Ga er eens mee aan het oefenen/proberen zou ik zeggenquote:Op zondag 9 april 2006 17:33 schreef Falanx het volgende:
ik ben photoshop noob. ik heb net door hoe ik dat ene stuk in kleur kon houden. heb ook geen flauw idee wat je bedoelt voorbeeld ?![]()
Thanks,quote:
Je zou dat met PS nog iets tegen kunnen gaan. Volgens mij moet je dan gaan dodgen of zoquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Thanks,ik baal alleen een beetje dat dat witte huis te veel oplicht
![]()
Nummer 2 vind ik mooi , hup ga eens veel meer mooie plaatjes van je opa maken!!!quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Davis het volgende:
Gistermiddag een aantal foto's van mijn opa gemaakt met mijn nieuwe camera (Canon S2 IS). Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nummer 2 vind ik heel mooi qua compositie, om dezelfde reden vind ik nummer 1 iets minder mooi.quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Davis het volgende:
Gistermiddag een aantal foto's van mijn opa gemaakt met mijn nieuwe camera (Canon S2 IS). Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Davis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
opa-foto's zijn okay. Deze helemaal.quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Davis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of je het per ongeluk gedaan hebt kan ik niet beoordelen, maar gelukt is ie zekerquote:Op maandag 10 april 2006 20:46 schreef ondeugend het volgende:
Dit zal waarschijnlijk een eenmalige post zijn van mij in dit forum, maar volgens mij heb ik per ongeluk een best wel gelukte foto gemaakt.![]()
[afbeelding]
Dat horen we graag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef Davis het volgende:
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik zal zeker meer gaan posten in het Fotografie-forum.
Ik vind de tweede foto het leukst. Op de één of andere manier weten ze zelfs op zo jonge leeftijd dat er al iets van ze verwacht wordt, qua mooi zijn. Toch vind ik de foto's waarop ze zich niet bewust lijken te zijn van de camera leuker. Ik zou dus meer voor het spontane gaan, en minder voor het (geposeerde) lief naar de camera kijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef An24 het volgende:
Ik weet dat dit niet de verbeter mijn foto topic is, maar hebben jullie nog tips/ kritiek voor de eerste twee plaatjes van mijn nichtje? Wil meer met portret gaan doen, dus alle commentaar is welkom!
Ja, dat had ik ook. Ik vind bij het eerste het licht ook wat vreemd, weet niet wat het is. Bij nr twee is ze zo lekker afwezig...in haar eigen wereldje, vind ikook leuker om vast te leggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind de tweede foto het leukst. Op de één of andere manier weten ze zelfs op zo jonge leeftijd dat er al iets van ze verwacht wordt, qua mooi zijn. Toch vind ik de foto's waarop ze zich niet bewust lijken te zijn van de camera leuker. Ik zou dus meer voor het spontane gaan, en minder voor het (geposeerde) lief naar de camera kijken.
Dit is echt voor het eerst dat ik een foto zie die in een groter formaat inderdaad indrukwekkender zou zijn. Maar dan is een beeldscherm op zich niet groot genoeg; een lekkere grote afdruk aan de muur zou een dergelijke foto pas echt mooi tot z'n recht laten komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef Toeps het volgende:
Die met die stippen werkt niet zo lekker in het klein, zie ik.
hij is goed!, en gewoon meer durven hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Castor het volgende:
Hmm, met al die prachtige foto's hiervoor durf ik het bijna niet aan.... maar goed
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Ik vind dat je foto meer dan goed genoeg is om ruim voor 12 uur te posten.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Castor het volgende:
Hmm, met al die prachtige foto's hiervoor durf ik het bijna niet aan.... maar goed
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Ik doe even een aanname, omdat ik geen idee heb wat je bedoelt met P.grafisch: ben je op zoek naar (Semi-)naakt fotografie ? Mits het binnen de policy van Fok! valt mag je daar posten.quote:Op woensdag 12 april 2006 04:55 schreef SpaceyDeeJ het volgende:
Mogen foto's van P.grafische aard ook? vandaag voor het eerst een shoot gedaan waarbij ik wat modellen tot mijn beschikking had....
Met dat in mijn achterhoofd ben ik een beetje aan het spelen gegaan met die foto. Ik vind het zelf wel grappig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit is echt voor het eerst dat ik een foto zie die in een groter formaat inderdaad indrukwekkender zou zijn. Maar dan is een beeldscherm op zich niet groot genoeg; een lekkere grote afdruk aan de muur zou een dergelijke foto pas echt mooi tot z'n recht laten komen.
Nice nice! Mooie foto hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Castor het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Vettt!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met dat in mijn achterhoofd ben ik een beetje aan het spelen gegaan met die foto. Ik vind het zelf wel grappig.
Flink contrast verhoogd, en omgezet naar Tritone met een vleugje blauw erdoor.
http://xs76.xs.to/pics/06153/noppen.jpg
wat voor n lens gebruikt want dat is best een afstand?quote:Op maandag 10 april 2006 09:17 schreef Ynske het volgende:
Zaterdag vanuit de Wilhelminatoren in Valkenburg
kut, wat is dat ding hoog
[afbeelding]
[afbeelding]
en een domme kwakkert die niet van de oprit afwilde gaan...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |