Ik zit op 60 dvd's ofzo, allemaal orginelequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik blij dat mijn DVD collectie nog niet zo extreem is![]()
Rayman the Movie: Deel 1.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit op 60 dvd's ofzo, allemaal orginele![]()
Zit dat nou lekker?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ze opstapelt en welke dvd`s het zijn. Als het special editions zijn zit het behoorlijk oncomfortabel maar zijn het gewoon pauperfilms dan kan het riant zittenquote:
nu voel ik me weer helemaal beterquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moest er laatst 5 in 1 dag, zeur niet!
quote:Hoe vaak lees je wel niet in de krant dat er iemand met de dood is bedreigd? Wat een negativiteit!
Wij vinden dat het best gevierd mag worden als je als bekend persoon niet wordt bedreigd. Daarom sturen wij felicitaties in het rond en hopen we op enkele positieve reacties terug!
dvd profiler heerscht daarvoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie trouwens dat je ook DVD's kunt bijhouden op IGN, heb maar meteen een begin gemaakt
Oud.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef Roi het volgende:
JEZUS!
http://youtube.com/watch?v=TTwgNhX4BSo&search=video%20games%20pc%20german%20kid%20nu
Nie... K_o_cquote:
Paultjequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nie... K_o_c
Ik ben volgende week vrij
Kom je dan ook weer eens online?![]()
Heb er iets van eh... ff zien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te zeggen hoe weinig ik er hebquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb er iets van eh... ff zien.
163.![]()
Die herkent ie niet?!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er zo'n 80, maar ik kan ze niet allemaal in mn IGN lijst zetten, Tiesto in Concert herkent ie niet bijvoorbeeld
En de Senstation DVD's ook al nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die herkent ie niet?!!Het is een schande!!!
Nopequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Gamedemon het volgende:
hebben ze het toevoeg systeem ook aangepast op ign? daar irriteerde ik me mateloos aan bij games toevoegen, ik hou ze niet meer bij
Nee man, zo gaat het altijd met hunquote:
Vandaar kut Milanquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee man, zo gaat het altijd met hunOp het moment dat je denkt dat je er bent scoren ze
gezelligquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:46 schreef Roi het volgende:
Wat ook mooi is is dat ik erachter ben gekomen dat een collega van mij in drugs handelt, vroeg gelijk of ik wat coke nodig had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |