Mooie foto's heb je op je pagina staan joh. Vond deze wel mooi, net een scene uit LOTR ofzo.quote:
Dankquote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Mooie foto's heb je op je pagina staan joh. Vond deze wel mooi, net een scene uit LOTR ofzo.
http://www.speedygj.nl/images/photoalbum/218.jpg
die van de ruïne heb ik gemaakt mmet mijn 70-300 lensquote:Op woensdag 12 april 2006 17:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wat voor n lens gebruikt want dat is best een afstand?
Qua licht-spel erg mooie foto's!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:36 schreef ableton het volgende:
Weer een beetje zitten kloten![]()
1. in een klein komt ie niet heel goed tot zijn recht, mijn uitzicht vanuit de boot.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
![]()
kga der is meer priegelenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:45 schreef Denocorp het volgende:
Hee ableton, je woont bij mij in de buurtIk heb nog nooit overwogen om die stinkfabriek op de foto te zetten, behalve bij een mooie zonsondergang.
Wat ik juist zou doen is die foto heel artistiek maken door alle rode en witte vlakken er enorm uit te laten springen zoals dat verkeersbord. De foto zelf is namelijk erg donker en dus puur als beeld IMO niet zo interessant.
Maar als je het bord minder wil laten opvallen zou ik 'm gewoon selecteren (toverstaf of lasso) en dan de helderheid en het contrast ietsje lager zetten.
Op dit moment op Curaçao - zie de tijden waarop ik postquote:Op donderdag 13 april 2006 22:19 schreef ableton het volgende:
[..]
kga der is meer priegelen
waar woon jij dan?
Op 1 of andere manier vind ik deze foto heel erg gaaf!quote:
Plaats hier je maan foto'squote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef ForumGek het volgende:
Heeft iemand ook foto's gemaakt vanacht van die prachtige maan?![]()
Ik heb me net ff aangemeld bij photobucket, zal zo direct de foto's plaatsen
Vooral die laatste vind ik echt fantastisch!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:36 schreef ableton het volgende:
Weer een beetje zitten kloten![]()
1. in een klein komt ie niet heel goed tot zijn recht, mijn uitzicht vanuit de boot.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
![]()
hij mist wat ultieme scherpte maar weet niet wat je camera isquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Binnekant van een tulpIk vind hem wel aardig gelukt
[afbeelding]
Canon Powershot A610quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Re het volgende:
[..]
hij mist wat ultieme scherpte maar weet niet wat je camera is
Ja maar dan werken de lijnen niet zo sterk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
1 en 3 zijn goed. 3 zou sterker zijn als de man net het frame zou gaan verlaten denk ik.
Die eerste vind ik vooral helemaal fantastisch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:50 schreef Toeps het volgende:
Mag gisteren ook?
Scheveningen was tof!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben helemaal heppie!
Ik ben niet boos hoor!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:39 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
RonaldV het zal niet meer gebeuren.
Mooi!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:55 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Laat ik ook maar eens wat posten hier, vandaag in mijn tuintje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D70 en Sigma 150mm macro.
Edit RonaldV: lees even hier over het posten van plaatjes: > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
Na het aanpassen van de plaatjes kun je deze post herstellen
Wat zij zegtquote:
Ik gebruik meestal wel een statief. Vooral omdat de DOF zo klein is, is het erg lastig om je onderwerp scherp te krijgen zonder statief. Als ik weer geld heb komt er ook een kortere macro. Deze heb ik gekocht omdat een langere macro erg makkelijk is voor insecten.quote:Op zondag 16 april 2006 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtIs die 150mm macro nog een beetje te hanteren
Of heb je een statief nodig
Gaafquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:55 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Laat ik ook maar eens wat posten hier, vandaag in mijn tuintje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D70 en Sigma 150mm macro.
Edit RonaldV: lees even hier over het posten van plaatjes: > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
Na het aanpassen van de plaatjes kun je deze post herstellen
Leuk effect! Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 17 april 2006 15:20 schreef Maxcre8 het volgende:
[experimentje] Holy Students
[afbeelding]
Niets jammer van dat bankjequote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef gizj het volgende:
van 't weekend in friesland geweest, altijd mooie plaatjes daar
1. vliegeren op de dijk
[afbeelding]
alleen jammer van dat bankje
was ook mijn eerste gedachte. Bankje staat daar prima.quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets jammer van dat bankjeCoole foto zo
wat zijn dat?quote:
quote:
Ah, okquote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef snopprinses het volgende:
zoiets als cornflakes..maar dan met honing en een ander vormpje
en nog flitsen ook nog zeker?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
@Ricy, voyeur! Hoe zo jij het vinden als je licht te je-weet-wellen met je ega en wij staan daar met een fotocam bij?![]()
@Abelton, ik vind dat de mascara wel erg dik aangezet is, maar dat vind ik.. Qua compo is het een mooie foto verder.
Ow het flitsen sloeg op de opmerking van HM2 tegen Ricyquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef ableton het volgende:
hahaha
moest wel flitsen het was nogal grauw en zonder flits werd het niet echt mooi.
de dikke mascara vind ik juist mooi, springt er goed uit
en dank
welneeeeeeeeeeee!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:38 schreef ableton het volgende:
ow okey
en tsja die zijn zeker weer 100 keer zo duur :p
Daar zijn programma's voor, maar ik doe het altijd in PSquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Maken jullie die zwarte randen er zelf omheen, of is daar een programma voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |