Inderdaad ja,quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
Deze was eerder, maar die andere titel was leuker
Echt nietquote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
Deze was eerder, maar die andere titel was leuker
*hint hint hint hint hint*quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef Suijk het volgende:
De titel kan alsnog veranderd worden natuurlijk.
Nee joh. Ik vind je lief! Echt!quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef Suijk het volgende:
De titel kan alsnog veranderd worden natuurlijk.
Zeg eens iets positiefs over Ajax, dan verander ik hem niet.quote:
Clau gooit haar manwijfachtige charmes in de strijdquote:
Dat is chantage. Bovendien, dan liever in de TTquote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg eens iets positiefs over Ajax, dan verander ik hem niet.
Je hebt haar gehoord Suijk ... whatcha waitin' for?quote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat is chantage. Bovendien, dan liever in de TT![]()
Daar vraag je wel bijna om het onmogelijkequote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg eens iets positiefs over Ajax, dan verander ik hem niet.
Ik zat ook al te denken en kon ook weinig verzinnen!quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar vraag je wel bijna om het onmogelijke![]()
Goedzoquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken en kon ook weinig verzinnen!
Maar ik verander hem toch niet, de volgende mag wel over Clauw haar panty gaan natuurlijk.
Tja, wat een watje is het tochquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Eilanden het volgende:
Suijk durft hem gewoon niet te veranderen
Een charmante glimlach van een vrouw is niet te weerstaan bos.quote:
Dat is waar jaquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een charmante glimlach van een vrouw is niet te weerstaan bos.![]()
Gadverdamme.quote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Haha, de Koningin. Ze hoopt dat Nederland en Argentinië tegenover elkaar staan in de finale van het WK.
Hoop toch dat het bij de gemiddelde Hooler wel iets schoner is.quote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef golfer het volgende:
Ik heb net de studentenkeuken van wat Hoolers gezien bij De Smaakpolitie.![]()
Hoop ik ook, dan staan we in de finale.quote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Haha, de Koningin. Ze hoopt dat Nederland en Argentinië tegenover elkaar staan in de finale van het WK.
Die frietpan kwam me wel bekend voor. Vraag maar aan shmoopy.quote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoop toch dat het bij de gemiddelde Hooler wel iets schoner is.
Maar dat kan ook bijna niet anders
I.p.v. schoon te maken wacht jij gewoon totdat je huiseigenaar er weer een nieuwe keuken inbouwt?quote:Op zondag 2 april 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Die frietpan kwam me wel bekend voor. Vraag maar aan shmoopy.
Ja zoietsquote:Op zondag 2 april 2006 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
I.p.v. schoon te maken wacht jij gewoon totdat je huiseigenaar er weer een nieuwe keuken inbouwt?
Mijn keuken was het nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef golfer het volgende:
Ik heb net de studentenkeuken van wat Hoolers gezien bij De Smaakpolitie.![]()
quote:
Moeten we je al re-animeren?quote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft last van steken in de borststreek...
Reinierquote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie TT.
Goeienavond, ik heb een leuke dag gehad bij familie.
PE was cool, Reinier volgende week weer even terug.![]()
er zijn veel pokeraars die dat vaak zeggenquote:
Bijnaquote:
Bijslapen van een drukke week, maar dat lukt niet als je steeds gaat stappen dus dat heb ik maar eens een keer overgeslagenquote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is voor jou relaxen in een weekend?
Dank voor de tipquote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers; Poker op Eurosport
dit is een stuk leuker dan dat gedoe op Veronica. Beter commentaar, echt fatsoenlijk toernooi!quote:
1 à 2 keer doordeweeks stappenquote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Verstandig Diek, slapen is minstens zo fijn.
Ik vergeet altijd op maandag om te kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit is een stuk leuker dan dat gedoe op Veronica. Beter commentaar, echt fatsoenlijk toernooi!
Uitzendschema Eurosport:quote:Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd op maandag om te kijken
Vrijdag standaard geen tijd, dinsdag meestal geen tijd ---> blijft over de zondagquote:Op maandag 3 april 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Uitzendschema Eurosport:
zondag 2 april 2006
00:15 Europese Tour Londen (Engeland) Deel 1 (01:15)
dinsdag 4 april 2006
00:00 Europese Tour Londen (Groot-Brittannië) Deel 1 (01:00)
vrijdag 7 april 2006
20:30 Europese Tour Londen (Groot-Brittannië) Deel 2 (21:30)
21:30 Europese Tour Londen (Groot-Brittannië) Deel 3 (22:30)
vrijdag en dinsdag vallen voor mij ook af, zeker omdat ik vrijdags over het algemeen zelf aan het pokeren benquote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vrijdag standaard geen tijd, dinsdag meestal geen tijd ---> blijft over de zondag
het is zo verslavendquote:Op maandag 3 april 2006 00:40 schreef dndiek het volgende:
Ik poker bijna nooit zelf
Ja, weet ik......quote:
heb je weleens toernooitjes gespeeld?quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet ik poker nog maar even niet leren spelen, omdat het zo verslavend is.
Ja, maar ik wil er eigenlijk niet aan beginnenquote:Op maandag 3 april 2006 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je weleens toernooitjes gespeeld?
verstandig, de laatste tijd begin ik er een beetje geld aan over te houden dus dan is het een leuke hobbyquote:Op maandag 3 april 2006 01:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil er eigenlijk niet aan beginnen
Ik ken mezelf en dat is veel te verslavend voor mij
Verstandig besluit.quote:Op maandag 3 april 2006 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet ik poker nog maar even niet leren spelen, omdat het zo verslavend is.
ja, buiten dat dat stom is bezorgd het ook nog eens Poker een slechte naam. Vele mensen denken al dat het puur gokken is en dat slaat nergens op. Daarbij moet je nooit boven je kunnen spelen, qua geld niet en qua spelniveau niet!quote:Op maandag 3 april 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Verstandig besluit.
Ik heb de laatste tijd al heel wat jongeren er verslaafd aan zien raken en op den duur financieel naar de klote zien gaan.
Huh... ? DAMN Helemaal vergetenquote:Op maandag 3 april 2006 10:06 schreef dndiek het volgende:
Tolk die link in je signature is een beetje oud, de finale is al beslist
Ai , das Klote SCHquote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef SCH het volgende:
GODVERDOMME
Wil ik mijn kentekenbewijs ga kopieren bij het postkantoor, sta ik daar: mpaje weg. Blijkbaar uit mijn broekzak gevallen*^#$^*&(&*%^$$%##$$^%&*
Ga ik die route maar een keer weer fietsen
oei dat is balen....maar kun je niet gewoon verdorie zeggenquote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef SCH het volgende:
GODVERDOMME
Wil ik mijn kentekenbewijs ga kopieren bij het postkantoor, sta ik daar: mpaje weg. Blijkbaar uit mijn broekzak gevallen*^#$^*&(&*%^$$%##$$^%&*
Ga ik die route maar een keer weer fietsen
Mogguh Hoosjesquote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbalkennis mannen en vrouwen gelijk
Uit een onderzoek van NRp dagbladen dat vandaag is gepubliceerd blijkt dat vrouwen net zoveel van voetbal weten als mannen. Beide seksen beschikken over ongeveer evenveel kennis van de spelregels. Het onderzoek is gehouden naar aanleiding van het WK voetbal dat deze zomer in Duitsland wordt gehouden en toont aan dat een kwart van de mannen niet weet wat buitenspel is. "Het verschil tussen de seksen is dus veel minder groot dan altijd is aangenomen", aldus Gerda Bastet van NRp.
![]()
![]()
sorryquote:Op maandag 3 april 2006 10:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oei dat is balen....maar kun je niet gewoon verdorie zeggen![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
sorry
Maar de hele route afgefietst, verschillende plekken gevraagd, ben ik net 20 seconden thuis, gaat de bel - een meneer die ze gevonden heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn voor je en mooi dat er ook nog zulke mensen zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
sorry
Maar de hele route afgefietst, verschillende plekken gevraagd, ben ik net 20 seconden thuis, gaat de bel - een meneer die ze gevonden heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heyquote:Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoi Appeltje![]()
Hoe is het daar. Kom je nog een keer terug of blijf je daar
heeee Sienoquote:Op maandag 3 april 2006 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heydat is een tijd geleden..
Ik kom weer terug.. sterker nog over precies 1 maand ben ik weer terug op Nederlandse bodem
Nee, zat wel razendsnel na te denken of dat moest maar het is niet iets van grote waarde en het was geen kind. Heb wel omstandig en met veel lieve lachjes bedankt.quote:
hoe lang ben je nu al weg eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kom weer terug.. sterker nog over precies 1 maand ben ik weer terug op Nederlandse bodem
ze bestaan toch nog ...de echte helden !quote:Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ondertussen al weer 5 en halve maand onderwegquote:Op maandag 3 april 2006 11:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
hoe lang ben je nu al weg eigenlijk.
Enne......neem dan ook eens wat fatsoenlijk weer mee terug.
pffff....ik ben hier zo flauw van![]()
Tja dat is toch wel rubbereendquote:
Ik kan helaas niet.. de eerste 4 weekenden zijn al weer vol geplandquote:Op maandag 3 april 2006 11:14 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Sien, als je over een maand alweer terugbent. Ben je misschien al goed uitgerust om op de komende meet te komen
VBL Meet, 13 Mei 2006?
Jammerquote:Op maandag 3 april 2006 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet.. de eerste 4 weekenden zijn al weer vol gepland
Volgende keer beterquote:
over verkeerde prioritieten stellen gesprokenquote:Op maandag 3 april 2006 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet.. de eerste 4 weekenden zijn al weer vol gepland
UIteraard ga ik naar Eindhoven toe.quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgende keer beterdan zal ik alles om die datum heen plannen!! komt goed!
Ga je volgende week nog naar Eindhoven toe ??
Sorryquote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over verkeerde prioritieten stellen gesproken
ging hij naar je piemoltjuh kijken ?quote:Op maandag 3 april 2006 11:46 schreef SCH het volgende:
Is maar goed ook - was zo'n gemene gymnastiekleraar vroeger
zo een hadden wij er namelijkquote:
komt mooi uit voor de meetquote:Op maandag 3 april 2006 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daar sms ik me dan ook de klote voorquote:Op maandag 3 april 2006 11:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat is toch wel rubbereend
en jou natuurlijk
leuk spel hequote:
*tis hier een beetje donker.....ben jij soms de gym-meester ?quote:Op maandag 3 april 2006 12:04 schreef SCH het volgende:
* SCH komt ook onder tafel zitten, hey wat voel ik daar
quote:
hahahquote:Op maandag 3 april 2006 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zal aankomende zondag smsen vanaf een feestend stadhuisplein
Is dat de tafelpoot?quote:Op maandag 3 april 2006 12:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*tis hier een beetje donker.....ben jij soms de gym-meester ?
quote:Op maandag 3 april 2006 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahah
Alleen ik denk dat ik 10 dagen geen bereik heb![]()
want ik ga de outback in!! Maar je kan het altijd proberen natuurlijk!! Volgend jaar sta ik erbij
Hey ik ga er weer vandoor![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben je met bekerfinale al terug in Nederland?
bekerfinale is 7 mei!quote:
ja natuurlijk...wat dacht jij danquote:
een goede toets dusquote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef DeTolk het volgende:
Net een Multiple Gok toets gehad.
Hij stelde de vragen precies zo zodat je heel erg ging twijfelen.Vern**kt
Wie bent u eigelijk?quote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef R_ON het volgende:
Mededeling:
Deze week hebben wij met de club afscheid moeten nemen van Thomas. Om 2 redenen:
1. Hij heeft zijn contributie niet betaald;
2. Er zijn verdovende middelen aangetroffen in zijn kluisje.
Waar heb je het nou weer overquote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef R_ON het volgende:
Mededeling:
Deze week hebben wij met de club afscheid moeten nemen van Thomas. Om 2 redenen:
1. Hij heeft zijn contributie niet betaald;
2. Er zijn verdovende middelen aangetroffen in zijn kluisje.
Wie is die R-On?quote:Op maandag 3 april 2006 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Thomas.![]()
Die contributie oke, maar dat hij zich vergrijpt aan die zooi...
Tja, daar zijn hele duidelijke afspraken over gemaakt.quote:Op maandag 3 april 2006 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Thomas.![]()
Die contributie oke, maar dat hij zich vergrijpt aan die zooi...
Dat is waar, die bijeenkomst was ook hij bij en die handtekening heeft hij ook gezet.quote:Op maandag 3 april 2006 13:40 schreef R_ON het volgende:
[..]
Tja, daar zijn hele duidelijke afspraken over gemaakt.
Klopt. reglementen van de club.quote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is waar, die bijeenkomst was ook hij bij en die handtekening heeft hij ook gezet.
Nee. zonde van de tijd.quote:Op maandag 3 april 2006 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar laten we er verder maar geen woorden aan vuil maken.
zitten jullie in een paralel universum ofzo?quote:Op maandag 3 april 2006 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar laten we er verder maar geen woorden aan vuil maken.
Met zo'n gebruikersnaam vind ik dat mooi gesproken.quote:Op maandag 3 april 2006 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
zitten jullie in een paralel universum ofzo?
quote:Op maandag 3 april 2006 14:00 schreef SCH het volgende:
R_ON![]()
Zullen we in het keldertje even over de problemen praten?
Nou, misschien valt er iets te regelen met een Mike, maar ja, dat is ook weer zo'n goedkope hoer.quote:Op maandag 3 april 2006 14:04 schreef SCH het volgende:
Dan moet ik je helaas verzoeken deze kroeg per direct te verlaten
Mike ken ik irl en die is niet door de keuring gekomenquote:Op maandag 3 april 2006 14:08 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nou, misschien valt er iets te regelen met een Mike, maar ja, dat is ook weer zo'n goedkope hoer.
quote:Op maandag 3 april 2006 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
SCH, het AD wil een artikel met je maken.
Jij woont in Den Bosch? Als je een ambulance voorbij hoort komen met een jongen erin die aan de beademing zit geef me dan even een seintje (als je wilt).quote:
AD sportwereldquote:Op maandag 3 april 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft vandaag een les bijgewoond met Maarten Wijffels van AD Sportwereld als gastspreker, amusant en boeiend
Alstuquote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef dedeur het volgende:
[..]
Glaasje water, ik moet zo een wedstrijdje doen.![]()
Wat voor soort iets. Een soort snuffelstage neem ik aan, gezien je nog op het VWO zit?quote:
geen idee, kom hier ook bijna nooitquote:Op maandag 3 april 2006 16:12 schreef dedeur het volgende:
Leuk café dit?
jep 2 dagen meelopen met sportsupport. die doen allerlei sportprojecten in de gemeente haarlem van welzijns dingen tot "grote" evenementenquote:Op maandag 3 april 2006 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor soort iets. Een soort snuffelstage neem ik aan, gezien je nog op het VWO zit?
Oke, klinkt interessant, ben je ook van plan om iets in die richting te gaan studeren?quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef borisz het volgende:
[..]
jep 2 dagen meelopen met sportsupport. die doen allerlei sportprojecten in de gemeente haarlem van welzijns dingen tot "grote" evenementen
Policticologiequote:Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
geen idee, kom hier ook bijna nooit
de keren dat ik hier was, was het overigens wel leuk
ik ben van plan economie te gaan studerenquote:Op maandag 3 april 2006 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, klinkt interessant, ben je ook van plan om iets in die richting te gaan studeren?
waarschijnlijk gratis bier ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 16:36 schreef golfer het volgende:
Wie lokt al die nieuwkomers hier naar binnen in de kroeg
Inderdaad, vreemde gewaarwording dan.quote:Op maandag 3 april 2006 18:18 schreef tong80 het volgende:
Het journaal opende er mee.Is toch raar, kijk je straks naar de Mol, en realiseer je je steeds dat ze is overleden.
Ach kom op zeg, een soapactrice die een terminale ziekte heeft. Volgens mij openden ze niet eens met Joop Admiraal.quote:Op maandag 3 april 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het niet raar. Als je een paar jaar in GTST speelt, in wie is de mol, in de meiden van de Wit. Ben je een bekende Nederlander. Het zijn niet allemaal programma's waar wij naar kijken misschien maar dat doet er niet toe.
Meiden van de Wit had een paar miljoen kijkers. Ook in Vlaanderen scoorde het.quote:Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, een soapactrice die een terminale ziekte heeft. Volgens mij openden ze niet eens met Joop Admiraal.
Ja, Peter van 12 die vorige week aan kanker overleed had ook veel vriendenquote:Op maandag 3 april 2006 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meiden van de Wit had een paar miljoen kijkers. Ook in Vlaanderen scoorde het.
Flauw.quote:Op maandag 3 april 2006 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, Peter van 12 die vorige week aan kanker overleed had ook veel vrienden
Misschien maar of dat overlijden nou het belangrijkste nieuws van vandaag is. Verder alle medeleven hoor, is veel te jong, net zo oud als ikquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 18:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ken haar niet.. volgens mij.
Misschien naar PSV. Was een item in SS.quote:Op maandag 3 april 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Henk ten Cate?
ajax moet eerst van de zomer nog over Blind beslissen.quote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Die kan naar Ajax en PSV, maar ook bij Barcelona blijven. Lijkt me dat je dan best eens een rondje kunt missen.
inderdaad, verlengenquote:
suc-7quote:
Wanadoo. Ze verzekerden me dat er niks aan de hand was, maar ik heb mooi anderhalve dag niks kunnen doen. Kloten man!quote:Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Klotezooi Beschouw. Welke heb je?
zo haal je tong natuurlijk nooit inquote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wanadoo. Ze verzekerden me dat er niks aan de hand was, maar ik heb mooi anderhalve dag niks kunnen doen. Kloten man!
Over het algemeen gaat het wel goed, maar afgelopen week 2x trammelant. Enfin , mijn zoon heeft wat zitten klooien en nu doet alles het weer.quote:Op maandag 3 april 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Wanadoo hoor je vaker klachten over inderdaad.
0-3 tochquote:Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Mooi, dan kan je er hier weer tegenaan!
Straks RNN7 kijken, samenvatting SHO - ASWH.
Mag je zo laat nog wel posten?quote:Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Mooi, dan kan je er hier weer tegenaan!
Straks RNN7 kijken, samenvatting SHO - ASWH.
0-3 idd. En De Wolf is trainer bij Haaglandia, maar presentator van Correct Sport Studio, waar de samenvatting komt.quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
0-3 toch
en is/was Dancing with de Wolf daar nou trainer ?
Zoek het even opquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de uitzendingen van Holland Sport terug te zien op internet?
KLeine moeite inderdaadquote:
met ma tokkie heb ik niet zoveelquote:Op maandag 3 april 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij geilt ph op iedere vrouw die hij ziet![]()
Je oma zal trots op je zijn.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de uitzendingen van Holland Sport terug te zien op internet?
Goossens?quote:
Heeft je ma niet geleerd met 2 woorden te spreken?quote:
Ah, jij bent ook weer lekker bezig?quote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je oma zal trots op je zijn.
Heb je NCRV al verteld van je Fok-bezigheden?
Ja, bedanktquote:Op maandag 3 april 2006 20:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook weer lekker bezig?
Maar da's dan ook de enigequote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met ma tokkie heb ik niet zoveel
Ah, je haalt er plezier uit. Tekent je...quote:
Vertelquote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Goossens?
Btw: Ik heb besloten om te stoppen met mijn studie.
Straks behoor ik ook tot het werkende deel van NL
quote:Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, je haalt er plezier uit. Tekent je...
Je overschat je aantrekkelijkheidquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Rustig nou, je hart bonkt nog van gisteren en je bloeddruk is niet goed.
Heb je al werk?quote:Op maandag 3 april 2006 20:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik vind de opleiding niet meer intressant genoeg, ga met tegenzin heen. Te veel theorie.
en wat voor soort werk wil je nu gaan zoeken?quote:Op maandag 3 april 2006 20:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik vind de opleiding niet meer intressant genoeg, ga met tegenzin heen. Te veel theorie.
Iets in de hoek van systeem/netwerkbeheerderquote:Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat voor soort werk wil je nu gaan zoeken?
Op het moment nog mijn bijbaan (300 euro per maand)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |