abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36647769
De foto's meestal al.
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:17:15 #202
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36649436
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:45 schreef Jane het volgende:

Ik ben een van die spaarzame vrouwen in de ICT en mijn eerste voorkeur zou ook niet uitgaan naar een man die in de ICT werkt. Het hoeven echt niet allemaal echte nerds te zijn (zijn het ook niet) en ik zou iemand ook niet afwijzen puur om dat feit, maar ik zou er ook zeker niet speciaal naar op zoek gaan!
Ik lieg dan meestal maar dat ik als consultant in de IT werk. Mijn officiele titel is quality consultant, maar ik zit gewoon achter mijn pc-tje de hele dag.

Maar goed, bij consultant krijgen vrouwen toch meer het idee van man strak in het pak met lease auto in plaats van computernerd met vaal overhemd, spijkerbroek en gymschoenen.

Het enige wat ik kan doen tegen deze vorm van ICT discriminatie is in mijn profiel zetten dat kleuterjuffen en vrouwen die in de verpleegzorg werken bij voorbaat al kansloos zijn
Nu met gitaar!
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:52:12 #203
101353 mrbox
Miep miep
pi_36650591
Ja dat is wel een nadeel van het hele internet dateing gebeuren, vrouwen / mannen zoeken meer. Als je aan een voorwaarde niet voldoen dan is het gelijk af, (Bijvoorbeeld IT, PABO ).
Openstaan voor iets afwijkende dingen dan jou eisen is ook niet verkeerd, mss ontmoet je dan juist iemand.

Mijn ergenis, kortzichtige vrouwen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_36650636
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:52 schreef mrbox het volgende:
Mijn ergenis, kortzichtige vrouwen
Mijn ergernis, mannen die niet leuk genoeg zijn van zichzelf en excuses verzinnen waarom vrouwen zo gemeen zijn. Dit is hetzelfde type dat tot treurens toe vrouwen lastig blijft vallen of ze toch mee uit willen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:55:46 #205
101353 mrbox
Miep miep
pi_36650724
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn ergernis, mannen die niet leuk genoeg zijn van zichzelf en excuses verzinnen waarom vrouwen zo gemeen zijn. Dit is hetzelfde type dat tot treurens toe vrouwen lastig blijft vallen of ze toch mee uit willen.
Of vrouwen die niet duidelijk genoeg zijn
pi_36651196
Vrouwen die als hobbies opgeven:
-shoppen
-uitgaan
-tv kijken
-msn-en

Dit zijn geen hobbies !!

dinsdag 4 april 2006 @ 20:16:56 #207
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_36651556
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef McNasty het volgende:
Vrouwen die als hobbies opgeven:
-shoppen
-uitgaan
-tv kijken
-msn-en

Dit zijn geen hobbies !!

True, maar zo ken ik een zooi vrouwen die zeggen dat ze..
- muziek spelen, daarmee wordt bedoeld 3 gitaar lessen volgen.
- sporten, beter gezegd aanwezig zijn op een sportschool in een strak pakje.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:22:16 #208
101353 mrbox
Miep miep
pi_36651760
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

True, maar zo ken ik een zooi vrouwen die zeggen dat ze..
- muziek spelen, daarmee wordt bedoeld 3 gitaar lessen volgen.
- sporten, beter gezegd aanwezig zijn op een sportschool in een strak pakje.
nou ja de intentie is er
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:24:55 #209
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36651860
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Ik lieg dan meestal maar dat ik als consultant in de IT werk. Mijn officiele titel is quality consultant, maar ik zit gewoon achter mijn pc-tje de hele dag.

Maar goed, bij consultant krijgen vrouwen toch meer het idee van man strak in het pak met lease auto in plaats van computernerd met vaal overhemd, spijkerbroek en gymschoenen.

En heb je dan ook een foto van jezelf, strak in pak, naast je leaseauto?

Misschien een tip trouwens voor de IT-ers... Vermijd in ieder geval dat je de indruk wekt dat je het alleen maar daar over kunt hebben. Want dat is wat mij enorm zou afschrikken. Ik ben zelf programmeur, maar ik zit er echt totaal niet op te wachten om het in mijn vrije tijd alleen maar over computers/programmeren/netwerken/enz. te praten. En dat is helaas wel wat sommige IT-ers doen. Zorg dus dat je ook nog wat andere interesses ontwikkelt.

Btw, strakke leasejongens zijn ook al niet mijn type... Zie je, ik ben veel te veeleisend om op zo'n datingsite te gaan staan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:43:27 #210
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_36652634
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Jane het volgende:

Btw, strakke leasejongens zijn ook al niet mijn type... Zie je, ik ben veel te veeleisend om op zo'n datingsite te gaan staan.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je!

Ik knap overigens ontzettend af op mannen die houden van gekke dingen doen.
En ik krijg plaatvervangende jeuk bij de kreet "ik ben een gekke meid".:{
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:47:36 #211
1986 Jane
pi_36652801
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:43 schreef Liejannuh het volgende:

Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je!
Ik was toch al hopeloos verloren, Liejannuh.
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:54:31 #212
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_36653038
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Jane het volgende:

[..]

Nee toch?!
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:42:56 #213
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36654954
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Jane het volgende:

[..]

?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:46:55 #214
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36655100
quote:

[..]

Het enige wat ik kan doen tegen deze vorm van ICT discriminatie is in mijn profiel zetten dat kleuterjuffen en vrouwen die in de verpleegzorg werken bij voorbaat al kansloos zijn
Ik denk dat ik zo'n beetje de ergste dooddoener-baan heb..
"Oh, je maakt computerspelletjes... right.. zucht"
("Dan doet ie zeker niks anders dan spelletjes spelen...")

Gelukkig ben ik al voorzien, m'n werk verklappen aan een date lijkt me bij voorbaat kansloos
zzz
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:49:27 #215
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36655199
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:

hele waslijst met eisen, waaronder:

- Ik ben een zelfstandig type dat niet snel wil samen wonen, laat staan trouwen. Kinderen hoef ik dus ook nog lang niet.
De man die in zee gaat met deze mevroj en geschikt bevonden wordt krijgt twee jaar later een 'blijde verrassing'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_36657416
Priceless shit here
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:38:14 #217
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36659393
quote:
Misschien een tip trouwens voor de IT-ers... Vermijd in ieder geval dat je de indruk wekt dat je het alleen maar daar over kunt hebben. Want dat is wat mij enorm zou afschrikken. Ik ben zelf programmeur, maar ik zit er echt totaal niet op te wachten om het in mijn vrije tijd alleen maar over computers/programmeren/netwerken/enz. te praten. En dat is helaas wel wat sommige IT-ers doen. Zorg dus dat je ook nog wat andere interesses ontwikkelt.
Pff, ik breek nooit regel 1 van dating sites: Begin never nooit over computers en computerspelletjes te ouwehoeren uit jezelf want dan ben je direct kansloos, ook al speel je veel online games (zoals ik )... daar komen ze vanzelf wel achter;)

Behalve eentje dan, die leek al die games waanzinnig leuk... was dol op hetzelfde eten als ik, dezelfde vakantiebestemmingen, dezelfde huisdieren, kon ik lekker mee discussieren over allerlei actuele onderwerpen en zag er leuk uit op de foto. Zo goed heb ik nog nooit met iemand geklikt. Zegt ze ineens. "Eigenlijk heb ik het te druk voor daten enzo, sorry" Een week later had ze me verwijderd uit haar matches
Nu met gitaar!
pi_36663980
quote:

Moet je voorstellen dat de andere kant enige eisen gaat stellen.
pi_36666137
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zo'n beetje de ergste dooddoener-baan heb..
"Oh, je maakt computerspelletjes... right.. zucht"
("Dan doet ie zeker niks anders dan spelletjes spelen...")

Gelukkig ben ik al voorzien, m'n werk verklappen aan een date lijkt me bij voorbaat kansloos
leuk voor de kids voor later toch juist?

geouwehoer van die wijven trouwens, wees blij als een kerel uberhaupt een baan heeft
pi_36666767
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:34 schreef MarMar het volgende:
geouwehoer van die wijven trouwens, wees blij als een kerel uberhaupt een baan heeft dat een vent uberhaupt nog interesse heeft in je
  Moderator woensdag 5 april 2006 @ 11:06:19 #221
42184 crew  DaMart
pi_36666893
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Jane het volgende:
Volwassen mannen die nog bij mams thuis wonen en die dat eigenlijk wel best vinden, tenzij jij de plaats van moeders wilt innemen.
Als dat voor het merendeel van de vrouwen geldt die op die sites komen, dan kan ik voor mezelf dus een minpuntje wegstrepen
pi_36667093
Met stip binnen...

Antwoorden in half Nederlands / Engels en met een russisch e-mailadres er in....
  woensdag 5 april 2006 @ 11:30:58 #223
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36667506
quote:
Aww they say uhh..
.. a black man is a pimp
Well let me tell you the biggest pimp
on planet motherf**kin Earth, is her momma
It's her MOMMA that told her,
"Get a man that got a good job gurl!
Make sure he got a good car gurl!
Make sure he can take you out and buy you somethin gurl!"
What happened to just fallin in love with a nigga with a bus
pass --
-- just cause you love the nigga?
zzz
pi_36669759
quote:
Hey, life's short!

Dus men moet eens wat meer de humor van alles inzien en niet meteen de beledigde gaan uithangen. Tjah niet iedereen is in the mood voor sarcasme, too bad...

Eigenlijk is ongewenste aandacht ook aandacht, dus laat die (ouwe) lullen maar komen! DUS NIET...
Looks do matter, dus ook mensen zonder foto Ben ik nu oppervlakkig? Shoot me!

Wat zoek ik: een ouwe kerel met cash, villa, zwembad en een vette wagen!

Neuh... geef mij maar de prins op de ezel...

Ben helemaal niet kieskeurig, neuh... pfffff...
De ezel is al aanwezig, want die ben ik al! Heb dus alleen nog de prins nodig. Niet om me te laten berijden, maar om samen ff alles te vergeten en op dat moment ff niet na te denken en de kleine dingen waarderen...

¸(¯`'•.¸ ¸.•'´¯ ¸.•'´¯ (¯`'•.¸(¯`'•.¸¸.•'´¯ ¸.•'´¯
•'´(_¸.•¸_)IK WENS JE MEER ZON DAN REGEN`'•.¸_) (_¸
(_¸.•'´ `'•.¸_MEER VREUGDE DAN VERDRIET)`'•.¸_) (¯`'
•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´ MEER EURO’S DAN CENTEN¸.•'´¯ (¯`'•.¸
(¯`'•.¸ ¸.•'´¯ ¸LIEVER EEN PRIJS DAN NIET'´¯ (_¸.•'´(_¸
.•'´ `'•.¸_)`'•.MEER GEZONDHEID DAN PIJN_)•'´(_¸.•'´ `
_)`'•.¸_)(¯`'•.EN EEN WERELD WAAR IEDEREEN¸(¯`'•.¸
´¯ ¸.•'´¯ (¯`'••GELUKKIG MAG ZIJN.•'´¯ ¸.•'´¯ '´
•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´(_¸.•'´(_¸.•''•.¸_)`'•.¸_)(_¸.•'´(_,
En deze gast is 21.

Een 2 voor de moeite dan maar.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:33:01 #225
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_36678683
quote:

[..]

ze weten waarschijnlijk niet wat een gemiddelde Iteejer per maand verdiend anders was het een van DE doelgroepen van op geld & status beluste vrouwen

beter dat die de ICT mijden
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_36678750
quote:
Op maandag 3 april 2006 01:07 schreef Polen het volgende:
Ik lees 'omg eindhoven' en denk 'Wat is er nou OMG aan Eindhoven?'... .
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:35:05 #227
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_36678785
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Pff, ik breek nooit regel 1 van dating sites: Begin never nooit over computers en computerspelletjes te ouwehoeren uit jezelf want dan ben je direct kansloos, ook al speel je veel online games (zoals ik )... daar komen ze vanzelf wel achter;)

Behalve eentje dan, die leek al die games waanzinnig leuk... was dol op hetzelfde eten als ik, dezelfde vakantiebestemmingen, dezelfde huisdieren, kon ik lekker mee discussieren over allerlei actuele onderwerpen en zag er leuk uit op de foto. Zo goed heb ik nog nooit met iemand geklikt. Zegt ze ineens. "Eigenlijk heb ik het te druk voor daten enzo, sorry" Een week later had ze me verwijderd uit haar matches
teasertje
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 5 april 2006 @ 16:39:57 #228
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_36678998
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hey! ONZ is een paar deuren verder.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_36681178
quote:
tuurlijk maakt kleding mij ook wel eens dik
Kleding is dan ook niet om op te eten joh

zelf kom ik niet op datingsites maar mensen die 'carpe diem'-achtige opmerkingen maken irriteren me mateloos.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:49:09 #230
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_36683253
quote:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden... (ff voor de duidelijkheid, dit is een meisje van 27 op een een of andere datingpagina en die zoekt een man, dus het is niet mijn text):

Hoi!

Over mezelf:

Houding
- ik sta bewust in het leven, denk na over de dingen om me heen
- stel hoge eisen aan het leven, aan mannen, aan mijn baan
- heb ambities op werkgebied (journalistiek/tv)

Omgang
- Ik ben geen echocentrisch figuur. Denk aan anderen, vaak ook aan mezelf

[...]

Bezigheden
- Ik heb een eigen (druk) leven en verwacht dat ook van een ander. Geen gehang aan mij!! Ik ben niet je mammie! Maar als je braaf bent, ben ik eigenlijk heel lief.

[...]

Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
- Aantrekkelijke, lange man (verzorgd, niet onzeker type, ook geen macho);
- Een man met een eigen leven, moet werk en huis hebben waar hij tevreden mee is, leuke vrienden en/of familie, positieve instelling;
- Een man met fatsoen, geen armoedzaaier, niet zuinig, normaal!
- Hij moet interesse in mij hebben, mij toelaten in zijn leven. Hij moet mij kunnen blijven boeien met een goed gesprek, aantrekkingskracht en de roep om MEEEEER!
- Hij moet met mij van het leven willen genieten.
- Hij moet kunnen dansen in een discotheek

[..]
Whaaa, ongelofelijk! Wat een trut zeg! Daar ren je toch hard van weg?!

Helaas kom ik veel van dit soort vrouwen tegen in Nederland, en wat een eisen die hebben!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_36697685
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:33 schreef Mustard_Man het volgende:

Kleding is dan ook niet om op te eten joh
nooit van "eatable undies" gehoord?
uit een aspergernest
pi_36697703
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef Funkytrip het volgende:

ze wilde je niet kwetsen door te zeggen "jeetje jij bent echt totaal niets (voor mij)" dus deed ze het op een aardige manier
uit een aspergernest
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 07:35:51 #233
42184 crew  DaMart
pi_36697719
Ik heb een keer een berichtje gehad waarin stond:
quote:
In mijn profiel staat trouwens dat ik een man ben, maar ik ben eigenlijk een vrouw hoor!
... ik moet zeggen dat zo'n travestieten opmerking nou niet bepaald mijn interesse wekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door DaMart op 06-04-2006 08:40:51 ]
pi_36698570
quote:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden... (ff voor de duidelijkheid, dit is een meisje van 27 op een een of andere datingpagina en die zoekt een man, dus het is niet mijn text):

Hoi!

Wat zoek ik hier? Een verzorgde 'jongeman' om een gezellig avond te beleven. Dan bedoel ik:
- een leuk, intelligent gesprek in een hippe eetgelegenheid
- gezonde spanning bij het aperatief
- humor bij het voorafje
- wederzijdse interesse tijdens het hoofdmenu
- aantrekkingskracht bij het toetje
- voetjes van de vloer na de koffie!

Over mezelf:

Houding
- ik sta bewust in het leven, denk na over de dingen om me heen
- stel hoge eisen aan het leven, aan mannen, aan mijn baan
- heb ambities op werkgebied (journalistiek/tv)

Omgang
- Ik ben geen echocentrisch figuur. Denk aan anderen, vaak ook aan mezelf
- Sta open voor de manier van leven van anderen, maar ben het er niet altijd mee eens.
- Ik kan me goed inleven, maar zeg niet overal JA en AMEN op. Ik heb zeker een eigen mening, maar ben nooit uit op ruzie of vijandigheid.
- Ik vind mezelf zeker niet saai. Ben een levensgenieter en zou dat graag met een ander willen delen.

Bezigheden
- Ik heb een eigen (druk) leven en verwacht dat ook van een ander. Geen gehang aan mij!! Ik ben niet je mammie! Maar als je braaf bent, ben ik eigenlijk heel lief.
- Ik ben een zelfstandig type dat niet snel wil samen wonen, laat staan trouwen. Kinderen hoef ik dus ook nog lang niet.
- Ik heb een serieuze baan in de media en in mijn vrije tijd ga ik
*stappen (clubs, geen cafes, wel loungetent),
*strandwandeling (cliche maar oooow zo lekker)
* bios (geen commericiele actiefilms),
* uit eten (geen vettig eten! bah!), liever nog: loungen met kleine hapjes met vriendinnetjes FABULOUS!!! mannen worden hiervan buitengesloten, maar wel bekeken!!
* mooie, wat ik vind stijlvolle spulletjes kopen
* thuis DVD of bios: thrillers, speelfilms, geen DRAMA (het woord zegt het al), series: S & The City, Desperate House Wifes, The Sopranos, maar ook Nederlandse films)
* relaxen en bij mijn lieve familie spenderen.
* Koken
* reizen!

Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
- Aantrekkelijke, lange man (verzorgd, niet onzeker type, ook geen macho);
- Een man met een eigen leven, moet werk en huis hebben waar hij tevreden mee is, leuke vrienden en/of familie, positieve instelling;
- Een man met fatsoen, geen armoedzaaier, niet zuinig, normaal!
- Hij moet interesse in mij hebben, mij toelaten in zijn leven. Hij moet mij kunnen blijven boeien met een goed gesprek, aantrekkingskracht en de roep om MEEEEER!
- Hij moet met mij van het leven willen genieten.
- Hij moet kunnen dansen in een discotheek

Ik voel me aangetrokken tot:
- Positieve persoonlijkheden
- Humor (niet plat, wel intelligent)
- Een fris uiterlijk

Ik knap af op:
- Drankorgels
- Kettingrokers
- Mannen met bindingsangst
- Jaloerse mannen
- Stinkende mannen
- Mannen met foute kleding
- Mannen met vlekken
- Mannen die liegen
- Mannen met foute accenten
Ik vind haar wel geil klinken, in ieder geval niet zo'n bedelaar. Ze overdrijft alleen haar eisenlijst nogal en mensen die eisen stellen, worden snel afgerekend. 'Echocentrisch'... OMG.

Ik vind haar op zich wel aantrekkelijk klinken, we hebben geloof ik dezelfde mindset. Ik zou echter nooit zo'n lijst neerkwakken omdat er zelden iemand aan voldoet.

Ik moet zeggen dat ik er wel aan voldoe op een paar kleine puntjes na. Ze mag eerst eens een foto showen, want ik vraag me af of ze uiterlijk ook zo is.

Het meest schrikt me toch af de foto, dat is het eerste wat je ziet. Foto op aanvraag vind ik nog daaraantoe, maar als ze die pas willen sturen na zoveel tijd chat dan ben ik klaar. Dat kan niets wezen als je je zo moet schamen.
  donderdag 6 april 2006 @ 09:35:31 #235
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_36699141
Sja, als ik die griet tegen zou komen in de stad of bij het uitgaan, zou ik er nieteens naar omkijken... Niet echt bijzonder (vind ik dan). Als ze nou superknap was, had ze wel wat reden om bepaalde mensen af te schrikken, maar dit is gewoon een 13 in een dozijn meisje...
  donderdag 6 april 2006 @ 09:59:54 #236
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36699670
quote:
Op donderdag 6 april 2006 07:32 schreef wendytje het volgende:

[..]

ze wilde je niet kwetsen door te zeggen "jeetje jij bent echt totaal niets (voor mij)" dus deed ze het op een aardige manier
Zachte heelmeesters.... daar chat je dan avonden lang mee tot diep in de nacht
Dan heb ik liever die andere griet...effe chatten tot foto zichtbaar werd. Toen zei ze "sorry dat ik bot klinkt, maar je foto spreekt me niet zo aan". Dus we zeggen gedag en weg was ze. Gelukkig sprak haar foto mij ook niet aan.

Ach, wat boeit het ook. Ik heb een meid uit de foto top 10 in mijn matches en die heeft me na 2 weken nog steeds niet verwijderd Jammer dat ze geen interesse in daten heeft hehe, alhoewel ik me toch niet op mijn gemak zou voelen bij zo'n fotomodel tiepje. Op de een of andere manier zijn mijn vriendinnen altijd verlegen meisjes met een lieve uitstraling.

Ontopic:
grote no-no:
* lengte: 1.67
* gewicht: 82 kilo
Nu met gitaar!
pi_36700285
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:35 schreef Kreupelhout het volgende:
Sja, als ik die griet tegen zou komen in de stad of bij het uitgaan, zou ik er nieteens naar omkijken... Niet echt bijzonder (vind ik dan). Als ze nou superknap was, had ze wel wat reden om bepaalde mensen af te schrikken, maar dit is gewoon een 13 in een dozijn meisje...
Dat speelt dan ook mee in jouw oordeel.

Ik vind haar niet per se onaantrekkelijk klinken, tenminste niet zo'n ongedefinieert huismusje zonder zelfvertrouwen. Helaas komt daar geen uiterlijke component bij, spijtig!
pi_36700321
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:59 schreef Funkytrip het volgende:

Ach, wat boeit het ook. Ik heb een meid uit de foto top 10 in mijn matches en die heeft me na 2 weken nog steeds niet verwijderd Jammer dat ze geen interesse in daten heeft hehe, alhoewel ik me toch niet op mijn gemak zou voelen bij zo'n fotomodel tiepje. Op de een of andere manier zijn mijn vriendinnen altijd verlegen meisjes met een lieve uitstraling.

Ontopic:
grote no-no:
* lengte: 1.67
* gewicht: 82 kilo
Als je het over Paiq hebt, ik vind vrijwel de hele top 10 dus helemaal niets.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ACh smaken verschillen zal ik maar zeggen.

Die no-no ben ik het mee eens.
  donderdag 6 april 2006 @ 11:38:02 #239
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36702421
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet met je eens. Op een uitzondering na, zijn alle hoogstgewaardeerde foto's van de categorie "knappe man/knappe vrouw of 'geil wijf'/'kerel met uitstraling'"
Enkele zijn wel duidelijk geript van een modellensite. Jammer dat je niet kan googlen voor een bepaalde foto. Zou wel leuk zijn. Dan upload je een plaatje en dan zoekt google of dat plaatje nog ergens anders voorkomt. Kun je meteen de fakers eruit halen

Ik wil jouw foto dan wel eens zien met de achterliggende gedachte "waar geven vrouwen een 9.2 aan"
Nu met gitaar!
  donderdag 6 april 2006 @ 11:40:25 #240
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36702491
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Tranceptor het volgende:

Dat geeft aan dat paiq vooral bezet is met scholieren of andere oudere pubers
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_36702538
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Op een uitzondering na, zijn alle hoogstgewaardeerde foto's van de categorie "knappe man/knappe vrouw of 'geil wijf'/'kerel met uitstraling'"
Enkele zijn wel duidelijk geript van een modellensite. Jammer dat je niet kan googlen voor een bepaalde foto. Zou wel leuk zijn. Dan upload je een plaatje en dan zoekt google of dat plaatje nog ergens anders voorkomt. Kun je meteen de fakers eruit halen

Ik wil jouw foto dan wel eens zien met de achterliggende gedachte "waar geven vrouwen een 9.2 aan"
Op zo'n Fake-check site ben ik eens geweest... weer hem alleen niet meer te vinden
Die hadden een eigen database met foto's van al bekende fakers met e-mail adres erbij.
  donderdag 6 april 2006 @ 11:51:15 #242
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_36702784
Té professionele foto's = te ijdel = enorme afknapper
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_36702801
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Té professionele foto's = te ijdel = enorme afknapper
Te professionele foto's=opgeleukt= stukken minder zonder Photoshop.
pi_36703498
Mensen die een partner zoeken voordat ze een baan gevonden hebben... je moet dingen wel in de juiste volgorde aanpakken, vind ik ...
Weliswaar de meest onzinnige maar desalniettemin ook de leukste internetsite:
Volg je eurobiljetten op hun reis door Europa
pi_36703817
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:14 schreef Eurobilltracker het volgende:
Mensen die een partner zoeken voordat ze een baan gevonden hebben... je moet dingen wel in de juiste volgorde aanpakken, vind ik ...
Burgermans.
pi_36705372
quote:

[..]

Ik heb het ook gemerkt!

Mijn fotos op hotornot krijgen tussen de 5 en 7. Op paiq krijgen ze beduidend hoger, tussen de 7.5 en 8.6.

Goed voor het ego, maar hoe ze zo bij die cijfers komen...
pi_36705550
quote:

Ow een edit, ik had hem even gemist. Prima hoor, die mag je wel zien.
pi_36706960
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:35 schreef Kreupelhout het volgende:
Waar zie je die foto dan
pi_36708785
In reactie op Kreupelhout: Mensen zijn steeds minder zelfbewust, dat zie je ook aan een programma op Idols. Zelfkennis is een nog schaarser goed geworden en de meest valse kraaien zijn volkomen overtuigd van hun eigen kunnen. Dit terwijl 1 opname van hun 'performance' ze al van deze waandenkbeelden had kunnen verlossen.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:58:32 #250
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36708825
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ow een edit, ik had hem even gemist. Prima hoor, die mag je wel zien.
Een stokstaartje?
Nu met gitaar!
pi_36708826
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik vind haar wel geil klinken, in ieder geval niet zo'n bedelaar. Ze overdrijft alleen haar eisenlijst nogal en mensen die eisen stellen, worden snel afgerekend. 'Echocentrisch'... OMG.

Ik vind haar op zich wel aantrekkelijk klinken, we hebben geloof ik dezelfde mindset. Ik zou echter nooit zo'n lijst neerkwakken omdat er zelden iemand aan voldoet.

Ik moet zeggen dat ik er wel aan voldoe op een paar kleine puntjes na. Ze mag eerst eens een foto showen, want ik vraag me af of ze uiterlijk ook zo is.

Het meest schrikt me toch af de foto, dat is het eerste wat je ziet. Foto op aanvraag vind ik nog daaraantoe, maar als ze die pas willen sturen na zoveel tijd chat dan ben ik klaar. Dat kan niets wezen als je je zo moet schamen.
ja zie je en dat mens heeft nog kandidaten genoeg...

ik wed vast dat haar mailboxje overloopt met kwijlende mannen die beweren aan alle eisen te voldoen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_36708873
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

ja zie je en dat mens heeft nog kandidaten genoeg...

ik wed vast dat haar mailboxje overloopt met kwijlende mannen die beweren aan alle eisen te voldoen
Het is echter slechts een klein deel dat voldoet, maar zich niet geroepen voelt op zulke profielen te reageren.
pi_36715641
Profiel van een meisje van 19:

Ik zoek een leuke jongen van rond mijn leeftijd (...) en je moet natuurlijk wel een rijbewijs hebben!
pi_36718377
Net ook even rond gekeken op rplanet

80 jaar :
quote:
Hallo, ik ben Jannie uit Gelderland. Ik ben 80 jaar en zo fit als een hoentje. Hou je ook van wandelen, reizen en gezelligheid. Dan zou ik het leuk vinden om met jou in contact te komen..
Iemand van 52 jaar:
quote:
Ik zie mezelf (nog steeds) als een vlotte meid.
hier kom je ook veel wijs uit:
quote:
Ja oproep.......en dan......afwachten.....stappen ondernemen....
In ieder geval een bepaalde spanning.....reacties.....antwoord!
* * * * * * *
Graag zou ik een goed verzorgde man willen ontmoeten met een brede belangstelling.
x
pi_36718823
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef dfr0st het volgende:
hier kom je ook veel wijs uit:
Sweetgirly?
  donderdag 6 april 2006 @ 20:29:43 #256
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_36719332
heb deze reactie een keer ontvangen, niet op een datingsite btw
quote:
hoi,

Ik zal wel een van de tientallen zijn die op jouw heeft gereageerd,
maar toch ga ik het proberen.

Ik ga je niet vertellen hoe rijk ik ben of ik een mercedes heb, ga je ook niet vertellen hoe sexy ik ben en ga ook niet blote lichaamsdelen mailen, ga je ook niet lastig vallen met sexverhalen, ben gewoon een leuke en spontane jongen, ik hou van samen uit samen thuis, samen naar de bioscoop, of uit eten, verder ben ik niet op zoek naar moeilijke mensen in het kort gezegd gewoon gezellig leuke dingen doen.
Verder lees ik uit je profiel dan onze interesses/hobby's/muziek dicht bij elkaar liggen waar ik veel waarde aanhecht.

Ik zal je in het kort mijn voorstellen
Naam : (naam)
Adres : vertel ik je later
Geboortedatum : 38 jaar
Lengte : 1, 74 meter
Kleur haar : zwart/ bruin
Kleur ogen : bruin
Geboorteplaats : provincie Zuid-Holland
E-mail adres : (naam)@hotmail.com

DIPLOMA’S / ERVARING
- Heb 5 jaar samen gewoond
- Vanaf 2001 vrijgezel
- Kan goed luisteren en gesprekken voeren
- Ben tactvol
- Zie er netjes en verzorgd uit
- Financieel onafhankelijk (heb een eigen bedrijf)

HOBBY'S
- Ik hou van uiteten vooral in gezeliige restaurants maar ga ook graag
weekendjes op reis
- Doe elke maandag avond zaalvoetbal
- Vindt het leuk om naar formule 1 te kijken
- hoog knuffelgehalte
- kadootjes overhandigen
- Samen winkelen

o...ja ik hou niet van die eindeloze lange mailen, hou meer van
direct en wil je een foto van mijn zien, mail even je mail adres naar
mijn prive mail en ik mail een foto terug.

Groetjes met een vriendelijke knipoog

{naam)
altijd leuk om iemands cv te ontvangen
pi_36725901
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Je voldoet ongetwijfelt aan geen enkele van bovenstaande eisen
Ja hoor,alleen niet bij zulke vrouwen.Dan ben ik acuut niet lief meer en heb ik zeker geen rijbewijs.Die 2.10m ga ik inderdaad niet redden en de HBO ook niet.De humor en het zelfstandige wel,maar ook hier geldt:kindertjes die vragen....
pi_36726276
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Te professionele foto's=opgeleukt= stukken minder zonder Photoshop=je dood schrikken als je er naast wakker wordt.
Tranceptor,je was nog wat vergeten dus ik heb even de vrijheid genomen wat toe te voegen.
pi_36726318
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:46 schreef Jane het volgende:

[..]

Nog erger: Mannen met als hobby winkelen! *Ril*
Ik denk dat die doorgaans een man zoeken.
pi_36726530
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Jane het volgende:
Volwassen mannen die nog bij mams thuis wonen en die dat eigenlijk wel best vinden, tenzij jij de plaats van moeders wilt innemen.
Maar ja,dat zie je niet aan de buitenkant.

(en ja,ik woon nog thuis en ik vind het om een aantal redenen wel prima(we wonen in het centrum,je hebt nog wat te lullen thuis,het is niet duur) en nee,mijn toekomstige vriendin hoeft absoluut de moeder niet uit te hangen.Ik heb één moeder en dat vind ik genoeg.En ja,ik doe ook dingen in het huishouden.
Dus niet al te generaliserend graag.
pi_36726833
Waar ik een hekel aan heb is als ze schrijven: ''Hm, vind t moeilijk om wat over mezelf te vertellen''...
Dan denk ik, je bent goddomme 30, 40, 50, (whatever) jaar, je hebt er al een half leven opzitten, je weet toch wel hoe je in elkaar steekt en je hebt toch wel wat meegemaakt?!
Maar goed, je besluit de goeie man/vrouw een kans te geven, je leest door, want je wilt natuurlijk wel zien wat ze er nog uit hebben weten te zwoegen en dan stuit je tóch nog op de al eerder genoemde clichés.
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:50:15 #262
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_36727447
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef Gekko33 het volgende:
Waar ik een hekel aan heb is als ze schrijven: ''Hm, vind t moeilijk om wat over mezelf te vertellen''...
Dan denk ik, je bent goddomme 30, 40, 50, (whatever) jaar, je hebt er al een half leven opzitten, je weet toch wel hoe je in elkaar steekt en je hebt toch wel wat meegemaakt?!
Dat ze vaak 2x zo oud zijn schrikt ook af.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:55:29 #263
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_36729876
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:05 schreef vbmot het volgende:

[..]

Foto's meestal
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_36729941
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Tranceptor,je was nog wat vergeten dus ik heb even de vrijheid genomen wat toe te voegen.
Dank je wel.
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:00:59 #265
19479 Mr.J
pi_36729955
Voor de rest zijn (sex)dating sites perfect. Alhoewel de verhouding man:vrouw 15:1 is, is 95% van de mannen een dikke behaarde zwerver met een bierbuik.

Dan heb je als jonge god van 25 toch een aanzienlijke voorsprong.
pi_36729985
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:05 schreef RealZeus het volgende:
Maar ja,dat zie je niet aan de buitenkant.

(en ja,ik woon nog thuis en ik vind het om een aantal redenen wel prima(we wonen in het centrum,je hebt nog wat te lullen thuis,het is niet duur) en nee,mijn toekomstige vriendin hoeft absoluut de moeder niet uit te hangen.Ik heb één moeder en dat vind ik genoeg.En ja,ik doe ook dingen in het huishouden.
Dus niet al te generaliserend graag.
Eensch, de aanleiding dat iemand thuiswoont zie je niet. Wel vind ik dat iemand rond zijn 25ste bij voorkeur op zichzelf gewoond moet hebben. Ik woon nu bijvoorbeeld thuis, maar heb wel op mezelf gewoond. Door verschillende omstandigheden (financieel en studie/woningmarkttechnisch) woon ik nu tijdelijk thuis. Ik vind dat wel iets anders dan Japie uit Oldenzaal die zijn hele leven al bij paps en mams vegeteert terwijl hij al een x aantal jaren werkt en genoeg verdient om wat te zoeken. Hier in de Randstad is het gewoon lastig om een huis etc te vinden dat betaalbaar is.

Just my two cents.
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:17:41 #267
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36730279
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:00 schreef Mr.J het volgende:
Voor de rest zijn (sex)dating sites perfect. Alhoewel de verhouding man:vrouw 15:1 is, is 95% van de mannen een dikke behaarde zwerver met een bierbuik.
Niet alleen de verhouding man:vrouw is 15:1.
Ook de verhouding vrouwen die echt een sexdate willen en vrouwen die er graag voor betaald zien of die je willen lokken naar betaalsites is 15:1 in het voordeel van de laatste.

Ik heb ze wel eens afgestruind ter lering ende vermaak en ik ben nog nooit een normaal oprecht profiel tegengekomen op een enkele na en die hebben meestal al 3000 views gehad en 1100 reacties
Nu met gitaar!
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:25:01 #268
19479 Mr.J
pi_36730429
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:17 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Niet alleen de verhouding man:vrouw is 15:1.
Ook de verhouding vrouwen die echt een sexdate willen en vrouwen die er graag voor betaald zien of die je willen lokken naar betaalsites is 15:1 in het voordeel van de laatste.

Ik heb ze wel eens afgestruind ter lering ende vermaak en ik ben nog nooit een normaal oprecht profiel tegengekomen op een enkele na en die hebben meestal al 3000 views gehad en 1100 reacties
Zitten idd veel verwijzingen naar pay sites bij. Maar dat merk je meteen.

Verder gewoon accountje maken, foto plaatsen en afwachten.
pi_36730705
Ik heb ooit een tijdje een datingsite bezocht, en de ergste afknappers waren meestal:

De foto

Verschrikkelijke taalfouten

De wanhoop die in dampende vlagen van sommige mannen afsloeg.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:57:24 #270
1986 Jane
pi_36732498
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:02 schreef Tranceptor het volgende:

Eensch, de aanleiding dat iemand thuiswoont zie je niet. Wel vind ik dat iemand rond zijn 25ste bij voorkeur op zichzelf gewoond moet hebben. Ik woon nu bijvoorbeeld thuis, maar heb wel op mezelf gewoond. Door verschillende omstandigheden (financieel en studie/woningmarkttechnisch) woon ik nu tijdelijk thuis. Ik vind dat wel iets anders dan Japie uit Oldenzaal die zijn hele leven al bij paps en mams vegeteert terwijl hij al een x aantal jaren werkt en genoeg verdient om wat te zoeken. Hier in de Randstad is het gewoon lastig om een huis etc te vinden dat betaalbaar is.
Ja, dat klopt. En als reactie op RealZeus: Ik bedoelde het ook helemaal niet zo generaliserend. Ik probeerde alleen een beeld te schetsen van een volwassen man (laten we hem Japie uit Oldenzaal noemen ) die nooit op zichzelf is gaan wonen omdat hij niet voor zichzelf kan zorgen en niet de intentie heeft dat ooit te gaan doen. Mannen dus die ik er van verdenk dat ze net zo lang op de bank blijven wachten tot er een vrouw komt die de taken van moeders overneemt.
Ik weet niet of je gisteren misschien naar 'Schoondochter gezocht' hebt gekeken en daar ene Kees gezien hebt...? Nou, zo'n type dus!
Ja sorry, dat vind ík niet aantrekkelijk!
pi_36732754
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef Jane het volgende:

Ik weet niet of je gisteren misschien naar 'Schoondochter gezocht' hebt gekeken en daar ene Kees gezien hebt...? Nou, zo'n type dus!
Nou die lelijke grafwijven van Schoondochter gezocht mogen van mijn vader niet eens binnenkomen.
pi_36734328
Deze is leuk... iemand met fors overgewicht die schrijft:

'actieve meid zoekt...'
Weliswaar de meest onzinnige maar desalniettemin ook de leukste internetsite:
Volg je eurobiljetten op hun reis door Europa
pi_36734403
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:10 schreef Eurobilltracker het volgende:
Deze is leuk... iemand met fors overgewicht die schrijft:

'actieve meid zoekt...'
Haha...

Of mensen die gewoon dik zijn maar zichzelf 'volslank' noemen.
pi_36734550
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef Klea het volgende:

[..]

Haha...

Of vrouwen met een A-cup die zich "vrouw" noemt

pi_36734602
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Kneus. (en nee, ik heb geen A cup )
pi_36734684
Niks mis met A cup.
pi_36734727
Nou ja, ik vind iets groter meestal mooier (ligt ook aan de vorm en onderwijdte enzo) maar ik vind het zo'n kutstreek en zwaktebod om iemands vrouwelijkheid te ontkennen.
pi_36735006
Was maar een grapje hoor! En een kutstreek is nooit een kenmerk om iemands vrouwelijkheid te ontkennen...

ja ik ben altijd vaak lullig
pi_36735037
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:53:17 #280
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36735354
quote:

Mannen met een B-cup die zich 'man' noemen

en dan ook nog eens kuilen moeten graven op 't strand
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:00:26 #281
19479 Mr.J
pi_36735613
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:53 schreef gronk het volgende:

[..]

Mannen met een B-cup die zich 'man' noemen

en dan ook nog eens kuilen moeten graven op 't strand
Zit er al bijna op.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:24:12 #282
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36736422
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef Klea het volgende:
Ik zie regelmatig duidelijk volslanke of ronduit mollige dames die 'normaal' bij gewicht invullen
Nu met gitaar!
pi_36736576
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:24 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Ik zie regelmatig duidelijk volslanke of ronduit mollige dames die 'normaal' bij gewicht invullen
Het wordt helaas ook steeds normaler omdat de gemiddelde maat al jaren langzaam omhoogkruipt en er steeds meer obesitas "heerst" ook bij kinderen. Dus strikt gezien is het eigenlijk wel correct.
pi_36736845
Helaas staan diezelfde mensen ook wel eens met zwemkleding op de foto waar de vetrollen uit puilen.
pi_36736941
Hallo ik ben een dertig jarige computer programeur, maagd en woon nog bij mijn ouders.
Ik ben op zoek naar een lieve meid waarmee ik mijn leven kan delen.
pi_36736970
oh wacht ff
dit gaat over de datingsites zelf
pi_36737191
Vrouwen met meerdere kinderen, die ze dan ook nog 'kids' noemen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:42:19 #288
146230 Liewec
70's movies rule
pi_36742805
Hahaha iemand zei dat één van de engere ideeën van zo'n datingsite was dat iedereen er op stond om mensen te leren kennen, en dat een date direct zo'n dubbele bodem heeft... Welkom op de planeet aarde, waar één van de sexen: MAN heet.

Theo Maassen merkte het al op: Zo ongeveer alle mannen kijken naar alle vrouwen en vragen zich af: 'Zou ik het daarmee kunnen..?' Is dat een foute, lage gedachte? Nou ja.. Het is de natuur, beetje flauw om dat 'fout' te noemen (laat dat maar aan de kerk over). Ik dacht vroeger altijd dat het 'fout' en 'ongepast' was, maar dat is gewoon niet waar. Sterker nog, het heeft bij mij knap lang geduurd voordat ik met een meisje in bed belandde (en NEE daar ging het niet om, maar op een gegeven moment wordt dat puntje wel een groot puntje in het hoofd van een jongen), en ik weet zeker dat dat voor een groot deel veroorzaakt werd door mijn eindeloze luisterende oor en mijn terughoudendheid op intiem gebied... Standaard verhaal..

Ik vind datingsites daarom ook perfect: De barriere is laag, je MOET helemaal niks maar alles kan. Ik vind het persoonlijk erg prettig om te weten dat de meisjes op die sites open staan voor in elk geval een date, want dat is (nog steeds wel) een issue in mijn hoofd. Daarnaast kan je gewoon afspreken in een café dat je een beetje kent, en je broer vertellen waar je bent, zodat het zogenaamde 'risico' dat je loopt echt niet groter is dan bij 'gewoon' uitgaan en flirten met personen.. integendeel. Bovendien kan je je eerste date een lunch maken, zodat je met een uurtje weer wegkan als het kut blijkt.

Er zei ook iemand dat ie eerst mensen in levende lijve wil meemaken voor ie beslist of ie er een date mee wil... Dat begrijp ik toch niet helemaal. Er is mijns inzien niets mis met 'proberen': Je date gewoon met mensen die je aardig lijken qua profiel en MSN, en als het niet klikt, klikt het niet. Einde feest, niks verloren... En als je mekaar toch lekker vindt, ga je nog even een keertje met elkaar mee... Niks dat in het weekend op de dansvloer niet (in veel ergere mate) gebeurt.

Ik heb 5 maanden terug ook voor het eerst ge-internetdate... Omdat ik op dat moment dacht: 'Ok, de helft van NL heeft internet, het is nu niet hééél sneu meer om te doen...' en dat bleek: Vrij veel normale mensen, leuke meiden. Ook vrij veel wanhopige zwijnen, maar zoals een vriend van me zei: 'Er zit ongeveer 25% op dergelijke sites die de humor er wel van inzien, díe moet je eruit halen.'

Mijn eerste date was ongemakkelijk.. Ik lulde teveel... de tweede date was nog vreemder... Maar er kwam nog een derde, en nu heb ik al meer dan 3 maanden iets met een erg leuk meisje.. Normaal ook wel...

Ohja, ik werk in de ICT, en heb dat hard verzwegen omdat ik wel vermoedde dat dat geen pluspunten opleverde Maar het is wel heel dom om mensen af te wijzen op een 'baan in de ICT' want er lopen een hoop leuke tussen Alhoewel ik wel snap wat de dames bedoelen... Altijd weer die handvol contactgestoorde, bebaarde, geruiten-hemde sandalen die het voor ons contactueel begaafden moeten verpesten
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_36742955
Wat is er mis met sandalen?
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:49:56 #290
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36743056
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef Liewec het volgende:. Altijd weer die handvol contactgestoorde, bebaarde, geruiten-hemde sandalen
Wat is er mis met baard en sandalen?
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:05:43 #291
146230 Liewec
70's movies rule
pi_36743660
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:49 schreef gronk het volgende:

[..]

Wat is er mis met baard en sandalen?
Damn tree-hugging hippie crap
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_36747145
Iets wat me nu te binnen schiet. Er valt me op dat er een heel hoog percentage vrouwen op datingsites is die zonodig iets moeten vermelden als:
quote:
Kun jij mij aan??
Waarom doen alsof je om de 5 minuten in razernij uit elkaar spat? Ik heb liever iemand met wie ik lol kan hebben. Er wordt vaak gesuggereerd dat de dame in kwestie wel érg veel pit in zich heeft.
pi_36747171
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:11 schreef Disorder het volgende:
Iets wat me nu te binnen schiet. Er valt me op dat er een heel hoog percentage vrouwen op datingsites is die zonodig iets moeten vermelden als:
[..]

Waarom doen alsof je om de 5 minuten in razernij uit elkaar spat? Ik heb liever iemand met wie ik lol kan hebben. Er wordt vaak gesuggereerd dat de dame in kwestie wel érg veel pit in zich heeft.
Ja... of...

"Je moet wel tegengas kunnen geven"... .. pfff gooi af en toe ook zelf de rem even erop?
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:18:30 #294
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36747360
quote:

'kun jij mij aan'

Precies. Alsof ze een kleuteroppasser zoeken.

(daarnaast vind ik 't ook een ontzettend gebrek aan inzicht in de mannelijke psyche: de meeste mannen hebben gewoon geen trek in gezeik.In wat voor vorm dan ook.)
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:30:38 #295
146230 Liewec
70's movies rule
pi_36747707
Ik vind het ook apart dat veel vrouwen naar een 'serieuze man' zoeken.
Er lijkt mij (voor een vrouw) NIETS saaier dan een serieuze man. Ik moet ook echt niks met een serieuze vrouw. Als er geen humor is, is het einde verhaal.

Volgens mij bedoelen ze een 'verantwoordelijke man'. Maar het kan natuurlijk aan mij liggen
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:40:24 #296
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36747989
quote:

"kun je mij aan?"

Hehe... klinkt me een beetje in de oren als "ik profileer me graag als zeikwijf"

"Kun je mij aan?"... 't is een datingprofiel trut, geen werving voor de landmacht
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_36749268
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:40 schreef HenryHill het volgende:

[..]

"Kun je mij aan?"... 't is een datingprofiel trut, geen werving voor de landmacht
...
pi_36749675
quote:

[..]

Nou,een vriendin van mij heeft dat ook,maar dat is echt wel een vrouw hoor.
En als compensatie heeft ze een heel lekker kontje. (Ja hoor,ga jij maar voor op de trap.)
pi_36749825
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. En als reactie op RealZeus: Ik bedoelde het ook helemaal niet zo generaliserend. Ik probeerde alleen een beeld te schetsen van een volwassen man (laten we hem Japie uit Oldenzaal noemen ) die nooit op zichzelf is gaan wonen omdat hij niet voor zichzelf kan zorgen en niet de intentie heeft dat ooit te gaan doen. Mannen dus die ik er van verdenk dat ze net zo lang op de bank blijven wachten tot er een vrouw komt die de taken van moeders overneemt.
Nee,heb niet gekeken,maar de titel alleen al doet het ergste vermoeden.En nee,de redenen die jij noemt zijn niet van toepassing.Ik kan prima voor mezelf zorgen,maar ik vind het wel zo gezellig thuis.Kortom,in mijn uppie in een huis is wel eens leuk,maar toen mijn ouders en jongste broertje vorig jaar drie weken op vakantie waren had ik na een week toch wel zoiets van:blij als ze terug zijn.

Maar je snijdt wel een goed punt aan:de mannen die jij beschrijft zijn wel de oorzaak dat alle mannen die nog thuis wonen er van verdacht worden luie sukkels te zijn die niet meer kunnen dan het schoffelen van bloemperkjes.

Maar goed,Casanova was ik toch al niet dus veel maakt het niet uit.
pi_36751494
Het is trouwens schokkend (vind ik) hoeveel meiden onder de 25 al één of soms zelfs twee kinderen hebben...

Je moet er ook maar zin in hebben die erbij te krijgen en als het effe kan regelmatig met "de ex" (want vader) geconfronteerd te worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')