Goed nieuwsquote:Op woensdag 5 april 2006 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, daar zijn we weer. Mischa is naar de dierenarts geweest en alles was goed, nu mag ze weer bij haar vriendinnetjes![]()
I know.quote:Oh, en Roy; Ik vind je een klootzak! Maar dat wist je al he?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef taart het volgende:
net een vies melk-practicum gehad
en wat drink ik nu? melk
jaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwjah: Reminder: Straks om 17.00 uur op de Box: Southpark![]()
![]()
WAT WAT WAT WAAAAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah: Reminder: Straks om 17.00 uur op de Box: Southpark![]()
![]()
Tof hehquote:
Vanaf wanneer zijn ze weer aan het uitzenden dan? En bij welk seizoen zijn ze?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tof heh
Ik vind het ook een fijn tijdstipOp dat moment verveel ik me meestal namelijk
![]()
Sinds maandagquote:Op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer zijn ze weer aan het uitzenden dan?
Dat weet ik nietquote:En bij welk seizoen zijn ze?
Daar heb ik niks over te zeggen, maar ik ga natuurlijk wel de spelfouten eruit halen, en de bedreigingen jegens leraren.quote:
Ah okay. Ik hoop niet dat ze bij 1 begonnen zijn, die ken ik onderhand wel. Was zelf nij 5 gebleven met kijken ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 15:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sinds maandag
[..]
Dat weet ik nietIk kwam er vandaag pas achter dat ze het alweer aan het uitzenden waren
![]()
Ga in een stad wonen danquote:
Ik heb hem nooit gezien, maar ik weet zeker dat het een ongelofelijke kutfilm isquote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
IGN zuigt met DVD listsZe hebben niet eens "White Chicks" in hun lijst staan
![]()
hij is wel leuk hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 16:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, maar ik weet zeker dat het een ongelofelijke kutfilm is.
Jij hebt Fear and Loathing in Las Vegas?!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben nu trouwens een pging aan het doen om al me DVDees aan me IGN toe te voegen![]()
Jezus, wat een werk
Jammergenoeg hebben ze nederlandse films er niet in staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |