abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36668974
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
Contact genoeg.....ben er mee getrouwd

opletten moet ie
ow
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36669124
quote:

[..]

Contact genoeg.....ben er mee getrouwd

opletten moet ie

Maar ter genoegdoening ga ik vanmiddag een fijn broodje bij de subway scoren
Maar dan kan ie nog wel behoefte aan meer contact hebben hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 5 april 2006 @ 12:27:13 #203
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36669217
Goeeeeeeede middag
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_36669347
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Maar dan kan ie nog wel behoefte aan meer contact hebben hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36669764
Goeie dag allemaal!

Pffff zal vandaag nie veel online zijn, heb heeeeeel goed m'n best gedaan bij de fysio
en ook nog een afwasmachine gekocht en ook een condens droger! dus ik ben ook heeeeel goed bezig geweest met geld uitgeven!

en nu ben ik moe en zo
pi_36669929
mannen worden van werken , vrouwen worden moe van ...

woensdag 5 april 2006 @ 12:51:58 #207
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36670030
quote:

[..]
Maar ter genoegdoening ga ik vanmiddag een fijn broodje bij de subway scoren
mmmm subway!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 5 april 2006 @ 12:52:36 #208
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36670048
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mmmm subway!
btw gaai je moet eens naar de vitos gaan (zit naast de mac in het centrum) is veeeel lekkerder
stay frosty
  woensdag 5 april 2006 @ 13:08:55 #209
139452 gaai
zwarte poes
pi_36670564
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

btw gaai je moet eens naar de vitos gaan (zit naast de mac in het centrum) is veeeel lekkerder
Ja, daar ben ik ook al vaak geweest......die broodjes ken ik inmiddels Subway is nog een beetje nieuw voor me........

maar nu ga ik wel twijfelen waar ik m'n broodje ga halen......
*I just realized.....i don't care*
  woensdag 5 april 2006 @ 13:21:43 #210
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36671000
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:08 schreef gaai het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik ook al vaak geweest......die broodjes ken ik inmiddels Subway is nog een beetje nieuw voor me........

maar nu ga ik wel twijfelen waar ik m'n broodje ga halen......
Vito's broodjes Delizia warm ¤ 3.90 and your in heaven
stay frosty
  woensdag 5 april 2006 @ 13:54:21 #211
139452 gaai
zwarte poes
pi_36672197
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Vito's broodjes Delizia warm ¤ 3.90 and your in heaven
Genoteerd
Ik heb besloten dat het ervanaf hangt waar het het drukst is......dan ga ik naar die andere.....'k heb niet zoveel tijd ( uurtje, dan wil die lange wel graag dat ik 'm weer afhaal bij de sporthal ) en ik moet ook nog naar Mediamarkt......de nieuwe 'Harry Potter' kopen

ik probeer ook veel te veel aktiviteiten in dat uurtje te proppen, eigenlijk wil naar nog een stuk of 3 winkels, maar dat red ik nóóit met shorty op sleeptouw
pi_36672828
shorty = je man ?
pi_36673830
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:27 schreef Metro2005 het volgende:
Goeeeeeeede middag
Hey Metro.... jou zien we ook niet vaak de latste tijd. Hoestie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36673845
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef UncleScorp het volgende:
mannen worden van werken , vrouwen worden moe van ...

rekeningen betalen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 5 april 2006 @ 14:39:32 #215
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36673923
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey Metro.... jou zien we ook niet vaak de latste tijd. Hoestie?
stay frosty
  woensdag 5 april 2006 @ 14:47:41 #216
139452 gaai
zwarte poes
pi_36674283
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:10 schreef UncleScorp het volgende:
shorty = je man ?

hij's 5 jaar oud
  woensdag 5 april 2006 @ 14:56:10 #217
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36674644
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef gaai het volgende:

[..]

hij's 5 jaar oud
pedo
stay frosty
  woensdag 5 april 2006 @ 14:57:50 #218
139452 gaai
zwarte poes
pi_36674702
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

pedo
Ik heb 'm gebaard

woensdag 5 april 2006 @ 14:58:32 #219
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36674741
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef gaai het volgende:

[..]

Ik heb 'm gebaard

Incest pedo
stay frosty
  woensdag 5 april 2006 @ 15:04:22 #220
139452 gaai
zwarte poes
pi_36674979
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Incest pedo
da's net één stap te ver

pi_36690055
Tis hier wel heel erg dood sinds vanmiddag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36697671

Good morning !!!!

Koffie

Vannacht weer rare dromen gehad, maar ik ging mijn eigen weg en liet me niets vertellen in de droom.

Tis erg koud buiten, lente ??? Het lijkt eerder winter nu

Gisteren de hele dag geslapen bijna, en vannacht ook in 1 ruk door. Slapen
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36697740
ow watlijkt me dat heerlijk
aan 1 stuk slapen
Goede morgen btw
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36697760
Goede morgen

Ik heb vanaf 14:00 tot 21:00 op de bank geslapen, toen om 21:30 richting het bed gegaan en in een keer geslapen tot 6:45

Is ook niet normaal voor mij, maar het is nodig om bij te tanken

Hoe gaat het met je? Lekker koffie aan het drinken?

Ik wel, buiten strak blauwe hemel maar vriezend koud

Nu muziekje en straks op gesprek over wat ik moet doen allemaal, maar ik weet zelf wat ik moet doen. Heb geen andere mensen nodig die mij op weg helpen, dat leidt alleen maar af
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36697812
quote:
Op donderdag 6 april 2006 07:45 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen

Ik heb vanaf 14:00 tot 21:00 op de bank geslapen, toen om 21:30 richting het bed gegaan en in een keer geslapen tot 6:45

Is ook niet normaal voor mij, maar het is nodig om bij te tanken

Hoe gaat het met je? Lekker koffie aan het drinken?

Ik wel, buiten strak blauwe hemel maar vriezend koud

Nu muziekje en straks op gesprek over wat ik moet doen allemaal, maar ik weet zelf wat ik moet doen. Heb geen andere mensen nodig die mij op weg helpen, dat leidt alleen maar af
het gaat... Daar is het op het moment eenbeetje mee gezegd...
pi_36697870
quote:
Op donderdag 6 april 2006 07:52 schreef vamperotica het volgende:

[..]

het gaat... Daar is het op het moment eenbeetje mee gezegd...
Hoe komt dat dan??

Stress?

Ik had gisteren weer stress, maar dan ga ik lekker liggen op de bank en komt dat vanzelf weer goed.

Rust is heilig hier
pi_36697899
mwah stress.....
wat "probleempjes" op relationeel gebied zullen we maar zeggen
pi_36697951
Kan ook voor stress zorgen.

Uitpraten kan toch helpen of niet?

Ben heel ff roken.

Over 1 1/2 uur moet ik weer de deur uit.
pi_36697985
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:03 schreef vamperotica het volgende:
mwah stress.....
wat "probleempjes" op relationeel gebied zullen we maar zeggen
Duurt al een tijdje, is het niet?
Sterkte meid
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36698034
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:10 schreef Sight_key het volgende:
Kan ook voor stress zorgen.

Uitpraten kan toch helpen of niet?

Ben heel ff roken.

Over 1 1/2 uur moet ik weer de deur uit.
Yup... t kanidd ook voor stress zorgen....

Uitpraten gaatniet zo goed... Bennooit goed geweest in het onderwoorden brengen van mijn gevoelens.... dat breekt de andere partij nog wel eens op... Maar ik doemn best!
pi_36698036
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Duurt al een tijdje, is het niet?
Sterkte meid

pi_36698048
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:20 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Yup... t kanidd ook voor stress zorgen....

Uitpraten gaatniet zo goed... Bennooit goed geweest in het onderwoorden brengen van mijn gevoelens.... dat breekt de andere partij nog wel eens op... Maar ik doemn best!
Losgooien die hap

Ik was vroeger ook totaal gesloten. Je moest me 10 jaar geleden eens meemaken, ik kwam helemaal niet uit mijn woorden. Een brok opgepropte woede en emotie en stress.

Losgooien heeft geholpen. Alles eruit. Maar dat ging bij mij vanzelf omdat de emmer overgelopen was.

Kan hier nog altijd beter, maar goed. Ik zit losser in mijn vel dan ooit.

Succes ermee!!!
pi_36698256
Ja... Losgooien... Maardan komt alles in 1 keer in een onlogischevolgorde met de woordendieikjuistnietbedoel....
pi_36698290
Kan kloppen, maar ooit valt het ook vanzelf weer op de plek. Voordat je kunt komen tot een logisch voelen, zal eerst het onlogische een weg moeten vinden naar buiten. Ben je nu helemaal onlogisch opgebouwd met voelen en denken, dan zal dat onlogische toch doorbroken moeten worden. In ieder geval zal het allemaal naar buiten moeten gaan, blijf je ermee rondlopen dan komt het nooit goed. Hoe je het naar buiten moet laten gaan weet ik niet, dat zul je zelf het beste aanvoelen als het goed is.

Ik was altijd vol van onlogische zaken, mijn hele gevoel was onlogisch en het denken ook. Door alles los te gooien toendertijd is het steeds logischer geworden. Doorbreken van het onlogische dus.

Ik kan er straks verder op ingaan maar heb nu haast en moet straks naar Heerlen op gesprek nog.

Ben rustiger omdat het rechtlijnig is geworden. Het is logisch allemaal nu. En door het logische en rechtlijnige weet ik precies wat ik aan mezelf heb en hoe ik verder moet gaan. Ik bedoel dus ook, de weg die ik moet bewandelen richting de toekomst wordt steeds duidelijker, alsof ik soms recht in de toekomst kan kijken. En vanzelf ook de juiste lotto-getallen kan weten omdat ik ze gewoon weet Komt doordat er totaal geen onduidelijke zaken zijn dan, dan zie je de toekomst ook vanzelf duidelijk in. Maar dat komt later nog sterker naar voren, dat in de toekomst kunnen kijken dus.

En dan gaat het weer veel over mezelf, maar ik schrijf het op als voorbeeld ook. Hoe ik van alles ben afgekomen.

Zo, nog ff wat koffie en dan nog even sigaret en dan ga ik zometeen weg.

Logisch voelen kan raar klinken, maar het is prettig om logisch te voelen en te denken. Voor mij is logica dus ook belangrijk. Wat betreft het logisch voelen gaat het om rustig voelen en lekker in het vel voelen en geen uitschieters in het voelen. Alles in een rechte lijn dus ook. Stabiel voelen. Niet zomaar ontspoord raken en ga zo door.

Stevig op de grond
pi_36698352
Was ook weer een stuk van mezelf erbij, hopelijk is dat niet erg, ik vul graag aan als ik een reply schrijf en neem zaken van mezelf erbij omdat ik dan ook zelf wat eraan heb, en wie weet anderen ook wel.

Ik weet gewoon wat ik moet schrijven als ik een reply schrijf, het is voor mezelf ook vanzelfsprekend als ik bezig ben met een reply schrijven, ik denk niet na op dat moment. Alsof het allemaal waar is ook.

En als ik dan tegen mijn pa zeg dat ik een nieuwe dos maak en een nieuwe windows ga ontwikkelen dan zegt hij dat het niet mogelijk is en voor weinigen is weg gelegd maar dan zeg ik van, wie weet is het ook voor mij weg gelegd. En dan vind ik het vanzelfsprekend dat het voor mij is weggelegd omdat ik logisch denk en weet.

En je kunt dan ook alleen door logica een systeem in elkaar bouwen. Maar dat is voor later. Ik wil iets in elkaar bouwen waar iedereen wat aan heeft. Tegen een zachte prijs

Is voor veel later, maar ik ben dus logisch van aard en als ik logisch ben dan weet ik ook vanzelf wat ik moet doen om dromen na te streven. Dan is het zo duidelijk als 1+1=2. En een systeem wordt ook op die manier opgebouwd. Alles logisch en duidelijk zonder wazigheid en lekken.
pi_36698376
je bentlief.
pi_36698398
Danke

Ik schrijf gewoon wat in me opkomt en stiekem doet het mij goed om zo te schrijven ook. Als ik iets zie wat me aanspreekt bij mensen dan ga ik daarop in helemaal.

En tevens vind ik het zo dat mensen met problemen geholpen dienen te worden. Heeft iemand een probleem dan zie ik het als algemeen probleem. Omdat problemen gewoon niet passen in deze wereld.

Ze zijn er wel die problemen, maar ze zullen opgelost dienen te worden

Toch zul jij zelf een uitweg moeten vinden, alles eruit gooien. En dan moet je denk ik het hele web aan gevoelens en gedachtes inzien en doorbreken en ieder probleem afzonderlijk aanpakken. Het probleem ontleden zodat er steeds een gedachte los wordt gemaakt uit het geheel.

Je kunt niet alles in 1 keer doen volgens mij. Je moet het in stukken hakken zoals ik graag zeg.

Kan nog gaan praten over hoe ik me voelde tijdens de zware depressies maar dat doe ik vanmiddag denk ik. In ieder geval was het 1 grote berg aan ongewenste gevoelens, en toen ik probeerde door te breken wist ik niet welke gedachte als eerste aangepakt moest worden. Dat is later pas naar voren gekomen. En het had ook veel tijd nodig om te komen tot waar ik nu ben.

Ben er nog niet helemaal, het web is er nog maar ik ga steeds verder totdat alles los is inderdaad. Er mag niets overblijven. Alles afbreken en los worden en vrij worden en genezen nogmaals

En als het mij lukt, dan kan het iedereen lukken denk ik maar

Net zoals ik tegen mijn pa vaker zeg. " Als Bill Gates windows kan maken, dan kan ik een beter systeem opzetten". Als iemand dos kan maken, dan doe ik het ook, maar dan beter.

Kwestie van op jezelf bouwen en in jezelf geloven en vertrouwen houden in alles wat je denkt en doet.

Vertrouw je niet op jezelf, dan kom je nergens denk ik maar.
  donderdag 6 april 2006 @ 09:06:42 #238
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36698591
sterkte vampje!

mogge iedereen
stay frosty
pi_36698604
Over vertrouwen. Vertrouwen hebben in je dromen ook. Niet zeggen dat dromen niet gemaakt zijn om dromen te blijven. Dromen koesteren en zeggen dat dromen uit kunnen komen als je gelooft in die droom.

Als ik zeg dat ik een systeem wil bouwen dat alles-bevattend is, dan kan ik gaan twijfelen aan mezelf en zeggen dat ik het niet kan. Of ik zeg dat ik alles kan waar ik in geloof en waar ik over droom.

En dan zoek ik dus vanzelf een weg om die droom te verwezenlijken. Dan ga ik buiten zitten en cijfers opschrijven en tekeningen maken die ergens voor staan. Dan ga ik woorden koppelen aan cijfers en ga zo door. Omdat ik geloof in wat ik doe.

En dan kan het nog 10 jaar duren of 20 jaar. Ik stop niet ermee. Ik ga mijn dromen waar maken, in ieder geval ga ik alles doen om ze waar te maken. Ik zie het als doel in mijn leven om dromen waar te maken.

En dat vertel ik ze straks ook op dat gesprek. Dat ik helemaal geen hulp nodig heb in mijn levenspad, dat ik zelf verdomde goed weet welke weg ik moet opgaan. Omdat mijn levenspad duidelijke vormen heeft en dat ik niet eens echt moeite hoef te doen om de weg te volgen die leidt tot mekka of het paradijs.

Ik ben dus al in het paradijs maar het paradijs is nog lang niet afgerond. Het paradijs kent geen beperkingen en is ultiem. In ieder geval kun je alles toevoegen aan het paradijs.

Zo, nog 30 minuten en ik moet de deur uit. Gesprek voeren

Gaan ze proberen om voor mij te denken, ik denk voor mezelf. Ik heb totaal geen behoefte aan mensen die denken dat ze weten wat goed voor mij is. Ik weet zelf wat goed voor me is. Iedere vorm van bepalingen door mensen die niet weten wat goed voor mij is, dat zorgt voor een dwaalspoor.

En dwaalsporen is het laatste waar ik behoefte aan heb Daarom volg ik liever mijn eigen weg

Had het daar met mijn brother over, die zegt ook altijd " Het is de mens eigen dat ze zich bemoeien met anderen". Dan is het wel het beroep van die mensen om anderen te zeggen hoe ze leven moeten, maar dan moeten ze maar gaan koken of schilderen. Het beroep van die mensen waar ik straks mee ga praten dus En dan is het een grappig scenario, want ik geef nooit toe. Straks zal ik weer gaan praten met ze En dan zeg ik weer dat ik een eigen weg heb te bewandelen en dan is de reactie lachen altijd. Hoe ze reageren daarop

Mij hoef je niet te zeggen hoe ik leven moet Van mijn part loop ik altijd in mijn ondergoed, of in mijn blote reet.

Dat moeten ze in de zorg nog uitvinden, dat mensen een eigen weg te bewandelen hebben ook.
pi_36698679

Ik moet lachen om mijn eigen schrijven. Alsof ik een gevecht voer tegen een zorg-instelling. De zorg bedoeld het ook goed. Maar goed bedoeld kan altijd slecht uitpakken.

Dat ze rustgevende middelen geven is okey, maar daar houdt hun taak mee op.

Af en toe een joint roken in pil vorm kan geen kwaad. Maar ook dat is niet meer nodig in de toekomst. Dan is de hele medicatie overbodig misschien. Dan maak ik eigen drugs en medicatie aan in het lichaam.
pi_36698896
Ben weg

Even gesprekkie voeren, beetje mijn standpunten naar voren brengen. Standpunten verdedigen en dan snel weer terug

Tot later
pi_36699353
Zo... heb weer even een beetje model in mijn pruikje geknipt.
Klaar voor echte lente.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36700880
Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 6 april 2006 @ 11:11:15 #244
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36701627
Goeiemorgen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36701886
mogguh allemaal,
zoessie ik ga nu de foon zoeken!
  donderdag 6 april 2006 @ 11:49:20 #246
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36702730
mogge lieve jullie
stay frosty
pi_36703161
mogguh lieve barra

en ondanks er een appart topic over is, toch ook hier gefeli mirage
  donderdag 6 april 2006 @ 12:05:42 #248
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36703204
Feli Mir
stay frosty
pi_36703244
Ben ik weer

Gesprek ging lekker, maak me soms veels te druk

Ze zeggen alleen dat ik moet oppassen maar dat weet ik zelf ook wel Zoals de film a beautifull mind, dat ik niet te ver doorschiet met alles. Maar dat heb ik zelf in de hand, maar goed. Enige back-up is altijd mooi, voor de rest laten ze me vrije baan gaan gelukkig hoorde ik vanmorgen.

Tijd om zometeen rustig te gaan doen buiten. Wel weer met pen en papier, want dat kan ik niet laten

Dat ik vrij baan krijg is prettig gewoon. Dat niemand me voor de voeten loopt. Enige back-up is dan niet erg. Maar vrij baan is nodig.
pi_36708917
Rustig hier

Ik voel me

Lekker.

Buiten gezeten net, schema's opgesteld weer. Grote schema's

Ben weer weg denk ik. Hier is het ook een dooie boel zo te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')