De grap is eigenlijk dat deze foto niet gephotoshop't is althans niet qua belichting en de lijnen..quote:
Nicequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Maxcre8 het volgende:
[afbeelding]
[..]
De grap is eigenlijk dat deze foto niet gephotoshop't is althans niet qua belichting en de lijnen..
Ik heb de foto gemaakt met als enige licht het lampje van mn mobiel en 15seconden belichting
net als deze >> Portret Fotografie #6
en deze:
[afbeelding]
Hoezo? Het is mijn oog toch niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:40 schreef ableton het volgende:
[..]
idd het mooie aan de foto is juist de reflectie in je oog en, SORRY als ik het cru zeg, niet dat gene erom heen.
* ableton is bang dat ie nu ritueel geslacht gaat worden door rampestamper![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:44 schreef tim-cooijmans het volgende:
[..]
Ik snap dat je trots bent op je foto maar fototechnisch is ehm niet zo goed.
Tja, ik weet het. Maar ik heb pas drie weken een behoorlijke camera en ben nog druk aan het leren. En zo'n 400mm lens is nog knap lastig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:07 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Agree. Vooral die onscherpe twijgjes in de voorgrond zijn heel storend...
ranzigquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef ableton het volgende:
fotografisch zo onboeiend en lelijk maar wilde hem jullie niet onthouden
eet en drink smakelijk!
schande! schande! schande! gister gekocht bij de (reclame!) Albert Heijn, open hem vanmorgen en alles spoot eruit... VERs zegel![]()
[afbeelding]
De kunst om van iets lelijks iets moois te maken!quote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef ableton het volgende:
fotografisch zo onboeiend en lelijk maar wilde hem jullie niet onthouden
eet en drink smakelijk!
schande! schande! schande! gister gekocht bij de (reclame!) Albert Heijn, open hem vanmorgen en alles spoot eruit... VERs zegel![]()
[afbeelding]
Mag ik dat even bestrijden? Ik vind hetquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef ableton het volgende:
fotografisch zo onboeiend en lelijk
Ah thanxz voor de link, kan nog net evenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:51 schreef Elefes het volgende:
[..]
NiceEn hoe doe je dat dan, gewoon je tel met flits aan er voor langs halen in de vorm die je wilt hebben?
Oh enne: Kijk hier eens even
dus hoe moet ik me dit nou voorstellen? je zet je sluiter open en begint als een gek met je tel te draaien door die hele gang heen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:23 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
Ah thanxz voor de link, kan nog net even
en idd alle licht uit dan cam aan en het lichtje er voor langs bewegen.
Opzich niks nieuws natuurlijk, maar vond het wel leuk aangezien ik op dit moment (nog) geen studio lampen (etc) heb, en toch leuke dingen kan doen met minimaal licht.
ok nog eentje om het af te leren
[afbeelding]
of hij klapt zijn tel. dicht en kruipt weer terugquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:12 schreef Gose het volgende:
[..]
dus hoe moet ik me dit nou voorstellen? je zet je sluiter open en begint als een gek met je tel te draaien door die hele gang heen?. En op het donkerste punt zet je je lampje uit en blijf je stilstaan totdat je sluiter dicht is? want anders moet ik jou ook ergens in beeld zien toch?
Deze plaat vind ik dus erg tof (maakt mij weer aan het twijfelen voor de fotowedstrijdquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:23 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
Opzich niks nieuws natuurlijk, maar vond het wel leuk aangezien ik op dit moment (nog) geen studio lampen (etc) heb, en toch leuke dingen kan doen met minimaal licht.
[afbeelding]
Die eerste vind ik heel mooi.. bloemetjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:35 schreef sgoldie het volgende:
hier dan 4 fototjes van vanmiddag in de buurt van Werkhoven..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
reacties?
Je bedoelt zeker zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:56 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding] [[url= http://www.website.nl/plaatje.jpg ]afbeelding[/url]]
Ik vind de volgende foto het mooist maar helaas zag ik later op m'n comp terug dat ik last had van m'ne eigen schaduw..
[afbeelding] [[url= http://www.website.nl/plaatje.jpg ]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
Godver.. wat moet ik veranderen zodat m'n foto gelijk hier komt te staan?
Klik eens rechtsboven de foto op 512x384. Een nieuwe browser opent. Gebruik die URL om tussen de tags te zetten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:16 schreef jojomen4 het volgende:
Kerel.. die heb ik gelezen.. [[url=URL]afbeelding[/url]] Dat ben ik aan het doen.. maar ik zie niks.
Nice!quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:23 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zag jij dat ook al?quote:Op zondag 23 april 2006 14:36 schreef Astridj0h het volgende:
Alleen die nagellak... dat kan niet hoor
Je zou op zijn minst die rafelige randjes nagellak weg kunnen poetsen en er een doorlopend stuk van makenquote:Op zondag 23 april 2006 14:49 schreef Esto het volgende:
Whehe, nee dat vind ik ook zo lelijk
Was van een vriendin van mij.. Blegh... Heb geprobeerd het weg te soepen maar dat lukte niet
Of de kleur juist aanvullen, een mooi gelakte nagel.quote:Op zondag 23 april 2006 14:49 schreef Esto het volgende:
Whehe, nee dat vind ik ook zo lelijk
Was van een vriendin van mij.. Blegh... Heb geprobeerd het weg te soepen maar dat lukte niet
GMTAquote:Op zondag 23 april 2006 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of de kleur juist aanvullen, een mooi gelakte nagel.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef M3CABRIO het volgende:
Fototechnisch zal ie wel kut zijn, maar dit is 1 van de weinige foto's die ik zonder flits heb gemaakt.
Uit het losse handje vannacht bij 7 graden op een open cruiseboot
[afbeelding]
Edit RonaldV: lees even hier over het posten van plaatjes: > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
Gelukkig hou je van cijfertjes.quote:Op zondag 23 april 2006 16:51 schreef M3CABRIO het volgende:
En ik 10 jaar terug al 1600x1200 draaien, wat bedoel je met 20 jaar voorlopen
Hier dan nog een keer 98% verkleind, hopelijk heeft men een electronenmicroscoop bij de hand![]()
[afbeelding]
[..]
Nee hoor, erg mooie foto'squote:Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef An24 het volgende:
Mag ik twee?mag het, mag het?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de lol lekker zwaar contrast gegeven....misschien de eerste iets te veel nu ik het zo bekijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |