Als ik m daar koop kom ik wel ff buurten, anders kom ik m wel een keer showenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, zou wel gaaf zijn ja
Ik zou het zo tof vinden als je hem koopt he?![]()
Maar ik ben nu even Sandra ophalen
Nah ver van het strand kan je daar niet zitten hoor, het is allemaal langs de kust bij Playa des Inglesquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
playa des ingles ofzo, in zon vet groot appartementen complex in het midden van het centrum
dealquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Als ik m daar koop kom ik wel ff buurten, anders kom ik m wel een keer showen
jammerquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:25 schreef PeuRac het volgende:
hoi![]()
Alexxxx heb nog een mooie gave bus gezien, helaas weigerde m'n telefoon camera![]()
Ja, hoi, ik heet M5, en ben aan het sparen voor een Golf V5. Ik vind alles wat snel is leuk, daarom kom ik hier wel eens in PTA.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, leuk, een nieuw iemand
Vertel eens wat over jezelf?
Hm, doet me vaag aan iemand denken.. Nah, wie weet kom je zo tegen deel 1500 in de OP, als je stug door blijft postenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik heet M5, en ben aan het sparen voor een Golf V5. Ik vind alles wat snel is leuk, daarom kom ik hier wel eens in PTA.
Lekker geveoel he, 'terug uit het westen'quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:50 schreef t0n het volgende:
trug uit 't westen
heerlijk weer om 300km te gummen...
Deel 1500 en dan wat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, doet me vaag aan iemand denken.. Nah, wie weet kom je zo tegen deel 1500 in de OP, als je stug door blijft posten
Oeh in de OPquote:
Ga rukken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:57 schreef M5 het volgende:
[..]
neh ff serieus, ik verveel me dus mateloos [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |