niet en maak je niemand bangquote:Op woensdag 5 april 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan er toch niets aan doen, als ik zeg dat er niets aan de hand is lieg ik, en dat is nog veel erger
Je praat haar wel moed in zo hequote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
5 mei ookMoet ie zelf ook niet feestvieren ofzo
Lekkere datum
Maar een wortelkanaalbehandeling doet wel pijn... Een aantal dagen lang zelfs
Mn moeder had dat laatst ook, twee keer zelfs omdat de eerste keer niet gelukt was
Dat iets pijnlijk is kan nog wel, maar niet over misgaan beginnenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef Tain het volgende:
Mensen die bang zijn voor de tandarts vertellen dat iets pijnlijk is of mis kan gaan is het stomste wat je kan doen
Nope voor mij ben je al 4 jaar op rij een klootzak 14.gifquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ben ik nu de klootzak van de dag?
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nope voor mij ben je al 4 jaar op rij een klootzak 14.gif
firefox heerscht, ik internet niet zonder FFquote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef Chanty87 het volgende:
Werkte gister dat Flash WEER niet in Firefox (heb in een week al 5 keer geïnstalleerd) en toen was ik het zat (Firefox zuigt tegenwoordig toch al) en begon ik maar Opera te gebruiken. Zie ik niet eens de knopjes 'Preview' en 'Invoeren'Klote browsers!
Ik in het begin ook niet, maar Flash werkt niet eens en die browser kloot te vaak met verkeerde weergaven van sites. (en nee, in sommige gevallen ligt dat dan niet aan de site zelf)quote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
firefox heerscht, ik internet niet zonder FF
Flash werkt bij mij dus altijd, 1 keer geinstaleerd een jaar terug ofzo, en verkeerde weergave ook geen last van.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik in het begin ook niet, maar Flash werkt niet eens en die browser kloot te vaak met verkeerde weergaven van sites. (en nee, in sommige gevallen ligt dat dan niet aan de site zelf)
Hier heeft het ook gewerkt hoor, maar de laatste tijd gaat ie huilen en geeft ie gewoon niks weer.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Flash werkt bij mij dus altijd, 1 keer geinstaleerd een jaar terug ofzo, en verkeerde weergave ook geen last van.
Wel bij sommige sites dat ik niet kan inloggen erop ofzo omdat hij firefox niet lief vind en dan zeg ik : He verdomme
wat een huillie!, zeg tegen hem : Sterfende hoeren klote Firefox!11#131zweidrie!1!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hier heeft het ook gewerkt hoor, maar de laatste tijd gaat ie huilen en geeft ie gewoon niks weer.
Bernie! Vind jij mij ook een klootzak?quote:
nee hoor! Dat weet jij toch! Ik vind jou een kei toffe gozer! Er zijn vast nog wel meer mensen die ook om je gevenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bernie! Vind jij mij ook een klootzak?
Ja, ons paps en mams natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee hoor! Dat weet jij toch! Ik vind jou een kei toffe gozer! Er zijn vast nog wel meer mensen die ook om je geven![]()
whehehehequote:Op woensdag 5 april 2006 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ons paps en mams natuurlijk![]()
![]()
Goed! Nouja, me huisje is niet super mooiu, maar dat komt omdat ik mijn eerste leningn nog niet heb afbetaald (quote:Hoe is het met ACWW? Heb je al een beetje een mooi huisje?
Je bent een Gijs, dan hoort dat klootzak zijn er gewoon bijquote:Op woensdag 5 april 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bernie! Vind jij mij ook een klootzak?
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent een Gijs, dan hoort dat klootzak zijn er gewoon bij
Hij heeft wel een punt hoorquote:
Ik zou er inderdaad serieus op ingaanquote:Op woensdag 5 april 2006 13:16 schreef disjfa het volgende:
Ik begrijp ook nooit geheel als je iemand een klootzak noemt dat dat negatief is. Als hij gewoon een klootzak is dan is hij dat toch ook gewoon.
Net als iemand man noemen. Dat is toch ook normaal. Klootzak zijn is niet anders
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad serieus op ingaan![]()
Goed nieuwsquote:Op woensdag 5 april 2006 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, daar zijn we weer. Mischa is naar de dierenarts geweest en alles was goed, nu mag ze weer bij haar vriendinnetjes![]()
I know.quote:Oh, en Roy; Ik vind je een klootzak! Maar dat wist je al he?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef taart het volgende:
net een vies melk-practicum gehad
en wat drink ik nu? melk
jaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwjah: Reminder: Straks om 17.00 uur op de Box: Southpark![]()
![]()
WAT WAT WAT WAAAAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah: Reminder: Straks om 17.00 uur op de Box: Southpark![]()
![]()
Tof hehquote:
Vanaf wanneer zijn ze weer aan het uitzenden dan? En bij welk seizoen zijn ze?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tof heh
Ik vind het ook een fijn tijdstipOp dat moment verveel ik me meestal namelijk
![]()
Sinds maandagquote:Op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer zijn ze weer aan het uitzenden dan?
Dat weet ik nietquote:En bij welk seizoen zijn ze?
Daar heb ik niks over te zeggen, maar ik ga natuurlijk wel de spelfouten eruit halen, en de bedreigingen jegens leraren.quote:
Ah okay. Ik hoop niet dat ze bij 1 begonnen zijn, die ken ik onderhand wel. Was zelf nij 5 gebleven met kijken ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 15:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sinds maandag
[..]
Dat weet ik nietIk kwam er vandaag pas achter dat ze het alweer aan het uitzenden waren
![]()
Ga in een stad wonen danquote:
Ik heb hem nooit gezien, maar ik weet zeker dat het een ongelofelijke kutfilm isquote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
IGN zuigt met DVD listsZe hebben niet eens "White Chicks" in hun lijst staan
![]()
hij is wel leuk hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 16:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, maar ik weet zeker dat het een ongelofelijke kutfilm is.
Jij hebt Fear and Loathing in Las Vegas?!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben nu trouwens een pging aan het doen om al me DVDees aan me IGN toe te voegen![]()
Jezus, wat een werk
Jammergenoeg hebben ze nederlandse films er niet in staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |