Hmm, jammer.quote:Op maandag 3 april 2006 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat er een gedeelde 3de plek was mocht iedereen er maar 1 insturen. Anders moesten we uit 8 onderwerpen kiezen.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm.....verleidelijkMaar ik geloof niet dat ik je vertrouw
ik stem voor censurering door de mods.quote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef Schanulleke het volgende:
Belachelijk trouwens dat er echt mensen in US stemmers zitten te werven. Wat heb je nou aan onderwerpbeïnvloeding door mensen die van je lang zal ze leven niet mee gaan doen? Laat het gewoon door de fotografen beslist worden.
Laten we dan ook gelijk de stem van de mensen die toch geen foto insturen verwijderen en vervolgens de foto van de mensen die niet stemmenquote:Op maandag 3 april 2006 22:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik stem voor censurering door de mods.
mensen die nooit in fot komen, gewoon hun stem weg halen
nee laat ze maar gewoon doenquote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ben ik ook voor.
Poe hee.....het is toch wel een enkele stem die er daardoor bij is gekomenquote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef Schanulleke het volgende:
Belachelijk trouwens dat er echt mensen in US stemmers zitten te werven. Wat heb je nou aan onderwerpbeïnvloeding door mensen die van je lang zal ze leven niet mee gaan doen? Laat het gewoon door de fotografen beslist worden.
Dat heb ik al eens eerder voorgesteld, maar men moest zonodig stemmenquote:Op maandag 3 april 2006 22:13 schreef blackbully het volgende:
ander idee is de nummer 1 in de wedstrijd bepaald het onderwerp
lijkt me ok wel wat.
al dit wachten is ook maar suf
Opwinding.. opwinding.. Ik vind het gewoon jammer. Voor mij verloederd daarmee de wedstrijd.quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poe hee.....het is toch wel een enkele stem die er daardoor bij is gekomenWaarom ben je je nou zo aan het opwinden
Slecht voor je hart
Ach...andere kant van het verhaal is dat we weer nachtfoto's in kunnen leverenquote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Schanulleke het volgende:
Oh, en ik vind het ook wel een beetje kinderachtig om zo je onderwerp te proberen door te drukken trouwens.
En daar wil ik me ook graag in verdiepen, kortom, mocht het LB worden, dan kan ik volop aan de slagquote:Op maandag 3 april 2006 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...andere kant van het verhaal is dat we weer nachtfoto's in kunnen leveren
Voor jou wel leuk; de rest heeft het vorige maand al gehadquote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En daar wil ik me ook graag in verdiepen, kortom, mocht het LB worden, dan kan ik volop aan de slag
Voor de andere opdrachten zijn, zoals al gezegd, ook prima foto's uit voorgaande edities te recyclen. Dus?quote:Op maandag 3 april 2006 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...andere kant van het verhaal is dat we weer nachtfoto's in kunnen leveren
als het iets anders word mag je nog wel met lb klooien hoorquote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En daar wil ik me ook graag in verdiepen, kortom, mocht het LB worden, dan kan ik volop aan de slag
Ghehe. Wat vriendelijk van je.quote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef blackbully het volgende:
[..]
als het iets anders word mag je nog wel met lb klooien hoor
Dus wordt het tijd voor eens een frisse set aan onderwerpen in plaats van elke keer hetzelfde stramienquote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voor de andere opdrachten zijn, zoals al gezegd, ook prima foto's uit voorgaande edities te recyclen. Dus?
Dus stoppen we aan het eind van de maand met de wedstrijdquote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voor de andere opdrachten zijn, zoals al gezegd, ook prima foto's uit voorgaande edities te recyclen. Dus?
yupquote:Op maandag 3 april 2006 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dus stoppen we aan het eind van de maand met de wedstrijd
We kunnen in plaats van een fotowedstrijd ook gewoon een wie-kan-de-meeste-stemmen-ritselen wedstrijd houden!quote:Op maandag 3 april 2006 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dus stoppen we aan het eind van de maand met de wedstrijd
Om te zeuren that isquote:Op maandag 3 april 2006 22:49 schreef blackbully het volgende:
en dan krijgen we weer een ander onderwerp![]()
tellen klonen dan ook mee?quote:Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
We kunnen in plaats van een fotowedstrijd ook gewoon een wie-kan-de-meeste-stemmen-ritselen wedstrijd houden!![]()
Neh, FOK krijgt een enorme crash waardoor alles verloren gaatquote:Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef prupke het volgende:
[..]
zul je zien als ik om 22.59 wil posten dat fok eruit knalt![]()
Ik snap echt de rare sprongen niet die je deze stemperiode aan het maken bent.quote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef RonaldV het volgende:
Zo... aangezien er nogal wat mensen zwaar geirriteerd raken over het inroepen van hulp bij het stemmen neem ik maar een beslissing:
Verleiding wordt het niet. Jullie mogen met techniek spelen jongens! Have fun!
Ik wil mijn stem graag omgooien naar Lange belichtingstijd als het nog magquote:Op maandag 3 april 2006 09:57 schreef RonaldV het volgende:
Geef het maar even aan als je je stem wilt omgooien.
Dat geldt voor iedereen trouwens
Grappig, aangezien jij met het meeste commentaar komt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap echt de rare sprongen niet die je deze stemperiode aan het maken bent.
genoteerdquote:Op maandag 3 april 2006 22:59 schreef Offy het volgende:
Puckzzz, wat een sneaky truukje zeg
[..]
Ik wil mijn stem graag omgooien naar Lange belichtingstijd als het nog mag![]()
Ik heb er ook commentaar op. Of mag dat niet? Als jij je goed voelde bij de manier waarop je de stemming probeert te beïnvloeden, dan had je nu ook niet opeens zo'n rare sprong gemaakt. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 3 april 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Grappig, aangezien jij met het meeste commentaar komt.
Gaan we leuk met de techniek spelen??quote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef RonaldV het volgende:
Zo... aangezien er nogal wat mensen zwaar geirriteerd raken over het inroepen van hulp bij het stemmen neem ik maar een beslissing:
Ja, dat zie je verkeerd.quote:Op maandag 3 april 2006 23:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb er ook commentaar op. Of mag dat niet? Als jij je goed voelde bij de manier waarop je de stemming probeert te beïnvloeden, dan had je nu ook niet opeens zo'n rare sprong gemaakt. Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef RonaldV het volgende:
Ik wil niet moeilijk doen maar Puckzzz beinvloedde de stemming hoor. Niet Ronaldquote:Op maandag 3 april 2006 23:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb er ook commentaar op. Of mag dat niet? Als jij je goed voelde bij de manier waarop je de stemming probeert te beïnvloeden, dan had je nu ook niet opeens zo'n rare sprong gemaakt. Of zie ik dat verkeerd?
Lees dat topic nog even door. Ik begon ermee de gebruikers van US te wijzen op de wedstrijdquote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen maar Puckzzz beinvloedde de stemming hoor. Niet Ronald
Ja eeehhh wordt het nu Lange Sluitertijd of niet??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |