'mijn allessie'quote:Op zondag 2 april 2006 21:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ohja! "met mijn alles, mijn lieve schat, mijn nichtje/neefje "
Als je het nou nog zelf had gemaakt, okee.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ooit een tekstje gezien in de trand van: "Ik zoek een vrouw zonder kinderen. Daar zit ik niet echt op te wachten namelijk"
Geplaatst door een man met... je raadt het al... twee kinderen.
ach het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zondag 2 april 2006 21:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die had je toen ook gepost in het datingsitetopic geloof ik... ik heb er enorm om moeten lachenquote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam een keer een advertentie tegen van een man die een leuke gezellige vrouw zocht om mee te wandelen en leuke dingen te doen. Na twee alinea's kwam eruit dat hij getrouwd was en twee kinderen had, maar dat hij zijn vrouw een lelijke hoer vond die niet aardig meer tegen hem deed en daarom zocht hij een lieve vriendin voor de leuke dingen, en eventueel meer.
hij is iig niet vies van een uitdagingquote:Op zondag 2 april 2006 21:21 schreef Burdie het volgende:
Ook eens gezien: iemand die een vrouw zoekt zonder problemen.
Tsja... maar daar kan blijkbaar niet zomaar iedereen op...quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Roeji het volgende:
Maar goed. Ik richt me nu niet meer zo op die standaard datingsites, paiq is toch veel leuker en spannender. En makkelijker.
* kijkt omlaag... nee hij zit er nog steeds...quote:Op zondag 2 april 2006 22:43 schreef Roeji het volgende:
klopt, mocht je vrouwelijk zijn dan heb ik nog invites genoeg![]()
Een dag niet geslagen is een dag niet geleefdquote:Op zondag 2 april 2006 21:11 schreef Burdie het volgende:
"Mijn motto is: een dag niet gelagen is een dag niet geleeft"
Oh, Regilio Tuur is ook op zoek?quote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:
[..]
Een dag niet geslagen is een dag niet geleefd![]()
Ja idd, eigenlijk alleen maar het standaardzinnetje. Dat je echt zo denkt van: ja dan ga je ook echt reagerenquote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef DeStedebouwer het volgende:
Of van die meiden die eigenlijk niks weten te vertellen over zichzelf. Waar je dan alles maar aan moet vragen. Dit proberen ze dan goed te maken met een redelijke foto.
Hoe kan je nou zelf een neefje of nichtje maken...quote:Op zondag 2 april 2006 21:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
mischien doelt ze wel op het maken van een baby/ zoontje/ dochterje ??quote:Op zondag 2 april 2006 23:32 schreef Kresj het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zelf een neefje of nichtje maken...![]()
Wel handig als je een voetbal elftal wilt vormen... mini WK achter het huis?quote:Op zondag 2 april 2006 23:44 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
mischien doelt ze wel op het maken van een baby/ zoontje/ dochterje ??![]()
mgoed daar hebben we nog een kneiter van een afknapper: kinderen, of dat ze zelf nog kind zijn zo kreeg ik ooit een berichtje van een meisje van 16 met 2 kinderendat zijn er verdomme 3!!!
Iedereen z'n ding zeg maar...quote:Op zondag 2 april 2006 23:44 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
mischien doelt ze wel op het maken van een baby/ zoontje/ dochterje ??![]()
mgoed daar hebben we nog een kneiter van een afknapper: kinderen, of dat ze zelf nog kind zijn zo kreeg ik ooit een berichtje van een meisje van 16 met 2 kinderendat zijn er verdomme 3!!!
tsja, ik ben zelf 22 en denk nog helemaal niet aan kinderen, laat staan dat ik ze via internet 'adopteer' ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef Kresj het volgende:
[..]
Iedereen z'n ding zeg maar...![]()
Je zal er maar van houden...
Ik ben over een maand 27 en denk ook nog niet aan kinderen. Zijn alleen maar lastig.quote:Op maandag 3 april 2006 00:01 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
tsja, ik ben zelf 22 en denk nog helemaal niet aan kinderen, laat staan dat ik ze via internet 'adopteer' ofzo16 en dan 2 kinderen zegt ook gelijk wel iets over waar je mee te maken hebt
![]()
nog zoiets, meiden (ook veel gescheiden vrouwen natuurljik) maar vooral tienermoeders zijn geloof ik het enige vrouwvolk op datingsite's die echt actief op zoek zijn. daar kan het gros aan kinderloze meiden/ vrouwen op die sites wel 'n voorbeeld aan nemen![]()
Duidelijk een Tokkie!quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef LennyKravitz het volgende:
Nou ja zeg:
Op zoek naar: Goed uit zien mooie ogen lekker kontje verzorgde tanden
Beroep: steun trekken
Roken 11 - 20 per dag
wat een pretpakket![]()
Het feit dat iedereen daar een serieuze partner zoekt is behoorlijk beklemmendquote:Voordat je verder gaat: Knuz.nl is een site voor mensen die een serieuze relatie/partner zoeken. Als je zoekt naar losse contacten, one-night stands etc ben je hier aan het verkeerde adres! Wij verwijderen profielen en mensen die niet op zoek zijn naar serieuze relaties en vriendschappen van de site! Als je interesse hebt in dit soort zaken, klik dan hier en schrijf je verder niet in op Knuz.nl!
Het erge is dat ze nog reactie krijgen ook waarschijnlijk... Vrouwen hebben het wat dat betreft erg makkelijk op zo'n site...quote:Op maandag 3 april 2006 00:29 schreef ioko het volgende:
Ook een open deur: vrouwen die 1 zin opschrijven (en dan ook nog zinnen over laatste stukjes) en dan geen foto plaatsen, en op reactie hopen......
Da's gewoon je eigen instelling... is toch niet gek?... vind ik weer niet beklemmend....quote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
[..]
Het feit dat iedereen daar een serieuze partner zoekt is behoorlijk beklemmend.
verrek!! ik sta daar ook ingeschreven, en die tekst ken ik helemaal niet, maar godzijdank is 't ook niet zo wat je zegt, ook 'n hoop verkapte 'spannende date' en 'avontuurtjes' -zoekers in de zin van "niet op zoek maar je weet maar nooit" etc.quote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
[..]
Het feit dat iedereen daar een serieuze partner zoekt is behoorlijk beklemmend.
quote:
Verras onschquote:Op maandag 3 april 2006 00:55 schreef 1ofthefew het volgende:
mmm, de kunst is dus om een heel fout profiel op te stellen waarin je de spot drijft met de standaarprofielen.
dus liggend op je opel manta met witte sokken in slippers met een roze zweetband.
en dan een achterlijk stukje over jezelf en daaronder een goede lijn waaraan alleen de slimmere vrouwen met humor van inzien dat het allemaal een grap is
Alsof de persoon voor Ajax is en nu denkt... O My God... ik woon in Eindhoven...quote:Op maandag 3 april 2006 01:07 schreef Polen het volgende:
Ik lees 'omg eindhoven' en denk 'Wat is er nou OMG aan Eindhoven?'....
Dat is pas OMGquote:Op maandag 3 april 2006 01:21 schreef 1ofthefew het volgende:
heb me geregistreerd bij relatieplanet, ga morgen eens samen met mijn huisgenoten iets leuks bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |