Ga er eens mee aan het oefenen/proberen zou ik zeggenquote:Op zondag 9 april 2006 17:33 schreef Falanx het volgende:
ik ben photoshop noob. ik heb net door hoe ik dat ene stuk in kleur kon houden. heb ook geen flauw idee wat je bedoelt voorbeeld ?![]()
Thanks,quote:
Je zou dat met PS nog iets tegen kunnen gaan. Volgens mij moet je dan gaan dodgen of zoquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Thanks,ik baal alleen een beetje dat dat witte huis te veel oplicht
![]()
Nummer 2 vind ik mooi , hup ga eens veel meer mooie plaatjes van je opa maken!!!quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Davis het volgende:
Gistermiddag een aantal foto's van mijn opa gemaakt met mijn nieuwe camera (Canon S2 IS). Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nummer 2 vind ik heel mooi qua compositie, om dezelfde reden vind ik nummer 1 iets minder mooi.quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Davis het volgende:
Gistermiddag een aantal foto's van mijn opa gemaakt met mijn nieuwe camera (Canon S2 IS). Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Davis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
opa-foto's zijn okay. Deze helemaal.quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Davis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of je het per ongeluk gedaan hebt kan ik niet beoordelen, maar gelukt is ie zekerquote:Op maandag 10 april 2006 20:46 schreef ondeugend het volgende:
Dit zal waarschijnlijk een eenmalige post zijn van mij in dit forum, maar volgens mij heb ik per ongeluk een best wel gelukte foto gemaakt.![]()
[afbeelding]
Dat horen we graag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef Davis het volgende:
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik zal zeker meer gaan posten in het Fotografie-forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |