abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36622861
Trusten allemaal. Ow.. jullie zijn al allemaal weg. Was ik te laat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36622956
Ik blijf nog ff hoor. Jij alvast lekker slapen Draculettje Ik ga nog heel ff door omdat er een beetje schot komt in de zaak, en als ik merk dat ik nog wat kan betekenen dan doe ik dat met plezier. Als ik merk dat er een versnelling inkomt dan laat ik geen enkele kans onbenut om die aan te grijpen.

Wil nog een paar posts plaatsen om deze dag even goed af te sluiten.

Zolang het naar beneden valt is het goed. Het zal naar beneden moeten vallen. Uit elkaar moeten vallen. Het zal moeten stromen. Kan zijn dat ik het al vaker gezegd hebt. Het moet een regenval worden. Een regenval aan gegevens en informatie.

Alles moet uit elkaar vallen. Het moeten fragementen worden, zo klein en zo zuiver als maar zijn kan.

En nu kan ik verder gaan maar het is zo dat ik informatie moet krijgen die ik nodig heb ook. En misschien gaat het straks vanzelf wel. Dat het zich vanzelf in juiste banen gaat leiden. Dat er helemaal geen programmeur aan te pas hoeft te komen, dat de aanwezige codes en informatie zichzelf doen bundelen en zichzelf gaan programmeren. Waarom kunnen die codes geen eigen leven leiden?

En dan kom je vanzelf uit dat ieder mens dezelfde informatie doorkrijgt, in ieder geval de informatie die van belang is. Mensen spatten uiteen en krijgen het gevoel dat ze moeten krijgen. Het systeem is dan gekraakt. En dan wil ik niet eens de eer op me nemen helemaal. Maar dan heb ik wel bijgedragen aan het kraken van alles.

Ik kan verder gaan nu. Ik was net bezig dat ik straks de codes binnen ga krijgen die nodig zijn, en dat ik met die codes een systeem in elkaar ga flansen. Dat is de bedoeling en als ik probeer in de toekomst te kijken in mijn eigen leven, dan denk ik ook dat ik de juiste informatie ga krijgen nog.

De juiste kennis en informatie om zaken te veranderen voor het goede doel.

Dan is dos niets vergeleken met het nieuwe systeem. Windows zal een lachtertje zijn in wat er dan op het spel komt te staan.

Dan is het een hele nieuwe wereld en kun je spreken van ongekende mogelijkheden waar ik dus zo voorstander van ben.

En wie weet kan ieder mens dat voor elkaar krijgen. Uitgaande ervan dat ieder mens de essentiële informatie doorkrijgt die nodig is om de hele realiteit om te programmeren tot wat wenselijk is.

En als je dan in teams gaat werken met programmeren of je richt je eigen bedrijf op dan kun je deze realiteit uitbreiden alsof je .........nou daar is geen woord voor dus.

Maar dan moet nog verder gekraakt worden. Eerst deze realiteit kraken, en dan nieuwe werelden maken.

Zo, en nu ga ik eens rustig ervoor zitten. Deze lente ga ik veel buiten zitten en hoop ik op een continue stroom van codes en informatie. Dat het gaat stort-regenen als het ware.

Dat deze realiteit vervaagt. In ieder geval dat het amper waar te nemen valt nog.

En dan val ik in de herhaling

Ik mag niet in de herhaling vallen maar dat is een foutje dat nog erin zit

Als ik het nu goed doe inschatten, gaat het systeem zichzelf vormen zoals het hoort. Dat ook gedachtes tot leven komen nog. Dat alles tot leven komt als het ware.

Ik zei net tegen mijn moeder voor de "grap". Die afvalbak in de keuken is alweer vol, eigenlijk moet die afvalbak tot leven gewekt worden zodat hij zichzelf doet legen. Van mijn part gaat een pak melk een eigen leven leiden zodat het pak melk zichzelf doet bijvullen.

Dat alles een leven krijgt. Dat apparaten tot leven komen of wat dan ook.

In ieder geval zal het toveren worden als het goed is. En wat moet je doen om dat voor elkaar te krijgen? In mijn geval moet ik blijven schrijven. Ik zal moeten blijven schrijven en ook al schrijf ik de meest waanzinnige theoriën op, dan nog schrijf ik ze op.

Het onmogelijke moet mogelijk worden ook. Een ijskast die zichzelf doet bijvullen. Kunnen ze de supermarkten defnitief sluiten. Heb je ook geen prijzenoorlog meer daar.

Olie zal niet meer nodig zijn. En het is toch allemaal maar een illusie dus wat is het allemaal ook. Ik weet het niet. Ik val uit elkaar en ik ga kraken en maken.

Het zal makkelijker worden en goedkoper en nog meer.

En dat is geen fabel of leugen of wat dan ook. De rijke mensen zullen niets meer hebben aan rijkdom. Geld zal waardeloos worden

Zodra alles gekraakt is. En ik zeg het nog een keer. Alles gaat gekraakt worden Ik zeg het dan nog een keer, alle materie zal anders worden. De hele wereld zal veranderen en wie weet wel het hele universum. Puur door te denken. Puur door gedachtes tot uitdrukking te brengen. Puur door te kraken. Kraken alsof je een walnoot door midden doet splijten.

Hakken en zagen

Mensen zullen niet weten wat gebeurt, ze zullen denken dat ze losser zijn dan los. Ze zullen denken dat ze kunnen vliegen. Ze zullen denken dat ze uit miljarden kleine deeltjes bestaan. En dat gevoel zal goed doen.

Omdat alles gekraakt is nogmaals. Door de grote kraker

It takes one, to break one

Nee ik ben nu echt op dreef, doordat ik zo bezig ben, kraak ik dus mezelf. Het doet goed om zo bezig te zijn. I love it

Daarom doe ik het ook, hopelijk maakt het niets uit. Het is nog steeds ouwehoeren. Maar het gaat lekker met de juiste muziek.

En nu stop ik. Moest het kwijt. En het gaat over the thruth ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sight_key op 03-04-2006 22:01:16 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36623441
Ik ga zelf denk ik ook zo nog even bankhangen. Beetje lezen en dan naar bed. Hopen dat morgen een betere dag zal zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36623502
ff roken weer

Om maar te praten over alledag. Morgen nieuwe dag

Ben nog aan de koffie, zometeen ff water pakken. Muziek luisteren.

En straks ff lezen in een boek van Dan Brown.

Het leven lijkt een master-plan te zijn hier. Alsof ik de hele dag aan het werken ben

Het idee dat ik de hele dag werk is vreemd. Wanneer is het tijd voor feest? Zelfs het feest is het werken? Maar hoe noem je dat werk? Als ik ga dansen straks, dan is dat werken. Ik weet niet, als ik uit mijn dak ga, dan werk ik verder. Ik breek dan los
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36623538
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga zelf denk ik ook zo nog even bankhangen. Beetje lezen en dan naar bed. Hopen dat morgen een betere dag zal zijn.
Hopelijk voor jou ook dat het morgen beter en mooier wordt

Na slechte tijden komen altijd goede tijden moet je maar denken

Ik ga nog ff een ander topic uitzoeken denk ik.

Ik heb nog ff zin om losser te worden, kijken hoe de dromen gaan vannacht.

Slaap lekker alvast

Soms stijgt de spanning ten top hier, kan er niets aan doen. Dat ik af en toe veel doe schrijven is ook iets wat erbij hoort. Ik zit soms in een bepaald ritme dat ik dus echt denk dat er zaken anders aan het worden zijn.

Dan lijkt alles anders te zijn. Maar goed, dat kan ik ook in filosofie schrijven maar ik ben soms zo gedreven in het hele gebeuren dat ik mijn eigen denken en schrijven niet meer doe bijhouden.
pi_36623558
Ik ben en boek van Maryse Conde aan het herlezen: Tituba.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36623603
Leuk boek

Of spannend

Inspirerend misschien

Of een combinatie

Ik ben met 3 boeken tegelijk bezig en weet soms niet welk boek ik erbij moet nemen. Maar als ik flarden lees dan is dat ook vaak genoeg vaak. Een blz uit een boek kan me al inspireren om na te denken verder.

Zelfs in het midden van een boek beginnen kan hier gebeuren. Willekeurig een blz erbij nemen ook. Maar goed weet ik niet.

Maar goed, irritant stop-woordje

Te vaak maar goed gebruik ik

Stop woordjes zijn een bug hier, stop woordjes moet ik mee stoppen want dat beperkt de regenval aan informatie.

Het lijkt in leven te komen hier

Ohhh my God, it's alive

Wat in leven lijkt te komen kan ik niet zeggen nu. Maar er komt iets tot leven. Wie weet wat er allemaal tot leven kan komen hier. Ben heel ff roken en dan ga ik verder om zaken tot leven te laten komen. Het komt tot leven

En wie weet.....wat de toekomst gaat brengen nog

Ikzelf kom tot leven misschien Ik krijg soms het gevoel dat ik nu pas tot leven kom. dat ik altijd dood was, dat deze nieuwe wereld nieuw leven betekend ook.

Dan voelt het aan als een openbaring

Spraakwater maar ik had net een moment van openbaring ook. Maar het kan beter.

Tot zo.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sight_key op 03-04-2006 22:11:14 ]
pi_36623717
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Leuk om te weten hoe jij jouw partner ziet
Jahaa..... En hij is ook al zoooooo oud!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36624136
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jahaa..... En hij is ook al zoooooo oud!
Mankeert ze dan ook iets aan haar ogen? Of heeft ie gewoon een ouwe ziel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36624178
Ik ga offline nu

In bed nog wat aantekeningen maken uit de losse pols

Wie weet of er nog wat zinnigs uit kan stromen.

Misschien nog wat lezen maar vooral slapen.

Soms denk ik wel eens dat de hele wereld met hetzelfde bezig is als ik Maar vaak begrijpt niemand een hol ervan als ik in het echt met mensen praat.

Tot morgen en prettige avond nog en lekker slapen alvast

Dan gaat mijn computer ook slapen nu
pi_36624215
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga offline nu

In bed nog wat aantekeningen maken uit de losse pols

Wie weet of er nog wat zinnigs uit kan stromen.

Misschien nog wat lezen maar vooral slapen.

Soms denk ik wel eens dat de hele wereld met hetzelfde bezig is als ik Maar vaak begrijpt niemand een hol ervan als ik in het echt met mensen praat.

Tot morgen en prettige avond nog en lekker slapen alvast

Dan gaat mijn computer ook slapen nu
Trusten. En ik vertel morgen wel iets over mijn boek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36624838
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mankeert ze dan ook iets aan haar ogen? Of heeft ie gewoon een ouwe ziel?
Nou......Tja... Drogen....Da's ook weer zoiets....
Maarwat ditbetreft hou ikt op t laatste!
pi_36630718
0300 wakker geworden uit een vage droom. Er zat wel enige logica in maar daarna niet meer kunnen slapen. Toen cijfers beginnen op te schrijven weer. 0400 opgestaan ongeveer, koffie nu en verder.

Zal in filosoferen schrijven wat ik gedaan heb op papier.

Iedereen ligt nog netjes op 1 oor zoals het hoort, maar goed, ik kon niet meer slapen
pi_36630961

Nog iedereen aan het pitten?

De vogels beginnen te fluiten ondertussen en ik zet me een 2e pot koffie

Dan ga ik nu film kijken dan maar.

Ik ga vandaag lol trappen en serieus doen in combinatie van nog meer. Ik ga dus niet serieus doen alleen. Want dan heb ik mezelf daarmee. Het moet met onzin worden gebracht ook.

Ik bedoel, het probleem tackelen met onzin en een oplossing vinden met creativiteit.

En vooral niet serieus doen de hele tijd Serieus zijn de hele tijd dat leidt tot niets. Daar kom je geen mm verder mee. Het blokkeert het hele gebeuren alleen maar.
pi_36631132
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 06:10 schreef Sight_key het volgende:

Nog iedereen aan het pitten?

De vogels beginnen te fluiten ondertussen en ik zet me een 2e pot koffie

Dan ga ik nu film kijken dan maar.

Ik ga vandaag lol trappen en serieus doen in combinatie van nog meer. Ik ga dus niet serieus doen alleen. Want dan heb ik mezelf daarmee. Het moet met onzin worden gebracht ook.

Ik bedoel, het probleem tackelen met onzin en een oplossing vinden met creativiteit.

En vooral niet serieus doen de hele tijd Serieus zijn de hele tijd dat leidt tot niets. Daar kom je geen mm verder mee. Het blokkeert het hele gebeuren alleen maar.
Nee hoor. Niet aan het pitten.
Al even wakker. Maar eerst kind, douche, ontbijt e.d. Daarna pas hier verder
Goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36631158
Bah... meer wakkergelegenalsgeslapen....
pi_36631160
Oftewel.....
Goeie morgen!
pi_36631175
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 07:39 schreef vamperotica het volgende:
Bah... meer wakkergelegenalsgeslapen....
Poor you. En heb je ook zo'n groot auw-ding op je nek?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36631304
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 07:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Poor you. En heb je ook zo'n groot auw-ding op je nek?
Yup
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:55:59 #70
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36631747
mogge sorry to hear nokje!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36632116
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sorry to hear nokje!
Het is nog steeds geen definitieve nee of ja.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:22:24 #72
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36632137
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het is nog steeds geen definitieve nee of ja.
daarom.... wist je maar wat dan kon je verder
stay frosty
pi_36632196
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

daarom.... wist je maar wat dan kon je verder
Yup..... had liever die vette kater gehad van het vieren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:27:41 #74
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36632224
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Yup..... had liever die vette kater gehad van het vieren
idd
stay frosty
pi_36632306
Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:32:02 #76
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36632312
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
mogge
stay frosty
pi_36632658
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd
Niet dat ik me bezopen heb of zo, hoor.
En die kater heb ik natuurlijk altijd. Al weer bijna 6 jaar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36632665
Mogguh LW
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36632740
Terug van de winkel. Groot schrift gekocht, post-it en pen. Dus ik ga nu enigma omzetten naar de mp3-speler en dan begin ik met mijn scriptie

Ik zal dus zeker minder online komen. Ik ga nu geconcentreerd aan de slag met rust buiten. Is het buiten te fris dan trek ik van mijn part 3 truien aan.

Op papier bezig zijn werkt beter dan via de pc. Tis een hele andere manier van denken en schrijven, meer rust ook. Pure rust en dan ga ik alles uitwerken wat ik wil uitwerken. Kijken hoever ik kom .

Dus ik zeg dag, weet niet of ik nog online kom vandaag. Wie weet van wel, wie weet van niet.

Film kijken misschien nog. Online heb ik vrij weinig toe te voegen op dit moment. Heb veel gezegd wat ik moest zeggen en nu is het een kwestie van aan het werk gaan om alles uit te werken wat ik afgelopen jaren bedacht heb.

Zal zeker nog online komen om te ouwehoeren en af en toe te vertellen waar ik mee bezig ben. Maar het serieuze is eraf, en ook de discussie is niet meer zo hard nodig. Ik heb bereikt wat ik moest bereiken online en nu is het genieten en op een luchtige manier mijn plan uitwerken.

Maar daar ga ik dus weer. ( jeeeej geen maar goed gebruikt) Ik ga nu op mijn dooie gemak uitwerken van alles. En wie weet dat ik alsnog mijn gedachtes op internet schrijf hier, hoewel ik merk dat ik niet vaak een reactie krijg die me verder tot denken aanzet. Niet bedoeld om mensen de grond in te trappen maar dat ligt aan mijn denken wellicht.

Ik ga nu beginnen, heb er zin in. Afstudeer-scriptie schrijven zonder opleiding te volgen, zo voelt het aan. En dan hoef ik het document niet te overleggen ter controle. Dan ben ik zelf de leraar die het doet beoordelen.
pi_36632749
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Mogguh LW
Toch wel een beetje kunnen slapen hoop ik

*vandaag voel ik me dus 80 * ;
pi_36632908
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Toch wel een beetje kunnen slapen hoop ik

*vandaag voel ik me dus 80 * ;
slapen doe ik uiteindelijk altijd. Je wil alleen niet weten met welke onzalige gedachten ik wel eens in slaap val. Maar vallen zal ik.

80
Maar hey.... ik vraag me af of iemand van 80 zich ook voelt als iemand van 80 als men zo'n soort dag heeft. Of voelt iemand van 80 zich dan 100? Voelt iemand van 80 zich ook wel eens 50?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:11:18 #82
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36633069
ik voel me 35 op dit moment
stay frosty
pi_36633072
Goeie morgen allemaal!

hihihihi ik en m'n typekunsten! ha ha ha hij is geen besje hoor (alhoewel gisteravond....)
ik bedoelde gewoon m'n bedje ( alsof jullie dat niet zouden snappen)

en iik denk best dat als iemand 80 is en zich dan best honderd kan voelen (en ook wel veeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder)
maar hoop eigenlijk dat als ik dan echt 80 ben me vaker 50 voel.....
pi_36633130
ik voel me dichter bij de 100 als bij de 80
pi_36633153
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je voelt je bijna mij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36633238
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:14 schreef vamperotica het volgende:
ik voel me dichter bij de 100 als bij de 80
da mag nie hoor....
want ik ben nog lang geeen 100
en dan kan onze afspraak nog wellus flink in de soep lopen
pi_36633280
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef draculettetje het volgende:
Goeie morgen allemaal!

hihihihi ik en m'n typekunsten! ha ha ha hij is geen besje hoor (alhoewel gisteravond....)
ik bedoelde gewoon m'n bedje ( alsof jullie dat niet zouden snappen)

en iik denk best dat als iemand 80 is en zich dan best honderd kan voelen (en ook wel veeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder)
maar hoop eigenlijk dat als ik dan echt 80 ben me vaker 50 voel.....
Mijn pa is 61 en voelt zich meestal 18. Alleen is zijn lijf het daar meestal niet mee eens.
Zijn vrouw gelukkig wel dus dat compenseert dan weer ietsje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36633309
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:20 schreef draculettetje het volgende:

[..]

da mag nie hoor....
want ik ben nog lang geeen 100
en dan kan onze afspraak nog wellus flink in de soep lopen
as usual
pi_36633328
Mij werd vanochtend door mijn nageslacht verzekerd dat ik er vandaag uit zie als 100 en maar beter gewoon terug naar bed kon gaan en zeker ook geen visite zou moeten ontvangen.

Echt goed voor mijn zelfvertrouwen, die zoon van me
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36633363
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
Mij werd vanochtend door mijn nageslacht verzekerd dat ik er vandaag uit zie als 100 en maar beter gewoon terug naar bed kon gaan en zeker ook geen visite zou moeten ontvangen.

aaaaah de pure eerlijkheid van kinderen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36633421
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:

gaat hij dan ook helemaal voor jou zorgen en het huishouden doen enzo?
pi_36633470
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

aaaaah de pure eerlijkheid van kinderen
U bitch
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36633488
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:29 schreef draculettetje het volgende:

[..]

gaat hij dan ook helemaal voor jou zorgen en het huishouden doen enzo?
yeah, right

hey.... ik ben heel erg met 2 woorden aan het spreken, nu
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:33:08 #94
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36633507
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

je voelt je bijna mij?
bijna
stay frosty
pi_36633809
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach gossie, nog steeds "schraal"
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:52:10 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36633874
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

valt wel mee ben gewoon erg moe
stay frosty
pi_36634270
Moe... dat ken ik ja
pi_36634295
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

ROFL.... Daar had ik zelfs niet eens aan gedacht.... briljant
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36634297
omg wat een klaagzang vandaag
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36634420
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:10 schreef UncleScorp het volgende:
omg wat een klaagzang vandaag
Mogen we ook es? Does lief dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')