dat zijn wel de bestequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vriend van me organiseert ook wel eens sneeuw BBQ avonden
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef jozef444 het volgende:
ohja alexx bij s. staat wel een heel erge slijmnote he
hoe kun jij dat in jezusnaam wetenquote:
Waarom denk je dat Alex mij pm'tquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:52 schreef jozef444 het volgende:
[..]
hoe kun jij dat in jezusnaam wetenof beter gezegd hoe kan jij dat lezen ?
waarom kan ik daar niks van (laten) vindenquote:
Omdat dat op een ander forum isquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:54 schreef jozef444 het volgende:
[..]
waarom kan ik daar niks van (laten) vinden
never mind danquote:
heb je haar onderschrift al gezien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef jozef444 het volgende:
ohja alexx bij s. staat wel een heel erge slijmnote he
Neequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:56 schreef jozef444 het volgende:
[..]
never mind dan![]()
dacht dat jij hier al modrechten oid had
![]()
Das nog eens een hip nuon-busjequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:57 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als je op topic filling zoekt bij google images dan kom je deze tegen![]()
Stukje vakwerkquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:57 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als je op topic filling zoekt bij google images dan kom je deze tegen![]()
Geloof me, nog lekker dan je denktquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
PTA-crew is gelukkig altijd zo lek als een mandje
het helpt voo rmij ook nog wel dat ik nog wa tmeekrijg van die donkerblauwenquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof me, nog lekkerder dan je denkt :![]()
Tof wijf, langharig tuigquote:
Hermiequote:
* lipje valt van schrik van zijn stoelquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hermie
Ik ben nog steeds gestoptZelf onder het uitgaan
![]()
![]()
Arme alexxxxxxquote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hermie
Ik ben nog steeds gestoptZelf onder het uitgaan
![]()
![]()
echt nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
I know. Ik had vandaag een klant tuk.quote:
Ach, het gaat hier ook lekker, vanmorgen een emmer water op de deur geplaatst en bij het openen kreeg ik hem op m'n kop natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef lipje het volgende:
[..]
I know. Ik had vandaag een klant tuk.
Ik: "is vandaag speciale aanbieding, 2 kopen 3 betalen"
klant: "ja aanbieding 3 halen 2 betalen."
ik: "Maar vandaag extra speciaal: wij driaaien cijfertjes om. Dus jij 2 halen en 3 betalen."
klant: "dan hoef ik het niet."
ik: "weet u welke dag het vandaag is? ... ... ... 1 spril"
Aan het doordrukken en aan het lukkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ziekjes nog of echt een matige poging aan het doordrukken?
Ik heb gisteren ruim een uur over de fietstocht naar huis gedaan na 't stappen omdat m'n huisgenoot z'n remmen naar de klote waren en hij meermalen op zijn bek is gegaan
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, het gaat hier ook lekker, vanmorgen een emmer water op de deur geplaatst en bij het openen kreeg ik hem op m'n kop natuurlijk
Geiser uitgedraaid tijdens het douchen van m'n huisgenoot, waterkraan dicht toen ik stond te douchen, stekker uit tost-apparaat, accupolen eraf gehaald, stuk kaas in m'n portemonnee, cola in de douchegel-fles, enz enz enz
Ik ben blij als hij zo naar z'n vriendin gaat
tochquote:
Ongezelligquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aan het doordrukken en aan het lukken
soms is t wel prettig om alleen te moeten werken op een dag als vandaagquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
Potlood in m'n pakje peuken, vuursteentje uit aansteker, fles cola in m'n bed, water in m'n schoenen, zout in m'n koffie, lekker dagje
Als het binnenkort weer duurder wordt, ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongezellig
Maar wel verstandig
Ik vind het wel humorquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef jozef444 het volgende:
[..]
soms is t wel prettig om alleen te moeten werken op een dag als vandaag
Mis je het niet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als het binnenkort weer duurder wordt, ook![]()
dat is je geradenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zult mij niet horen jochie
je lekt nog meer dan de niagara watervallenquote:
altijd een extra onderbroek bij de handquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je lekt nog meer dan de niagara watervallen![]()
Meld even als ze happenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
SÖDERTALJE, 31 maart 2006 - In verband met het enorme protest vanuit richting van de afnemers heeft de directie van Scania AB besloten de T-serie weer in productie te nemen, zij het in licht gewijzigde vorm. De T-serie zal een grille krijgen in de stijl van de huidige R- en P-serie. Voor de productie van deze nieuwe T-serie zal een speciale productielijn worden bijgebouwd bij dochteronderneming Laxå Special Vehicles in het gelijknamige Zweedse stadje. Met de hernieuwde introductie hoopt Scania een aantal klanten met een voorkeur voor normaalstuur-vrachtwagens weer terug te winnen, met name op de Zuid-Amerikaanse markt. Maar ook in Europa zal het nieuwe model verkocht worden. De prijs van een T-serie zal wel fors hoger liggen dan die van een vergelijkbare R-serie.
Vertaling: Alex Miedema
Het oorspronkelijke Zweedse persbericht, inclusief foto's van de nieuwe T-serie kun je hier nalezen.
---
Zo, dit bericht op Alle Scania-fora gepost zonet
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:05 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn helemaal geen volvo liefhebbers![]()
Ik heb de hoop daarop opgegevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zorg eens dat bo heel snel velgen koopt man
tmiquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben even douchen...
Echt OVERAL zit zand.... Ja overal![]()
Op truckweb.be vinden ze het grappig, op V8power zijn ze eerder boos dat het 1 april isquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meld even als ze happen
Edit:
Die vertaling![]()
![]()
Zweeds vertalen
dan is het niet overalquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tussen m'n billetjes zat het gelukkig niet
Wel nee man dat is gelogen. Want het is puur en alleen maar een schreeuw om aandachtquote:
Altijd al gedacht dat jij een Afrikaan was.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel nee man dat is gelogen. Want het is puur en alleen maar een schreeuw om aandacht![]()
De handeling wel, de stank nietquote:
oudquote:
quote:hon·ger (de ~ (m.))
1 het gevoel van de natuurlijke behoefte aan eten
2 onverzadigbare begeerte
edelgenaamd persoonquote:
Vooral de eerste paar Stormfrontpage reactiesquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Boete voor weigeren puppy aan Zweedse lesbienne
Slettenquote:
hoe wie wat waar waarom en wanneer?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:45 schreef lipje het volgende:
ik ga binnenkort richting Friesland
geen details bekend, behalve als het lukt naar Sint Annaparochie om te kijken naar een autotjequote:Op zaterdag 1 april 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe wie wat waar waarom en wanneer?
Sint Annaparochiequote:Op zaterdag 1 april 2006 22:13 schreef lipje het volgende:
[..]
geen details bekend, behalve als het lukt naar Sint Annaparochie om te kijken naar een autotje
staat bij een dealert. Hier is het linkjequote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat voor auto trouwens, wie weet ken ik de huidige eigenaar + hoe hij/zij er mee om gaat...
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:54 schreef lipje het volgende:
[..]
staat bij een dealert. Hier is het linkje
Jensma (Vw dealer, ramt je in elkaar als je te laat betaald)quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:54 schreef lipje het volgende:
[..]
staat bij een dealert. Ff neuzen naar het linkje
Als ik m daar koop kom ik wel ff buurten, anders kom ik m wel een keer showenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, zou wel gaaf zijn ja
Ik zou het zo tof vinden als je hem koopt he?![]()
Maar ik ben nu even Sandra ophalen
Nah ver van het strand kan je daar niet zitten hoor, het is allemaal langs de kust bij Playa des Inglesquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
playa des ingles ofzo, in zon vet groot appartementen complex in het midden van het centrum
dealquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Als ik m daar koop kom ik wel ff buurten, anders kom ik m wel een keer showen
jammerquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:25 schreef PeuRac het volgende:
hoi![]()
Alexxxx heb nog een mooie gave bus gezien, helaas weigerde m'n telefoon camera![]()
Ja, hoi, ik heet M5, en ben aan het sparen voor een Golf V5. Ik vind alles wat snel is leuk, daarom kom ik hier wel eens in PTA.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, leuk, een nieuw iemand
Vertel eens wat over jezelf?
Hm, doet me vaag aan iemand denken.. Nah, wie weet kom je zo tegen deel 1500 in de OP, als je stug door blijft postenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik heet M5, en ben aan het sparen voor een Golf V5. Ik vind alles wat snel is leuk, daarom kom ik hier wel eens in PTA.
Lekker geveoel he, 'terug uit het westen'quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:50 schreef t0n het volgende:
trug uit 't westen
heerlijk weer om 300km te gummen...
Deel 1500 en dan wat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, doet me vaag aan iemand denken.. Nah, wie weet kom je zo tegen deel 1500 in de OP, als je stug door blijft posten
Oeh in de OPquote:
Ga rukken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:57 schreef M5 het volgende:
[..]
neh ff serieus, ik verveel me dus mateloos [afbeelding]
Alleen daarom al zou ik dat niet doen, plus net wat t0n zegt, 't is korte termijn bezigheid. Schiet er niets mee op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doet ok_gek ook elke keer nadat ie heeft gepost dat hij zich erveelt.
Was een parijzener stadsbus uit 1939 op basis van een Renault, helemaal gerestaureerd, helaas wel met een Daf diesel uit 1960 en moderne remmerij. Dit omdat de oude remmen onbetrouwbaar waren en voor de motor geen onderdelen meer te krijgen zijn, dus reparatie's onbetaalbaar waren (en hij reed op benzine orgineel).quote:
Oeh, die zijn inderdaad erg gaaf.quote:Op zondag 2 april 2006 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was een parijzener stadsbus uit 1939 op basis van een Renault, helemaal gerestaureerd, helaas wel met een Daf diesel uit 1960 en moderne remmerij. Dit omdat de oude remmen onbetrouwbaar waren en voor de motor geen onderdelen meer te krijgen zijn, dus reparatie's onbetaalbaar waren (en hij reed op benzine orgineel).
Nee, die is ouder (zo een had hij ook, uit 1929 volgens hem), deze die hij nu bij zich had was zonder neusquote:Op zondag 2 april 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, die zijn inderdaad erg gaaf.
[afbeelding]
Deze?
Ja wat een mongooltje ehquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
@Hugster: ik vind jag ook stom(Skyline topic)
http://www.renaultoloog.nl/bussen.htmquote:Op zondag 2 april 2006 00:22 schreef PeuRac het volgende:
Hij hebt gezegd dat deze bus door Renault gebouwt was, in ieder geval het onderstel en de motor, kan ook zijn dat het 1934 was, maar meende dat hij 39 zei. En hij had de bus zelf gerestaureerd, dus lijkt me dat je dan wel weet van welk merk die is
Als ik admin was, was hij een van de mensen die per ongeluk hun wachtwoord kwijt zouden rakenquote:
idd vlakbij het strand jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nah ver van het strand kan je daar niet zitten hoor, het is allemaal langs de kust bij Playa des Ingles
Ik had snorkel spullen meegenomen ook maar daar had ik achteraf gezien geen zak aan
Je gaat met maten neem ik aan?
jaquote:Op zondag 2 april 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik admin was, was hij een van de mensen die per ongeluk hun wachtwoord kwijt zouden raken
Pauper R33 GT-R'squote:Op zondag 2 april 2006 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denkt dat ie alles is met zn mislukte telefoonfoto's uit nieuw-zeeland
Maar een echt zeldzame auto op de foto zetten, zoals een Holden, ho maarquote:
Inderdaad, kansloze gastquote:Op zondag 2 april 2006 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar een echt zeldzame auto op de foto zetten, zoals een Holden, ho maarnee, dezelfde saaie S4 en M3'tjes die we hier ook wel hebben
Je zult maar in Nieuw zeeland zitten, en 1/3 van de dag slapen, 1/3 van d dag op fok zitten en 1/3 van de dag voor het dure hotel van de stad staan foto's te maken
kusjesquote:Op zondag 2 april 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
sandra is, weet niet of ik nog online kom
mietjequote:Op zondag 2 april 2006 01:44 schreef Hugster het volgende:
hihi
Ik ga nog maar even 2 uur slapen en dan F1 kijken
En dat is slim, vind je?quote:Op zondag 2 april 2006 01:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga daarna niet meer slapen maar direct een dag leren.
Sla de raace dan over manquote:Op zondag 2 april 2006 01:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet echt maar het komt even niet anders uit.![]()
Ik red het welquote:Op zondag 2 april 2006 01:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sla de raace dan over man... neem 'm op, kijk 'm wanneer je goed uitgeslapen bent, ga leren, doe je ding, ga vroeg naar bed.
Prioriteiten, weet je.
Volgens mij rond 1 uur ... maar als je de live race overslaat moet je voor de herhaling niet je PC aanzetten want de uitslag staat zowat in de boot.quote:Op zondag 2 april 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
word dat ding niet meer herhaald tegenwoordig dan?
Je neemt alleen geen drol op als je moe bent ... kun je leren net zo goed overslaan naar maandag verplaatsen "for efficiency's sake"quote:
Ik heb niet zoveel slaap nodig. En misschien pak ik na afloop nog een paar uurtjes slaap.quote:Op zondag 2 april 2006 01:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je neemt alleen geen drol op als je moe bent ... kun je leren net zo goed overslaan naar maandag verplaatsen "for efficiency's sake"
Da's 'n ander verhaalquote:Op zondag 2 april 2006 02:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel slaap nodig. En misschien pak ik na afloop nog een paar uurtjes slaap.![]()
ik ken datquote:Op zondag 2 april 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster is Hugster
Niet zo als ook geek de hele tijd lopen te huilen van o o o wat slaap ik weinig, maar weinig slapen en er niet onder lijden.
ik slaap 'ochtends ja... maar deze week even niet, donderdag en zaterdag om 0800 een afspraakquote:Op zondag 2 april 2006 02:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik ken dat
Jij staat elke dag zo'n beetje rond de middag op, niet?
*rent
Ja 03:45 is herhaling kwali.quote:Op zondag 2 april 2006 02:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's 'n ander verhaal
begint over twee uurtjes trouwens de herhaling van de kwali niet?
Ik hou me nu HEEL erg inquote:Op zondag 2 april 2006 02:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja 03:45 is herhaling kwali.
En ik heb die vanochtend gemist, en de uitslag tot nu toe nog succesvol kunnen ontwijken
preciesquote:Op zondag 2 april 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster is Hugster
Niet zo als ook geek de hele tijd lopen te huilen van o o o wat slaap ik weinig, maar weinig slapen en er niet onder lijden.
* Hugster denkt dat Hugster hem daar veel plezier mee wenst.quote:Op zondag 2 april 2006 02:12 schreef Googolplexian het volgende:
* Googol denkt dat Googol effe lekker 3 uurtjes "naast" Googol's vriendin gaat liggen
* Googol denkt dat Hugster denkt dat Googol niet wakker gaat worden voor de race.quote:Op zondag 2 april 2006 02:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
*Hugster denkt dat Hugster hem daar veel plezier mee wenst.
Robert Doornbos op pole, en Schumacher heeft zichzelf om een boom gevouwen, Jos verstappen is de nieuwe teambaas van MclArenquote:
mietjequote:Op zondag 2 april 2006 02:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
* Googol denkt dat Hugster denkt dat Googol niet wakker gaat worden voor de race.2 "me's" achter elkaar kan niet?
VUILE TYFUSHOND!!:(!11:;!!;1uno!1:(eins!!quote:Op zondag 2 april 2006 02:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Robert Doornbos op pole, en Schumacher heeft zichzelf om een boom gevouwen, Jos verstappen is de nieuwe teambaas van MclAren
* Googol doet het dan ook met de drie uurtjes slaap (minus 21 minuten inmiddels) en hoeft ook niet te lerenquote:
Q al gezien?quote:Op zondag 2 april 2006 02:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
* Googol doet het dan ook met de drie uurtjes slaap (minus 21 minuten inmiddels) en hoeft ook niet te leren
![]()
Ooh dat beloofd wat goeds dan! Als je hem zelfs voor de 2e keer wil zien...quote:Op zondag 2 april 2006 02:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en ga 'm dadelijk misschien nog een keer kijken.
Bedoel ikquote:Op zondag 2 april 2006 02:25 schreef Hugster het volgende:
Ik twijfel om door te halen. Na 1 uurtje slaap ben je meestal meteen fucked. Prikkende ogen enzo, kan je jezelf niet lekker wakker houden.
Zo bijzonder wassie niet ... maar als ik dan toch aan het wakker blijven ben kijk ik de Q natuurlijk nog een keer.quote:Op zondag 2 april 2006 02:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ooh dat beloofd wat goeds dan! Als je hem zelfs voor de 2e keer wil zien...
Nog nooit een echt goede uitleg over rupsen en hun ophanging gezien, hier.quote:
De hoeveelheid leerwerk is te overzienquote:Op zondag 2 april 2006 02:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bedoel ik
Tip: neem de Q voor wat het is, pak 3,5 uur slaap, kijk de race, pleur meteen weer 4 uur lang in slaap, ga leren, eten, 2 uurtjes stappen, leren en weer maffen
hier heb ik wat detailfoto's proberen te makenquote:Op zondag 2 april 2006 02:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nog nooit een echt goede uitleg over rupsen en hun ophanging gezien, hier.
zeg dat dan meteenquote:Op zondag 2 april 2006 02:30 schreef Hugster het volgende:
Ik ga een joint draaien, filmpje uitzoeken. En dan na de F1 slapen tot ik wakker wordt.
