Lekker op de bank hangen inderdaadquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:21 schreef vamperotica het volgende:
hello.......
middagje stad met tante lief achterde rug....
Kids zijn in het nieuw gestoken... Maagjes gevuld bij een kiprestaurant en moeders is moe
Nee, die lukte wel. Daar kan wel heel weinig mee mis gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vamp>> Kids naar bed en jij lekker languit op de bank, heb je verdient![]()
Nok>> laat je die ook niet aanbranden dan![]()
hee..heb je mijn akties overgenomen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had vandaag een laatjeetenaanbranden-dag![]()
Opeens kwam er een brandlucht uit de keuken. Jammer. Dan maar een roereitje.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vamp>> Kids naar bed en jij lekker languit op de bank, heb je verdient![]()
![]()
Nok>> laat je die ook niet aanbranden dan![]()
![]()
![]()
Daar moest ik ook aan denken op dat momentquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hee..heb je mijn akties overgenomen?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken op dat moment
En ik had beter moeten weten toen ik al aan je moest denken toen ik het gasstel aan wilde steken zonder het gas open te draaien. Dan is het al duidelijk dat het helemaal mis moet gaan
?quote:
Who the beeeep is Evelien?quote:
Als ik een man was zou ik dat met Shakira ook willen ja. Ik vind het een van de mooiste vrouwen uit de hedendaagse showbizz.quote:Op woensdag 5 april 2006 07:23 schreef Sight_key het volgende:
Ben je nog moe?
Ondertussen word ik wakker met shakira. Mooie dame ook![]()
Daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten![]()
wow... jij bent een late fokker.quote:
Welke showbiz-dame vindt jij dan wel bijzonder?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja ik vind shakira niet zo bijzonder zeg maar..
Die eerste heeft wel een prachtige kop. Maar ik vind haar figuur weer wat minder. Grote tieten, platte kont.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm angelina jolie
en
Sarah Wayne Callies
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een prachtige kop. Maar ik vind haar figuur weer wat minder. Grote tieten, platte kont.
De tweede ken ik niet![]()
Zie mijn editquote:Op woensdag 5 april 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die platte kont neem ik voor lief
![]()
pics van sarah http://images.google.com/images?q=Sarah+Wayne+Callies&hl=en&lr=&sa=X&oi=images&ct=title
Maar dat leuke koppie is niet wat je 's nachts in je handen hebt, neem ik aan. Dan is een lekkere kont niet iets om voor lief te nemen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die platte kont neem ik voor lief
![]()
pics van sarah http://images.google.com/images?q=Sarah+Wayne+Callies&hl=en&lr=&sa=X&oi=images&ct=title
Hoeft niet eens plamuur te zijn. Ik heb al het idee dat ik er anders uitzie met een beetje mascara en lipgloss of lippenstift.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:24 schreef Sight_key het volgende:
Veel bekende vrouwen plamuren zichzelf inderdaad. Zonder make-up is het meteen een ander gezicht.
Dido schijnt de mooiste vrouw te zijn zonder make-up.
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoeft niet eens plamuur te zijn. Ik heb al het idee dat ik er anders uitzie met een beetje mascara en lipgloss of lippenstift.
Doehoeiquote:Op woensdag 5 april 2006 09:32 schreef Sight_key het volgende:
Het innerlijk bepaald zeker het uiterlijk
En niet zo'n beetje ook.
Die 2 zijn direct afhankelijk van elkaar.
En nu ben ik echt weg
Ik let trouwens ook niet echt op uiterlijk de hele tijd, het gaat me ook om de inhoud vaker. De grootste schoonheid die geen inhoud heeft is niets.
Zoals in de bijbel staat.
Een vrouw zonder verstand is als een varken met een gouden ring in de neus
En verstand tja, hoe omschrijf je verstand. Ze hoeft echt niet over alles te kunnen meepraten maar ook niet dat je zegt helemaal geen inhoud hebben.
Ben weg nu
Dag
Nou die probeert gewoon contact te leggenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef gaai het volgende:
Mannen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet ik met koeienletters mijn naam op de zak van het brood........brood wegbelt ie op...."ja ik heb hier jouw brood, zie nu net pas dat je naam erop staat"
![]()
*zucht*
Môg G'middag trouwens.........![]()
Contact genoeg.....ben er mee getrouwdquote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou die probeert gewoon contact te leggen
Samen 'n boterhammetje eten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |