Inderdaad, kansloze gastquote:Op zondag 2 april 2006 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar een echt zeldzame auto op de foto zetten, zoals een Holden, ho maarnee, dezelfde saaie S4 en M3'tjes die we hier ook wel hebben
Je zult maar in Nieuw zeeland zitten, en 1/3 van de dag slapen, 1/3 van d dag op fok zitten en 1/3 van de dag voor het dure hotel van de stad staan foto's te maken
kusjesquote:Op zondag 2 april 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
sandra is, weet niet of ik nog online kom
mietjequote:Op zondag 2 april 2006 01:44 schreef Hugster het volgende:
hihi
Ik ga nog maar even 2 uur slapen en dan F1 kijken
En dat is slim, vind je?quote:Op zondag 2 april 2006 01:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga daarna niet meer slapen maar direct een dag leren.
Sla de raace dan over manquote:Op zondag 2 april 2006 01:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet echt maar het komt even niet anders uit.![]()
Ik red het welquote:Op zondag 2 april 2006 01:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sla de raace dan over man... neem 'm op, kijk 'm wanneer je goed uitgeslapen bent, ga leren, doe je ding, ga vroeg naar bed.
Prioriteiten, weet je.
Volgens mij rond 1 uur ... maar als je de live race overslaat moet je voor de herhaling niet je PC aanzetten want de uitslag staat zowat in de boot.quote:Op zondag 2 april 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
word dat ding niet meer herhaald tegenwoordig dan?
Je neemt alleen geen drol op als je moe bent ... kun je leren net zo goed overslaan naar maandag verplaatsen "for efficiency's sake"quote:
Ik heb niet zoveel slaap nodig. En misschien pak ik na afloop nog een paar uurtjes slaap.quote:Op zondag 2 april 2006 01:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je neemt alleen geen drol op als je moe bent ... kun je leren net zo goed overslaan naar maandag verplaatsen "for efficiency's sake"
Da's 'n ander verhaalquote:Op zondag 2 april 2006 02:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel slaap nodig. En misschien pak ik na afloop nog een paar uurtjes slaap.![]()
ik ken datquote:Op zondag 2 april 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster is Hugster
Niet zo als ook geek de hele tijd lopen te huilen van o o o wat slaap ik weinig, maar weinig slapen en er niet onder lijden.
ik slaap 'ochtends ja... maar deze week even niet, donderdag en zaterdag om 0800 een afspraakquote:Op zondag 2 april 2006 02:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik ken dat
Jij staat elke dag zo'n beetje rond de middag op, niet?
*rent
Ja 03:45 is herhaling kwali.quote:Op zondag 2 april 2006 02:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's 'n ander verhaal
begint over twee uurtjes trouwens de herhaling van de kwali niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |