Bontkraag alert ....quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Wat een kankerschool.
Precies! TS, verberg je niet achter een anomieme schuilnaam, maar doe voor 't RTL-journaal een boekje open over het grote onrecht wat jou is aangedaan!quote:
nerd alert....quote:
Jij hebt een paar daagjes vrij, de directeur is over de zeik omdat hij op zijn pik getrapt is, je leraren mogen je nog steeds. Vier vakantie, het zal je niet belemmeren in je succesvolle toekomst.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef wobbel het volgende:
Beetje rustig met de reacties ajb...(zoals kankerschool enzo, ik voel(de) mij heel erg thuis op school tot dat dit gebeurde namelijk)
En ze zeiden dat het verhaal in de krant al meer dan genoeg was geweest, en dat het door mij voor altijd op internet zou blijven staan...terwijl de krant bij het oud papier gaat. Maargoed, ook bij tctubantia.nl blijft het gewoon online staan.
Ik vind het ook nogal een vreemde zaak, omdat ik in het begin ook heb aangegeven dat ik dat ansich wel mag posten...en dat ik het logo van de school heb mis/gebruikt kan ik opzich wel voorstellen dat ze daar over zeuren. Maar als ik dit logo niet gebruikt zou hebben, dan hadden ze mij dus eigenlijk niks kunnen maken?
Nee dan was je 100% legaal bezig geweest(zeker als je het nieuwsbericht nog ietsje had herschreven), nu mag het in priciepe niet maar ik vind het geen reden om je te schorsen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef wobbel het volgende:
Beetje rustig met de reacties ajb...(zoals kankerschool enzo, ik voel(de) mij heel erg thuis op school tot dat dit gebeurde namelijk)
En ze zeiden dat het verhaal in de krant al meer dan genoeg was geweest, en dat het door mij voor altijd op internet zou blijven staan...terwijl de krant bij het oud papier gaat. Maargoed, ook bij tctubantia.nl blijft het gewoon online staan.
Ik vind het ook nogal een vreemde zaak, omdat ik in het begin ook heb aangegeven dat ik dat ansich wel mag posten...en dat ik het logo van de school heb mis/gebruikt kan ik opzich wel voorstellen dat ze daar over zeuren. Maar als ik dit logo niet gebruikt zou hebben, dan hadden ze mij dus eigenlijk niks kunnen maken?
hehe snap nu ook waarom ze je maar 1 dag schorsen....quote:
En wat begrijp je daar niet aan?quote:
toen hadden ze hun eigen reglement nog niet gelezenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:52 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ze wilden mij 3 hele dagen schorsen eerst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |