Dan zijn ze idd zo goed als identiek aan elkaar (op de apparatuur en greepjes na dan)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Hoi Knorr, ziet er al goed uit hoor![]()
En zoals je zegt lijkt het wel op onze keuken(qua kasten dan) alleen de grepen zijn in ieder geval anders. Als ik zo brutaal mag zijn, waar komt deze keuken vandaan en wat zijn de specs? (merk etc) Niet geheel onbelangrijk wat moest deze keuken nou kosten? Hoewel ik denk dat ik een goeie deal heb gesloten toendertijd altijd ff lekker om een soortgelijke keuken te kunnen vergelijken toch?
Onze keuken is van het merk "geba"(alno sub merk) en kostte in totaliteit ¤12000,-
Ill be staying tuned
Oh ja leuk om je dochtertje te zien die vriendjes aan het amken is over het hek heen, onze dochter heeft nog geen idee wat vriendjes zijn (1 jaar en twee weken oud,plus er zijn bij de casa geen jonge kinderen in de buurt
Oeps sorry nou zorgt ik er ook nog voor dat deel 2 dicht gaatHad je graag de laatset post gegund sorry ....
![]()
He getverjakkes oorontstekingquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:59 schreef Danny het volgende:
vandaag. ik ben met de kids in rotterdam en knor zit in zwolle. alicia heeft een oorontsteking (dus pijn, koorts etc). Ik hoop dat de keuken vandaag af komt, maar dat zal knor vast en zeker nog laten weten hier vandaag
Kan wel merken dat jullie in Rotterdam hebben gewoondquote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:20 schreef knorretje het volgende:
[..]
(als we gaan verhuizen ken die dan ook gewoon mee)
composietquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:
O prachtig! Met name dat aanrechtblad!!
Wat is dat precies?
een mooie robuuste eiken vloerquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:03 schreef Martijn_77 het volgende:
De keuken ziet er mooi uit!!
Wat komt er eigenlijk op de vloer want ik zie dat alles op blokken staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |