Hoe / wat bedoel jequote:Op zondag 16 april 2006 23:22 schreef Re het volgende:
ik vind die foto van mark trouwens eng...
Qua model, kan er idd veel meer gedaan worden. Ik vind op de eerste foto het licht niet mooi en op de tweede foto is er teveel bewerkt in Photoshop..quote:Op zondag 16 april 2006 23:22 schreef Re het volgende:
ik vind die foto van mark trouwens eng...
ja, zit er nog ff naar te kijken, de houding zorgt ervoor dat het lichaam zo gepositioneerd is dat de verhoudingen niet meer kloppen, denk dat het missen van de rechter boven arm het geheel wat uit proporties trekt, verder zou ik bovenste knoopje van bloesje los hebben gemaakt omdat die nu wat strak zitquote:
Heb ik aan zitten denken inderdaad. Het grote voordeel is dat je zowel veel zee als veel zand, alsook veel duinen hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:40 schreef Xilantof het volgende:
De duinen/het strand?
pcies.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Heb ik aan zitten denken inderdaad. Het grote voordeel is dat je zowel veel zee als veel zand, alsook veel duinen hebt natuurlijk![]()
Goeie tip!
Die tweede en die laatstequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef fraubitch het volgende:
Portret van mijn hond:
[afbeelding]
Jongen van op stap: ik moet nu toch echt eens zijn naam vragen
[afbeelding]
Ik geloof dat zij loes of zo heet:ik ben zo slecht in namen he
[afbeelding]
mijn zusje daar weet ik de naam wel van
[afbeelding]
Ik heb eens foto's gemaakt op NDSM-werf in Amsterdam. Dat is een mooie locatie. Aan het water...en genoeg graffitie. En een paar oude trams.quote:
Ik vind de 4e erg mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:36 schreef Stephanie_l het volgende:
Een poging mijn zusje vast te leggen op de gevoelige sensor:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
(stomme uitgebrande plekken op de vingers, weinig meer aan te doen)
4.
[afbeelding]
5. En met 2 vriendinnetjes
[afbeelding]
Leuk ultra_ivo, hij gaat er even goed voor staan. Heb je er een naam bij? Hij komt me bekend voor, is een Nederlander toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Afgelopen zondag had ik een paar seconden om een afgestapte prof te portretteren:
[afbeelding]
Dit was de nummer 42, José Garcia. Een knecht van Valverde. Hij had al opgegeven en vroeg me de weg naar Valkenburgquote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Olio het volgende:
[..]
Leuk ultra_ivo, hij gaat er even goed voor staan. Heb je er een naam bij? Hij komt me bekend voor, is een Nederlander toch?
mooie vrouw maar ehhhquote:Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef X-fi het volgende:
Hier nog een foto kunnen vinden uit een archiefje van vorig jaar.
[afbeelding]
Ow. sorry, dacht dat dit nog net onder het categorie paste.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
mooie vrouw maar ehhh
niet echt een portret lijkt me.
naar mijn mening niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ow. sorry, dacht dat dit nog net onder het categorie paste.
Ik ken ze helemaaaal nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
naar mijn mening niet.
maar komt ze een keer naar een fot meet?
Schattig, maar als portret niet zo sterk imho. Het gezicht is in de schaduw en de uistenede links (voor de kijker) is erg krap. Wel mooi het moment gevangen.quote:
quote:
Die eerste vind ik erg goed, dat gras voor- en achterin geeft een heel mooie omlijsting.quote:Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef An24 het volgende:
Ik post ook ff wat.
Mijn vriend heeft zich eindelijk eens laten fotograferen.:
[afbeelding]
[afbeelding]
Commentaar is leerzaam dus welkom.
Groetjes, An
quote:Op maandag 24 april 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
Niet echt een portret, maar meer een reclame-foto:
[spam]
De dame op de foto op Games.fok.nl is door mij gefotografeerd.
[/spam]
Ik weet niet wat ik er van moet zeggen..quote:Op maandag 24 april 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[spam]
[/spam]
Het gaat toch om de foto, niet om wie er op staat?quote:Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet zeggen..
- Tof dat je die hebt mogen/kunnen maken.
- Minder tof, omdat ik niet Katja niet echt een bijzondere dame vind.
Dilema![]()
EN mijn complimenten aan jou w.b.t. je site. Leuk gedaan Vliegvrager. Vind je het erg als ik een linkje op mijn site plaats?quote:Op maandag 24 april 2006 16:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het gaat toch om de foto, niet om wie er op staat?
Ik vind het een nette foto, zeker gegeven de beperkingen die de toepassing stelt. Ik 'snap' alleen de schaduwen niet zo, komen onlogisch over en lijken me niet consistent met de lichtval op het model.
Maar verder petje af hoor.
Tuurlijk niet (als in: niet erg), wees mijn gastquote:Op maandag 24 april 2006 16:56 schreef An24 het volgende:
[..]
EN mijn complimenten aan jou w.b.t. je site. Leuk gedaan Vliegvrager. Vind je het erg als ik een linkje op mijn site plaats?
Groetjes, An
ik denk dat je veel meer uit de foto had kunnen halen, probleem als je het model zo positioneert met een weggedraaide schouder dat 1) haar hoofd disproportioneel groter lijkt 2) het net lijkt of haar arm geamputeerd is. Iets verder terug gedraaid en asymetrisch komen de verhoudingen net beter uit en is ook de text op het shirt wat beter te lezen want daar gaat het volgens mij om hier.quote:Op maandag 24 april 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[spam]
[/spam]
Het scheelt niet veel, er waren er 3quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
volgens mij was ik de enige die er op had gereageerd in de SC niet?
Er was een hele rij foto's gemaakt, waarop Katja de eindbeslissing had. de Fok!-PR en ik hadden andere voorkeuren, Katja besloot dat het deze moest worden. Het is niet anders. Helaas mag ik de rest van de foto's niet laten zien (in opdracht vervaardigd en zo), maar er zaten echt betere bij.quote:Op maandag 24 april 2006 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat je veel meer uit de foto had kunnen halen, probleem als je het model zo positioneert met een weggedraaide schouder dat 1) haar hoofd disproportioneel groter lijkt 2) het net lijkt of haar arm geamputeerd is. Iets verder terug gedraaid en asymetrisch komen de verhoudingen net beter uit en is ook de text op het shirt wat beter te lezen want daar gaat het volgens mij om hier.
Verder zie je haar BH toch wel overduidelijk en storend in beeld zo![]()
maar verder lekkere foto of uhmmm lekker model om te fotograferen lijkt me
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef aapstok het volgende:
leuke foto's snopprinses, van die dreumessen echt
vandaag op het dak:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |