Dan moet je de radio aanzettenquote:Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef Chanty87 het volgende:
Tis stil hier mèn!
Altijd jongequote:Op maandag 3 april 2006 17:16 schreef mordradead het volgende:
Gezellig topic.
Wellicht. Laten we het hem vragen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooooooo
Wie is Rayman trouwens? Is dat die Jamai look-a-like die hier vroeger weleens mee postte?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooooooo
Wie is Rayman trouwens? Is dat die Jamai look-a-like die hier vroeger weleens mee postte?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb een toetsweek! Zuper vet! De hele dag gamen omdat je niet naar school hoeft. Sweeet
Ik heb een weekje vrijwel geen colleges, maar daarna gewoon 3 weken tentamens waarin ik het niet kan maken om niet te studeren. Loop al te ver achter met vakken als Vectoranalyse. Daarnaast moet ik 2 hertentamens doen en dus alles weer opfrissen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb een toetsweek! Zuper vet! De hele dag gamen omdat je niet naar school hoeft. Sweeet
Neem een andere studie.quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb een weekje vrijwel geen colleges, maar daarna gewoon 3 weken tentamens waarin ik het niet kan maken om niet te studeren. Loop al te ver achter met vakken als Vectoranalyse. Daarnaast moet ik 2 hertentamens doen en dus alles weer opfrissen.
Hehe, de oplossing voor extreem luie mensen. Ik ben wel lui, maar ik wil wel het idee hebben dat ik iets bereikt heb als ik afstudeer, dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.quote:
Maar serieus: Astronomie??.. WTF. Kun je later lezingen houden in een planetarium.quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hehe, de oplossing voor extreem luie mensen. Ik ben wel lui, maar ik wil wel het idee hebben dat ik iets bereikt heb als ik afstudeer, dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.
Een functie waar ik nog niet eens aan gedacht hadquote:Op maandag 3 april 2006 18:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar serieus: Astronomie??.. WTF. Kun je later lezingen houden in een planetarium.
Jij komt iig dichter bij de sterren dan een willekeurige Alber Verlinden zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een functie waar ik nog niet eens aan gedacht had
Naja, hangt volledig af van de master die ik volg. Meer onderzoek kant op, onderwijs of bedrijfsleven.
quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.
Negeer de naam van de studie en schets een beeld bij het vak 'vectoranalyse' in je hoofd.quote:Op maandag 3 april 2006 18:46 schreef Tomasso het volgende:
Toffe studie Morthill
Of klinkt het alleen maar tof?
Och, ik krijg net 2 weken voor ik 20 word een HAVO diploma.quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij komt iig dichter bij de sterren dan een willekeurige Alber Verlinden zullen we maar zeggen.
Ik zelf heb ook nog geen idee wat ik ga doen. Word eigenlijk wel tijd dat ik een opleiding ga afmaken. Ben nu bijna 19 en heb nog geen diploma's..
Maar ik heb wel fun.. En zoals ik altijd zeg Fun > dit achterlijke bestaan
Kijk aan. Ik loop nu een beetje voor op mijn planning. Als alles volgens schema gaat heb ik al werk VOOR mij 30ste.. En ik heb mezelf beloofd dat ik geen poot zal uitsteken voor ik 30 ben.quote:Op maandag 3 april 2006 18:52 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Och, ik krijg net 2 weken voor ik 20 word een HAVO diploma.![]()
Kan ik wel hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Negeer de naam van de studie en schets een beeld bij het vak 'vectoranalyse' in je hoofd.
zijn dat niet die terroristen uit Baskenland?quote:Op maandag 3 april 2006 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben.
Later werk ik bij de ESA
*dagdroomt.
Dat is de ETAquote:Op maandag 3 april 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zijn dat niet die terroristen uit Baskenland?
zomfg its teh_nerdzors!quote:Op maandag 3 april 2006 19:35 schreef =HellFire= het volgende:
Hmm, ze houden me in de gaten op m'n stage. Er werd al afgevraagd "Waarom kijkt hij altijd op gamesites?"...
Ben nu vet paranoide.![]()
![]()
Ik ga gewoon bij Philips werkenquote:Op maandag 3 april 2006 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben.
Later werk ik bij de ESA
*dagdroomt.
Ja, tis allemaal vrij theoretisch, God zij dank.quote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Negeer de naam van de studie en schets een beeld bij het vak 'vectoranalyse' in je hoofd.
Astronomie in de praktijk?quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, tis allemaal vrij theoretisch, God zij dank.
Flikker toch eens op met je Philipsquote:Op maandag 3 april 2006 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bij Philips werken![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 19:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je Philips
ESA FTW
maar wel een goede noobquote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
... I knew that!
![]()
Such a noob I am...![]()
quote:
quote:
ja ja ja.quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
streep een ook nog even weg wil je
vanaf 10.000 posts en 3 bans ben je geen n00b meer kerelquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
.
noob ben ik al jaren niet meer, klees FOK! al sinds Big Brother 1
hmmz, dan kom ik nooit onder het n00b-status uit vrees ikquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanaf 10.000 posts en 3 bans ben je geen n00b meer kerel
Oh FOR FUCKS SAKE.quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanaf 10.000 posts en 3 bans ben je geen n00b meer kerel
erm, tubgirl en haar vriendjes topic openen, checkquote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh FOR FUCKS SAKE.Wat moet ik doen voor 3 bans!!
[insert tubgirl x 1337]
[insert warez-links]
[insert ban-aanvraag voor gamedemon!] ?
Jij lekker makkelijk praten trouwens, net 10.000 posts gehaald jij.
En vervolgens (wat imo ontopic was, ging over online tactics van Splinter cell 2) nog 1 post maken, checkquote:Tain : en nu weer ontopic
zeur niet, ik pas 1xquote:
Dan word jij dus 1 maal per 2131 posts gebannedquote:
Hmm, maar wie zegt dat ik de komende 10.000 posts gebanned wordtquote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan word jij dus 1 maal per 2131 posts gebanned
En bij mij is dat dus 1 maal per 6672 posts
Dat zijn de feiten tot op heden.quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, maar wie zegt dat ik de komende 10.000 posts gebanned wordt![]()
agh, feiten, het gaat om de toekomstquote:
4x hierzo.quote:
Zou dan toch liever gebanned zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben nog nooit gebanned, maar ach, iedereen op Fok kent me zowieso wel!!!
Idd dat is ook wel zoquote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zou dan toch liever gebanned zijn.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er twee bans opzitten, beide gezet door Yvonne
Eerste ban is van de 1 april grap van 2003quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste ban is van de 1 april grap van 2003Toen sloten ze ONZ, dat weet ik nog als de dag van gister... Alle Gijsjes geband
Ik heb gehoord dat een beker warme melk voor het slapen gaan helpt. Word je rustig vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:49 schreef Morthill het volgende:
Niks goedemorgen, wat een waardeloze nachtrust. Denk je na 2 weken slecht slapen, en in het weekend goed slapen eindelijk weer wat ritme te krijgen, slaap ik weer slecht. Als het zo door gaat ga ik binnekort echt langs een doktor
melkquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een beker warme melk voor het slapen gaan helpt. Word je rustig van
Een dag zonder melk is een dag niet geleefd zeg ik altijdquote:
Dan leef ik al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een dag zonder melk is een dag niet geleefd zeg ik altijdZo lekker, heerlijk helder Campina
Ghehe, tis natuurlijk persoonlijkquote:
AH Biologisch, maar goed. Moet ik eerst een magnetron hebben die nog in zo'n staat is dat ik er geen smetvrees van krijg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een dag zonder melk is een dag niet geleefd zeg ik altijdZo lekker, heerlijk helder Campina
neequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, tis natuurlijk persoonlijk
Drink je wel Chocomel ®?
En vla?quote:
Hey, dat was meteen mn volgende vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |