Hoe / wat bedoel jequote:Op zondag 16 april 2006 23:22 schreef Re het volgende:
ik vind die foto van mark trouwens eng...
Qua model, kan er idd veel meer gedaan worden. Ik vind op de eerste foto het licht niet mooi en op de tweede foto is er teveel bewerkt in Photoshop..quote:Op zondag 16 april 2006 23:22 schreef Re het volgende:
ik vind die foto van mark trouwens eng...
ja, zit er nog ff naar te kijken, de houding zorgt ervoor dat het lichaam zo gepositioneerd is dat de verhoudingen niet meer kloppen, denk dat het missen van de rechter boven arm het geheel wat uit proporties trekt, verder zou ik bovenste knoopje van bloesje los hebben gemaakt omdat die nu wat strak zitquote:
Heb ik aan zitten denken inderdaad. Het grote voordeel is dat je zowel veel zee als veel zand, alsook veel duinen hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:40 schreef Xilantof het volgende:
De duinen/het strand?
pcies.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Heb ik aan zitten denken inderdaad. Het grote voordeel is dat je zowel veel zee als veel zand, alsook veel duinen hebt natuurlijk![]()
Goeie tip!
Die tweede en die laatstequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef fraubitch het volgende:
Portret van mijn hond:
[afbeelding]
Jongen van op stap: ik moet nu toch echt eens zijn naam vragen
[afbeelding]
Ik geloof dat zij loes of zo heet:ik ben zo slecht in namen he
[afbeelding]
mijn zusje daar weet ik de naam wel van
[afbeelding]
Ik heb eens foto's gemaakt op NDSM-werf in Amsterdam. Dat is een mooie locatie. Aan het water...en genoeg graffitie. En een paar oude trams.quote:
Ik vind de 4e erg mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:36 schreef Stephanie_l het volgende:
Een poging mijn zusje vast te leggen op de gevoelige sensor:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
(stomme uitgebrande plekken op de vingers, weinig meer aan te doen)
4.
[afbeelding]
5. En met 2 vriendinnetjes
[afbeelding]
Leuk ultra_ivo, hij gaat er even goed voor staan. Heb je er een naam bij? Hij komt me bekend voor, is een Nederlander toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Afgelopen zondag had ik een paar seconden om een afgestapte prof te portretteren:
[afbeelding]
Dit was de nummer 42, José Garcia. Een knecht van Valverde. Hij had al opgegeven en vroeg me de weg naar Valkenburgquote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Olio het volgende:
[..]
Leuk ultra_ivo, hij gaat er even goed voor staan. Heb je er een naam bij? Hij komt me bekend voor, is een Nederlander toch?
mooie vrouw maar ehhhquote:Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef X-fi het volgende:
Hier nog een foto kunnen vinden uit een archiefje van vorig jaar.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |