Klik eens rechtsboven de foto op 512x384. Een nieuwe browser opent. Gebruik die URL om tussen de tags te zetten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:16 schreef jojomen4 het volgende:
Kerel.. die heb ik gelezen.. [[url=URL]afbeelding[/url]] Dat ben ik aan het doen.. maar ik zie niks.
Nice!quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:23 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
Ah thanxz voor de link, kan nog net even
en idd alle licht uit dan cam aan en het lichtje er voor langs bewegen.
Opzich niks nieuws natuurlijk, maar vond het wel leuk aangezien ik op dit moment (nog) geen studio lampen (etc) heb, en toch leuke dingen kan doen met minimaal licht.
ok nog eentje om het af te leren
[afbeelding]
Zag jij dat ook al?quote:Op zondag 23 april 2006 14:36 schreef Astridj0h het volgende:
Alleen die nagellak... dat kan niet hoor
Je zou op zijn minst die rafelige randjes nagellak weg kunnen poetsen en er een doorlopend stuk van makenquote:Op zondag 23 april 2006 14:49 schreef Esto het volgende:
Whehe, nee dat vind ik ook zo lelijk
Was van een vriendin van mij.. Blegh... Heb geprobeerd het weg te soepen maar dat lukte niet
Of de kleur juist aanvullen, een mooi gelakte nagel.quote:Op zondag 23 april 2006 14:49 schreef Esto het volgende:
Whehe, nee dat vind ik ook zo lelijk
Was van een vriendin van mij.. Blegh... Heb geprobeerd het weg te soepen maar dat lukte niet
GMTAquote:Op zondag 23 april 2006 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of de kleur juist aanvullen, een mooi gelakte nagel.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef M3CABRIO het volgende:
Fototechnisch zal ie wel kut zijn, maar dit is 1 van de weinige foto's die ik zonder flits heb gemaakt.
Uit het losse handje vannacht bij 7 graden op een open cruiseboot
[afbeelding]
Edit RonaldV: lees even hier over het posten van plaatjes: > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
Gelukkig hou je van cijfertjes.quote:Op zondag 23 april 2006 16:51 schreef M3CABRIO het volgende:
En ik 10 jaar terug al 1600x1200 draaien, wat bedoel je met 20 jaar voorlopen
Hier dan nog een keer 98% verkleind, hopelijk heeft men een electronenmicroscoop bij de hand![]()
[afbeelding]
[..]
Nee hoor, erg mooie foto'squote:Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef An24 het volgende:
Mag ik twee?mag het, mag het?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de lol lekker zwaar contrast gegeven....misschien de eerste iets te veel nu ik het zo bekijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |