Ik lieg dan meestal maar dat ik als consultant in de IT werk. Mijn officiele titel is quality consultant, maar ik zit gewoon achter mijn pc-tje de hele dag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:45 schreef Jane het volgende:
Ik ben een van die spaarzame vrouwen in de ICT en mijn eerste voorkeur zou ook niet uitgaan naar een man die in de ICT werkt.Het hoeven echt niet allemaal echte nerds te zijn (zijn het ook niet) en ik zou iemand ook niet afwijzen puur om dat feit, maar ik zou er ook zeker niet speciaal naar op zoek gaan!
Mijn ergernis, mannen die niet leuk genoeg zijn van zichzelf en excuses verzinnen waarom vrouwen zo gemeen zijn. Dit is hetzelfde type dat tot treurens toe vrouwen lastig blijft vallen of ze toch mee uit willen.quote:
Of vrouwen die niet duidelijk genoeg zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ergernis, mannen die niet leuk genoeg zijn van zichzelf en excuses verzinnen waarom vrouwen zo gemeen zijn. Dit is hetzelfde type dat tot treurens toe vrouwen lastig blijft vallen of ze toch mee uit willen.![]()
True, maar zo ken ik een zooi vrouwen die zeggen dat ze..quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef McNasty het volgende:
Vrouwen die als hobbies opgeven:
-shoppen
-uitgaan
-tv kijken
-msn-en
Dit zijn geen hobbies !!
![]()
nou ja de intentie is erquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
True, maar zo ken ik een zooi vrouwen die zeggen dat ze..
- muziek spelen, daarmee wordt bedoeld 3 gitaar lessen volgen.
- sporten, beter gezegd aanwezig zijn op een sportschool in een strak pakje.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik lieg dan meestal maar dat ik als consultant in de IT werk. Mijn officiele titel is quality consultant, maar ik zit gewoon achter mijn pc-tje de hele dag.
Maar goed, bij consultant krijgen vrouwen toch meer het idee van man strak in het pak met lease auto in plaats van computernerd met vaal overhemd, spijkerbroek en gymschoenen.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Jane het volgende:
Btw, strakke leasejongens zijn ook al niet mijn type... Zie je, ik ben veel te veeleisend om op zo'n datingsite te gaan staan.![]()
![]()
Ik was toch al hopeloos verloren, Liejannuh.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:43 schreef Liejannuh het volgende:
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je!
Nee toch?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was toch al hopeloos verloren, Liejannuh.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was toch al hopeloos verloren, Liejannuh.
Ik denk dat ik zo'n beetje de ergste dooddoener-baan heb..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik lieg dan meestal maar dat ik als consultant in de IT werk. Mijn officiele titel is quality consultant, maar ik zit gewoon achter mijn pc-tje de hele dag.
Maar goed, bij consultant krijgen vrouwen toch meer het idee van man strak in het pak met lease auto in plaats van computernerd met vaal overhemd, spijkerbroek en gymschoenen.
Het enige wat ik kan doen tegen deze vorm van ICT discriminatieis in mijn profiel zetten dat kleuterjuffen en vrouwen die in de verpleegzorg werken bij voorbaat al kansloos zijn
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
hele waslijst met eisen, waaronder:
- Ik ben een zelfstandig type dat niet snel wil samen wonen, laat staan trouwen. Kinderen hoef ik dus ook nog lang niet.
Pff, ik breek nooit regel 1 van dating sites: Begin never nooit over computers en computerspelletjes te ouwehoeren uit jezelf want dan ben je direct kansloos, ook al speel je veel online games (zoals ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Jane het volgende:
Misschien een tip trouwens voor de IT-ers... Vermijd in ieder geval dat je de indruk wekt dat je het alleen maar daar over kunt hebben. Want dat is wat mij enorm zou afschrikken. Ik ben zelf programmeur, maar ik zit er echt totaal niet op te wachten om het in mijn vrije tijd alleen maar over computers/programmeren/netwerken/enz. te praten. En dat is helaas wel wat sommige IT-ers doen. Zorg dus dat je ook nog wat andere interesses ontwikkelt.
Moet je voorstellen dat de andere kant enige eisen gaat stellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Jane het volgende:
Btw, strakke leasejongens zijn ook al niet mijn type... Zie je, ik ben veel te veeleisend om op zo'n datingsite te gaan staan.![]()
![]()
leuk voor de kids voor later toch juist?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo'n beetje de ergste dooddoener-baan heb..
"Oh, je maakt computerspelletjes... right.. zucht"
("Dan doet ie zeker niks anders dan spelletjes spelen...")
Gelukkig ben ik al voorzien, m'n werk verklappen aan een date lijkt me bij voorbaat kansloos
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:34 schreef MarMar het volgende:
geouwehoer van die wijven trouwens, wees blij als een kerel uberhaupt een baan heeft dat een vent uberhaupt nog interesse heeft in je
Als dat voor het merendeel van de vrouwen geldt die op die sites komen, dan kan ik voor mezelf dus een minpuntje wegstrepenquote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Jane het volgende:
Volwassen mannen die nog bij mams thuis wonen en die dat eigenlijk wel best vinden, tenzij jij de plaats van moeders wilt innemen.
quote:Aww they say uhh..
.. a black man is a pimp
Well let me tell you the biggest pimp
on planet motherf**kin Earth, is her momma
It's her MOMMA that told her,
"Get a man that got a good job gurl!
Make sure he got a good car gurl!
Make sure he can take you out and buy you somethin gurl!"
What happened to just fallin in love with a nigga with a bus
pass --
-- just cause you love the nigga?
En deze gast is 21.quote:Hey, life's short!
Dus men moet eens wat meer de humor van alles inzien en niet meteen de beledigde gaan uithangen. Tjah niet iedereen is in the mood voor sarcasme, too bad...
Eigenlijk is ongewenste aandacht ook aandacht, dus laat die (ouwe) lullen maar komen! DUS NIET...
Looks do matter, dus ook mensen zonder foto Ben ik nu oppervlakkig? Shoot me!
Wat zoek ik: een ouwe kerel met cash, villa, zwembad en een vette wagen!
Neuh... geef mij maar de prins op de ezel...
Ben helemaal niet kieskeurig, neuh... pfffff...
De ezel is al aanwezig, want die ben ik al! Heb dus alleen nog de prins nodig. Niet om me te laten berijden, maar om samen ff alles te vergeten en op dat moment ff niet na te denken en de kleine dingen waarderen...
¸(¯`'•.¸ ¸.•'´¯ ¸.•'´¯ (¯`'•.¸(¯`'•.¸¸.•'´¯ ¸.•'´¯
•'´(_¸.•¸_)IK WENS JE MEER ZON DAN REGEN`'•.¸_) (_¸
(_¸.•'´ `'•.¸_MEER VREUGDE DAN VERDRIET)`'•.¸_) (¯`'
•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´ MEER EURO’S DAN CENTEN¸.•'´¯ (¯`'•.¸
(¯`'•.¸ ¸.•'´¯ ¸LIEVER EEN PRIJS DAN NIET'´¯ (_¸.•'´(_¸
.•'´ `'•.¸_)`'•.MEER GEZONDHEID DAN PIJN_)•'´(_¸.•'´ `
_)`'•.¸_)(¯`'•.EN EEN WERELD WAAR IEDEREEN¸(¯`'•.¸
´¯ ¸.•'´¯ (¯`'••GELUKKIG MAG ZIJN.•'´¯ ¸.•'´¯ '´
•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´(_¸.•'´(_¸.•''•.¸_)`'•.¸_)(_¸.•'´(_,
ze weten waarschijnlijk niet wat een gemiddelde Iteejer per maand verdiendquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan doen tegen deze vorm van ICT discriminatieis in mijn profiel zetten dat kleuterjuffen en vrouwen die in de verpleegzorg werken bij voorbaat al kansloos zijn
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 01:07 schreef Polen het volgende:
Ik lees 'omg eindhoven' en denk 'Wat is er nou OMG aan Eindhoven?'....
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Pff, ik breek nooit regel 1 van dating sites: Begin never nooit over computers en computerspelletjes te ouwehoeren uit jezelf want dan ben je direct kansloos, ook al speel je veel online games (zoals ik)... daar komen ze vanzelf wel achter;)
Behalve eentje dan, die leek al die games waanzinnig leuk... was dol op hetzelfde eten als ik, dezelfde vakantiebestemmingen, dezelfde huisdieren, kon ik lekker mee discussieren over allerlei actuele onderwerpen en zag er leuk uit op de foto. Zo goed heb ik nog nooit met iemand geklikt. Zegt ze ineens. "Eigenlijk heb ik het te druk voor daten enzo, sorry" Een week later had ze me verwijderd uit haar matches
Hey! ONZ is een paar deuren verder.quote:
Kleding is dan ook niet om op te eten johquote:tuurlijk maakt kleding mij ook wel eens dik
quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden... (ff voor de duidelijkheid, dit is een meisje van 27 op een een of andere datingpagina en die zoekt een man, dus het is niet mijn text):
Hoi!
Over mezelf:
Houding
- ik sta bewust in het leven, denk na over de dingen om me heen
- stel hoge eisen aan het leven, aan mannen, aan mijn baan
- heb ambities op werkgebied (journalistiek/tv)
Omgang
- Ik ben geen echocentrisch figuur. Denk aan anderen, vaak ook aan mezelf
[...]
Bezigheden
- Ik heb een eigen (druk) leven en verwacht dat ook van een ander. Geen gehang aan mij!! Ik ben niet je mammie! Maar als je braaf bent, ben ik eigenlijk heel lief.
[...]
Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
- Aantrekkelijke, lange man (verzorgd, niet onzeker type, ook geen macho);
- Een man met een eigen leven, moet werk en huis hebben waar hij tevreden mee is, leuke vrienden en/of familie, positieve instelling;
- Een man met fatsoen, geen armoedzaaier, niet zuinig, normaal!
- Hij moet interesse in mij hebben, mij toelaten in zijn leven. Hij moet mij kunnen blijven boeien met een goed gesprek, aantrekkingskracht en de roep om MEEEEER!
- Hij moet met mij van het leven willen genieten.
- Hij moet kunnen dansen in een discotheek
[..]
nooit van "eatable undies" gehoord?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:33 schreef Mustard_Man het volgende:
Kleding is dan ook niet om op te eten joh![]()
![]()
ze wilde je niet kwetsen door te zeggen "jeetje jij bent echt totaal niets (voor mij)" dus deed ze het op een aardige manierquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef Funkytrip het volgende:
Behalve eentje dan, die leek al die games waanzinnig leuk... was dol op hetzelfde eten als ik, dezelfde vakantiebestemmingen, dezelfde huisdieren, kon ik lekker mee discussieren over allerlei actuele onderwerpen en zag er leuk uit op de foto. Zo goed heb ik nog nooit met iemand geklikt. Zegt ze ineens. "Eigenlijk heb ik het te druk voor daten enzo, sorry" Een week later had ze me verwijderd uit haar matches
... ik moet zeggen dat zo'n travestieten opmerking nou niet bepaald mijn interesse wekt.quote:In mijn profiel staat trouwens dat ik een man ben, maar ik ben eigenlijk een vrouw hoor!
Ik vind haar wel geil klinken, in ieder geval niet zo'n bedelaar. Ze overdrijft alleen haar eisenlijst nogal en mensen die eisen stellen, worden snel afgerekend. 'Echocentrisch'... OMG.quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden... (ff voor de duidelijkheid, dit is een meisje van 27 op een een of andere datingpagina en die zoekt een man, dus het is niet mijn text):
Hoi!
Wat zoek ik hier? Een verzorgde 'jongeman' om een gezellig avond te beleven. Dan bedoel ik:
- een leuk, intelligent gesprek in een hippe eetgelegenheid
- gezonde spanning bij het aperatief
- humor bij het voorafje
- wederzijdse interesse tijdens het hoofdmenu
- aantrekkingskracht bij het toetje
- voetjes van de vloer na de koffie!
Over mezelf:
Houding
- ik sta bewust in het leven, denk na over de dingen om me heen
- stel hoge eisen aan het leven, aan mannen, aan mijn baan
- heb ambities op werkgebied (journalistiek/tv)
Omgang
- Ik ben geen echocentrisch figuur. Denk aan anderen, vaak ook aan mezelf
- Sta open voor de manier van leven van anderen, maar ben het er niet altijd mee eens.
- Ik kan me goed inleven, maar zeg niet overal JA en AMEN op. Ik heb zeker een eigen mening, maar ben nooit uit op ruzie of vijandigheid.
- Ik vind mezelf zeker niet saai. Ben een levensgenieter en zou dat graag met een ander willen delen.
Bezigheden
- Ik heb een eigen (druk) leven en verwacht dat ook van een ander. Geen gehang aan mij!! Ik ben niet je mammie! Maar als je braaf bent, ben ik eigenlijk heel lief.
- Ik ben een zelfstandig type dat niet snel wil samen wonen, laat staan trouwen. Kinderen hoef ik dus ook nog lang niet.
- Ik heb een serieuze baan in de media en in mijn vrije tijd ga ik
*stappen (clubs, geen cafes, wel loungetent),
*strandwandeling (cliche maar oooow zo lekker)
* bios (geen commericiele actiefilms),
* uit eten (geen vettig eten! bah!), liever nog: loungen met kleine hapjes met vriendinnetjes FABULOUS!!! mannen worden hiervan buitengesloten, maar wel bekeken!!
* mooie, wat ik vind stijlvolle spulletjes kopen
* thuis DVD of bios: thrillers, speelfilms, geen DRAMA (het woord zegt het al), series: S & The City, Desperate House Wifes, The Sopranos, maar ook Nederlandse films)
* relaxen en bij mijn lieve familie spenderen.
* Koken
* reizen!
Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
- Aantrekkelijke, lange man (verzorgd, niet onzeker type, ook geen macho);
- Een man met een eigen leven, moet werk en huis hebben waar hij tevreden mee is, leuke vrienden en/of familie, positieve instelling;
- Een man met fatsoen, geen armoedzaaier, niet zuinig, normaal!
- Hij moet interesse in mij hebben, mij toelaten in zijn leven. Hij moet mij kunnen blijven boeien met een goed gesprek, aantrekkingskracht en de roep om MEEEEER!
- Hij moet met mij van het leven willen genieten.
- Hij moet kunnen dansen in een discotheek
Ik voel me aangetrokken tot:
- Positieve persoonlijkheden
- Humor (niet plat, wel intelligent)
- Een fris uiterlijk
Ik knap af op:
- Drankorgels
- Kettingrokers
- Mannen met bindingsangst
- Jaloerse mannen
- Stinkende mannen
- Mannen met foute kleding
- Mannen met vlekken
- Mannen die liegen
- Mannen met foute accenten
Zachte heelmeesters.... daar chat je dan avonden lang mee tot diep in de nachtquote:Op donderdag 6 april 2006 07:32 schreef wendytje het volgende:
[..]
ze wilde je niet kwetsen door te zeggen "jeetje jij bent echt totaal niets (voor mij)" dus deed ze het op een aardige manier![]()
Dat speelt dan ook mee in jouw oordeel.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:35 schreef Kreupelhout het volgende:
Sja, als ik die griet tegen zou komen in de stad of bij het uitgaan, zou ik er nieteens naar omkijken... Niet echt bijzonder (vind ik dan). Als ze nou superknap was, had ze wel wat reden om bepaalde mensen af te schrikken, maar dit is gewoon een 13 in een dozijn meisje...
Als je het over Paiq hebt, ik vind vrijwel de hele top 10 dus helemaal niets.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:59 schreef Funkytrip het volgende:
Ach, wat boeit het ook. Ik heb een meid uit de foto top 10 in mijn matches en die heeft me na 2 weken nog steeds niet verwijderdJammer dat ze geen interesse in daten heeft hehe, alhoewel ik me toch niet op mijn gemak zou voelen bij zo'n fotomodel tiepje. Op de een of andere manier zijn mijn vriendinnen altijd verlegen meisjes met een lieve uitstraling.
Ontopic:
grote no-no:
* lengte: 1.67
* gewicht: 82 kilo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ACh smaken verschillen zal ik maar zeggen.![]()
Die no-no ben ik het mee eens.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je het over Paiq hebt, ik vind vrijwel de hele top 10 dus helemaal niets.
Ben ik niet met je eens. Op een uitzondering na, zijn alle hoogstgewaardeerde foto's van de categorie "knappe man/knappe vrouw of 'geil wijf'/'kerel met uitstraling'"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele zijn wel duidelijk geript van een modellensite. Jammer dat je niet kan googlen voor een bepaalde foto. Zou wel leuk zijn. Dan upload je een plaatje en dan zoekt google of dat plaatje nog ergens anders voorkomt. Kun je meteen de fakers eruit halen
Ik wil jouw foto dan wel eens zien met de achterliggende gedachte "waar geven vrouwen een 9.2 aan"Nu met gitaar!
Dat geeft aan dat paiq vooral bezet is met scholieren of andere oudere pubersquote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
Als je het over Paiq hebt, ik vind vrijwel de hele top 10 dus helemaal niets.![]()
Op zo'n Fake-check site ben ik eens geweest... weer hem alleen niet meer te vindenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Op een uitzondering na, zijn alle hoogstgewaardeerde foto's van de categorie "knappe man/knappe vrouw of 'geil wijf'/'kerel met uitstraling'"
Enkele zijn wel duidelijk geript van een modellensite. Jammer dat je niet kan googlen voor een bepaalde foto. Zou wel leuk zijn. Dan upload je een plaatje en dan zoekt google of dat plaatje nog ergens anders voorkomt. Kun je meteen de fakers eruit halen
Ik wil jouw foto dan wel eens zien met de achterliggende gedachte "waar geven vrouwen een 9.2 aan"
Te professionele foto's=opgeleukt= stukken minder zonder Photoshop.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Té professionele foto's = te ijdel = enorme afknapper
Burgermans.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:14 schreef Eurobilltracker het volgende:
Mensen die een partner zoeken voordat ze een baan gevonden hebben... je moet dingen wel in de juiste volgorde aanpakken, vind ik ...![]()
Ik heb het ook gemerkt!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik wil jouw foto dan wel eens zien met de achterliggende gedachte "waar geven vrouwen een 9.2 aan"
Ow een edit, ik had hem even gemist. Prima hoor, die mag je wel zien.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Funkytrip het volgende:
Waar zie je die foto danquote:Op donderdag 6 april 2006 09:35 schreef Kreupelhout het volgende:
Sja, als ik die griet tegen zou komen in de stad of bij het uitgaan, zou ik er nieteens naar omkijken... Niet echt bijzonder (vind ik dan). Als ze nou superknap was, had ze wel wat reden om bepaalde mensen af te schrikken, maar dit is gewoon een 13 in een dozijn meisje...
Een stokstaartje?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow een edit, ik had hem even gemist. Prima hoor, die mag je wel zien.![]()
ja zie je en dat mens heeft nog kandidaten genoeg...quote:Op donderdag 6 april 2006 09:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind haar wel geil klinken, in ieder geval niet zo'n bedelaar. Ze overdrijft alleen haar eisenlijst nogal en mensen die eisen stellen, worden snel afgerekend. 'Echocentrisch'... OMG.
Ik vind haar op zich wel aantrekkelijk klinken, we hebben geloof ik dezelfde mindset. Ik zou echter nooit zo'n lijst neerkwakken omdat er zelden iemand aan voldoet.![]()
Ik moet zeggen dat ik er wel aan voldoe op een paar kleine puntjes na. Ze mag eerst eens een foto showen, want ik vraag me af of ze uiterlijk ook zo is.
Het meest schrikt me toch af de foto, dat is het eerste wat je ziet. Foto op aanvraag vind ik nog daaraantoe, maar als ze die pas willen sturen na zoveel tijd chat dan ben ik klaar. Dat kan niets wezen als je je zo moet schamen.
Het is echter slechts een klein deel dat voldoet, maar zich niet geroepen voelt op zulke profielen te reageren.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja zie je en dat mens heeft nog kandidaten genoeg...
ik wed vast dat haar mailboxje overloopt met kwijlende mannen die beweren aan alle eisen te voldoen
Iemand van 52 jaar:quote:Hallo, ik ben Jannie uit Gelderland. Ik ben 80 jaar en zo fit als een hoentje. Hou je ook van wandelen, reizen en gezelligheid. Dan zou ik het leuk vinden om met jou in contact te komen..
hier kom je ook veel wijs uit:quote:Ik zie mezelf (nog steeds) als een vlotte meid.
quote:Ja oproep.......en dan......afwachten.....stappen ondernemen....
In ieder geval een bepaalde spanning.....reacties.....antwoord!
* * * * * * *
Graag zou ik een goed verzorgde man willen ontmoeten met een brede belangstelling.
Sweetgirly?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef dfr0st het volgende:
hier kom je ook veel wijs uit:
altijd leuk om iemands cv te ontvangenquote:hoi,
Ik zal wel een van de tientallen zijn die op jouw heeft gereageerd,
maar toch ga ik het proberen.
Ik ga je niet vertellen hoe rijk ik ben of ik een mercedes heb, ga je ook niet vertellen hoe sexy ik ben en ga ook niet blote lichaamsdelen mailen, ga je ook niet lastig vallen met sexverhalen, ben gewoon een leuke en spontane jongen, ik hou van samen uit samen thuis, samen naar de bioscoop, of uit eten, verder ben ik niet op zoek naar moeilijke mensen in het kort gezegd gewoon gezellig leuke dingen doen.
Verder lees ik uit je profiel dan onze interesses/hobby's/muziek dicht bij elkaar liggen waar ik veel waarde aanhecht.
Ik zal je in het kort mijn voorstellen
Naam : (naam)
Adres : vertel ik je later
Geboortedatum : 38 jaar
Lengte : 1, 74 meter
Kleur haar : zwart/ bruin
Kleur ogen : bruin
Geboorteplaats : provincie Zuid-Holland
E-mail adres : (naam)@hotmail.com
DIPLOMA’S / ERVARING
- Heb 5 jaar samen gewoond
- Vanaf 2001 vrijgezel
- Kan goed luisteren en gesprekken voeren
- Ben tactvol
- Zie er netjes en verzorgd uit
- Financieel onafhankelijk (heb een eigen bedrijf)
HOBBY'S
- Ik hou van uiteten vooral in gezeliige restaurants maar ga ook graag
weekendjes op reis
- Doe elke maandag avond zaalvoetbal
- Vindt het leuk om naar formule 1 te kijken
- hoog knuffelgehalte
- kadootjes overhandigen
- Samen winkelen
o...ja ik hou niet van die eindeloze lange mailen, hou meer van
direct en wil je een foto van mijn zien, mail even je mail adres naar
mijn prive mail en ik mail een foto terug.
Groetjes met een vriendelijke knipoog
{naam)
Ja hoor,alleen niet bij zulke vrouwen.Dan ben ik acuut niet lief meer en heb ik zeker geen rijbewijs.Die 2.10m ga ik inderdaad niet redden en de HBO ook niet.De humor en het zelfstandige wel,maar ook hier geldt:kindertjes die vragen....quote:Op maandag 3 april 2006 17:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je voldoet ongetwijfelt aan geen enkele van bovenstaande eisen![]()
Tranceptor,je was nog wat vergeten dus ik heb even de vrijheid genomen wat toe te voegen.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Te professionele foto's=opgeleukt= stukken minder zonder Photoshop=je dood schrikken als je er naast wakker wordt.
Ik denk dat die doorgaans een man zoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Nog erger: Mannen met als hobby winkelen! *Ril*
Maar ja,dat zie je niet aan de buitenkant.quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Jane het volgende:
Volwassen mannen die nog bij mams thuis wonen en die dat eigenlijk wel best vinden, tenzij jij de plaats van moeders wilt innemen.
Dat ze vaak 2x zo oud zijn schrikt ook af.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef Gekko33 het volgende:
Waar ik een hekel aan heb is als ze schrijven: ''Hm, vind t moeilijk om wat over mezelf te vertellen''...
Dan denk ik, je bent goddomme 30, 40, 50, (whatever) jaar, je hebt er al een half leven opzitten, je weet toch wel hoe je in elkaar steekt en je hebt toch wel wat meegemaakt?!
Dank je wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tranceptor,je was nog wat vergeten dus ik heb even de vrijheid genomen wat toe te voegen.
Eensch, de aanleiding dat iemand thuiswoont zie je niet. Wel vind ik dat iemand rond zijn 25ste bij voorkeur op zichzelf gewoond moet hebben. Ik woon nu bijvoorbeeld thuis, maar heb wel op mezelf gewoond. Door verschillende omstandigheden (financieel en studie/woningmarkttechnisch) woon ik nu tijdelijk thuis. Ik vind dat wel iets anders dan Japie uit Oldenzaal die zijn hele leven al bij paps en mams vegeteert terwijl hij al een x aantal jaren werkt en genoeg verdient om wat te zoeken. Hier in de Randstad is het gewoon lastig om een huis etc te vinden dat betaalbaar is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:05 schreef RealZeus het volgende:
Maar ja,dat zie je niet aan de buitenkant.
(en ja,ik woon nog thuis en ik vind het om een aantal redenen wel prima(we wonen in het centrum,je hebt nog wat te lullen thuis,het is niet duur) en nee,mijn toekomstige vriendin hoeft absoluut de moeder niet uit te hangen.Ik heb één moeder en dat vind ik genoeg.En ja,ik doe ook dingen in het huishouden.
Dus niet al te generaliserend graag.![]()
Niet alleen de verhouding man:vrouw is 15:1.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:00 schreef Mr.J het volgende:
Voor de rest zijn (sex)dating sites perfect. Alhoewel de verhouding man:vrouw 15:1 is, is 95% van de mannen een dikke behaarde zwerver met een bierbuik.
Zitten idd veel verwijzingen naar pay sites bij. Maar dat merk je meteen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:17 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Niet alleen de verhouding man:vrouw is 15:1.
Ook de verhouding vrouwen die echt een sexdate willen en vrouwen die er graag voor betaald zien of die je willen lokken naar betaalsites is 15:1 in het voordeel van de laatste.
Ik heb ze wel eens afgestruind ter lering ende vermaak en ik ben nog nooit een normaal oprecht profiel tegengekomen op een enkele na en die hebben meestal al 3000 views gehad en 1100 reacties
Ja, dat klopt. En als reactie op RealZeus: Ik bedoelde het ook helemaal niet zo generaliserend.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:02 schreef Tranceptor het volgende:
Eensch, de aanleiding dat iemand thuiswoont zie je niet. Wel vind ik dat iemand rond zijn 25ste bij voorkeur op zichzelf gewoond moet hebben. Ik woon nu bijvoorbeeld thuis, maar heb wel op mezelf gewoond. Door verschillende omstandigheden (financieel en studie/woningmarkttechnisch) woon ik nu tijdelijk thuis. Ik vind dat wel iets anders dan Japie uit Oldenzaal die zijn hele leven al bij paps en mams vegeteert terwijl hij al een x aantal jaren werkt en genoeg verdient om wat te zoeken. Hier in de Randstad is het gewoon lastig om een huis etc te vinden dat betaalbaar is.![]()
Nou die lelijke grafwijven van Schoondochter gezocht mogen van mijn vader niet eens binnenkomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef Jane het volgende:
Ik weet niet of je gisteren misschien naar 'Schoondochter gezocht' hebt gekeken en daar ene Kees gezien hebt...? Nou, zo'n type dus!![]()
Ja sorry, dat vind ík niet aantrekkelijk!
Haha...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:10 schreef Eurobilltracker het volgende:
Deze is leuk... iemand met fors overgewicht die schrijft:
'actieve meid zoekt...'![]()
Of vrouwen met een A-cup die zich "vrouw" noemtquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef Klea het volgende:
[..]
Haha...![]()
Of mensen die gewoon dik zijn maar zichzelf 'volslank' noemen.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Of vrouwen met een A-cup die zich "vrouw" noemt![]()
![]()
Mannen met een B-cup die zich 'man' noemenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef AlohaXa het volgende:
Zit er al bijna op.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Mannen met een B-cup die zich 'man' noemen
en dan ook nog eens kuilen moeten graven op 't strand
Ik zie regelmatig duidelijk volslanke of ronduit mollige dames die 'normaal' bij gewicht invullenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef Klea het volgende:
Of mensen die gewoon dik zijn maar zichzelf 'volslank' noemen.![]()
Het wordt helaas ook steeds normaler omdat de gemiddelde maat al jaren langzaam omhoogkruipt en er steeds meer obesitas "heerst" ook bij kinderen. Dus strikt gezien is het eigenlijk wel correct.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:24 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig duidelijk volslanke of ronduit mollige dames die 'normaal' bij gewicht invullen
Wat is er mis met baard en sandalen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef Liewec het volgende:. Altijd weer die handvol contactgestoorde, bebaarde, geruiten-hemde sandalen
Damn tree-hugging hippie crapquote:
Waarom doen alsof je om de 5 minuten in razernij uit elkaar spat? Ik heb liever iemand met wie ik lol kan hebben. Er wordt vaak gesuggereerd dat de dame in kwestie wel érg veel pit in zich heeft.quote:Kun jij mij aan??
Ja... of...quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:11 schreef Disorder het volgende:
Iets wat me nu te binnen schiet. Er valt me op dat er een heel hoog percentage vrouwen op datingsites is die zonodig iets moeten vermelden als:
[..]
Waarom doen alsof je om de 5 minuten in razernij uit elkaar spat? Ik heb liever iemand met wie ik lol kan hebben. Er wordt vaak gesuggereerd dat de dame in kwestie wel érg veel pit in zich heeft.
Precies. Alsof ze een kleuteroppasser zoeken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:11 schreef Disorder het volgende:
Iets wat me nu te binnen schiet. Er valt me op dat er een heel hoog percentage vrouwen op datingsites is die zonodig iets moeten vermelden als:
'kun jij mij aan'
Waarom doen alsof je om de 5 minuten in razernij uit elkaar spat? Ik heb liever iemand met wie ik lol kan hebben. Er wordt vaak gesuggereerd dat de dame in kwestie wel érg veel pit in zich heeft.
Hehe... klinkt me een beetje in de oren als "ik profileer me graag als zeikwijf"quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:11 schreef Disorder het volgende:
"kun je mij aan?"
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:40 schreef HenryHill het volgende:
[..]
"Kun je mij aan?"... 't is een datingprofiel trut, geen werving voor de landmacht![]()
Nou,een vriendin van mij heeft dat ook,maar dat is echt wel een vrouw hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
![]()
Nee,heb niet gekeken,maar de titel alleen al doet het ergste vermoeden.En nee,de redenen die jij noemt zijn niet van toepassing.Ik kan prima voor mezelf zorgen,maar ik vind het wel zo gezellig thuis.Kortom,in mijn uppie in een huis is wel eens leuk,maar toen mijn ouders en jongste broertje vorig jaar drie weken op vakantie waren had ik na een week toch wel zoiets van:blij als ze terug zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. En als reactie op RealZeus: Ik bedoelde het ook helemaal niet zo generaliserend.Ik probeerde alleen een beeld te schetsen van een volwassen man (laten we hem Japie uit Oldenzaal noemen
) die nooit op zichzelf is gaan wonen omdat hij niet voor zichzelf kan zorgen en niet de intentie heeft dat ooit te gaan doen. Mannen dus die ik er van verdenk dat ze net zo lang op de bank blijven wachten tot er een vrouw komt die de taken van moeders overneemt.
Ik weet niet of je gisteren misschien naar 'Schoondochter gezocht' hebt gekeken en daar ene Kees gezien hebt...? Nou, zo'n type dus!![]()
Ja sorry, dat vind ík niet aantrekkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |