abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36586872
Dus je kijkt zo eens op zo'n datingsite rond... en afgezien van eigen voorkeuren in de partner die je zoekt en die je kan uitfilteren (wel/niet roken of veel drinken ja/neeof bijv. locatie waar iemand woont, etc. etc.) zijn er toch wel een aantal andere zaken die mij "afschrikken" als ik profielen lees...

Veel vrouwen zijn (te) veeleisend... dat mag, maar denken ze zo dan toch aan de man te komen? Ze zoeken allemaal een soort superman; leuk voor in je dromen, maar perfectie bestaat toch niet dames.

Dan heb je nog het type: "ik werk 40u per week, ga 3x per week sporten, en in het weekend veel met vriendinnen uit, en dan nog een dag vrijwillgerswerk; heb een eigen huisje en heb het eigenlijk heel erg naar mijn zin zo"... en dan volgt nog "maar eigenlijk mis ik nog iets"...
My God... zoek je dan alleen maar een man om je 's nachts te plezieren zodat jouw leven helemaal perfect wordt? Heb je behalve 's nachts nog tijd over voor die dekhengst die je zoekt? Lachwekkend bijna...

Heb het idee dat de meesten hun leven al helemlaal vol-geplanned hebben, maar ja ze missen nog "iets" wat ze onderweg vergeten zijn... en "dat" moet zich wel effe helemaal aanpassen aan mevrouw d'r leven...

Tot zover wat ervaringen... wat schrikt jou af op zo'n site?
pi_36586909
religieus fundementalisme komt bij me op als ik mensen spreek die zo zijn dan heb ik vaak de neiging om heel snel weer te vertrekken.
  zondag 2 april 2006 @ 20:05:37 #3
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_36586971
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:01 schreef LennyKravitz het volgende:
wat schrikt jou af op zo'n site?
Foto's meestal
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  zondag 2 april 2006 @ 20:06:10 #4
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36586988
Dat voorkomt dat er allerlei losers de moed krijgen om op hun profiel te reageren.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_36587248
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:06 schreef HenryHill het volgende:
Dat voorkomt dat er allerlei losers de moed krijgen om op hun profiel te reageren.
Hiermee impliceer je dat deze dames zich anders voordoen dan wie ze werkelijk zijn...?
pi_36587311
Roken....

Of als ze een eerlijke spontane man zoeken.

Dan stel ik me iemand voor die op een gegeven moment achterover leunt en afwacht tot jij eens spontaan wordt.
Of weten ze zelf wel wat ze met 'spontaan' bedoelen?

En over eerlijk gesproken:
'Maakt deze jurk me dik?'
'Vind je die vrouw aantrekkelijk?'
pi_36587349
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Hiermee impliceer je dat deze dames zich anders voordoen dan wie ze werkelijk zijn...?
ik denk dat de meesten de zaakjes wel iets optimistischer presenteren dan het in werkelijkheid is.
  zondag 2 april 2006 @ 20:19:23 #8
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36587471
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Voor een gedeelte van hen zal dat zeker opgaan ja. Niet dat ze keihard liegen, maar wel dat ze zichzelf zo succesvol mogelijk neer willen zetten.

"Hallo, ik ben een moeder van 2 kinderen, en ik zit al 5 jaar in de bijstand. Vroeger deed ik nog wel aan sport (paardrijden), maar tegenwoordig hou ik me meer bezig met punniken, GTST en belspelletjes kijken"

Ik denk dat de mannen voor haar in de rij zullen staan
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 2 april 2006 @ 20:19:23 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_36587473
Hoiiii, ik ben een leuke spontane man van 50, hihihi

En dan een foto van een man met een snor erbij .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_36587525
Of van die meiden die eigenlijk niks weten te vertellen over zichzelf. Waar je dan alles maar aan moet vragen. Dit proberen ze dan goed te maken met een redelijke foto.
  zondag 2 april 2006 @ 20:21:11 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36587539
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:19 schreef k_i_m het volgende:

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36587596
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:19 schreef k_i_m het volgende:

Spontaan je snor laten staan kan toch
pi_36587662
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:01 schreef LennyKravitz het volgende:
Dus je kijkt zo eens op zo'n datingsite rond... en afgezien van eigen voorkeuren in de partner die je zoekt en die je kan uitfilteren (wel/niet roken of veel drinken ja/neeof bijv. locatie waar iemand woont, etc. etc.) zijn er toch wel een aantal andere zaken die mij "afschrikken" als ik profielen lees...

Veel vrouwen zijn (te) veeleisend... dat mag, maar denken ze zo dan toch aan de man te komen? Ze zoeken allemaal een soort superman; leuk voor in je dromen, maar perfectie bestaat toch niet dames.

Dan heb je nog het type: "ik werk 40u per week, ga 3x per week sporten, en in het weekend veel met vriendinnen uit, en dan nog een dag vrijwillgerswerk; heb een eigen huisje en heb het eigenlijk heel erg naar mijn zin zo"... en dan volgt nog "maar eigenlijk mis ik nog iets"...
My God... zoek je dan alleen maar een man om je 's nachts te plezieren zodat jouw leven helemaal perfect wordt? Heb je behalve 's nachts nog tijd over voor die dekhengst die je zoekt? Lachwekkend bijna...

Heb het idee dat de meesten hun leven al helemlaal vol-geplanned hebben, maar ja ze missen nog "iets" wat ze onderweg vergeten zijn... en "dat" moet zich wel effe helemaal aanpassen aan mevrouw d'r leven...

Tot zover wat ervaringen... wat schrikt jou af op zo'n site?
verschrikkelijk gewoon

ik sta al heel lang op zo'n site, me laatst na 't beeindigen van een relatie mn profiel maar weer's omhooggeschopt: krijg ik een paar dagen later een berichtje van zo'n meid dat ze me leuk vind en of ik wil msn'en. nou ik zie geen foto dus ik tegen die meid: "krijg ik nog 'n foto van je te zien? dan praten we verder". die foto stond op haar msn profiel.. goed.. ik ben ook de kwaadste niet dus ik voeg haar toe...
hele leuke meid om te zien, woont in de buurt. blijkt ze van voetbal te houden vervolgens stuurt ze me een foto waar ze al hossend tijdens carnaval opstaat, ook leuk
dus.. mijn hoop of een 'treffer' was al snel weg, en toen begon ze me ook nog te smeken om een foto van mij, ondanks dat ik er 4 op m'n profiel heb staan, "hmmmm jij mag er wel wezen " "jou wil ik wel ontmoeten"
dat gesprek op msn duurde dus amper 10 min.

mgoed mn laatste relatie was 'n voorbeeld van zo'n site als 'n geslaagd middel, ik heb niks tegen datingsites, alleen zal ik me d'r nooit op fixeren..
  zondag 2 april 2006 @ 20:25:29 #14
1986 Jane
pi_36587674
(veel) taalfouten
Daar knap ik op af.
  zondag 2 april 2006 @ 20:27:09 #15
14746 k_i_m
pi_36587731
"Ik maak in mijn vrije tijd graag gedichten, hieronder heb ik er één neergezet die ik zelf gemaakt heb"

Jij bent mijn roos,
Mijn naam is Koos,
De lucht is blauw
En ik hou van jouw

.
In my life
Why do I smile
  zondag 2 april 2006 @ 20:27:22 #16
33206 MrReaL
Mooi weer, mooi werk
pi_36587738
Roken, zich bekeren tot een geloof, geen opleiding (of laag :-P ), verhalen die beginnen met "ik zoek niet echt" of "gewoon benieuwd" foto's bijgevoegd die rechtstreeks van Discovery gehaald zijn (documentaire ondergrond leven)
  zondag 2 april 2006 @ 20:27:39 #17
14746 k_i_m
pi_36587746
Of zo'n bReEzAh vragenlijst .
In my life
Why do I smile
pi_36587873
over foto's gesproken:

ik knap af van die foto's gemaakt op feestjes in disco's waar zo'n vrouw met een rood aangelopen, bezweet hoofd met grote ogen en blijkbaar stijf van de alcohol de camera inkijkt... Zijn er mensen die dat juist wel aantrekkelijk vinden?

Of een meid die haar "bos hout voor de deur" niet onder stoelen of banken steekt... ook lachen, maar dan vraag je toch om mafketels die maar aan een ding denken?
  zondag 2 april 2006 @ 20:32:21 #19
1986 Jane
pi_36587905
Volwassen mannen die nog bij mams thuis wonen en die dat eigenlijk wel best vinden, tenzij jij de plaats van moeders wilt innemen.
  zondag 2 april 2006 @ 20:32:21 #20
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_36587906
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef k_i_m het volgende:
Jij bent mijn roos,
Mijn naam is Koos,
De lucht is blauw
En ik hou van jouw
*traantje wegpinkt, mooi.

Erg afschrikwekkend zijn overigens de vrouwen die zichzelf adverteren als spiritueel. "Ik ben Reiki-meester"
Oh
  zondag 2 april 2006 @ 20:36:26 #21
1986 Jane
pi_36588057
Mannen die zich op de foto zetten met hun auto.
pi_36588164
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef Jane het volgende:
Met alleen een glimmende slip aan en dan 1 been op de motorkap van de Opel Manta. .
pi_36588165
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef Jane het volgende:
Da's best kansloos ja... Arie met z'n Fiat Panda
pi_36588310
Ik geloof niet in datingsites, atthans niet voor mezelf. Zat mensen die ik pas na 3 maanden leuk ga vinden. Bovendien ben ik een van de weinige mensen die slecht is met eerste indrukken (of een van de weinige die het toegeeft). Die zijn namelijk altijd fout bij mij
Jupiler is goed
  zondag 2 april 2006 @ 20:43:11 #25
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_36588326
Het gebruik van het woord "prettig gestoord".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')