Ik heb maandag ook nog om te leren
quote:Op zondag 2 april 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier heb ik wat detailfoto's proberen te maken
maar ik weet er te weinig van af om er een topic over te openen... geen technische dingen he, daar is TF voor
En ik ga eerdergenoemd plan uitvoeren dusquote:Op zondag 2 april 2006 02:30 schreef Hugster het volgende:
Ik ga een joint draaien, filmpje uitzoeken. En dan na de F1 slapen tot ik wakker wordt.
Ik heb maandag ook nog om te leren
Mooi moment om je d'r in te verdiepen en het één en ander te lerenquote:Op zondag 2 april 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier heb ik wat detailfoto's proberen te maken
maar ik weet er te weinig van af om er een topic over te openen... geen technische dingen he, daar is TF voor
nee.quote:Op zondag 2 april 2006 02:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mooi moment om je d'r in te verdiepen en het één en ander te leren![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 02:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En ik ga eerdergenoemd plan uitvoeren dus
xxx-aantal wekkers (konfabulator + pc aan laten + nokia 6230i (full volume)) + tv-timer = wakker worden met F1
trustequote:Op zondag 2 april 2006 02:36 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja je zit na 3 uur net in een diepe fase!
Ik heb voor zulke klussen m'n iPod op volume 50/70 op m'n versterker
Truste
Heel kut is dat jaquote:Op zondag 2 april 2006 02:56 schreef Alexxxxx het volgende:
kut is dat altijd he
dan voel je je net een pauperjochie van 13 wat rukt bij de Canal+ pornofilm op het mozaiekkanaal
net zo kut als dat je zus een DVD met echo opnamen van de baby in hara buik heeft, maar dat er op dezelfde DVD ook zelfgemaakte pornofilmpjes staan, en dat ze daar pas haleverweg achterkomt terwijl de hele familie (Sandra, ik, onze ouders, hara man haar kinderen) zat te kijkenquote:
ze had m gelukkig nog o tijd uit btwquote:Op zondag 2 april 2006 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net zo kut als dat je zus een DVD met echo opnamen van de baby in hara buik heeft, maar dat er op dezelfde DVD ook zelfgemaakte pornofilmpjes staan, en dat ze daar pas haleverweg achterkomt terwijl de hele familie (Sandra, ik, onze ouders, hara man haar kinderen) zat te kijken
probleemwijken keesquote:Op zondag 2 april 2006 03:06 schreef Hugster het volgende:
Ik kwam net nog een filmpje tegen van BallmerHet zat er al vroeg in
quote:Op zondag 2 april 2006 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net zo kut als dat je zus een DVD met echo opnamen van de baby in hara buik heeft, maar dat er op dezelfde DVD ook zelfgemaakte pornofilmpjes staan, en dat ze daar pas haleverweg achterkomt terwijl de hele familie (Sandra, ik, onze ouders, hara man haar kinderen) zat te kijken
naar de porno geen seconde...quote:Op zondag 2 april 2006 03:09 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gênant!![]()
![]()
![]()
Heeft ie zeker z'n cam aangesloten op de dvd recorder en wat dingen overgetaped op dvd
Hoeveel seconde heb je zitten kijken?
Oh gelukkig voor jequote:Op zondag 2 april 2006 03:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
naar de porno geen seconde...maar het kindje ziet er al heel volgroeid uit
was alleen moeilijk voor Sandra, omdat het zwanger worden bij ons maar niet wil lukken.. ikzelf vind dat eerijk gezegd wel best, lijkt me verstandiger dat ik eerst werk heb voordat er een kleine komt, kinderen zijn duur.
*kijk mij eens in nieuw zeeland zitten*quote:
Dat is een T splitsing tochquote:Op zondag 2 april 2006 10:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
"een kruising is een plek waar twee wegen elkaar snijden."
dit is een kruising:
[afbeelding]
is dit dan ook een kruising ?
[afbeelding]
Volgends mij niet?quote:Op zondag 2 april 2006 10:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
mmm, "Een gewone kruising of een T-splitsing", dus een T-splitsing is geen kruising?
Ik kijk straks de herhaling dus idd iedereen zijn bek houdenquote:Op zondag 2 april 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
We gaan niet de F1 spoilen hier eh!!
Ik was in slaap gevallen tijdens de race
quote:Op zondag 2 april 2006 10:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kijk straks de herhaling dus idd iedereen zijn bek houden
Ik snap het nog niet helemaal geloof ikquote:Op zondag 2 april 2006 10:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zal je maar vertellen waarom ik dit vraag, er stond een auto stil op die t-splitsing, ik haalde de auto in en op het moment dat ik hem inhaal, rijd hij mij aan. ik had gedacht dat hij mij gezien had en daarom zo bleef staan.
voor de beeldvorming, hij ging linksaf richting P zegmaar en ik haalde hem links in. rechts erlangs ging niet.
Enige vraag is dus inderdaad: Had hij z'n knipperlicht aan ja of nee?quote:
Nee helaas niet, bij jouw staan er zelfs nog haaientanden...quote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
richtingaanwijzer had ie wel aan al heel lang.
hij rijd de weg af, is dat geen Bijzondere manoeuvre.
Nee ik zat in de autoquote:Op zondag 2 april 2006 10:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
had je zelf niets aan dat ongeluk overgehouden op je scooter
Gezelligquote:Op zondag 2 april 2006 10:56 schreef Ballebek het volgende:
Tering, ben gisteren naar een vreetschuur geweest!
Simonis visrestaurant in de haven hiero.
Tyvusdruk, bestel je wat betaal je krijg je een nummertje en dan wordt de hele tijd allemaal nummers omgeroepen alsof je bij de bingo zit, wordt je nummer omgroepen klauw in de lucht en brengen ze je vreten
Enne Alex; beter wacht je idd totdat je een vast inkomen hebt met een kind want je verkijkt je je er gruwelijk op wat dat allemaal kost
Tja, maar van mij ging betalen voor het eten ik de rest van de avond en hij is Joods dus dan weet je het wel...quote:
Mja je kunt dat lange wachten proberen aan te kaarten zonder dat er iets gebeurde of dat er tegenliggers waren...quote:Op zondag 2 april 2006 10:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik begreep ook niet waarom de man zo lang wachtte, er kwamen ook totaal geen tegenliggers vandaar mijn domme inhaalactie. k'dacht zelf dat ik fout was omdat dit een kruising zou zijn.
heb net even berekend, de verzekering word de volgende periode 33% duurder door deze flauwekul. van trede 7 naar trede 3. maargoed, m'n karretje rijd nog en is volgend jaar wel 20 jaar, met bijna 2 ton op de teller. k'ga proberen om die als youngtimer te verzekeren ...
quote:Op zondag 2 april 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volvovriendje![]()
Wel je smoel houden over de F1 race![]()
Nog 3 maanden en dan kan je mij ook weer zo noemenquote:
wat krijg je voor iets ?quote:Op zondag 2 april 2006 11:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nog 3 maanden en dan kan je mij ook weer zo noemen![]()
T5 Mobility linequote:
ook grote licht metalo's eronder?quote:Op zondag 2 april 2006 11:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
T5 Mobility line
En krijgen doe ik het niet josuf...
krijgen/kopenquote:Op zondag 2 april 2006 11:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
T5 Mobility line
En krijgen doe ik het niet josuf...
Die zou ik eronder willen hebben maar ja 2e hands nogal moeilijk ze kunnen een hoop doen bij de dealer maar niet zoveelquote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ook grote licht metalo's eronder?
[afbeelding]
Ik zeg niets behalve dan dat ik me niet kan voorstellen dat ik veel punten heb in de managerquote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef Youp het volgende:
ik wil de uitslagen niet horen!anders kijk ik dadelijk niet meer
ehm iddquote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zeg niets behalve dan dat ik me niet kan voorstellen dat ik veel punten heb in de manager
kijk F1 nou maar ... is een TOPPERTJE!quote:Op zondag 2 april 2006 11:47 schreef Youp het volgende:
ik heb eigenlijk veel meer zin in de A1... maar sinds vorige race is dat ook wat minder leuk gewordenwe hadden nog 3e kunnen worden
jaja doe ik ook (omdat het zo'n pleures weer is buitenquote:Op zondag 2 april 2006 11:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kijk F1 nou maar ... is een TOPPERTJE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |