Nee man, zo gaat het altijd met hunquote:
Vandaar kut Milanquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee man, zo gaat het altijd met hunOp het moment dat je denkt dat je er bent scoren ze
gezelligquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:46 schreef Roi het volgende:
Wat ook mooi is is dat ik erachter ben gekomen dat een collega van mij in drugs handelt, vroeg gelijk of ik wat coke nodig had
En jij kan het weten hequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee man, zo gaat het altijd met hunOp het moment dat je denkt dat je er bent scoren ze
quote:
Gaat me 50 euro kostenquote:U word verdacht van een of meerdere strafbare feiten waarvan de gegevens onderaan deze kennisgeving zijn vermeld
strafbaar feit : Niet voldoen aan de verplichting identiteitsbewijs ter inzage aan te bieden
pleegdatum : 2 oktober 2005
Lucky you!quote:Op woensdag 5 april 2006 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga me zo'n beetje richting tentamen begeven, wish me luck. Tot vanmiddag
Dat is wel heel vaag dat er gewoon geen dokter is.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:27 schreef Laniboekje het volgende:
Morgen GAM SC'ers.
Dus ik had vandaag zo het plan om eens naar de dokter te gaan voor een niet al te functionerende voet. Kom ik daaraan, is mijn eigen dokter er niet eens.. weg voor nascholing ofzo. Opzich kan ik dat wel begrijpen, want die man is al zo lomp dat die enige nascholing wel kan gebruiken. Ik denk; geen probleem. Er is vast een andere waarnemende dokter; NIET dus! WTF is dat! Daar ga ik dan met mijn goede wil, ben maar weer naar huis gestrompeld en ik heb gelijk redenen om me daar weer weken niet te laten zien uit koppigheid. En daar ben ik dan ook nog eens zo vroeg voor opgestaan op mijn vrije dag.
Als de dag verder loopt zoals die nu loopt.. dan kan de tandarts nog leuk worden.
Oh, er zijn genoeg dokters daar die rondlopen. Het probleem is echter dat niemand toegewezen is om de patienten van 'mijn' dokter over te nemen. Echt heel vreemd, en zo'n miep als een assistente bleef maar volhouden dat ze me dan echt niet in kon delen bij een ander. Ja, dat is voor mij het teken om dan zo'n centrum uit te stormen en weer voor een heeeele lange tijd niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag dat er gewoon geen dokter is.Ik hoop voor je dat de tandarts beter afloopt.
Dat is wel echt heel erg vreemd. Ik zou gewoon daarnaartoe gaan en flink relschoppen. Dat zal de deugnieten leren.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, er zijn genoeg dokters daar die rondlopen. Het probleem is echter dat niemand toegewezen is om de patienten van 'mijn' dokter over te nemen. Echt heel vreemd, en zo'n miep als een assistente bleef maar volhouden dat ze me dan echt niet in kon delen bij een ander. Ja, dat is voor mij het teken om dan zo'n centrum uit te stormen en weer voor een heeeele lange tijd niet meer terug te komen.
Dokters..
Heel goed plan. Ik zal er eens voor zorgen dat ze allemaal zelf naar een dokter moeten i.v.m. verwondingen.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg vreemd. Ik zou gewoon daarnaartoe gaan en flink relschoppen. Dat zal de deugnieten leren.
Dat was ik toch al, ben een gangstuhhhh jeweetochhh~!~11211einseinsquote:
http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/teaser/quote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hey vermaak me eens GAM SC'ers, er is nog geen klant geweest!
Ik weet niet wat er met mijn voet aan de hand is. Er zit iig een spiertje o.i.d. niet goed. Op sommige momenten kan ik bijv. met heel veel inspanning mijn tenen niet optillen en soms dan stopt mijn voet met werken zeg maar en dan zak ik door mijn enkel. Maar je mag voort dus niet meer naar een EHBO-post van het ziekenhuis zonder doorverwijzing van de huisarts.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
@Lanikoekje, wat heb je precies aan je voet dan? En is de eerste hulp bij een ziekenhuis geen oplossing?
Wat is dat voor onzin? Waarom zou je niet naar een EHBO-post van het ziekenhuis mogen gaan zonder doorverwijzing?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met mijn voet aan de hand is. Er zit iig een spiertje o.i.d. niet goed. Op sommige momenten kan ik bijv. met heel veel inspanning mijn tenen niet optillen en soms dan stopt mijn voet met werken zeg maar en dan zak ik door mijn enkel. Maar je mag voort dus niet meer naar een EHBO-post van het ziekenhuis zonder doorverwijzing van de huisarts.
Goed, ik moet maar eens op weg gaan naar de andere arts. Wish me luck!
![]()
Hmm, dat klinkt behoorlijk kut inderdaad... Ik zou als ik jou was toch maar zsm naar de dokter gaan. Eigenwijs of niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met mijn voet aan de hand is. Er zit iig een spiertje o.i.d. niet goed. Op sommige momenten kan ik bijv. met heel veel inspanning mijn tenen niet optillen en soms dan stopt mijn voet met werken zeg maar en dan zak ik door mijn enkel. Maar je mag voort dus niet meer naar een EHBO-post van het ziekenhuis zonder doorverwijzing van de huisarts.
Goed, ik moet maar eens op weg gaan naar de andere arts. Wish me luck!
![]()
Precies.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
@MMaRsu, ga de zaak vegen en de computers afstoffen ofzo
5 mei ookquote:Op woensdag 5 april 2006 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
Nou, de tandarts viel nog wel mee. Alleen controle, het enige kutte is dat ik volgende maand - 5 mei (ja, 5 mei) terug mag komen voor een wortelkanaalshitachtig iets dat een uur duurt. Hij wilde dat al eerder doen, zit op een lastige plek en volgende maand gaat hij er dus vol in hakken. Fijn..
Maar goed, ik leef nu nog wel![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
5 mei ookMoet ie zelf ook niet feestvieren ofzo
Lekkere datum
Leuk dat je dat verteld tegen iemand die bang is voor de tandartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Roy is niet zo snuggerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk dat je dat verteld tegen iemand die bang is voor de tandarts![]()
Je kan er toch niets aan doen, als ik zeg dat er niets aan de hand is lieg ik, en dat is nog veel ergerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk dat je dat verteld tegen iemand die bang is voor de tandarts![]()
Je kan ook niks zeggen, dan lieg je niet en maak je niemand bangquote:Op woensdag 5 april 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan er toch niets aan doen, als ik zeg dat er niets aan de hand is lieg ik, en dat is nog veel erger
Je praat haar wel moed in zo hequote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
5 mei ookMoet ie zelf ook niet feestvieren ofzo
Lekkere datum
Maar een wortelkanaalbehandeling doet wel pijn... Een aantal dagen lang zelfs
Mn moeder had dat laatst ook, twee keer zelfs omdat de eerste keer niet gelukt was
Dat iets pijnlijk is kan nog wel, maar niet over misgaan beginnenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef Tain het volgende:
Mensen die bang zijn voor de tandarts vertellen dat iets pijnlijk is of mis kan gaan is het stomste wat je kan doen
Nope voor mij ben je al 4 jaar op rij een klootzak 14.gifquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ben ik nu de klootzak van de dag?
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nope voor mij ben je al 4 jaar op rij een klootzak 14.gif
firefox heerscht, ik internet niet zonder FFquote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef Chanty87 het volgende:
Werkte gister dat Flash WEER niet in Firefox (heb in een week al 5 keer geïnstalleerd) en toen was ik het zat (Firefox zuigt tegenwoordig toch al) en begon ik maar Opera te gebruiken. Zie ik niet eens de knopjes 'Preview' en 'Invoeren'Klote browsers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |