Nou, daar zou je over kunnen twistenquote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen maar Puckzzz beinvloedde de stemming hoor. Niet Ronald
ik hoop hetquote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja eeehhh wordt het nu Lange Sluitertijd of niet??![]()
Hmmm....maar goed...dan nogquote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lees dat topic nog even door. Ik begon ermee de gebruikers van US te wijzen op de wedstrijd
Dat zeg ikquote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, daar zou je over kunnen twisten
Hoezo eerlijk spelen, laat FOT wedstrijd toch buiten de andere subforumsquote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, daar zou je over kunnen twisten
Me too, maar goed, ik wacht wel af.quote:
En dan is de vraag: Hoe lang blijven zequote:Op maandag 3 april 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Tja...hoe krijgen we meer mensen naar FOT he![]()
Door een gezellig, open en eerlijk forum te zijn natuurlijk!quote:Op maandag 3 april 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Tja...hoe krijgen we meer mensen naar FOT he![]()
Tja...vooral als men op deze manier bezig isquote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan is de vraag: Hoe lang blijven zeze stemmen en ze zijn weer pleite zonder mee te doen
En helaas gebeurt dat blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Door een gezellig, open en eerlijk forum te zijn natuurlijk!
Ja oke, maar dat is ieder zijn meningquote:Op maandag 3 april 2006 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja...vooral als men op deze manier bezig isIk denk dat een onderwerp als verleiding mensen van buiten FOT meer aanspreekt dan een vrij technisch iets als lange belichtingstijd.
En dan vooral dit meldenquote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Door een gezellig, open en eerlijk forum te zijn natuurlijk!
quote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef Schanulleke het volgende:
.... Laat het gewoon door de fotografen beslist worden.
quote:
Enerzijds moeten we open en eerlijk en braaf en lief zijn en aan de andere kant mogen alleen fotografen bepalen wat het onderwerp wordtquote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leg het even uit? Ik snap niet wat je bedoeld.
Jij ziet een tegenstelling die ik niet zie. Maar, laten we het er nu maar even bij laten dan.quote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enerzijds moeten we open en eerlijk en braaf en lief zijn en aan de andere kant mogen alleen fotografen bepalen wat het onderwerp wordtDa's niet echt open en zo he
Maar goed....zo kunnen we door blijven gaan. Het wordt tijd om te gaan fotograferen denk ik
lijkt me ookquote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enerzijds moeten we open en eerlijk en braaf en lief zijn en aan de andere kant mogen alleen fotografen bepalen wat het onderwerp wordtDa's niet echt open en zo he
Maar goed....zo kunnen we door blijven gaan. Het wordt tijd om te gaan fotograferen denk ik
Mooi, zodra een onderwerp gaat winnen dat mij niet aanstaat ga ik er reklame voor maken in andere foraquote:Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef Subhuman het volgende:
Deze beslissing staat vast.
Nu vrolijk nieuws: we hebben vanaf deze maand een nieuwe wedstrijdcoördinator. Zij zal het nieuwe wedstrijdtopic openen.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi, zodra een onderwerp gaat winnen dat mij niet aanstaat ga ik er reklame voor maken in andere fora
Beter idee: kappe met wedstrijd, kappe met gezeik. Slaap lekkerquote:Op maandag 3 april 2006 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat Pdehoog enzo al voorstelde, kappe met poll, kappe met stemmen, de winnaar zoekt een nieuwe onderwerp uit klaar geen gezeik meer![]()
trusten.
last van frustratiesquote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beter idee: kappe met wedstrijd, kappe met gezeik. Slaap lekker
Checkquote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind alles bestquote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
zal ik dan mijn stem maar even wijzigen naar Tegenlicht
![]()
Van de frustraties van een aantal mensen hier ja.quote:
Hey jij ging op tegenlicht stemmenquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi, zodra een onderwerp gaat winnen dat mij niet aanstaat ga ik er reklame voor maken in andere fora
ik moet zeggen dat ik wel kan genieten van hun frustratiesquote:Op maandag 3 april 2006 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van de frustraties van een aantal mensen hier ja.
Ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 23:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik wel kan genieten van hun frustraties![]()
ja lekker doe maar een biertjequote:Op maandag 3 april 2006 23:27 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik ook![]()
*Popcorn pakt. Iemand iets te drinken?![]()
![]()
Oh luister ik kan nog steeds mijn idee voor verleiding uitvoeren ...ik moet dan alleen een langere sluitertijd instellen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef _evenstar_ het volgende:
prupke ik ben het met je eens.
Sowieso als je met onderwerpen als tegenlicht komt langesluitertijd etc..
Er zijn mensen die graag mee willen doen maar hier geen bal verstand hebben en gewoon leuke kiekjes willen maken zonder teveel technisch gedoe.
nu maak je het meer voor de wat meer profi fotters die al veel meer ervaring hebben.
Je wilt mensen aantrekken, maar je stoot ze juist af zo.. imho
De foto is al onderwegquote:Op maandag 3 april 2006 23:28 schreef Subhuman het volgende:
PdeHoog, mailadres is hetzelfde als vorige maand.
Volgens mij weten we nu allemaal wel dat je de wedstrijd niet leuk vindt. Dat hoef je niet keer op keer te melden hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat is snel!quote:Op maandag 3 april 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
De foto is al onderwegDusseh.... Offy wel een beetje doorzichtige vriendjespolitiek dit Subje beetje snel uploaden he
En we weten allemaal dat jij vind dat mensen stemmen op mensen ipv op foto's en dat meld je ook regelmatigquote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij weten we nu allemaal wel dat je de wedstrijd niet leuk vindt. Dat hoef je niet keer op keer te melden hoor.
Als ik wil, ben ik snelquote:
Yeah rightquote:En ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat ik al bijna 2 jaar met veel plezier de overzichsite bijhou en zo'n beetje de enige ben die niet continu loopt te zeiken over de wedstrijd
Niet meer dan eens per maand hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat jij vind dat mensen stemmen op mensen ipv op foto's en dat meld je ook regelmatig![]()
Simpel? Het vereist een hele administratie.quote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
mijn idee was beter
jij stemmen op een onderwerp? prima
maar dan ook daadwerkelijk iets insturen (had heel erg leuk kunnen zijn btw)
en als je dan niets instuurd mag je de volgende wedstrijd niet stemmen niets insturen en ook geen punten uitdelen!!!
simpel en toch erg effectief
Modjes worden niet snel geband.quote:Op maandag 3 april 2006 23:36 schreef prupke het volgende:
staat er btw een ban op het verneuken van een leuk topic?
Sluitertijd bij deze foto was overigens 6 secondenquote:
ach mensch dat is simpeler dan heel het gezeur elke keer moeten lezen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Simpel? Het vereist een hele administratie.
quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 23:28 schreef Offy het volgende:
Het kan een aantal dagen duren voor je foto in het topic staat.
quote:
Die discussie is al gevoerdquote:Op maandag 3 april 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sluitertijd bij deze foto was overigens 6 secondenIs dat lang genoeg belicht of gaan we nu die discussie nog even voeren
![]()
des goed voor bokehquote:Op maandag 3 april 2006 23:38 schreef _evenstar_ het volgende:
Als ik met lange sluitertijd werk krijg ik wazige foto's![]()
Ik had het ook al lang door. Puckzzz is niet online, en jij kent Subhuman. En Fok= vriendjespolitiek.quote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef Offy het volgende:
En ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat ik al bijna 2 jaar met veel plezier de overzichtsite bijhou en zo'n beetje de enige ben die niet continu loopt te zeiken over de wedstrijd
Hij heeft ze niet overgedragen, ik heb ze opgeëistquote:Op maandag 3 april 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:Je stelt me nu echt diep teleur hoor
Ik had een vooruitgang verwacht nadat Sub zijn taken had overgedragen
Ach...als het net zo gaat als normaal scoort het ding toch geen punten, maar goed....principes hequote:Op maandag 3 april 2006 23:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die discussie is al gevoerd
En leuk dat jij ook weer eens inzendt, da's ook niet elke maand.
Mooie prijsquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Offy het volgende:
Ziet er dan niemand dat we weer een keer een prijs hebben?![]()
Technisch gezien is een lange sluitetijd alles wat langer duurt dan 1 / (brandpuntsafstand objectief) secondenquote:Op maandag 3 april 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Sluitertijd bij deze foto was overigens 6 secondenIs dat lang genoeg belicht of gaan we nu die discussie nog even voeren
![]()
Hmmm...dat technische aspect hoort wel een beetje bij deze wedstrijd, vind je nietquote:Op maandag 3 april 2006 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Technisch gezien is een lange sluitetijd alles wat langer duurt dan 1 / (brandpuntsafstand objectief)
Waarom telt mijn stem nietquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
ff wat anders.
Als we de drie stemmen (want daar gaat het om) van Ghost, thomas en donna weglaten, heeft verleiding alsnog 21 punten en dat is altijd nog 1 meer dan lange sluitertijd.
Neehoor, Lange belichtingstijd heeft er 23quote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
ff wat anders.
Als we de drie stemmen (want daar gaat het om) van Ghost, thomas en donna weglaten, heeft verleiding alsnog 21 punten en dat is altijd nog 1 meer dan lange sluitertijd.
schijnbaar welquote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom telt mijn stem niet
Daar zijn toch geen voorwaarden aan verbonden?
Je bent nog veel te vroeg voor deze discussiequote:Op maandag 3 april 2006 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie prijsViel me al op
Maar moet het perse de winnende foto zijn die wordt afgedrukt
Ik kan me voorstellen dat mensen misschien wel mooiere fotos hebben die ze liever aan de wand zien
Lees vooral de rest van het topicquote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
EXIF-informatie als die is meegeleverdquote:Op maandag 3 april 2006 23:46 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe kan je nou trouwens controleren wat voor sluitertijd iemand heeft
De aard van de foto verraad het doorgaans al. Daarnaast kan je (soms) via deEXIF controleren. En verder gaat de wedstrijd natuurlijk altijd in goed vertrouwen...quote:Op maandag 3 april 2006 23:46 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe kan je nou trouwens controleren wat voor sluitertijd iemand heeft
quote:Op maandag 3 april 2006 23:45 schreef Offy het volgende:
[..]
Je bent nog veel te vroeg voor deze discussie![]()
quote:
Jawelquote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2006 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lees vooral de rest van het topicMaar gefeli met de eerste post in FOT waar we wat aan hadden
Sorry hoorquote:Op maandag 3 april 2006 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Flikker op met je hooghartige gelul man
Denk daar maar eens over naquote:Op maandag 3 april 2006 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen dan?
Vast lang genoeg, maar ik betwijfel of veel mensen de associatie zullen hebben. Al zal je wel niet serieus op reactie uitzijn.quote:Op maandag 3 april 2006 23:49 schreef Mauro het volgende:
Hier:
Mijn inzending....
[afbeelding]
Oh, en als jullie willen controleren.
Sluitertijd is 1/30ste sec.
Lang genoeg voor het onderwerp "lange sluitertijd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |