quote:
Op zondag 2 april 2006 20:01 schreef LennyKravitz het volgende:Dus je kijkt zo eens op zo'n datingsite rond... en afgezien van eigen voorkeuren in de partner die je zoekt en die je kan uitfilteren (wel/niet roken of veel drinken ja/neeof bijv. locatie waar iemand woont, etc. etc.) zijn er toch wel een aantal andere zaken die mij "afschrikken" als ik profielen lees...
Veel vrouwen zijn (te) veeleisend... dat mag, maar denken ze zo dan toch aan de man te komen? Ze zoeken allemaal een soort superman; leuk voor in je dromen, maar perfectie bestaat toch niet dames.
Dan heb je nog het type:
"ik werk 40u per week, ga 3x per week sporten, en in het weekend veel met vriendinnen uit, en dan nog een dag vrijwillgerswerk; heb een eigen huisje en heb het eigenlijk heel erg naar mijn zin zo"... en dan volgt nog "maar eigenlijk mis ik nog iets"...
My God... zoek je dan alleen maar een man om je 's nachts te plezieren zodat jouw leven helemaal perfect wordt? Heb je behalve 's nachts nog tijd over voor die dekhengst die je zoekt? Lachwekkend bijna...
Heb het idee dat de meesten hun leven al helemlaal vol-geplanned hebben, maar ja ze missen nog "iets" wat ze onderweg vergeten zijn... en "dat" moet zich wel effe helemaal aanpassen aan mevrouw d'r leven...
Tot zover wat ervaringen... wat schrikt jou af op zo'n site?
verschrikkelijk gewoon
ik sta al heel lang op zo'n site, me laatst na 't beeindigen van een relatie mn profiel maar weer's omhooggeschopt: krijg ik een paar dagen later een berichtje van zo'n meid dat ze me leuk vind en of ik wil msn'en. nou ik zie geen foto dus ik tegen die meid: "krijg ik nog 'n foto van je te zien? dan praten we verder". die foto stond op haar msn profiel.. goed.. ik ben ook de kwaadste niet dus ik voeg haar toe...
hele leuke meid om te zien, woont in de buurt. blijkt ze van voetbal te houden
![]()
vervolgens stuurt ze me een foto waar ze al hossend tijdens carnaval opstaat, ook leuk
dus.. mijn hoop of een 'treffer' was al snel weg, en toen begon ze me ook nog te smeken om een foto van mij, ondanks dat ik er 4 op m'n profiel heb staan, "hmmmm jij mag er wel wezen
![]()
" "jou wil ik wel ontmoeten"
dat gesprek op msn duurde dus amper 10 min.
mgoed mn laatste relatie was 'n voorbeeld van zo'n site als 'n geslaagd middel, ik heb niks tegen datingsites, alleen zal ik me d'r nooit op fixeren..