Goed gezien. Je vraagt je trouwens af waarom de Tagrijn de plannen nog doorzet, want de vervangende huisvesting blijkt prima te voldoen:quote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef cafca het volgende:
Da's de Tagrijn, volgens mij
Ja, die dame (?) hoort er dus eigenlijk niet bij, vandaar de andere foto...quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 11:24 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Verschalkt door het paard...
zet was : a4 - b 7
Daar worden ze wel eens mee vergeleken.quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef ranja het volgende:
Millionaire?
quote:Niets zo oorverdovend als een bio die barst van de bekende namen. Een Brits journalist (ouwe jeans, leren jackje en gespleten tong) omschrijft de sound vanals het vroege geluid van een band waarvan de naam begint met een U en eindigt op een 2. I will follow, denkt u. Maar we gaan niet aan name dropping doen.
is de "nieuwe" band rond Geert Plessers (ex-Reiziger en ex-Kosjer D). De bandleden bouwen verder op de gitaartraditie van Reiziger, dat in Europa faam verwierf met een stel knappe platen. De emotionele indie-rock van Reiziger maakt nu plaats voor de zorgeloze grootstadgeluiden van
Zonnige indiepop met een Monty Python-achtige knipoog naar de tijd dat gitaren nog konden praten.
Ik sluit mij aanquote:Op maandag 3 april 2006 11:56 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, nooit van gehoord
is er nou nog geen parkeergarage-topic?quote:Op maandag 3 april 2006 12:14 schreef ranja het volgende:
Parkeergarage is een beetje vol volgens mij.
Nou vooruit, voor jou nog een hintje danquote:Op maandag 3 april 2006 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal ze vast kennen, maar nu nog niet
ik zoek ze niet op, maar blijf hopen
Maar geen 5 cd's van in huisquote:
* Z rijdt kever!quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef GLO het volgende:
Gelukkig is er nog plek naast Z...![]()
[afbeelding]
Daar zat 'ie inderdaad ook bij...quote:Op maandag 3 april 2006 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Stray Cats
Huh-huhquote:Op maandag 3 april 2006 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I need TVP for my bunghole!
[afbeelding]
De 4e is This Mortal Coil - Song to the Siren. Meer kan ik niet bedenken....quote:Op maandag 3 april 2006 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
M/A/R/R/S - Pump Up The Volume
Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost
This Mortal Coil - You And Your Sister
Idemquote:Op maandag 3 april 2006 15:26 schreef bartrid het volgende:
goh, zat MARRS op het 4AD label? Nooit geweten
quote:Op maandag 3 april 2006 15:26 schreef bartrid het volgende:
goh, zat MARRS op het 4AD label? Nooit geweten
Dat heeft 'ie zekerquote:Op maandag 3 april 2006 15:26 schreef cafca het volgende:
Ad Vandenberg
Ad Visser
Ad de Laat
Adje ( die van Paul de Leeuw, heeft volgens mij ook een plaatje gemaakt...)
quote:Op maandag 3 april 2006 15:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Adrian Belew
ik vond dat nummer toen het uitkwam eigenlijk helemaal niks, maar toen ik het vorige week op een trouwerij draaide was het toch wel erg goedquote:Op maandag 3 april 2006 15:28 schreef ranja het volgende:
[..]
de vreemde eend in de bijt, maar wel de meest commercieel succesvolle
(kregen ze eindelijk eens wat geld)
quote:Primarily a bassist, multi-instrumentalist and producerhas worked on hundreds of sessions — crossing jazz, R&B, and rock — and has released several solo recordings since his late '70s beginnings with Bobbi Humphrey and Lonnie Liston Smith. Despite the many hats he has worn — improviser, interpreter, arranger, songwriter, film-music composer, bassist, clarinetist, saxophonist — none of them have been put on for the sake of the whim. Never one to merely get his feet wet,
has been a utility player in the most extreme and prolific sense.
quote:
Dat klopt. Ik ook.quote:Op maandag 3 april 2006 16:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
potverdorie, pas nog op tv gezien![]()
Nee. Maar wel NL's inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2006 16:43 schreef Doff het volgende:
Pierre Courbois?
edit: Oeps, Chet Baker/Kid Dynamite hint niet gelezen....
Klopt, John Engels. Docu was laatst bij NPS: Output. Hele vervelende man, maar dat terzijde.quote:Op maandag 3 april 2006 16:49 schreef Zanderrr het volgende:
Het is John Engels, dacht ik. Heb die documentaire laatst ook gezien op TV.
ah vandaar dat ik me hem nog herinnerdequote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
...Hele vervelende man, maar dat terzijde.
Tja, is dat een oorzaak of gevolg.quote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is-ie gewoon erg eenzaam
Nou...Héééél boos nietquote:Op maandag 3 april 2006 17:02 schreef Doff het volgende:
Nog een jazzvraagje?Of maak ik daar mensen heel boos mee
Ja doe maar jazzvraagjequote:Op maandag 3 april 2006 17:02 schreef Doff het volgende:
Nog een jazzvraagje?Of maak ik daar mensen heel boos mee
Verrassend...quote:Op maandag 3 april 2006 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja doe maar jazzvraagje
Edit: liefst Nederlandse jazz
DaisyDuke +1quote:Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Zita Swoon
Serieus? Hou wel van meer dan alleen Beatles en indie/britpopquote:
Dat blijktquote:Op maandag 3 april 2006 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Hou wel van meer dan alleen Beatles en indie/britpop
Stef is een kameleonquote:Damn, Zita Swoon laatst nog gezien en ik herken hem gewoon nietNog steeds niet trouwens
Ben blij dat het in de smaak valtquote:Op maandag 3 april 2006 17:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat blijktValt alleen maar te waarderen
[..]
Dat is hij zekerquote:Stef is een kameleon![]()
2 goed. Kiss My Jazz kan ik niet goed rekenen, omdat ik vroeg om de huidige bands. KMJ bestaat al jaren niet meer.quote:Op maandag 3 april 2006 17:20 schreef GLO het volgende:
Rudy Trouvé - Kiss My Jazz
Tim Vanhamel - Millionaire
Danny Mommens - Vive La Fête
en eh...
Ik twijfelde al. Maar ik kon toch ook al niet op een vierde komen...quote:Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
2 goed. Kiss My Jazz kan ik niet goed rekenen, omdat ik vroeg om de huidige bands. KMJ bestaat al jaren niet meer.
Met Rudy's huidige band sla je twee vliegen in 1 klap.quote:Op maandag 3 april 2006 17:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik twijfelde al. Maar ik kon toch ook al niet op een vierde komen...![]()
Is het dat alternatieve fanfareorkest - waarvan ik niet op de naam kan komen? En dat daar dan ook Klaas of Julle in speelt?quote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Met Rudy's huidige band sla je twee vliegen in 1 klap.
Nee, denk meer aan een band met drie generaties aan dEUS gitaristen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Is het dat alternatieve fanfareorkest - waarvan ik niet op de naam kan komen? En dat daar dan ook Klaas of Julle in speelt?
quote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef bukgeit het volgende:
Craig Ward is nog niet genoemd >> The Love Substitutes, met ook Mauro en Rudy.
Ah gelukkig, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef bukgeit het volgende:
Craig Ward is nog niet genoemd >> The Love Substitutes, met ook Mauro en Rudy.
quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Tarkan?
Eigenlijk Jon Secada maar close enough:quote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef peaceman het volgende:
John Sekada?
Berkery +1quote:Op maandag 3 april 2006 20:34 schreef Berkery het volgende:
Ome Neil Sedaka?
Ik zocht Neilquote:Op maandag 3 april 2006 21:24 schreef dolle_hond het volgende:
neil van the young ones?
quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef ranja het volgende:
Is dat de acteur die Max Headroom doet?
Ik zie 'm gewoon. Jij dus niet? Ik zal 'm ff photobucketen dan...quote:
als ik een hond had zou ik hetzelfde doenquote:Op maandag 3 april 2006 22:35 schreef Berkery het volgende:
Als dit betekent dat we in sympho-land zitten ga ik nu de hond uitlaten![]()
Als je dat tegen 'm zegt stuurt-ie een kudde buffalos achter je aanquote:Op maandag 3 april 2006 22:35 schreef Berkery het volgende:
Als dit betekent dat we in sympho-land zitten ga ik nu de hond uitlaten![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef GLO het volgende:
Een Mars?
quote:Op maandag 3 april 2006 22:54 schreef bartrid het volgende:
curly billy
Ow jaquote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef belsen het volgende:
Hij is op een gekomen zonder dat er echte singles verkocht zijn, alleen download.
Het zou eerder bijzonder zijn als dat niet zo wasquote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef GLO het volgende:
Dat-ie op # 1 is binnengekomen?
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op maandag 3 april 2006 23:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Het zou eerder bijzonder zijn als dat niet zo was
Yep helemaal correct. Single is vandaag pas in de verkoop gegaan. Kutnummer trouwensquote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef belsen het volgende:
Hij is op een gekomen zonder dat er echte singles verkocht zijn, alleen download.
Eh, vergeten.quote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Neleos het volgende:
Welk nummer dan?
Welke Nederlandse productie?quote:Het nummerwordt deze zomer in ieder geval in Engeland en Duitsland worden uitgebracht. In samenwerking met TopNotch en Magnetron Music zal
in Engeland door EMI/Virgin worden gereleased, terwijl het Superstar label de Duitse markt gaat voorzien, met de ambitie om
deze zomer in meer landen uit te brengen.
Nadat house DJ Pete Tongin zijn radioshow op de BCC begon te draaien, kwamen er zoveel reacties dat besloten is de single in zowel Engeland als Duitsland uit te brengen.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef bartrid het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
schijnt Dangermouse te zijn.....
Die lijst is toch wel een stuk beter dan de top 40 in Nederland.quote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef bartrid het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
schijnt Dangermouse te zijn.....
Drie regels en 4 keer de titel...quote:
Klopt.quote:
GLO +1quote:Nadat house DJ Pete Tong Watskeburt in zijn radioshow op de BCC begon te draaien, kwamen er zoveel reacties dat besloten is de single onvertaald in zowel Engeland als Duitsland uit te brengen. Het is in de geschiedenis van het Nederlandse lied niet eerder voorgekomen dat een single onvertaald in Engeland wordt uitgebracht.
Die heb ik natuurlijk al wegeëdit, ondertussen...quote:
de playlist van radio one overdag is toch wel best kut hoor, maar 's avonds en 's nachts is het vaak erg goed (behalve vrijdag en zaterdag, dan is het techno wat de klok slaat, hoewel the blue room om 5 uur 's ochtends wel weer erg lekker is....)quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die lijst is toch wel een stuk beter dan de top 40 in Nederland.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:24 schreef Neleos het volgende:
Rellen in Kurhaus bij de Rolling Stones?
Zekerquote:Op maandag 3 april 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
John Brown.
quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 23:40 schreef bukgeit het volgende:
Man rechts is Gavin Friday, die linker herken ik niet.
Dat je Gavin Friday wél herkent...quote:Op maandag 3 april 2006 23:40 schreef bukgeit het volgende:
Man rechts is Gavin Friday, die linker herken ik niet.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef GLO het volgende:
Ik roep maar wat: links Adje Vandenberg, rechts Robert Gordon?
Die bedoel ik jaquote:Op maandag 3 april 2006 23:47 schreef bukgeit het volgende:
Guggi
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:03 schreef bukgeit het volgende:
'James, eet je spruitjes op!'
Ik denk dat je haar muziek wel kunt waarderenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:21 schreef ranja het volgende:
tja, als ik dan die naam zie denk ik van 'die naam ken ik', maar verder...
Nee, zou oud is Mick ook nog niet. Deze meneer stamt uit 1943 en de Schotse hooglanden. O ja, en hij speelt gitaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Links zou ik zeggen: Mick Jones, maar dat klopt dan niet met rechts.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:26 schreef GLO het volgende:
Ik denk dat je haar muziek wel kunt waarderen
hm...quote:Everything you've heard is true. Neko Case is the saviour of country music!
Gewoon luisteren. Haar stem is heel bijzonder. Trouwens, ze heeft een punkverleden, dus je snapt wel dat ze niet voor niets the saviour of country genoemd wordtquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:28 schreef ranja het volgende:
[..]
[quote]
Everything you've heard is true. Neko Case is the saviour of country music!
[q/uote] hm...
Heel scherpquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Bert Jansch, bij wijze van vervolgvraag?
Tochquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:53 schreef GLO het volgende:
Jaco Pastorius? al lijkt-ie daar al minder op
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:20 schreef bukgeit het volgende:
Padvinders!
quote:Jovink? Pater Moeskroen?
OK, eentje danquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:29 schreef bukgeit het volgende:
Dat meisje helemaal rechts is wel degelijk een padvinder: dasje om, insignes op de blouse, en zelfs een naambandje is zichtbaar. Ik heb een verleden.
The Apers?quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:33 schreef bukgeit het volgende:
Welke Nederlandse band was zondag betrokken bij een verkeersongeval in Zweden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |