abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36734684
Niks mis met A cup.
pi_36734727
Nou ja, ik vind iets groter meestal mooier (ligt ook aan de vorm en onderwijdte enzo) maar ik vind het zo'n kutstreek en zwaktebod om iemands vrouwelijkheid te ontkennen.
pi_36735006
Was maar een grapje hoor! En een kutstreek is nooit een kenmerk om iemands vrouwelijkheid te ontkennen...

ja ik ben altijd vaak lullig
pi_36735037
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:53:17 #280
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36735354
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef AlohaXa het volgende:

Of vrouwen met een A-cup die zich "vrouw" noemt
Mannen met een B-cup die zich 'man' noemen

en dan ook nog eens kuilen moeten graven op 't strand
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:00:26 #281
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_36735613
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:53 schreef gronk het volgende:

[..]

Mannen met een B-cup die zich 'man' noemen

en dan ook nog eens kuilen moeten graven op 't strand
Zit er al bijna op.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:24:12 #282
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36736422
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef Klea het volgende:
Of mensen die gewoon dik zijn maar zichzelf 'volslank' noemen.
Ik zie regelmatig duidelijk volslanke of ronduit mollige dames die 'normaal' bij gewicht invullen
Nu met gitaar!
pi_36736576
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:24 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Ik zie regelmatig duidelijk volslanke of ronduit mollige dames die 'normaal' bij gewicht invullen
Het wordt helaas ook steeds normaler omdat de gemiddelde maat al jaren langzaam omhoogkruipt en er steeds meer obesitas "heerst" ook bij kinderen. Dus strikt gezien is het eigenlijk wel correct.
pi_36736845
Helaas staan diezelfde mensen ook wel eens met zwemkleding op de foto waar de vetrollen uit puilen.
pi_36736941
Hallo ik ben een dertig jarige computer programeur, maagd en woon nog bij mijn ouders.
Ik ben op zoek naar een lieve meid waarmee ik mijn leven kan delen.
pi_36736970
oh wacht ff
dit gaat over de datingsites zelf
pi_36737191
Vrouwen met meerdere kinderen, die ze dan ook nog 'kids' noemen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:42:19 #288
146230 Liewec
70's movies rule
pi_36742805
Hahaha iemand zei dat één van de engere ideeën van zo'n datingsite was dat iedereen er op stond om mensen te leren kennen, en dat een date direct zo'n dubbele bodem heeft... Welkom op de planeet aarde, waar één van de sexen: MAN heet.

Theo Maassen merkte het al op: Zo ongeveer alle mannen kijken naar alle vrouwen en vragen zich af: 'Zou ik het daarmee kunnen..?' Is dat een foute, lage gedachte? Nou ja.. Het is de natuur, beetje flauw om dat 'fout' te noemen (laat dat maar aan de kerk over). Ik dacht vroeger altijd dat het 'fout' en 'ongepast' was, maar dat is gewoon niet waar. Sterker nog, het heeft bij mij knap lang geduurd voordat ik met een meisje in bed belandde (en NEE daar ging het niet om, maar op een gegeven moment wordt dat puntje wel een groot puntje in het hoofd van een jongen), en ik weet zeker dat dat voor een groot deel veroorzaakt werd door mijn eindeloze luisterende oor en mijn terughoudendheid op intiem gebied... Standaard verhaal..

Ik vind datingsites daarom ook perfect: De barriere is laag, je MOET helemaal niks maar alles kan. Ik vind het persoonlijk erg prettig om te weten dat de meisjes op die sites open staan voor in elk geval een date, want dat is (nog steeds wel) een issue in mijn hoofd. Daarnaast kan je gewoon afspreken in een café dat je een beetje kent, en je broer vertellen waar je bent, zodat het zogenaamde 'risico' dat je loopt echt niet groter is dan bij 'gewoon' uitgaan en flirten met personen.. integendeel. Bovendien kan je je eerste date een lunch maken, zodat je met een uurtje weer wegkan als het kut blijkt.

Er zei ook iemand dat ie eerst mensen in levende lijve wil meemaken voor ie beslist of ie er een date mee wil... Dat begrijp ik toch niet helemaal. Er is mijns inzien niets mis met 'proberen': Je date gewoon met mensen die je aardig lijken qua profiel en MSN, en als het niet klikt, klikt het niet. Einde feest, niks verloren... En als je mekaar toch lekker vindt, ga je nog even een keertje met elkaar mee... Niks dat in het weekend op de dansvloer niet (in veel ergere mate) gebeurt.

Ik heb 5 maanden terug ook voor het eerst ge-internetdate... Omdat ik op dat moment dacht: 'Ok, de helft van NL heeft internet, het is nu niet hééél sneu meer om te doen...' en dat bleek: Vrij veel normale mensen, leuke meiden. Ook vrij veel wanhopige zwijnen, maar zoals een vriend van me zei: 'Er zit ongeveer 25% op dergelijke sites die de humor er wel van inzien, díe moet je eruit halen.'

Mijn eerste date was ongemakkelijk.. Ik lulde teveel... de tweede date was nog vreemder... Maar er kwam nog een derde, en nu heb ik al meer dan 3 maanden iets met een erg leuk meisje.. Normaal ook wel...

Ohja, ik werk in de ICT, en heb dat hard verzwegen omdat ik wel vermoedde dat dat geen pluspunten opleverde Maar het is wel heel dom om mensen af te wijzen op een 'baan in de ICT' want er lopen een hoop leuke tussen Alhoewel ik wel snap wat de dames bedoelen... Altijd weer die handvol contactgestoorde, bebaarde, geruiten-hemde sandalen die het voor ons contactueel begaafden moeten verpesten
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_36742955
Wat is er mis met sandalen?
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:49:56 #290
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36743056
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef Liewec het volgende:. Altijd weer die handvol contactgestoorde, bebaarde, geruiten-hemde sandalen
Wat is er mis met baard en sandalen?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:05:43 #291
146230 Liewec
70's movies rule
pi_36743660
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:49 schreef gronk het volgende:

[..]

Wat is er mis met baard en sandalen?
Damn tree-hugging hippie crap
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_36747145
Iets wat me nu te binnen schiet. Er valt me op dat er een heel hoog percentage vrouwen op datingsites is die zonodig iets moeten vermelden als:
quote:
Kun jij mij aan??
Waarom doen alsof je om de 5 minuten in razernij uit elkaar spat? Ik heb liever iemand met wie ik lol kan hebben. Er wordt vaak gesuggereerd dat de dame in kwestie wel érg veel pit in zich heeft.
pi_36747171
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:11 schreef Disorder het volgende:
Iets wat me nu te binnen schiet. Er valt me op dat er een heel hoog percentage vrouwen op datingsites is die zonodig iets moeten vermelden als:
[..]

Waarom doen alsof je om de 5 minuten in razernij uit elkaar spat? Ik heb liever iemand met wie ik lol kan hebben. Er wordt vaak gesuggereerd dat de dame in kwestie wel érg veel pit in zich heeft.
Ja... of...

"Je moet wel tegengas kunnen geven"... .. pfff gooi af en toe ook zelf de rem even erop?
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:18:30 #294
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36747360
quote:

'kun jij mij aan'

Precies. Alsof ze een kleuteroppasser zoeken.

(daarnaast vind ik 't ook een ontzettend gebrek aan inzicht in de mannelijke psyche: de meeste mannen hebben gewoon geen trek in gezeik.In wat voor vorm dan ook.)
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:30:38 #295
146230 Liewec
70's movies rule
pi_36747707
Ik vind het ook apart dat veel vrouwen naar een 'serieuze man' zoeken.
Er lijkt mij (voor een vrouw) NIETS saaier dan een serieuze man. Ik moet ook echt niks met een serieuze vrouw. Als er geen humor is, is het einde verhaal.

Volgens mij bedoelen ze een 'verantwoordelijke man'. Maar het kan natuurlijk aan mij liggen
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:40:24 #296
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36747989
quote:

"kun je mij aan?"

Hehe... klinkt me een beetje in de oren als "ik profileer me graag als zeikwijf"

"Kun je mij aan?"... 't is een datingprofiel trut, geen werving voor de landmacht
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_36749268
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:40 schreef HenryHill het volgende:

[..]

"Kun je mij aan?"... 't is een datingprofiel trut, geen werving voor de landmacht
...
pi_36749675
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Of vrouwen met een A-cup die zich "vrouw" noemt

Nou,een vriendin van mij heeft dat ook,maar dat is echt wel een vrouw hoor.
En als compensatie heeft ze een heel lekker kontje. (Ja hoor,ga jij maar voor op de trap.)
pi_36749825
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. En als reactie op RealZeus: Ik bedoelde het ook helemaal niet zo generaliserend. Ik probeerde alleen een beeld te schetsen van een volwassen man (laten we hem Japie uit Oldenzaal noemen ) die nooit op zichzelf is gaan wonen omdat hij niet voor zichzelf kan zorgen en niet de intentie heeft dat ooit te gaan doen. Mannen dus die ik er van verdenk dat ze net zo lang op de bank blijven wachten tot er een vrouw komt die de taken van moeders overneemt.
Ik weet niet of je gisteren misschien naar 'Schoondochter gezocht' hebt gekeken en daar ene Kees gezien hebt...? Nou, zo'n type dus!
Ja sorry, dat vind ík niet aantrekkelijk!
Nee,heb niet gekeken,maar de titel alleen al doet het ergste vermoeden.En nee,de redenen die jij noemt zijn niet van toepassing.Ik kan prima voor mezelf zorgen,maar ik vind het wel zo gezellig thuis.Kortom,in mijn uppie in een huis is wel eens leuk,maar toen mijn ouders en jongste broertje vorig jaar drie weken op vakantie waren had ik na een week toch wel zoiets van:blij als ze terug zijn.

Maar je snijdt wel een goed punt aan:de mannen die jij beschrijft zijn wel de oorzaak dat alle mannen die nog thuis wonen er van verdacht worden luie sukkels te zijn die niet meer kunnen dan het schoffelen van bloemperkjes.

Maar goed,Casanova was ik toch al niet dus veel maakt het niet uit.
pi_36751494
Het is trouwens schokkend (vind ik) hoeveel meiden onder de 25 al één of soms zelfs twee kinderen hebben...

Je moet er ook maar zin in hebben die erbij te krijgen en als het effe kan regelmatig met "de ex" (want vader) geconfronteerd te worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')