Buiten gezeten? Jij bent dapper. Ik bevries in huis met kleren aan en een dekentje om me heen.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:01 schreef Sight_key het volgende:
Rustig hier
Ik voel me
Lekker.
Buiten gezeten net, schema's opgesteld weer. Grote schema's
Ben weer weg denk ik. Hier is het ook een dooie boel zo te zien.
Same here.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Buiten gezeten? Jij bent dapper. Ik bevries in huis met kleren aan en een dekentje om me heen.
Ik heb het permanent koud op het moment en ben toch echt best warm aangekleed.
Buiten is het 14 graden hierquote:Op donderdag 6 april 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Buiten gezeten? Jij bent dapper. Ik bevries in huis met kleren aan en een dekentje om me heen.
Ik heb het permanent koud op het moment en ben toch echt best warm aangekleed.
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Sight_key het volgende:
21 graden?
Als ik de code weet dan zorg ik er wel voor, zet ik die code in een mooi schema en dan is het snel mooi weerquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef gaai het volgende:
Dat wordt lekker goedkoop groente eten deze zomer......als het jonk een beetje groene vingers heeft,
Hoeveel delen zijn er ook al weer om te kijken?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef displission het volgende:
hoeveel keer per dag kijk jij de matrix niet? dv? hehe..
dat is in zwolle een heel normaal woord hoor jonk!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Dat wil ik je gewoon horen zeggen
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:03 schreef displission het volgende:
ja iid barra..je hebt helemaal gelijk..ik ben ook van mening dat het path er is..en dat we wakker moeten worden verder geloof ik alleen niet zo in de machines..eerder bewustzijn..
Wat voor een batterijen stop jij erin?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef vamperotica het volgende:
kids zijn weer gevoederd, er is gezamelijk afgewassen en de kleinste is aan het stofzuigen....
Inhet kind, de stofzuiger of.......?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat voor een batterijen stop jij erin?
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Inhet kind, de stofzuiger of.......?
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee in je stroomstoot wapen waardoor die kids dat allmaal doen
![]()
gewoon... die van de konijntjes.... net alsin alleswaarbatterijen in moeten!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk bedoelde ik de kids
Dat is niet nodig.... Doen ze puur uit liefde voor mamaquote:Op donderdag 6 april 2006 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee in je stroomstoot wapen waardoor die kids dat allmaal doen
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is niet nodig.... Doen ze puur uit liefde voor mama
Welnee.... dat maakt geen indruk meer...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En omdat mamma anders een hormoonaanval krijgt en vreselijk gaat huilen en krijsen en stampvoeten
Al ffies hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 19:38 schreef draculettetje het volgende:
sinds wanneer wordt er daar samen afgewassen?
ik doe mee..... ff lekker afreagerenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:44 schreef Sight_key het volgende:
Tijd voor rage against the machine![]()
Eens flink hossen hier
Echt lekker nu....flink afreageren!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik doe mee..... ff lekker afreageren
Alles formateren lijkt me heerlijk....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:51 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Echt lekker nu....flink afreageren!!!!!!!!
Ik heb zin om geweld te gebruiken op het toetsenbord........of geweld in het hoofd toestaan. Alles overhoop gooien in mijn hoodf![]()
Alles formateren!!!!!!!!
De hele bende eraf sodemieteren!!!!
Helemaal opnieuw......![]()
Yiahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!
Ben zo ff nog naar buiten, wat codes eruit smijten en sigaar roken en muziek luisteren.
Ik ga echt dwars door het bot![]()
It´s just the beginning, ik ga alles tot het bot afkraken![]()
Er mag niets meer overblijven.....alles moet weg. Helemaal moet het leeg zijn. Een blanco vel papier![]()
FUCK YOU I WON´T DO WHAT YOU TELL ME!!!
Lang blijf ik niet buiten, straks ook the prodigy luisteren en zo ga ik meer keiharde muziek luisteren en moet ik nog meer hebben en hebben.
Ik ben actief en assertief en een beetje opgefokt!!!
![]()
Alles moet veranderd worden!!!!
![]()
Ik ben er mee bezig, op mijn web-log ben ik keihard bezig nu. Keihard tot de kern van de wortel. Ik spring in het hele gebeuren en laat alles uit elkaar spatten.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Alles formateren lijkt me heerlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |