Ik in het begin ook niet, maar Flash werkt niet eens en die browser kloot te vaak met verkeerde weergaven van sites. (en nee, in sommige gevallen ligt dat dan niet aan de site zelf)quote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
firefox heerscht, ik internet niet zonder FF
Flash werkt bij mij dus altijd, 1 keer geinstaleerd een jaar terug ofzo, en verkeerde weergave ook geen last van.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik in het begin ook niet, maar Flash werkt niet eens en die browser kloot te vaak met verkeerde weergaven van sites. (en nee, in sommige gevallen ligt dat dan niet aan de site zelf)
Hier heeft het ook gewerkt hoor, maar de laatste tijd gaat ie huilen en geeft ie gewoon niks weer.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Flash werkt bij mij dus altijd, 1 keer geinstaleerd een jaar terug ofzo, en verkeerde weergave ook geen last van.
Wel bij sommige sites dat ik niet kan inloggen erop ofzo omdat hij firefox niet lief vind en dan zeg ik : He verdomme
wat een huillie!, zeg tegen hem : Sterfende hoeren klote Firefox!11#131zweidrie!1!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hier heeft het ook gewerkt hoor, maar de laatste tijd gaat ie huilen en geeft ie gewoon niks weer.
Bernie! Vind jij mij ook een klootzak?quote:
nee hoor! Dat weet jij toch! Ik vind jou een kei toffe gozer! Er zijn vast nog wel meer mensen die ook om je gevenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bernie! Vind jij mij ook een klootzak?
Ja, ons paps en mams natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee hoor! Dat weet jij toch! Ik vind jou een kei toffe gozer! Er zijn vast nog wel meer mensen die ook om je geven![]()
whehehehequote:Op woensdag 5 april 2006 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ons paps en mams natuurlijk![]()
![]()
Goed! Nouja, me huisje is niet super mooiu, maar dat komt omdat ik mijn eerste leningn nog niet heb afbetaald (quote:Hoe is het met ACWW? Heb je al een beetje een mooi huisje?
Je bent een Gijs, dan hoort dat klootzak zijn er gewoon bijquote:Op woensdag 5 april 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bernie! Vind jij mij ook een klootzak?
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent een Gijs, dan hoort dat klootzak zijn er gewoon bij
Hij heeft wel een punt hoorquote:
Ik zou er inderdaad serieus op ingaanquote:Op woensdag 5 april 2006 13:16 schreef disjfa het volgende:
Ik begrijp ook nooit geheel als je iemand een klootzak noemt dat dat negatief is. Als hij gewoon een klootzak is dan is hij dat toch ook gewoon.
Net als iemand man noemen. Dat is toch ook normaal. Klootzak zijn is niet anders
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad serieus op ingaan![]()
Goed nieuwsquote:Op woensdag 5 april 2006 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, daar zijn we weer. Mischa is naar de dierenarts geweest en alles was goed, nu mag ze weer bij haar vriendinnetjes![]()
I know.quote:Oh, en Roy; Ik vind je een klootzak! Maar dat wist je al he?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef taart het volgende:
net een vies melk-practicum gehad
en wat drink ik nu? melk
jaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwjah: Reminder: Straks om 17.00 uur op de Box: Southpark![]()
![]()
WAT WAT WAT WAAAAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah: Reminder: Straks om 17.00 uur op de Box: Southpark![]()
![]()
Tof hehquote:
Vanaf wanneer zijn ze weer aan het uitzenden dan? En bij welk seizoen zijn ze?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tof heh
Ik vind het ook een fijn tijdstipOp dat moment verveel ik me meestal namelijk
![]()
Sinds maandagquote:Op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer zijn ze weer aan het uitzenden dan?
Dat weet ik nietquote:En bij welk seizoen zijn ze?
Daar heb ik niks over te zeggen, maar ik ga natuurlijk wel de spelfouten eruit halen, en de bedreigingen jegens leraren.quote:
Ah okay. Ik hoop niet dat ze bij 1 begonnen zijn, die ken ik onderhand wel. Was zelf nij 5 gebleven met kijken ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 15:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sinds maandag
[..]
Dat weet ik nietIk kwam er vandaag pas achter dat ze het alweer aan het uitzenden waren
![]()
Ga in een stad wonen danquote:
Ik heb hem nooit gezien, maar ik weet zeker dat het een ongelofelijke kutfilm isquote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
IGN zuigt met DVD listsZe hebben niet eens "White Chicks" in hun lijst staan
![]()
hij is wel leuk hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 16:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, maar ik weet zeker dat het een ongelofelijke kutfilm is.
Jij hebt Fear and Loathing in Las Vegas?!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben nu trouwens een pging aan het doen om al me DVDees aan me IGN toe te voegen![]()
Jezus, wat een werk
Jammergenoeg hebben ze nederlandse films er niet in staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |