Ik blijf nog ff hoor. Jij alvast lekker slapen Draculettje
![]()
Ik ga nog heel ff door omdat er een beetje schot komt in de zaak, en als ik merk dat ik nog wat kan betekenen dan doe ik dat met plezier. Als ik merk dat er een versnelling inkomt dan laat ik geen enkele kans onbenut om die aan te grijpen.
Wil nog een paar posts plaatsen om deze dag even goed af te sluiten.
Zolang het naar beneden valt is het goed. Het zal naar beneden moeten vallen. Uit elkaar moeten vallen. Het zal moeten stromen. Kan zijn dat ik het al vaker gezegd hebt. Het moet een regenval worden. Een regenval aan gegevens en informatie.
Alles moet uit elkaar vallen. Het moeten fragementen worden, zo klein en zo zuiver als maar zijn kan.
En nu kan ik verder gaan maar het is zo dat ik informatie moet krijgen die ik nodig heb ook. En misschien gaat het straks vanzelf wel. Dat het zich vanzelf in juiste banen gaat leiden. Dat er helemaal geen programmeur aan te pas hoeft te komen, dat de aanwezige codes en informatie zichzelf doen bundelen en zichzelf gaan programmeren. Waarom kunnen die codes geen eigen leven leiden?
En dan kom je vanzelf uit dat ieder mens dezelfde informatie doorkrijgt, in ieder geval de informatie die van belang is. Mensen spatten uiteen en krijgen het gevoel dat ze moeten krijgen. Het systeem is dan gekraakt. En dan wil ik niet eens de eer op me nemen helemaal. Maar dan heb ik wel bijgedragen aan het kraken van alles.
Ik kan verder gaan nu. Ik was net bezig dat ik straks de codes binnen ga krijgen die nodig zijn, en dat ik met die codes een systeem in elkaar ga flansen. Dat is de bedoeling en als ik probeer in de toekomst te kijken in mijn eigen leven, dan denk ik ook dat ik de juiste informatie ga krijgen nog.
De juiste kennis en informatie om zaken te veranderen voor het goede doel.
Dan is dos niets vergeleken met het nieuwe systeem. Windows zal een lachtertje zijn in wat er dan op het spel komt te staan.
Dan is het een hele nieuwe wereld en kun je spreken van ongekende mogelijkheden waar ik dus zo voorstander van ben.
En wie weet kan ieder mens dat voor elkaar krijgen. Uitgaande ervan dat ieder mens de essentiële informatie doorkrijgt die nodig is om de hele realiteit om te programmeren tot wat wenselijk is.
En als je dan in teams gaat werken met programmeren of je richt je eigen bedrijf op dan kun je deze realiteit uitbreiden alsof je .........nou daar is geen woord voor dus.
Maar dan moet nog verder gekraakt worden. Eerst deze realiteit kraken, en dan nieuwe werelden maken.
Zo, en nu ga ik eens rustig ervoor zitten. Deze lente ga ik veel buiten zitten en hoop ik op een continue stroom van codes en informatie. Dat het gaat stort-regenen als het ware.
Dat deze realiteit vervaagt. In ieder geval dat het amper waar te nemen valt nog.
En dan val ik in de herhaling
Ik mag niet in de herhaling vallen maar dat is een foutje dat nog erin zit
![]()
Als ik het nu goed doe inschatten, gaat het systeem zichzelf vormen zoals het hoort. Dat ook gedachtes tot leven komen nog. Dat alles tot leven komt als het ware.
Ik zei net tegen mijn moeder voor de "grap". Die afvalbak in de keuken is alweer vol, eigenlijk moet die afvalbak tot leven gewekt worden zodat hij zichzelf doet legen. Van mijn part gaat een pak melk een eigen leven leiden zodat het pak melk zichzelf doet bijvullen.
Dat alles een leven krijgt. Dat apparaten tot leven komen of wat dan ook.
In ieder geval zal het toveren worden als het goed is. En wat moet je doen om dat voor elkaar te krijgen? In mijn geval moet ik blijven schrijven. Ik zal moeten blijven schrijven en ook al schrijf ik de meest waanzinnige theoriën op, dan nog schrijf ik ze op.
Het onmogelijke moet mogelijk worden ook. Een ijskast die zichzelf doet bijvullen. Kunnen ze de supermarkten defnitief sluiten. Heb je ook geen prijzenoorlog meer daar.
Olie zal niet meer nodig zijn. En het is toch allemaal maar een illusie dus wat is het allemaal ook. Ik weet het niet. Ik val uit elkaar en ik ga kraken en maken.
Het zal makkelijker worden en goedkoper en nog meer.
En dat is geen fabel of leugen of wat dan ook. De rijke mensen zullen niets meer hebben aan rijkdom. Geld zal waardeloos worden
![]()
Zodra alles gekraakt is. En ik zeg het nog een keer. Alles gaat gekraakt worden
![]()
Ik zeg het dan nog een keer, alle materie zal anders worden. De hele wereld zal veranderen en wie weet wel het hele universum. Puur door te denken. Puur door gedachtes tot uitdrukking te brengen. Puur door te kraken. Kraken alsof je een walnoot door midden doet splijten.
Hakken en zagen
![]()
Mensen zullen niet weten wat gebeurt, ze zullen denken dat ze losser zijn dan los. Ze zullen denken dat ze kunnen vliegen. Ze zullen denken dat ze uit miljarden kleine deeltjes bestaan. En dat gevoel zal goed doen.
Omdat alles gekraakt is nogmaals. Door de grote kraker
![]()
It takes one, to break one
![]()
Nee ik ben nu echt op dreef, doordat ik zo bezig ben, kraak ik dus mezelf. Het doet goed om zo bezig te zijn. I love it
Daarom doe ik het ook, hopelijk maakt het niets uit. Het is nog steeds ouwehoeren. Maar het gaat lekker met de juiste muziek.
En nu stop ik. Moest het kwijt. En het gaat over the thruth ook.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sight_key op 03-04-2006 22:01:16 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.