quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
EW ligt in de achtertuin (altijd wat warmer dan gewoon buiten in de lente) op de schommelbank met de mp3 speler op zijn oren hardop mee te zingen.
Ik heb zin om die schommelbank een flinke zwiep te geven![]()
Geen idee. Heb geen melodie herkend in het meezingenquote:
quote:
ohoh, wat gemeenquote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
EW ligt in de achtertuin (altijd wat warmer dan gewoon buiten in de lente) op de schommelbank met de mp3 speler op zijn oren hardop mee te zingen.
Ik heb zin om die schommelbank een flinke zwiep te geven![]()
quote:
Bedoel je die zwiep of dat zingen?quote:
quote:
Nou vallen die zangkunsten op zich best mee. Maar met een stel dingen op je oren klinkt iedereen vals.quote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde eigenlijk die zwiep, maar ik weet natuurlijk niet hoe het er met EW's zangkunsten voorstaat, indien het erg vals is: allebei![]()
Tuurlijk mag je me DV noemenquote:Op maandag 3 april 2006 15:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Veel plezier met film kijken![]()
Maar ik mag je toch wel DV blijven noemen he?
Grrrrr....quote:Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Updeet:
foon gehad.
Geen definitief antwoord![]()
Men vond de gesprekken even leuk als ik ze vond maar heeft twijfels omdat ik geen literaire achtergrond heb maar meer een theater en dans achtergrond.
men is bang dat dat binnen het team misschien niet zo zal lopen en wil eerst andere sollicitanten zien voor men een definitief besluit neemt.
Dus ik mag weer wachten en wachten en wachten.
Ik ben dan ook wel weer zo arrogant om te zeggen: Hey, weet je...... als je twijfels hebt over of ik iets toe zal voegen aan jullie organisatie is dat your loss.
Stomme zet.
Maar ja... ik wacht dus maar weer verder.
Balen, maar je moet maar zo denken, als dit het niet wordt, dan is het ook niet jou droombaan, ik bedoel, als dat bedrijf jou niet wilt aannemen dan pas je niet in dat bedrijf ook, en dan hoeft het niet aan jou te liggen, dan kan het ook de fout van dat bedrijf zijn weer, dat het bedrijf een foute inschatting maakt, ieder bedrijf maakt fouten, zeker als het gaat om het aanwenden van personeel. En tevens komt er ooit vanzelf weer wat nieuws op je pad wat wel passend is. En als ze jou niet aannemen dan mag je best zo arrogant zijn om te denken dat ze een gouden kans missen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Updeet:
foon gehad.
Geen definitief antwoord![]()
Men vond de gesprekken even leuk als ik ze vond maar heeft twijfels omdat ik geen literaire achtergrond heb maar meer een theater en dans achtergrond.
men is bang dat dat binnen het team misschien niet zo zal lopen en wil eerst andere sollicitanten zien voor men een definitief besluit neemt.
Dus ik mag weer wachten en wachten en wachten.
Ik ben dan ook wel weer zo arrogant om te zeggen: Hey, weet je...... als je twijfels hebt over of ik iets toe zal voegen aan jullie organisatie is dat your loss.
Stomme zet.
Maar ja... ik wacht dus maar weer verder.
quote:Op maandag 3 april 2006 18:58 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik ken je nu een tijdje via internet en ik zou jou graag in dienst nemen mocht ik een eigen zaak hebben. Je hebt het verstand van hier tot ginder merk ik vaker, je weet de spijker vaak genoeg op de kop te slaan en dat moet dat bedrijf dus missen nu moet je maar denken.
Momenteel doe ik even beide.quote:Af en toe arrogant zijn is niet slecht en het is niet eens arrogant. Je kunt beter denken dat ze een grote fout maken door jou af te slaan dan dat je gaat twijfelen aan jezelf.
Best goed geluktquote:Dus denk maar van dat ze een grove fout maken ook. Hoef je niet eens tegen ze te zeggen, zwijgen kan ook. Maar ga niet de moed en hoop en je zelfvertrouwen op het spel zetten wegens 1 bedrijf dat jou niet aanneemt.
Mij hebben ze via uitzend-bureau's vaak genoeg afgekraakt over het gat in de CV en het niet afronden van de opleiding, heb toen tijden liggen twijfelen aan mezelf. Maar dat is niet juist. Het is gewoon een foute manier van beoordelen wat ze doen. Ze beoordelen op je papiertje terwijl het gaat om de inzet en om flexibiliteit en zeker ook parate kennis.
De kennis die niet te omschrijven valt met diploma's daar schenken ze te weinig aandacht aan.
Dus je kunt het zeker ook zien als een falen van het personeels-management maar dat doen ze al tientallen jaren. Mensen op foute gronden keuren ook. En zo nemen ze vanzelf de mensen aan die misschien niet de juiste toegevoegde waarde hebben, en nog erger, ze slaan de mensen af die 200 procent meer kunnen betekenen.
Zo ik zeg maar tegen jou, laat je niet gek maken door een afwijzing en ga niet bij de pakken neerzitten. En er komen vast en zeker nieuwe kansen voor je ook. Ik geloof zeker dat het niet alleen bij deze kans blijft.
Ben weer weg nu. Succes ermee ook!!!!
Wilde ff een hart onder de riem steken, maar waarschijnlijk wist je het allemaal zelf ook al als je het met me eens bent.
Alleen vis ik al weer 3 jaar. Met de pauze om te zien of mijn eigen ondernemersplan iets zou zijn.quote:Zeker wat betreft meerdere vissen die in het meer zwemmen. En dan zijn de vissen de mogelijke toekomstige werkgevers.
u bitchquote:Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Denk je van niet dan?quote:
Geduld is een schone zaak. Gewoon ervan uitgaan dat het goed afloopt. En in de tussentijd proberen om toch het beste ervan te maken.quote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef nokwanda het volgende:
Alleen vis ik al weer 3 jaar. Met de pauze om te zien of mijn eigen ondernemersplan iets zou zijn.
Ik heb er genoeg van. Ik wilde deze baan.
quote:
Zeker interessant verhaalquote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef UncleScorp het volgende:
Er was ook sprake van een mini pyramide in volledig koper, met daarboven een accelerator, afkomstig van de aliens ... dat versnelde het mediteren enorm en via het denken aan bepaalde symbolen konden zij bepaalde deuren openen.
Die Billy werd zogezegd op 7 jaar volledig ingewijd, mocht ie mee in de ufo, in een stoel met boven zijn hoofd een speciaal iets, waardoor hem alle kennis werd doorgegeven.
Ze filmden ook een fotoboek waarin zogezegd foto's zaten van bezoeken aan verschillende planeten. Zo had ie foto's van Venus en Mars, waar zogezegd begin jaren '80 al US-satellieten zouden aanwezig zijn ? (in 't geheim) En foto's van de koppeling van een USSR en US satelliet in de jaren '80. Tijdreizen bleek ook mogelijk ... zo had ie oa een foto van een dino
De vent die dat allemaal vertelde was vroeger wereldreiziger geweest op zoek naar de antwoorden van het leven, en zo bij dien andere terechtgekomen. Heeft er paar jaren gebleven maar heeft uiteindelijjk afgehaakt omdat het allemaal jalouzie en commerce werd.
Leuk verhaal maar tzal wel weer fake zijn zeker ?
Ach.... wie zal het zeggen. Ik ben wat huiverig om over dergelijke dingen echt te oordelen maar heb, heel erg dubbel, ook de neiging om te zeggen: wat zegt het nuchtere verstand. Ik doe zelf weinig op basis van puur en alleen nuchter verstand en daarom durf ik ook niet goed keihard te zeggen: hoax !!!quote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef UncleScorp het volgende:
Er was ook sprake van een mini pyramide in volledig koper, met daarboven een accelerator, afkomstig van de aliens ... dat versnelde het mediteren enorm en via het denken aan bepaalde symbolen konden zij bepaalde deuren openen.
Die Billy werd zogezegd op 7 jaar volledig ingewijd, mocht ie mee in de ufo, in een stoel met boven zijn hoofd een speciaal iets, waardoor hem alle kennis werd doorgegeven.
Ze filmden ook een fotoboek waarin zogezegd foto's zaten van bezoeken aan verschillende planeten. Zo had ie foto's van Venus en Mars, waar zogezegd begin jaren '80 al US-satellieten zouden aanwezig zijn ? (in 't geheim) En foto's van de koppeling van een USSR en US satelliet in de jaren '80. Tijdreizen bleek ook mogelijk ... zo had ie oa een foto van een dino
De vent die dat allemaal vertelde was vroeger wereldreiziger geweest op zoek naar de antwoorden van het leven, en zo bij dien andere terechtgekomen. Heeft er paar jaren gebleven maar heeft uiteindelijjk afgehaakt omdat het allemaal jalouzie en commerce werd.
Leuk verhaal maar tzal wel weer fake zijn zeker ?
Probleem is dat we in deze maatschappij 'vastzitten' , en wil je hier overleven moet je wel tot een bepaald niveau meedraaien met de molen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Sight_key het volgende:
Huisje boompje beestje is een doel an sich, maar daarnaast is er toch ook een hoger doel of niet soms?
quote:Op maandag 3 april 2006 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Probleem is dat we in deze maatschappij 'vastzitten' , en wil je hier overleven moet je wel tot een bepaald niveau meedraaien met de molen.
Hoezeer ik soms opkijk tegen mijn dagelijkse draaimolen, toch bied het ergens een zekerheid en geruststelling naar de toekomst toe, vooral nu ik 2 kids heb.
Soms zou ik ook liever als een hippie in mijnen tuin mijn groentjes kweken en mn dagen vullen met plezante dingen van het leven.
Maar zelfs al heb je de financien om je zelfstandig af te zonderen, dan word je in dit landje toch niet meegeteld. Iemand zonder werk of werkloosheidsuitkeringen of ocmw, bestaat gewoon niet. Zo was er es het verhaal van een lottowinnaar die zich moest laten inschrijven voor werkloosheidsuitkering, anders was zijn sociaal statuut niet in orde.
Crazy World
Er was zelfs sprake dat er op aarde nog een volk onder de grond leeft ... de blauwhuidigenquote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef nokwanda het volgende:
Ach.... wie zal het zeggen. Ik ben wat huiverig om over dergelijke dingen echt te oordelen maar heb, heel erg dubbel, ook de neiging om te zeggen: wat zegt het nuchtere verstand. Ik doe zelf weinig op basis van puur en alleen nuchter verstand en daarom durf ik ook niet goed keihard te zeggen: hoax !!!
Maar het gaat wel wat ver. Maar maar maar maar........ kan ook een kwestie zijn van gewoon niet die ervaring hebben en dus zeggen dat het niet bestaat.
Confusion all over again.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er was zelfs sprake dat er op aarde nog een volk onder de grond leeft ... de blauwhuidigen
Hadden ergens een 'stad' onder de woestijn, wss in de buurt van India waar ze toch van die blauw beeldjes hebben
Inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2006 21:18 schreef nokwanda het volgende:klopt als een zere vinger.
En ik ben er ook niet blij mee maar kan daar ook alleen maar binnen bepaalde grenzen iets aan doen.
En zoals je zegt... het biedt ook een zekere veiligheid.
Tegelijk zetten we zo onze kinderen er ook in vast zodat ook zij erin vast zullen lopen![]()
Lastig hoor
Komt ook doordat alles is opgebouwd op een bepaalde manier. Ze hebben iets op poten gezet en dan is het moeilijk om het te veranderen ook. Pas geleden was dat nog op tv, dat een bepaalde methode en manier van aanpak die jaren geldig is, moeilijk is om af te breken.quote:Op maandag 3 april 2006 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Probleem is dat we in deze maatschappij 'vastzitten' , en wil je hier overleven moet je wel tot een bepaald niveau meedraaien met de molen.
Hoezeer ik soms opkijk tegen mijn dagelijkse draaimolen, toch bied het ergens een zekerheid en geruststelling naar de toekomst toe, vooral nu ik 2 kids heb.
Soms zou ik ook liever als een hippie in mijnen tuin mijn groentjes kweken en mn dagen vullen met plezante dingen van het leven.
Maar zelfs al heb je de financien om je zelfstandig af te zonderen, dan word je in dit landje toch niet meegeteld. Iemand zonder werk of werkloosheidsuitkeringen of ocmw, bestaat gewoon niet. Zo was er es het verhaal van een lottowinnaar die zich moest laten inschrijven voor werkloosheidsuitkering, anders was zijn sociaal statuut niet in orde.
Crazy World
Tot morgenquote:Op maandag 3 april 2006 21:28 schreef UncleScorp het volgende:
Bij mij wordt het eerste grijs al zichtbaar![]()
En nu ga ik idd offline en naar binnen
Tot morgen
![]()
Blijkbaar hebben we allemaal zo onze touwen die ons vasthouden waar we zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 21:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik voel me ook niet op mijn plek zo elke dag op bureau boring gedoe ... geldzaken en papieren en getallekes en getallekes ...
Maar wa moette doen ? Alles verkopen en opnieuw beginnen in een ander land ?
Daarvoor ben ik te verknocht aan mijn huisje en mn lapje grond, en zitten we weer vooraan in het verhaal ...![]()
Leuk om te weten hoe jij jouw partner zietquote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef draculettetje het volgende:
tot morgen DV
ik ga ook m'n besje opzoeken, morgen ben ik er vast meer!![]()
Hopelijk voor jou ook dat het morgen beter en mooier wordtquote:Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga zelf denk ik ook zo nog even bankhangen. Beetje lezen en dan naar bed. Hopen dat morgen een betere dag zal zijn.
Jahaa..... En hij is ook al zoooooo oud!quote:Op maandag 3 april 2006 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk om te weten hoe jij jouw partner ziet![]()
Mankeert ze dan ook iets aan haar ogen? Of heeft ie gewoon een ouwe ziel?quote:Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jahaa..... En hij is ook al zoooooo oud!
Trusten. En ik vertel morgen wel iets over mijn boek.quote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga offline nu
In bed nog wat aantekeningen maken uit de losse pols
Wie weet of er nog wat zinnigs uit kan stromen.
Misschien nog wat lezen maar vooral slapen.
Soms denk ik wel eens dat de hele wereld met hetzelfde bezig is als ikMaar vaak begrijpt niemand een hol ervan als ik in het echt met mensen praat.
Tot morgen en prettige avond nog en lekker slapen alvast
Dan gaat mijn computer ook slapen nu
Nou......Tja... Drogen....Da's ook weer zoiets....quote:Op maandag 3 april 2006 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mankeert ze dan ook iets aan haar ogen? Of heeft ie gewoon een ouwe ziel?
Nee hoor. Niet aan het pitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 06:10 schreef Sight_key het volgende:
Nog iedereen aan het pitten?
De vogels beginnen te fluiten ondertussen en ik zet me een 2e pot koffie
Dan ga ik nu film kijken dan maar.
Ik ga vandaag lol trappen en serieus doen in combinatie van nog meer. Ik ga dus niet serieus doen alleen. Want dan heb ik mezelf daarmee. Het moet met onzin worden gebracht ook.
Ik bedoel, het probleem tackelen met onzin en een oplossing vinden met creativiteit.
En vooral niet serieus doen de hele tijdSerieus zijn de hele tijd dat leidt tot niets. Daar kom je geen mm verder mee. Het blokkeert het hele gebeuren alleen maar.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:39 schreef vamperotica het volgende:
Bah... meer wakkergelegenalsgeslapen....
![]()
Yupquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Poor you. En heb je ook zo'n groot auw-ding op je nek?
Het is nog steeds geen definitieve nee of ja.quote:
daarom.... wist je maar wat dan kon je verderquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is nog steeds geen definitieve nee of ja.![]()
Yup..... had liever die vette kater gehad van het vierenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom.... wist je maar wat dan kon je verder
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yup..... had liever die vette kater gehad van het vieren
quote:
Niet dat ik me bezopen heb of zo, hoor.quote:
Toch wel een beetje kunnen slapen hoop ikquote:
slapen doe ik uiteindelijk altijd. Je wil alleen niet weten met welke onzalige gedachten ik wel eens in slaap val. Maar vallen zal ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Toch wel een beetje kunnen slapen hoop ik![]()
*vandaag voel ik me dus 80* ;
quote:
da mag nie hoor....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:14 schreef vamperotica het volgende:
ik voel me dichter bij de 100 als bij de 80
Mijn pa is 61 en voelt zich meestal 18. Alleen is zijn lijf het daar meestal niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef draculettetje het volgende:
Goeie morgen allemaal!
hihihihi ik en m'n typekunsten! ha ha ha hij is geen besje hoor (alhoewel gisteravond....)
ik bedoelde gewoon m'n bedje (alsof jullie dat niet zouden snappen)
en iik denk best dat als iemand 80 is en zich dan best honderd kan voelen (en ook wel veeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder)
maar hoop eigenlijk dat als ik dan echt 80 ben me vaker 50 voel.....
as usualquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da mag nie hoor....
want ik ben nog lang geeen 100
en dan kan onze afspraak nog wellus flink in de soep lopen![]()
aaaaah de pure eerlijkheid van kinderenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
Mij werd vanochtend door mijn nageslacht verzekerd dat ik er vandaag uit zie als 100 en maar beter gewoon terug naar bed kon gaan en zeker ook geen visite zou moeten ontvangen.![]()
Echt goed voor mijn zelfvertrouwen, die zoon van me![]()
gaat hij dan ook helemaal voor jou zorgen en het huishouden doen enzo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
Mij werd vanochtend door mijn nageslacht verzekerd dat ik er vandaag uit zie als 100 en maar beter gewoon terug naar bed kon gaan en zeker ook geen visite zou moeten ontvangen.![]()
Echt goed voor mijn zelfvertrouwen, die zoon van me![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
aaaaah de pure eerlijkheid van kinderen![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat hij dan ook helemaal voor jou zorgen en het huishouden doen enzo?
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
ach gossie, nog steeds "schraal"![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
ach gossie, nog steeds "schraal"![]()
Mogen we ook es? Does lief danquote:
quote:
Hier niet hoorquote:
Zeg, jij klaagt net zo hard hoor, dus hou dat zweepje maar bij jequote:
hier is er een stralend zonnetje, heeel lekkerquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hier niet hoor![]()
Ga zo mijn rolstoel maar verruilen voor een rubber bootje![]()
*dramaqueen mode*quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hier niet hoor![]()
Ga zo mijn rolstoel maar verruilen voor een rubber bootje![]()
quote:
quote:
dan kan je toch wel nog neurien?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb last van mijn tanden dus ik zing niet
iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef draculettetje het volgende:
hey barra ze heeft gewonnen he
ik wist helemaal niet dat ze van hier was, las het vanmorgen in de krant!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd![]()
knap van der
ik moet nu maar eens gaan uitkijken naar een nieuwe ava
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef gaai het volgende:
Waar klagen we over....?![]()
hier is de zon inmiddels doorgekomen.....maar het is nog wél fokking koud!
Heel plaatselijk buitje dan.....hier niet hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t regende net nog keihard joh!
Heb je te hard gehapt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb last van mijn tanden dus ik zing niet
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef gaai het volgende:
Waar klagen we over....?![]()
hier is de zon inmiddels doorgekomen.....maar het is nog wél fokking koud!
Hey, gezelliequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef MoChe het volgende:
I say hello!
Ik zeg hallo!
newbie hier enzeau![]()
Ik heb ze nu pas ontdekt, ben traag vaak met het ontdekken van muziek. Heerlijke muziek om te relaxen in de tuin inderdaad, heb de hele discography van ze maar heb vandaag voor het eerst het album pulse liggen luisteren in de tuin, ik werd er echt relaxed van, zulke muziek hoor ik graagquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:57 schreef UncleScorp het volgende:
Pink Floyd rules
zelfs na 25 jaar geniet ik er nog van
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef MoChe het volgende:
I say hello!
Ik zeg hallo!
newbie hier enzeau![]()
Halloquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef MoChe het volgende:
I say hello!
Ik zeg hallo!
newbie hier enzeau![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hallo
Welcome!!!! And enjoy your ride in this insane house of horrors![]()
Hey helloquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef MoChe het volgende:
I say hello!
Ik zeg hallo!
newbie hier enzeau![]()
Ik had vandaag een laatjeetenaanbranden-dagquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:21 schreef vamperotica het volgende:
hello.......
middagje stad met tante lief achterde rug....
Kids zijn in het nieuw gestoken... Maagjes gevuld bij een kiprestaurant en moeders is moe
Lekker op de bank hangen inderdaadquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:21 schreef vamperotica het volgende:
hello.......
middagje stad met tante lief achterde rug....
Kids zijn in het nieuw gestoken... Maagjes gevuld bij een kiprestaurant en moeders is moe
Nee, die lukte wel. Daar kan wel heel weinig mee mis gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vamp>> Kids naar bed en jij lekker languit op de bank, heb je verdient![]()
Nok>> laat je die ook niet aanbranden dan![]()
hee..heb je mijn akties overgenomen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had vandaag een laatjeetenaanbranden-dag![]()
Opeens kwam er een brandlucht uit de keuken. Jammer. Dan maar een roereitje.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vamp>> Kids naar bed en jij lekker languit op de bank, heb je verdient![]()
![]()
Nok>> laat je die ook niet aanbranden dan![]()
![]()
![]()
Daar moest ik ook aan denken op dat momentquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hee..heb je mijn akties overgenomen?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken op dat moment
En ik had beter moeten weten toen ik al aan je moest denken toen ik het gasstel aan wilde steken zonder het gas open te draaien. Dan is het al duidelijk dat het helemaal mis moet gaan
?quote:
Who the beeeep is Evelien?quote:
Als ik een man was zou ik dat met Shakira ook willen ja. Ik vind het een van de mooiste vrouwen uit de hedendaagse showbizz.quote:Op woensdag 5 april 2006 07:23 schreef Sight_key het volgende:
Ben je nog moe?
Ondertussen word ik wakker met shakira. Mooie dame ook![]()
Daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten![]()
wow... jij bent een late fokker.quote:
Welke showbiz-dame vindt jij dan wel bijzonder?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja ik vind shakira niet zo bijzonder zeg maar..
Die eerste heeft wel een prachtige kop. Maar ik vind haar figuur weer wat minder. Grote tieten, platte kont.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm angelina jolie
en
Sarah Wayne Callies
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een prachtige kop. Maar ik vind haar figuur weer wat minder. Grote tieten, platte kont.
De tweede ken ik niet![]()
Zie mijn editquote:Op woensdag 5 april 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die platte kont neem ik voor lief
![]()
pics van sarah http://images.google.com/images?q=Sarah+Wayne+Callies&hl=en&lr=&sa=X&oi=images&ct=title
Maar dat leuke koppie is niet wat je 's nachts in je handen hebt, neem ik aan. Dan is een lekkere kont niet iets om voor lief te nemen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die platte kont neem ik voor lief
![]()
pics van sarah http://images.google.com/images?q=Sarah+Wayne+Callies&hl=en&lr=&sa=X&oi=images&ct=title
Hoeft niet eens plamuur te zijn. Ik heb al het idee dat ik er anders uitzie met een beetje mascara en lipgloss of lippenstift.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:24 schreef Sight_key het volgende:
Veel bekende vrouwen plamuren zichzelf inderdaad. Zonder make-up is het meteen een ander gezicht.
Dido schijnt de mooiste vrouw te zijn zonder make-up.
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoeft niet eens plamuur te zijn. Ik heb al het idee dat ik er anders uitzie met een beetje mascara en lipgloss of lippenstift.
Doehoeiquote:Op woensdag 5 april 2006 09:32 schreef Sight_key het volgende:
Het innerlijk bepaald zeker het uiterlijk
En niet zo'n beetje ook.
Die 2 zijn direct afhankelijk van elkaar.
En nu ben ik echt weg
Ik let trouwens ook niet echt op uiterlijk de hele tijd, het gaat me ook om de inhoud vaker. De grootste schoonheid die geen inhoud heeft is niets.
Zoals in de bijbel staat.
Een vrouw zonder verstand is als een varken met een gouden ring in de neus
En verstand tja, hoe omschrijf je verstand. Ze hoeft echt niet over alles te kunnen meepraten maar ook niet dat je zegt helemaal geen inhoud hebben.
Ben weg nu
Dag
Nou die probeert gewoon contact te leggenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef gaai het volgende:
Mannen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet ik met koeienletters mijn naam op de zak van het brood........brood wegbelt ie op...."ja ik heb hier jouw brood, zie nu net pas dat je naam erop staat"
![]()
*zucht*
Môg G'middag trouwens.........![]()
Contact genoeg.....ben er mee getrouwdquote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou die probeert gewoon contact te leggen
Samen 'n boterhammetje eten ?
owquote:Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
Contact genoeg.....ben er mee getrouwd![]()
opletten moet ie![]()
Maar dan kan ie nog wel behoefte aan meer contact hebben hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Contact genoeg.....ben er mee getrouwd![]()
opletten moet ie![]()
Maar ter genoegdoening ga ik vanmiddag een fijn broodje bij de subway scoren![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Maar dan kan ie nog wel behoefte aan meer contact hebben hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Maar ter genoegdoening ga ik vanmiddag een fijn broodje bij de subway scoren![]()
btw gaai je moet eens naar de vitos gaan (zit naast de mac in het centrum) is veeeel lekkerderquote:
Ja, daar ben ik ook al vaak geweest......die broodjes ken ik inmiddelsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
btw gaai je moet eens naar de vitos gaan (zit naast de mac in het centrum) is veeeel lekkerder
Vito's broodjes Delizia warm ¤ 3.90 and your in heavenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:08 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook al vaak geweest......die broodjes ken ik inmiddelsSubway is nog een beetje nieuw voor me........
![]()
maar nu ga ik wel twijfelen waar ik m'n broodje ga halen......![]()
Genoteerdquote:Op woensdag 5 april 2006 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Vito's broodjes Delizia warm ¤ 3.90 and your in heaven
Hey Metro.... jou zien we ook niet vaak de latste tijd. Hoestie?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef UncleScorp het volgende:
mannen worden van werken , vrouwen worden moe van ...![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Metro.... jou zien we ook niet vaak de latste tijd. Hoestie?
pedoquote:
het gaat... Daar is het op het moment eenbeetje mee gezegd...quote:Op donderdag 6 april 2006 07:45 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen
Ik heb vanaf 14:00 tot 21:00 op de bank geslapen, toen om 21:30 richting het bed gegaan en in een keer geslapen tot 6:45
Is ook niet normaal voor mij, maar het is nodig om bij te tanken
Hoe gaat het met je? Lekker koffie aan het drinken?
Ik wel, buiten strak blauwe hemel maar vriezend koud
Nu muziekje en straks op gesprek over wat ik moet doen allemaal, maar ik weet zelf wat ik moet doen. Heb geen andere mensen nodig die mij op weg helpen, dat leidt alleen maar af![]()
Hoe komt dat dan??quote:Op donderdag 6 april 2006 07:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
het gaat... Daar is het op het moment eenbeetje mee gezegd...![]()
Duurt al een tijdje, is het niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 08:03 schreef vamperotica het volgende:
mwah stress.....
wat "probleempjes" op relationeel gebied zullen we maar zeggen
Yup... t kanidd ook voor stress zorgen....quote:Op donderdag 6 april 2006 08:10 schreef Sight_key het volgende:
Kan ook voor stress zorgen.
Uitpraten kan toch helpen of niet?
Ben heel ff roken.
Over 1 1/2 uur moet ik weer de deur uit.
quote:Op donderdag 6 april 2006 08:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Duurt al een tijdje, is het niet?
Sterkte meid![]()
Losgooien die hapquote:Op donderdag 6 april 2006 08:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... t kanidd ook voor stress zorgen....
Uitpraten gaatniet zo goed... Bennooit goed geweest in het onderwoorden brengen van mijn gevoelens.... dat breekt de andere partij nog wel eens op... Maar ik doemn best!
Buiten gezeten? Jij bent dapper. Ik bevries in huis met kleren aan en een dekentje om me heen.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:01 schreef Sight_key het volgende:
Rustig hier
Ik voel me
Lekker.
Buiten gezeten net, schema's opgesteld weer. Grote schema's
Ben weer weg denk ik. Hier is het ook een dooie boel zo te zien.
Same here.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Buiten gezeten? Jij bent dapper. Ik bevries in huis met kleren aan en een dekentje om me heen.
Ik heb het permanent koud op het moment en ben toch echt best warm aangekleed.
Buiten is het 14 graden hierquote:Op donderdag 6 april 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Buiten gezeten? Jij bent dapper. Ik bevries in huis met kleren aan en een dekentje om me heen.
Ik heb het permanent koud op het moment en ben toch echt best warm aangekleed.
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Sight_key het volgende:
21 graden?
Als ik de code weet dan zorg ik er wel voor, zet ik die code in een mooi schema en dan is het snel mooi weerquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef gaai het volgende:
Dat wordt lekker goedkoop groente eten deze zomer......als het jonk een beetje groene vingers heeft,
Hoeveel delen zijn er ook al weer om te kijken?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef displission het volgende:
hoeveel keer per dag kijk jij de matrix niet? dv? hehe..
dat is in zwolle een heel normaal woord hoor jonk!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Dat wil ik je gewoon horen zeggen
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:03 schreef displission het volgende:
ja iid barra..je hebt helemaal gelijk..ik ben ook van mening dat het path er is..en dat we wakker moeten worden verder geloof ik alleen niet zo in de machines..eerder bewustzijn..
Wat voor een batterijen stop jij erin?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef vamperotica het volgende:
kids zijn weer gevoederd, er is gezamelijk afgewassen en de kleinste is aan het stofzuigen....
Inhet kind, de stofzuiger of.......?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat voor een batterijen stop jij erin?
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Inhet kind, de stofzuiger of.......?
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee in je stroomstoot wapen waardoor die kids dat allmaal doen
![]()
gewoon... die van de konijntjes.... net alsin alleswaarbatterijen in moeten!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk bedoelde ik de kids
Dat is niet nodig.... Doen ze puur uit liefde voor mamaquote:Op donderdag 6 april 2006 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee in je stroomstoot wapen waardoor die kids dat allmaal doen
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is niet nodig.... Doen ze puur uit liefde voor mama
Welnee.... dat maakt geen indruk meer...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En omdat mamma anders een hormoonaanval krijgt en vreselijk gaat huilen en krijsen en stampvoeten
Al ffies hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 19:38 schreef draculettetje het volgende:
sinds wanneer wordt er daar samen afgewassen?
ik doe mee..... ff lekker afreagerenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:44 schreef Sight_key het volgende:
Tijd voor rage against the machine![]()
Eens flink hossen hier
Echt lekker nu....flink afreageren!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik doe mee..... ff lekker afreageren
Alles formateren lijkt me heerlijk....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:51 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Echt lekker nu....flink afreageren!!!!!!!!
Ik heb zin om geweld te gebruiken op het toetsenbord........of geweld in het hoofd toestaan. Alles overhoop gooien in mijn hoodf![]()
Alles formateren!!!!!!!!
De hele bende eraf sodemieteren!!!!
Helemaal opnieuw......![]()
Yiahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!
Ben zo ff nog naar buiten, wat codes eruit smijten en sigaar roken en muziek luisteren.
Ik ga echt dwars door het bot![]()
It´s just the beginning, ik ga alles tot het bot afkraken![]()
Er mag niets meer overblijven.....alles moet weg. Helemaal moet het leeg zijn. Een blanco vel papier![]()
FUCK YOU I WON´T DO WHAT YOU TELL ME!!!
Lang blijf ik niet buiten, straks ook the prodigy luisteren en zo ga ik meer keiharde muziek luisteren en moet ik nog meer hebben en hebben.
Ik ben actief en assertief en een beetje opgefokt!!!
![]()
Alles moet veranderd worden!!!!
![]()
Ik ben er mee bezig, op mijn web-log ben ik keihard bezig nu. Keihard tot de kern van de wortel. Ik spring in het hele gebeuren en laat alles uit elkaar spatten.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Alles formateren lijkt me heerlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |