Hoeft niet, ik heb 2 foto's van het carmel foto archief op m'n PCtje staanquote:Op zondag 2 april 2006 20:31 schreef 1ofthefew het volgende:
ik heb nog wel een oude Twec liggen (schoolkrant) met een foto van zijn smoel.
zal dat ding binnenkort eens inscannen en online ploffen.
Hoi meneer Robert Pi.quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef 1ofthefew het volgende:
misschien leest die gast, P, hier nu ook wel mee
Volgens de wet ja, maar of dat nou wel echt de juiste regeling is, is natuurlijk discutabel...quote:Al zou het meisje in haar blote kont voor die leraar hebben gedanst dan nog had hij van haar af moeten blijven. Er is per defenitie een ongelijke verhouding en dus is het de leraar die ten alle tijden verantwoordelijk is.
De media heeft een behoorlijke macht hè. Ik heb goede contacten bij RTVOost, dus laat maar weten als je dingen wilt publicerenquote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef 1ofthefew het volgende:
het vervelende is dat hij zo schuldig is als wat maar dat de mensen die hem nu aanklagen niet genoeg bewijs hebben.
misschien leest die gast, P, hier nu ook wel mee
ik twijfel nu zelf ook heel sterk wat ik moet doen. als die vent weer vrij komt of mag blijven lesgeven dan is de kans groot dat hij het weer doet.
aan de andere kant zijn het dingen die in vertrouwen zijn verteld, simpele chatlogs en mail.
ik ga ff heel sterk denken wat ik moet doen
hehehe, naja, het probleem is dat ik als ik wat doe iemand anders in een rotsituatie breng.quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De media heeft een behoorlijke macht hè. Ik heb goede contacten bij RTVOost, dus laat maar weten als je dingen wilt publiceren
De namen worden natuurlijk gefigneerd, want het gaat alleen maar om het verhaal. De chatlogs e.d. zijn inhoudelijk gezien ook niet interessant om te publiceren, maar het is wel interessant om de authenticiteit van het verhaal te toetsen. Mail maar anders naar act-f@lycos.nl, dan zal ik kijken of dit verhaal wel geschikt is voor publicatie.quote:Op maandag 3 april 2006 20:38 schreef 1ofthefew het volgende:
hehehe, naja, het probleem is dat ik als ik wat doe iemand anders in een rotsituatie breng.
en daar heb ik dus geen zin in.
Wou je 'm bij Willie in Forum zetten of wat moet ik me voorstellen bij publicatie?quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef ACT-F het volgende:
De namen worden natuurlijk gefigneerd, want het gaat alleen maar om het verhaal. De chatlogs e.d. zijn inhoudelijk gezien ook niet interessant om te publiceren, maar het is wel interessant om de authenticiteit van het verhaal te toetsen. Mail maar anders naar act-f@lycos.nl, dan zal ik kijken of dit verhaal wel geschikt is voor publicatie.
als ik mijn verhaal doe weten meteen een paar mensen wie ik ben en de ander.quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De namen worden natuurlijk gefigneerd, want het gaat alleen maar om het verhaal. De chatlogs e.d. zijn inhoudelijk gezien ook niet interessant om te publiceren, maar het is wel interessant om de authenticiteit van het verhaal te toetsen. Mail maar anders naar act-f@lycos.nl, dan zal ik kijken of dit verhaal wel geschikt is voor publicatie.
Dat kan variëren van slechts een kort bericht op teletekst tot een uitgebreide discussieprogramma met schooldirectie e.d. Het hangt af van de nieuwswaarde. Als het verhaal rammelt, dan volgt er helemaal geen publicatie. Juist omdat 1ofthefew wil hebben dat de desbetreffende persoon annoniem blijft moeten er zeer sterke aanwijzingen zijn dat het verhaal klopt, want als het een roddel blijkt te zijn om P in diskrediet te brengen, dan is dat een enorme gezichtsverlies voor een journalist c.q. omroep. Dus ik kan absoluut niet oordelen wat er met het verhaal gebeurt, zonder deze inhoudelijk te kennen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef r_one het volgende:
Wou je 'm bij Willie in Forum zetten of wat moet ik me voorstellen bij publicatie?
Denk er goed over na welke details er toe kunnen leiden dat jij het verhaal naar buiten gebracht hebt. Som dit op, zodat hier rekening mee gehouden kan worden.quote:Op maandag 3 april 2006 21:31 schreef 1ofthefew het volgende:
als ik mijn verhaal doe weten meteen een paar mensen wie ik ben en de ander.
neem daarbij het roddelcircuit in omgeving oldenzaal en binnen notime weet iedereen alles inclusief namen.
maar ik denk nog steeds na over hoe ik dit het beste kan aanpakken
Kan me niet herinneren dat RTV Oost zo'n soort programma heeft, als een schooldirectie zich hier al voor leent. Werk je er zelf of hoe sterk zijn je banden met RTV Oost?quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef ACT-F het volgende:
tot een uitgebreide discussieprogramma met schooldirectie e.d.
Ik werk er niet, maar ik heb goed contact met degenen die er werken. En ik weet ongeveer wat wel nieuwswaardig is en wat niet. Laat ik het zo zeggen: ik krijg een hoop tot nieuws mij, maar slechts datgene wat nieuwswaardig is wordt gepubliceerd. Het gros komt in de bietenbak.quote:Op maandag 3 april 2006 22:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat RTV Oost zo'n soort programma heeft, als een schooldirectie zich hier al voor leent. Werk je er zelf of hoe sterk zijn je banden met RTV Oost?
ze kan dus goed pijpen, wnat pijpen was een 8quote:Op zondag 2 april 2006 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds: " bij de opgaven waren de antwoorden gemarkeerd met kleine stipjes. Loes haalde dit keer een 8,8. "
De antwoorden waren al gegeven, maar ze haalt nog niet meer dan een 8,8?
in dit geval ben ik een kerel maar weet dus dingen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 06:17 schreef StefanP het volgende:
Bovendien is het tegenwoordig helemaal makkelijk om een kerel te naaien. Je hoeft hem maar ergens van te beschuldigen en je maakt z'n leven een wrak, want vrouwen hebben altijd gelijk en de kerel wordt meteen door iedereen als schuldig gezien.
waarom ben je geschorst dan? jij zit toch niet meer op het TCL?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef wobbel het volgende:
Ik ga niet meer reageren in dit topic en houd mij nu volledig uit deze discussie want ik ben geschorst van school voor de woensdag, en t/m vrijdag uit de lessen....
Toch niet vanwege wat je hier allemaal hebt gezegd toch? Vrijheids van meningsuiting e.d...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef wobbel het volgende:
Ik ga niet meer reageren in dit topic en houd mij nu volledig uit deze discussie want ik ben geschorst van school voor de woensdag, en t/m vrijdag uit de lessen....
andere zaak, maar zo onschuldig als dat advocaat en P beweren dat P is is hij niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, dat heeft dus bar weinig te maken met de aangifte die nu tegen hem gedaan is, vind je niet?
tis ook wel weer een kut school he.... ik werd al geschorst voor het gooien van een ei dus t zal wel niet al te veel voorstellenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef Adfundum het volgende:
Jammer dat je andere topic dicht is Wobbel, ik had daar graag nog iets gepost dus dan maar hier. Laat maar weghalen als je het er niet mee eens bent:
Geschorst door school
Pa wobbel, als dit door jou komt: zielige actie. Ipv je zoon te steunen krijgt hij een spreekverbod? En als dit door de school komt: ik dacht dat een school er is om mensen op te leiden tot zelfstandige mensen die een beetje sterk in de samenleving kunnen staan, niet, om ze te intimideren en monddood te maken voor een berichtje dat het vermelden nog niet waard is, maarja, morgen lult de hele school er over. Precies wat jullie niet wilden.
Wobbel, jammer maar lig er niet wakker van. Ik snap het wel
TCC had altijd al de gewoonte dingen van de buitenwereld af te schermen, die brief die we vorig jaar kregen over dit akkefietje liet ook veel te raden over.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Adfundum het volgende:
schorsing stelt ook geen reet voor maar het gaat om het principe. Blijkbaar leiden ze liever mensen op tot brave medewerkers die netjes doen wat de Baas zegt dan tot mensen die een weerwoord durven te geven. Ik hou er maar over op voor ik nog pissiger word, bovendien is het hier een klein beeje offtopic.
Tja, ik kan me voorstellen dat scholen niet te koop lopen met een dergelijke 'visitekaart' als P.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:15 schreef RPD het volgende:
TCC had altijd al de gewoonte dingen van de buitenwereld af te schermen, die brief die we vorig jaar kregen over dit akkefietje liet ook veel te raden over.
mede dankzij het werk van Patrick van H.
Ik ook. Het is pure chantage wat TCC doet. Maar nogmaals, de media heeft de macht. Als TCC in een kwaad daglicht wil komen, dan moeten ze vooral dit doen, want journalisten hebben eerste klas schurft aan censuur. Éen belletje naar mijn collega, en RTVOost duikt hier geheid bovenop.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:38 schreef RPD het volgende:
dit soort doofpot praktijken vind ik kwalijker, ook het feit dat hier iemand voor geschorst is
doe dat eens dan... branden zullen ze!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook. Het is pure chantage wat TCC doet. Maar nogmaals, de media heeft de macht. Als TCC in een kwaad daglicht wil komen, dan moeten ze vooral dit doen, want journalisten hebben eerste klas schurft aan censuur. Éen belletje naar mijn collega, en RTVOost duikt hier geheid bovenop.
Geldt dit aanbod ook voor andere doofpotpraktijken ( niet over TCC)?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:45 schreef ACT-F het volgende:
Ik ook. Het is pure chantage wat TCC doet. Maar nogmaals, de media heeft de macht. Als TCC in een kwaad daglicht wil komen, dan moeten ze vooral dit doen, want journalisten hebben eerste klas schurft aan censuur. Éen belletje naar mijn collega, en RTVOost duikt hier geheid bovenop.
Nope.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef r_one het volgende:
Geldt dit aanbod ook voor andere doofpotpraktijken ( niet over TCC)?
En die collega is niet toevallig toch Willie?
doe eens een tipje dan over deze affaire?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef ACT-F het volgende:
O ja, je mag met alles komen, het maakt niet uit wat. Als het maar nieuwswaardig is. Wat is die andere doofpot praktijk?
Als ik dat hier op Fok! neer zou plempen, ben ik gegarandeerd ook geschorst (en dan niet voor 1 dag).quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef ACT-F het volgende:
O ja, je mag met alles komen, het maakt niet uit wat. Als het maar nieuwswaardig is. Wat is die andere doofpot praktijk?
Ik weet inhoudelijk weinig over deze zaak, daar zal TS en 1ofthefew veel meer over weten. Trouwens, ik heb zojuist mijn collega opgebeld en die gaat erachteraanquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef RPD het volgende:
doe eens een tipje dan over deze affaire?
act-f@lycos.nlquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Als ik dat hier op Fok! neer zou plempen, ben ik gegarandeerd ook geschorst (en dan niet voor 1 dag).
De laatste alinea van StefanP, zoiets.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef RPD het volgende:
doe eens een tipje dan over deze affaire?
* noteertquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef ACT-F het volgende:
act-f@lycos.nl
Is prima. Mijn collega neemt in ieder geval morgen contact met mij op voor nadere toelichting over de zaak Wobbel, want dit gaan ze waarschijnlijk oppakken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef r_one het volgende:
[..]
* noteert
De zaak schijnt nog onder de rechter te zijn, dus op dit moment kan ik er nog niet over uitweiden. Maar ik kom hier op terug bij je.
jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef RPD het volgende:
wat heeftie aan die info dan? van R_one heeftie niets... jij hebt zo te horen niets gemaild.
en als jij bezwarende feiten van hem hebt, en hij zou inderdaad p zijn en je zou het sturen... heeftie er nog niet zoveel aan aangezien hij weet wie je bent ( als je hem geschopt hebt) kan die dat zelf ook wel naagaan
ik ben overigens wel nieuwsgierig....quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:53 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja, en mijn avatar moet ook wel wat inzicht geven
![]()
Kijk eens in mijn onderschrift en ga naar www.sidn.nl en je weet wie ik ben, met naam en toenaam.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:44 schreef 1ofthefew het volgende:
niet om lullig te zijn maar hoe kun je garanderen dat jij, ACT-F bent voor wie je je uitgeeft?
om helemaal in paranoid mode te gaan: "wie zegt dat jij P. niet bent om zo te kijken wie wat weet en om dat dan te verbergen..."
Da's je goed recht natuurlijk. De redactie is nu wel bezig met je verhaal, dus je hebt kans dat er zo contact met je opgenomen wordt. Je moet zelf even bepalen wat je wel of niet kwijt wilt.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:04 schreef wobbel het volgende:
[edit] persoonlijke info door wobbel verwijderd, daarom ook ff uit de kwoot gesloopt - DoG
hm zo'n vermoeden had ik al van jequote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Ik zeg ook zo vaak "Pijpen kreng, en slikken, anders hou je niet van me!!"
TS heeft vandaag (nou ja, gisteren) contact gehad met RTVOost, maar omdat TS zonder gezeik van zijn school zijn examens wil doen is er toe besloten om zijn schorsing niet te publiceren. De verhalen van 1ofthefew en r_one komen t.z.t. nog wel, maar dat duurt om bepaalde redenen nog wel even. Ik hou jullie wel op de hoogte als er nieuws isquote:Op donderdag 6 april 2006 23:08 schreef Asics het volgende:
en? al nieuws? we zijn al weer een dag verder!
Bronquote:Volgens een leerlinge zou hij haar een hoger cijfer geven als hij haar mocht betasten. Dat kon niet bewezen worden. Wel is bewezen dat de leraar haar aanrandde.
Voor een leraar biologie wel, jaquote:
En helemaal als het plantsoen is van het Twents Carmel College waar hij uitgejoeld wordt door alle leerlingenquote:
quote:Een biologieleraar uit Enschede is veroordeeld voor aanranding van een 16-jarige leerlinge.
Hij krijgt een werkstraf van 200 uur en 4 maanden voorwaardelijke celstraf. Volgens de leerlinge zou hij haar een hoger cijfer geven als hij haar mocht betasten. Dat kon niet bewezen worden. Wel is bewezen dat de leraar haar aanrandde. Tegen de docent werd eerder 200 uur werkstraf en zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf geëist. De school heeft hem geschorst. Na bestudering van het vonnis neemt de rector verdere stappen.
ben benieuwd of ik je ken eigenlijk ... en in hoeverre we dezelfde dingen weten...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:37 schreef r_one het volgende:
..............
Nee, vast niet. Mijn doofpotaffaire heeft niets met het TCC te maken. Maar is wel zeer "mediawaardig" zeg maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:50 schreef 1ofthefew het volgende:
ben benieuwd of ik je ken eigenlijk ... en in hoeverre we dezelfde dingen weten...
FOK! ook, mits er natuurlijk wel sprake is van een geloofwaardig bewijs: kozzmic@fok.nl of eindredactie FP.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef rihago het volgende:
geenstijl.nl houdt ook altijd wel van deze verhalen
tja, als je zoiets niet doet zeker niet natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:02 schreef Snatched het volgende:
=knip= ik hoop niet een van mijn toekomstige collega's hierop te betrappen ...
Bronquote:Biologieleraar schuldig op bijna alle punten
De van ontucht verdachte biologieleraar P. (39) uit Enschede, sinds juni geschorst door het Oldenzaalse Carmel College, is door de rechtbank gisteren op één ondergeschikt punt van de dagvaarding vrijgesproken. De rechters vinden bewezen dat P. een leerlinge van de locatie Lyceumlaan (toen 16) probéérde te verleiden tot orale seks, in ruil voor een voorbewerkt proefwerk over voortplanting. De poging daartoe is bewezen de subsidiaire variant op de tenlastelegging.
Het OM ziet de drie beschuldigingen (in verschillende juridische versies) tegen de ontkennende P. bewezen verklaard. De eerste is ontucht met het meisje. Rechtbankpresident E. Groener en zijn collega’s achten bewezen dat de getrouwde Tukker het meisje in haar kruis en over haar borsten voelde, over haar kleding heen. Dat deed hij toen het meisje alleen op de achterste rij in het klaslokaal zat. P. was tweeënhalf jaar haar vertrouwenspersoon.
Bewezen is bovendien dat P. zijn macht en overwicht als leraar heeft misbruikt. Hij bood de leerlinge een voorbewerkt examen over voortplanting aan. Dat mocht ze alleen, in een apart lokaal, maken. Met stipjes gaf de docent de goeie antwoorden aan, werd in het laboratorium van het Nederlands Forensisch Instituut vastgesteld. Waar het meisje voor een eerder proefwerk over de lesstof een 3,7 haalde, scoorde ze nu een 8,8.
In ruil probeerde P. het meisje ertoe te bewegen hem oraal te bevredigen. Hij wilde het meisje tot twee keer toe treffen op het softbalveld en stond daar op de afgesproken tijden.
Het geschrokken meisje biechtte de toenaderingen door de docent op aan haar zus. Deze informeerde haar moeder zo kwam het balletje aan het rollen en werd de schoolleiding ingelicht. Sindsdien zat P. geschorst thuis en wordt hem, zeker na dit vonnis, ontslag aangezegd.
Als derde vinden de rechters bewezen dat P., tijdens hetzelfde proefwerk biologie, zijn handen niet thuis kon houden bij de leerlinge. Terwijl de andere klasgenoten, zonder toezicht door een leraar, vrijuit de antwoorden konden bespreken, vergreep hij zich opnieuw aan het kind.
De straf: 200 uur taakstraf en vier maanden voorwaardelijk, twee maanden korter dan geëist.
Vertel, ze hebben P gebeld en gevraagd of ie van de discussie afwist?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:55 schreef 1ofthefew het volgende:
ik kan trouwens al wel melden dat kindervriend P hier zit mee te lezen...
hij zal hem behoorlijk zitten te knijpen.
Zoals ik zeg, als je het niet doet, zullen mensen je niet betrappen. Of wil je zeggen dat je het wél doet, maar echt hoopt niet betrapt te worden?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:17 schreef Snatched het volgende:
[quote]Op woensdag 12 april 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, als je zoiets niet doet zeker niet natuurlijk.![]()
[quote]
![]()
Kan wel, als ze nogal vaak is blijven zitten... En als ze vaak is blijven zitten komt dat doordat ze veel onvoldoendes gehaald heeft. En daar heeft P. nu net een mooie oplossing voor!quote:Op zondag 2 april 2006 10:51 schreef wobbel het volgende:
[..]
Jah en? Als zij in de 1e of 2e zit weet je zeker dat ze geen 18 of 20 is....
kan dat meisje x wat jij kent niet gewoon zelf naar de politie oid stappen dan? Als dat P-figuur zoals jij insinueert regelmatig met zijn vingers in een brugger zat lijkt me dat toch best de moeite waard.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:31 schreef 1ofthefew het volgende:
ben bezig ..
Nee joh, gek!quote:Op donderdag 13 april 2006 07:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, als je het niet doet, zullen mensen je niet betrappen. Of wil je zeggen dat je het wél doet, maar echt hoopt niet betrapt te worden?
Als iedereen zo denk als jij kunnen ze net zo goed blijven fl;itsen want dan worden ze toch niet wijzer.quote:Op zondag 2 april 2006 17:46 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik ga geen chatlogs doorgeven of persoonlijke mail. als ze een beetje moeite doen dan vinden ze wel meer narigheid, maar ja ze zijn zeker te druk met flitsen of zo![]()
Neuh. Zat in de history van 'n user te kijken....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef waht het volgende:
Zat je weer naar topics met 'leraar' en 'seks' in de titel te zoeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |