Laat je gaan lanikoekjequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En het enge is dat ik nog keihard mee wil zingen ook!![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig is het al weer over. Bepaaaalde mensen willen mij ook perse horen zingenquote:
Laat het mailtje aan je leraar zienquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, mijn goede humeur is ook weer enigszins over. Voor aanstaande vrijdag moest er een les verschoven worden, dit moeten we dan even doorgeven aan een ander groepje. Dat contact met dat groepje loopt van hun kant al heel maf.. nu kreeg ik me toch een mail terug vol beschuldigingen en scheldwoorden over dat ik mijn groepje voortrok qua lestijden blablabla. Maar ik wilde juist hen een eerder weekend geven, de enige benadeelden was mijn groepje zelf.
Tief toch op man.. zo laat ik dus niet tegen me communiceren he![]()
Die doen daar toch niets mee. Moeten we zelf oplossen.. Ik zie ze vrijdag wel, zal ik ze wel even melden dat er ook normaal gereageerd kan worden op een voorstel zonder al die onnodige scheldwoorden etc.quote:
Ach ik had dan echt zoiets van krijg de schijt maar, ik geef niks meer aan jullie doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die doen daar toch niets mee. Moeten we zelf oplossen.. Ik zie ze vrijdag wel, zal ik ze wel even melden dat er ook normaal gereageerd kan worden op een voorstel zonder al die onnodige scheldwoorden etc.
Vrijdag is voor ons groepje ook de laatste les. Dus ik hoef gelukkig niet eens meer iets door te geven. Echt he, sommige mensen op de opleiding komen me nu zoooo de strot uit. Dat die een sociale opleiding doen zeg! Kan ik me echt over verbazenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach ik had dan echt zoiets van krijg de schijt maar, ik geef niks meer aan jullie door
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GodverredommeIk dacht dus dat ik volgende week vakantie had, maar dat is helemaal niet zo... Ik begin maandag gewoon met colleges. Voordeel is wel dat ik maar 4 colleges in de week heb
In juni en juli wel 7 !! tentamens
Nee, ik had niet echt afspraken staan, sowieso is het niet zo heeeel erg omdat het immers maar 4 colleges zijn:quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan ga ik zoooo voor lopen op jou met DQVIII
![]()
Ff serieus, vrij balen dat je geen vakantie had. Hopelijk had je nog geen plannen gemaakt die je nu weer moet afzeggen?
Nette tijden hoor. Vind het alleen jammer dat je zondag al begint met DQVIII.. Ik heb het spel waarschijnlijk donderdag pas ofzo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik had niet echt afspraken staan, sowieso is het niet zo heeeel erg omdat het immers maar 4 colleges zijn:
Maandag half 2 half 6
Dinsdag half 4 half 6
Woensdag half 2 half 4
Rest van de week vrij
Ik ga je dus gewoon bijhouden met DQVIII. Ik ga overigens zondag al wel beginnen
Tijden zijn heerlijk inderdaad. Lekker uitslapen en toch colleges kunnen volgen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nette tijden hoor. Vind het alleen jammer dat je zondag al begint met DQVIII.. Ik heb het spel waarschijnlijk donderdag pas ofzo.![]()
Oh, en ik ga zooo ToP niet uitgespeeld krijgen voor 12 april. Mijn eigen vrije tijd.. wat doe je?!
Succesquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
Goed, ik ga wel weer even aan de slag nu. Hoogstwaarschijnlijk tot morgen.. als ik dan nog leef.
De tandarts..![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs dat krijg ik nooit te horen, mijn gebit is gewoon altijd in ordequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
nee niet echt, ik heb niet echt problemen met tandartsen enzo, behalve dat ze zeuren dat je geen cola en bier mag drinken enzo.
Dan zeg ik : Kerel dat zei je laatst ookal en toen luisterde ik al niet, wat doet je denken dat ik het nu wel doe?
laatste wat er niet goed was bij me dat was mijn verstandskies, die hebben ze er toen maar even hardhandig uitgesloopt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs dat krijg ik nooit te horen, mijn gebit is gewoon altijd in orde![]()
Die van mij nu ook (en hopen dat het zo blijftquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ooit één gaatje gehad, verder niets. Ook mn verstandskiezen staan gewoon goed
Why mequote:Ik: Ik ga ff broodje halen, type jij nog ff de samenvatting, zijn we klaar
Hij: prima
Ik haal broodje, kom terug, zit hij te gamen
Ik: verslag af?
Hij: Nee, nog niks gedaan
Daar leer je van. Dan weet je dat je collega`s kan uitschelden als ze dom zijnquote:
lollerbbq.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar leer je van. Dan weet je dat je collega`s kan uitschelden als ze dom zijnHandig voor later
Wilde net iets posten, scroll ik daarlangs. Ja pffff.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen afgeschrikt door het tandarts plaatje?
Moest je niet 3 boekverslagen afgelopen half jaar doen alleen heb je nooit iets gedaanquote:
Ik moest er laatst 5 in 1 dag, zeur niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |