Oh jawel hoor.... Maar er is niemand die luistert.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
ik mag zeker niks zeggen over een house live set die ik zit te luisteren nu.....
nee he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.... Maar er is niemand die luistert.
ik ben bang dat ik je gelijk moet gaan gevenquote:
Dat is mn vrouwelijke kant: ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je gelijk moet gaan geven
Het is vrijdag hè!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:34 schreef ook_gek het volgende:
ja doei of zo.
Ben ik nu de enige hier dan![]()
ik weet het. Maar ik ben zo onwijs verkouden en heb zo nergens zin in dat ik nu thuis zit.quote:
Nee jij danquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
25. 2509 Hugster
30. 2326 Sjoem
33. 2261 hermandeperman
38. 2095 BoJo
spemmerts
en Hugo 4e van de dag me 229 posts
Niet zo fanatiek nee. (Geregistreerd op: maandag 5 december 2005 @ 07:26 )quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, maar jij bent niet al sinds 1 januarie bezig he?
ik zal er niet meer in staan. Ik heb het stom weg te drukquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Die jaarcijfers ook![]()
van de 50 mensen met de meest posts van dit jaar gewoon een stuk of 8 PTA SC-ers
kloptquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zal er niet meer in staan. Ik heb het stom weg te druk
Ik zit bij een vriend en die zit nu achter mijn PS2. Dadelijk mag ik weerquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:20 schreef ook_gek het volgende:
waarom zit sjoem thuis.
Moet je niet stappen of zo?
ik wilde net op mijn psp gaan spelen maar die is opquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zit bij een vriend en die zit nu achter mijn PS2. Dadelijk mag ik weer
Nodig hem bij juou thuis uit dan, scheelt je sjouwenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Omdat deze persoon er geen heeft? En hij het ook leuk vind
Nee, elke keer naar mij toe is ook niet leuk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nodig hem bij juou thuis uit dan, scheelt je sjouwen
quote:
Wij mannen nemen gewoon een gameboy meequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik denk laat ik het eens niet vragen
![]()
nee ga jij het doen![]()
Die zijn daar voor gemaakt namelijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij mannen nemen gewoon een gameboy mee
PRECIES!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij mannen nemen gewoon een gameboy mee
3 april , maar ik ga op mijn oude werk nog wat mensen in de maling nemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
en wanneer begin je op je nieuwe plek, en wat voor werk is dat?
Moet je een keer douchenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:07 schreef Sjoem het volgende:
Er zit hier een vlieg mij behoorlijk te irriteren
newbiequote:Op zaterdag 1 april 2006 09:45 schreef BaraCuda het volgende:
Ik drukte op invoeren en kreeg een melding dat ik gebanned was![]()
En toch staat m'n post er gewoon
Dat soort afspraken net als tandarts moet ik ook altijd op 30 plekken opschrijvenquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:05 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik zie nu dat ik gisteren een afspraak bij de opticien ben vergeten
Ik ga ze denk ik zo maar even bellen en mijn excuses aanbiedenquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat soort afspraken net als tandarts moet ik ook altijd op 30 plekken opschrijven
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:05 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik zie nu dat ik gisteren een afspraak bij de opticien ben vergeten
Mijn ogen opnieuw controleren.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij zal je wel gemist hebben![]()
Waar was het voor?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik zo maar even bellen en mijn excuses aanbieden
"ik had het te druk met kingdom hearts"
Je loopt tegen deuren op e.d?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn ogen opnieuw controleren.
Het jaar van mijn lenzen zijn weer om en ik heb het idee dat ik wel eens wat sterkere lenzen mag hebben
Nee.quote:
Een bril doe ik toch nooit op buiten m'n slaapkamer/huis/tuinquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:11 schreef Sjoem het volgende:
Nou, die van mij niet
Ik ga ook maar meteen een nieuwe bril uitzoekenDie van mij heb ik nou al zo lang.
En het is ook nog gratis
Lenzen bij de plaatselijke opticien. Bril bij Hans Anders
Ik af en toequote:Op zaterdag 1 april 2006 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een bril doe ik toch nooit op buiten m'n slaapkamer/huis/tuin![]()
Kan me niet boeien hoe dat ding eruit ziet
Als ik je een tip mag geven, deze gaat het weer helemaal worden deze zomer, let op mijn woorden!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:11 schreef Sjoem het volgende:
Nou, die van mij niet
Ik ga ook maar meteen een nieuwe bril uitzoekenDie van mij heb ik nou al zo lang.
En het is ook nog gratis
Lenzen bij de plaatselijke opticien. Bril bij Hans Anders
alle lampjes?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie s'avonds niet zoveel met rijden(Nee, valt ook wel mee, alleen lampjes zijn dan heel wazig, that's all.)
viel spaß!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:15 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga even eten en dan naar het strand, kiten![]()
Lekker slepen met windkracht 5 a 6![]()
Dan volg ik de mode lekker nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, deze gaat het weer helemaal worden deze zomer, let op mijn woorden!
[afbeelding]
Ja, behalve die van dichtbij natuurlijkquote:
ga dan maar even die opticien nabellen jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, behalve die van dichtbij natuurlijk
Maar dichtbij is dan ook echt dichtbij. Na een metertje of 1 á 2 zie ik zonder lenzen of bril vrij weinig
Misschien doe ik dat ook nog wel ja, gewoon niet op sterktequote:Op zaterdag 1 april 2006 10:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ga jij dan met zo'n bril lopen, modekutje
Is wel nodig hèquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga dan maar even die opticien nabellen ja
* Sjoem lacht je dan alvast uitquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook nog wel ja, gewoon niet op sterkte
Inderdaad. Als je een jaar of 50 bent kan je er inderdaad wel om lachen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
diegene die de mode volgt lacht het laatst.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:26 schreef Hugster het volgende:
Een pompbediende hier uit de buurt heeft een enorme bril op met dikke vierkante gouden poten.
Hij heeft een gehoorapparaat nodig maar schaamt zich ervoor die te dragen. Het gehoorapparaat zit in de poten van die speciale bril verwerkt maar nu komt het. Hij heeft helemaal geen bril nodig en vind hem ook irritant dragen.
Hij heeft hem gewoon in z'n haar staan, maar er zitten geen ook glazen in![]()
Je weet heus wel dat ik het niet zo bedoelquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een jaar of 50 bent kan je er inderdaad wel om lachen.
En dan ben ik het weer vergeten. Dus dan lach jij als laatst
Ik vanaf mijn 15e dezelfdequote:Op zaterdag 1 april 2006 10:27 schreef BaraCuda het volgende:
Ik snap niet dat er mensen naar de hemo/makro gaan voor hun lenzen hoor
Hans anders en die andere prutlul kom ik ook niet voor lenzen
Vanaf m'n 16e al dezelfde kerel
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat ik het niet zo bedoel
Zo kan je je overal wel onderuit praten zeg
Hoeft ook niet. Die heb ik ook niet in mijn teamquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ZegJe schumacher staat niet zo goed he
![]()
Oh ik dacht dat je iets had met sjoemacherquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Die heb ik ook niet in mijn team
Neequote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets had met sjoemacher![]()
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Neemaar hij is wel goed natuurlijk.
* Sjoem rent weg voor Hugster!
Op tv niet zo, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eensBij hem kun je echt zien ofdat hij hard gaat
![]()
Sjoem -->quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Neemaar hij is wel goed natuurlijk.
* Sjoem rent weg voor Hugster!
Hmm.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist wel toch
Hij ramt hem toch altijd heerlijk de bochten in :p
I know, maar het is een dom blondtjequote:Op zaterdag 1 april 2006 10:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je snapt het niet?
Jij bent toch degene die Schumacher afkraakt? Ik prees hem net.
Dat klinkt fout!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
Waar is godver m'n vaseline
(om te zorgen dat ik die vliegerstokken straks wee ruit hun rubbers krijg)
Smerige kerel en vrouw![]()
Ik zag je als laatste reagerenquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
I know, maar het is een dom blondtje![]()
En lopen we in mijn posthistorie te loerenSjoem in de Apple sc
![]()
![]()
Daar smeer ik de uiteindes van die stokken mee in voordat ze in het rubber gaanquote:
Uhuh!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar smeer ik de uiteindes van die stokken mee in voordat ze in het rubber gaan
Anders krijg ik die vlieger niet meer uit elkaar
Maar ik verstop het altijd zo goed dat ik het zelf niet meer terug kan vindenquote:
En waar verstop je het dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar ik verstop het altijd zo goed dat ik het zelf niet meer terug kan vinden
een potje vaseline in de kast is wel heel fout ja![]()
riiiiiiiightquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het lag gewoon in de tas die ik meeneem naar het vliegeren
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Okay!
* Sjoem gaat je geschiedenis even doorbladeren
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt een X-box, een panasonic tv. Ik lijk wel een detective.
Ik zwijg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:56 schreef Hugster het volgende:
Ook je tong eruit, net als op die andere foto van je
Hou je wel van eh?
Je gaat diepquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee
http://hugo.1k.nl/images/bk1.jpg
http://hugo.1k.nl/images/bk2.jpg
Zijn de foto's van sjoem?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:56 schreef Hugster het volgende:
Ook je tong eruit, net als op die andere foto van je
Hou je wel van eh?
Stukken beter, maar het gaat erom hoe het er NU uitzietquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker rommeltje
zo kan het ook
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:01 schreef Sjoem het volgende:
Je hebt een schoenenticMannen met Schoenentic.
Nou iets uitzoeken kan je welquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:04 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Jawel. Want ik moet gaan
Bril uitzoeken! Dus ik ben weg, doei![]()
Had ik al verteld dat die 850 R niks wasquote:
jammer, ga je nu naar een echt spannende auto kijken of is het hopeloos met je?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat die 850 R niks was
ruim 300pk een lelijk boostcontrolding op dash bord
standaard grijze bumpers en deurhandvaten zwart gemaakt die nu begonnen te verslijten
Maar wel geil hoe laag zo'n ding standaard ligt![]()
Relaxedquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:06 schreef Googolplexian het volgende:
Googol's mess
[afbeelding]
Main station
[afbeelding]
Server station
[afbeelding]
Laptop
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Relaxed
verse picca, ik zie m'n badkamer![]()
Zoalsquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
jammer, ga je nu naar een echt spannende auto kijken of is het hopeloos met je?![]()
duidelijk IT'ersquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:17 schreef BoJo het volgende:
Mijn meuk (geen zin om m'n Dell uit m'n tas te pakken om te pimpen)
[afbeelding]
En onze server side zooi
[afbeelding]
mijn acer ligt daar dicht geklapt, voorderest allemaal ouwe shit![]()
CRT'squote:Op zaterdag 1 april 2006 11:17 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
En onze server side zooi
[afbeelding]
mijn acer ligt daar dicht geklapt, voorderest allemaal ouwe shit![]()
Zo'n ikea lamp heb ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:17 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
En onze server side zooi
zolang dat ding het doet ga ik geen andere kopen heurquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
CRT's
ik heb hier nog een oude CRT staan ... gratis op te halen voor degene met een sterke rug. Moet wel onderhouden worden
Hier ook nog een 17" crt met vlakke beeldbuis 100% werkend gratis af te halen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
CRT's
ik heb hier nog een oude CRT staan ... gratis op te halen voor degene met een sterke rug. Moet wel onderhouden worden
Die ik hier heb staan is een iiyama 710 (22", geloof ik ... grootste diamontron CRT zonder breedbeeld te gaan) met gescheiden uitgangen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang dat ding het doet ga ik geen andere kopen heur![]()
enne die witte is van de server... die gaat echt zelden aan![]()
dit is een ibm met sony triniton buis. 20". Weegt 40 kilo ofzoquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die ik hier heb staan is een iiyama 710 (22", geloof ik ... grootste diamontron CRT zonder breedbeeld te gaan) met gescheiden uitgangen.
Gescheiden ingangen bedoel je. 5 bnc's voor RGB H/Vquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die ik hier heb staan is een iiyama 710 (22", geloof ik ... grootste diamontron CRT zonder breedbeeld te gaan) met gescheiden uitgangen.
Yepquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit is een ibm met sony triniton buis. 20". Weegt 40 kilo ofzo![]()
Huggie heeft hem ook gehad![]()
bedoelde ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gescheiden ingangen bedoel je. 5 bnc's voor RGB H/V
24" Dell breedbeeldquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:29 schreef BoJo het volgende:
die foto op je pc is anders dan die je post![]()
mooi schermpje trouwens
Das die 24 inch Acer breedbeeld toch?
Dat is het bij heel veel mensen, veel mensen maken de picca's net na het opruimen. Net als ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Hier is het ook al zo'n hoerebende![]()
ohquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
24" Dell breedbeeld
En m'n gordijn even dicht gedaantegenlicht werkt niet zo lekker
en flits gebruikt
Als ik ga opruimen ben ik alles kwijtquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is het bij heel veel mensen, veel mensen maken de picca's net na het opruimen. Net als ik
Had net me kamer helemaal gedaan en dacht, hier moet ik wel een picca van maken!![]()
dat is zeker relaxed jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh![]()
19 inch breedbeeld vond ik te klein, 24 ziet er wel weer relaxt uit![]()
Zo naar het strandquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef BoJo het volgende:
pfff ik heb van alles op de planning staan voor vandaag... kom alleen niet op gang
Mja, krijgt zeer goede waarderingen dit scherm...quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh![]()
19 inch breedbeeld vond ik te klein, 24 ziet er wel weer relaxt uit![]()
Ja 2 dagen cursus alles in engels enzo...waren mensen uit heel de fucking wereldquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:35 schreef Hugster het volgende:
en een Extron mok bara, op cursus geweest![]()
Hun interfaces en switchers
dream onquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo naar het strandZit de polder al in te kijken of ik een bordeaux rode alfa 155 aan zie komen
Nog niet echt helaas
ohquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zo'n zelfde kleur alfa 155 als jij hebt![]()
Neequote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja 2 dagen cursus alles in engels enzo...waren mensen uit heel de fucking wereld
En hoezo ben jij bekend met die zooi?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee
Z'n achterklep en motorkap is de blanke lak aan het loslaten![]()
Ziet eruit zegMaar het is ook maar een 1.7
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb in totaal 2 jaar hier rondgelopen
Dus ik ben wel bekend met Crestron, Extron, AMX, Barco, Sony projectors, Bose, Crest, AudioM amp's smartboards, Mechanische weberei, projecta, noemt u maar op
Yep, aan het begin mooi afgelegen, alleen nog samen met Lexus daar. Maar nu staat er binnen een 2-3 jaar Peugeot, Krooymans en noem maar opquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
Wel mooi kantoor heeft avex daar langs de A2 staan
Avex zie ik niet zoveel eigenlijk, Hulskamp wel daarintegenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yep, aan het begin mooi afgelegen, alleen nog samen met Lexus daar. Maar nu staat er binnen een 2-3 jaar Peugeot, Krooymans en noem maar op
Maar wel een goede concurent eh![]()
gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef Hugster het volgende:
Er staat een redelijk foute 155 in Utrecht bo
Zwarte 155, 2 witte racestrepen over de hele auto. Op de deuren 2 grote witte vlakken voor een startnummer en tientallen andere merkstickers
Ken je die van meetings?
Hulskamp is ook nog wel ff groterquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Avex zie ik niet zoveel eigenlijk, Hulskamp wel daarintegen
Eigen schuldquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben gegaan zonder jas.
Mijn auto stond 4 straten verderop.
Conclusie: Ik ben doorweekt
nee natte hassus... had die cf wing er op getieft en ff velgen geswapped... moest voor de apk.. maar stond dus in de regen...quote:
same herequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef M5 het volgende:
regen? Hier is het blauwe lucht met een mooi zonnetje
in de Challenge?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef t0n het volgende:
[..]
nee natte hassus... had die cf wing er op getieft en ff velgen geswapped... moest voor de apk.. maar stond dus in de regen...
redelijk grote kier nog bij dat spoilertjequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef t0n het volgende:
[..]
nee natte hassus... had die cf wing er op getieft en ff velgen geswapped... moest voor de apk.. maar stond dus in de regen...
OMG de Challengequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
in de Challenge?![]()
Wel een stukje karren voor jou nog
klopt, pasvorm is niet geweldig.... maar beter dan oem...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
redelijk grote kier nog bij dat spoilertje
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ons een beetje voor het
[afbeelding]
houden eh?! [afbeelding]
73 puntjes als ik het goed had getelt. gaat wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:32 schreef Sjoem het volgende:
Goed gescoord trouwens met de F1?
HE-LE-MAAL NIET!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:32 schreef Sjoem het volgende:
Goed gescoord trouwens met de F1?
Die legerbroek ken ik. Van Chasin of van .. wat is dat andere merk met een C wat een heleboel mensen draagt?quote:
dan heb ik zelfs 78 puntenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
http://5gtt.com/f1/punten.php
puntencalculator is bijgewerkt
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:39 schreef M5 het volgende:
[..]
dan heb ik zelfs 78 puntenwist niet dat je met banden alle punten kunt krijgen als 1,2 en 3 dezelfde fabrikant zijn.
30 bedoel je?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]40 puntjes ... morgen zelfs +10 voor snelste ronde
bedoel ikquote:
Zo kan ik toch niet vergelijkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wel! Alleen niet in die suffe PTA subleague
Ik ben graag net iets anders dan de rest.
Ik heb ze gelukkig gewisseldquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bedoel ik
en zelfs 15 punten voor snelste ronde morgen (en dan wel 40 max voor de banden)
dus maximaal 85 punten voor een setje Michelins ... wat ik wel zie gebeuren
Join Honda Powerquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wel! Alleen niet in die suffe PTA subleague
Ik ben graag net iets anders dan de rest.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan moet je me op mijn woord geloven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |