Verrassend...quote:Op maandag 3 april 2006 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja doe maar jazzvraagje
Edit: liefst Nederlandse jazz
DaisyDuke +1quote:Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Zita Swoon
Serieus? Hou wel van meer dan alleen Beatles en indie/britpopquote:
Dat blijktquote:Op maandag 3 april 2006 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Hou wel van meer dan alleen Beatles en indie/britpop
Stef is een kameleonquote:Damn, Zita Swoon laatst nog gezien en ik herken hem gewoon nietNog steeds niet trouwens
Ben blij dat het in de smaak valtquote:Op maandag 3 april 2006 17:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat blijktValt alleen maar te waarderen
[..]
Dat is hij zekerquote:Stef is een kameleon![]()
2 goed. Kiss My Jazz kan ik niet goed rekenen, omdat ik vroeg om de huidige bands. KMJ bestaat al jaren niet meer.quote:Op maandag 3 april 2006 17:20 schreef GLO het volgende:
Rudy Trouvé - Kiss My Jazz
Tim Vanhamel - Millionaire
Danny Mommens - Vive La Fête
en eh...
Ik twijfelde al. Maar ik kon toch ook al niet op een vierde komen...quote:Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
2 goed. Kiss My Jazz kan ik niet goed rekenen, omdat ik vroeg om de huidige bands. KMJ bestaat al jaren niet meer.
Met Rudy's huidige band sla je twee vliegen in 1 klap.quote:Op maandag 3 april 2006 17:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik twijfelde al. Maar ik kon toch ook al niet op een vierde komen...![]()
Is het dat alternatieve fanfareorkest - waarvan ik niet op de naam kan komen? En dat daar dan ook Klaas of Julle in speelt?quote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Met Rudy's huidige band sla je twee vliegen in 1 klap.
Nee, denk meer aan een band met drie generaties aan dEUS gitaristen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Is het dat alternatieve fanfareorkest - waarvan ik niet op de naam kan komen? En dat daar dan ook Klaas of Julle in speelt?
quote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef bukgeit het volgende:
Craig Ward is nog niet genoemd >> The Love Substitutes, met ook Mauro en Rudy.
Ah gelukkig, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef bukgeit het volgende:
Craig Ward is nog niet genoemd >> The Love Substitutes, met ook Mauro en Rudy.
quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Tarkan?
Eigenlijk Jon Secada maar close enough:quote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef peaceman het volgende:
John Sekada?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |