Inderdaad ja,quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
Deze was eerder, maar die andere titel was leuker
Echt nietquote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
Deze was eerder, maar die andere titel was leuker
*hint hint hint hint hint*quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef Suijk het volgende:
De titel kan alsnog veranderd worden natuurlijk.
Nee joh. Ik vind je lief! Echt!quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef Suijk het volgende:
De titel kan alsnog veranderd worden natuurlijk.
Zeg eens iets positiefs over Ajax, dan verander ik hem niet.quote:
Clau gooit haar manwijfachtige charmes in de strijdquote:
Dat is chantage. Bovendien, dan liever in de TTquote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg eens iets positiefs over Ajax, dan verander ik hem niet.
Je hebt haar gehoord Suijk ... whatcha waitin' for?quote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat is chantage. Bovendien, dan liever in de TT![]()
Daar vraag je wel bijna om het onmogelijkequote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg eens iets positiefs over Ajax, dan verander ik hem niet.
Ik zat ook al te denken en kon ook weinig verzinnen!quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar vraag je wel bijna om het onmogelijke![]()
Goedzoquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken en kon ook weinig verzinnen!
Maar ik verander hem toch niet, de volgende mag wel over Clauw haar panty gaan natuurlijk.
Tja, wat een watje is het tochquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Eilanden het volgende:
Suijk durft hem gewoon niet te veranderen
Een charmante glimlach van een vrouw is niet te weerstaan bos.quote:
Dat is waar jaquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een charmante glimlach van een vrouw is niet te weerstaan bos.![]()
Gadverdamme.quote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Haha, de Koningin. Ze hoopt dat Nederland en Argentinië tegenover elkaar staan in de finale van het WK.
Hoop toch dat het bij de gemiddelde Hooler wel iets schoner is.quote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef golfer het volgende:
Ik heb net de studentenkeuken van wat Hoolers gezien bij De Smaakpolitie.![]()
Hoop ik ook, dan staan we in de finale.quote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Haha, de Koningin. Ze hoopt dat Nederland en Argentinië tegenover elkaar staan in de finale van het WK.
Die frietpan kwam me wel bekend voor. Vraag maar aan shmoopy.quote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoop toch dat het bij de gemiddelde Hooler wel iets schoner is.
Maar dat kan ook bijna niet anders
I.p.v. schoon te maken wacht jij gewoon totdat je huiseigenaar er weer een nieuwe keuken inbouwt?quote:Op zondag 2 april 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Die frietpan kwam me wel bekend voor. Vraag maar aan shmoopy.
Ja zoietsquote:Op zondag 2 april 2006 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
I.p.v. schoon te maken wacht jij gewoon totdat je huiseigenaar er weer een nieuwe keuken inbouwt?
Mijn keuken was het nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef golfer het volgende:
Ik heb net de studentenkeuken van wat Hoolers gezien bij De Smaakpolitie.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |