quote:Op maandag 3 april 2006 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi, zodra een onderwerp gaat winnen dat mij niet aanstaat ga ik er reklame voor maken in andere fora
Beter idee: kappe met wedstrijd, kappe met gezeik. Slaap lekkerquote:Op maandag 3 april 2006 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat Pdehoog enzo al voorstelde, kappe met poll, kappe met stemmen, de winnaar zoekt een nieuwe onderwerp uit klaar geen gezeik meer![]()
trusten.
last van frustratiesquote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beter idee: kappe met wedstrijd, kappe met gezeik. Slaap lekker
Checkquote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind alles bestquote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
zal ik dan mijn stem maar even wijzigen naar Tegenlicht
![]()
Van de frustraties van een aantal mensen hier ja.quote:
Hey jij ging op tegenlicht stemmenquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi, zodra een onderwerp gaat winnen dat mij niet aanstaat ga ik er reklame voor maken in andere fora
ik moet zeggen dat ik wel kan genieten van hun frustratiesquote:Op maandag 3 april 2006 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van de frustraties van een aantal mensen hier ja.
Ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 23:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik wel kan genieten van hun frustraties![]()
ja lekker doe maar een biertjequote:Op maandag 3 april 2006 23:27 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik ook![]()
*Popcorn pakt. Iemand iets te drinken?![]()
![]()
Oh luister ik kan nog steeds mijn idee voor verleiding uitvoeren ...ik moet dan alleen een langere sluitertijd instellen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef _evenstar_ het volgende:
prupke ik ben het met je eens.
Sowieso als je met onderwerpen als tegenlicht komt langesluitertijd etc..
Er zijn mensen die graag mee willen doen maar hier geen bal verstand hebben en gewoon leuke kiekjes willen maken zonder teveel technisch gedoe.
nu maak je het meer voor de wat meer profi fotters die al veel meer ervaring hebben.
Je wilt mensen aantrekken, maar je stoot ze juist af zo.. imho
De foto is al onderwegquote:Op maandag 3 april 2006 23:28 schreef Subhuman het volgende:
PdeHoog, mailadres is hetzelfde als vorige maand.
Volgens mij weten we nu allemaal wel dat je de wedstrijd niet leuk vindt. Dat hoef je niet keer op keer te melden hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat is snel!quote:Op maandag 3 april 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
De foto is al onderwegDusseh.... Offy wel een beetje doorzichtige vriendjespolitiek dit Subje beetje snel uploaden he
En we weten allemaal dat jij vind dat mensen stemmen op mensen ipv op foto's en dat meld je ook regelmatigquote:Op maandag 3 april 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij weten we nu allemaal wel dat je de wedstrijd niet leuk vindt. Dat hoef je niet keer op keer te melden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |