hij mist wat ultieme scherpte maar weet niet wat je camera isquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Binnekant van een tulpIk vind hem wel aardig gelukt
[afbeelding]
Canon Powershot A610quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Re het volgende:
[..]
hij mist wat ultieme scherpte maar weet niet wat je camera is
Ja maar dan werken de lijnen niet zo sterk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
1 en 3 zijn goed. 3 zou sterker zijn als de man net het frame zou gaan verlaten denk ik.
Die eerste vind ik vooral helemaal fantastisch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:50 schreef Toeps het volgende:
Mag gisteren ook?
Scheveningen was tof!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben helemaal heppie!
Ik ben niet boos hoor!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:39 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
RonaldV het zal niet meer gebeuren.
Mooi!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:55 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Laat ik ook maar eens wat posten hier, vandaag in mijn tuintje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D70 en Sigma 150mm macro.
Edit RonaldV: lees even hier over het posten van plaatjes: > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
Na het aanpassen van de plaatjes kun je deze post herstellen
Wat zij zegtquote:
Ik gebruik meestal wel een statief. Vooral omdat de DOF zo klein is, is het erg lastig om je onderwerp scherp te krijgen zonder statief. Als ik weer geld heb komt er ook een kortere macro. Deze heb ik gekocht omdat een langere macro erg makkelijk is voor insecten.quote:Op zondag 16 april 2006 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtIs die 150mm macro nog een beetje te hanteren
Of heb je een statief nodig
Gaafquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:55 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Laat ik ook maar eens wat posten hier, vandaag in mijn tuintje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D70 en Sigma 150mm macro.
Edit RonaldV: lees even hier over het posten van plaatjes: > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
Na het aanpassen van de plaatjes kun je deze post herstellen
Leuk effect! Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 17 april 2006 15:20 schreef Maxcre8 het volgende:
[experimentje] Holy Students
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |