Dat zeg ikquote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, daar zou je over kunnen twisten
Hoezo eerlijk spelen, laat FOT wedstrijd toch buiten de andere subforumsquote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, daar zou je over kunnen twisten
Me too, maar goed, ik wacht wel af.quote:
En dan is de vraag: Hoe lang blijven zequote:Op maandag 3 april 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Tja...hoe krijgen we meer mensen naar FOT he![]()
Door een gezellig, open en eerlijk forum te zijn natuurlijk!quote:Op maandag 3 april 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Tja...hoe krijgen we meer mensen naar FOT he![]()
Tja...vooral als men op deze manier bezig isquote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan is de vraag: Hoe lang blijven zeze stemmen en ze zijn weer pleite zonder mee te doen
En helaas gebeurt dat blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Door een gezellig, open en eerlijk forum te zijn natuurlijk!
Ja oke, maar dat is ieder zijn meningquote:Op maandag 3 april 2006 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja...vooral als men op deze manier bezig isIk denk dat een onderwerp als verleiding mensen van buiten FOT meer aanspreekt dan een vrij technisch iets als lange belichtingstijd.
En dan vooral dit meldenquote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Door een gezellig, open en eerlijk forum te zijn natuurlijk!
quote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef Schanulleke het volgende:
.... Laat het gewoon door de fotografen beslist worden.
quote:
Enerzijds moeten we open en eerlijk en braaf en lief zijn en aan de andere kant mogen alleen fotografen bepalen wat het onderwerp wordtquote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leg het even uit? Ik snap niet wat je bedoeld.
Jij ziet een tegenstelling die ik niet zie. Maar, laten we het er nu maar even bij laten dan.quote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enerzijds moeten we open en eerlijk en braaf en lief zijn en aan de andere kant mogen alleen fotografen bepalen wat het onderwerp wordtDa's niet echt open en zo he
Maar goed....zo kunnen we door blijven gaan. Het wordt tijd om te gaan fotograferen denk ik
lijkt me ookquote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enerzijds moeten we open en eerlijk en braaf en lief zijn en aan de andere kant mogen alleen fotografen bepalen wat het onderwerp wordtDa's niet echt open en zo he
Maar goed....zo kunnen we door blijven gaan. Het wordt tijd om te gaan fotograferen denk ik
Mooi, zodra een onderwerp gaat winnen dat mij niet aanstaat ga ik er reklame voor maken in andere foraquote:Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef Subhuman het volgende:
Deze beslissing staat vast.
Nu vrolijk nieuws: we hebben vanaf deze maand een nieuwe wedstrijdcoördinator. Zij zal het nieuwe wedstrijdtopic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |