ohquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
24" Dell breedbeeld
En m'n gordijn even dicht gedaantegenlicht werkt niet zo lekker
en flits gebruikt
Als ik ga opruimen ben ik alles kwijtquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is het bij heel veel mensen, veel mensen maken de picca's net na het opruimen. Net als ik
Had net me kamer helemaal gedaan en dacht, hier moet ik wel een picca van maken!![]()
dat is zeker relaxed jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh![]()
19 inch breedbeeld vond ik te klein, 24 ziet er wel weer relaxt uit![]()
Zo naar het strandquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef BoJo het volgende:
pfff ik heb van alles op de planning staan voor vandaag... kom alleen niet op gang
Mja, krijgt zeer goede waarderingen dit scherm...quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh![]()
19 inch breedbeeld vond ik te klein, 24 ziet er wel weer relaxt uit![]()
Ja 2 dagen cursus alles in engels enzo...waren mensen uit heel de fucking wereldquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:35 schreef Hugster het volgende:
en een Extron mok bara, op cursus geweest![]()
Hun interfaces en switchers
dream onquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo naar het strandZit de polder al in te kijken of ik een bordeaux rode alfa 155 aan zie komen
Nog niet echt helaas
ohquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zo'n zelfde kleur alfa 155 als jij hebt![]()
Neequote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja 2 dagen cursus alles in engels enzo...waren mensen uit heel de fucking wereld
En hoezo ben jij bekend met die zooi?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee
Z'n achterklep en motorkap is de blanke lak aan het loslaten![]()
Ziet eruit zegMaar het is ook maar een 1.7
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb in totaal 2 jaar hier rondgelopen
Dus ik ben wel bekend met Crestron, Extron, AMX, Barco, Sony projectors, Bose, Crest, AudioM amp's smartboards, Mechanische weberei, projecta, noemt u maar op
Yep, aan het begin mooi afgelegen, alleen nog samen met Lexus daar. Maar nu staat er binnen een 2-3 jaar Peugeot, Krooymans en noem maar opquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
Wel mooi kantoor heeft avex daar langs de A2 staan
Avex zie ik niet zoveel eigenlijk, Hulskamp wel daarintegenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yep, aan het begin mooi afgelegen, alleen nog samen met Lexus daar. Maar nu staat er binnen een 2-3 jaar Peugeot, Krooymans en noem maar op
Maar wel een goede concurent eh![]()
gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef Hugster het volgende:
Er staat een redelijk foute 155 in Utrecht bo
Zwarte 155, 2 witte racestrepen over de hele auto. Op de deuren 2 grote witte vlakken voor een startnummer en tientallen andere merkstickers
Ken je die van meetings?
Hulskamp is ook nog wel ff groterquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Avex zie ik niet zoveel eigenlijk, Hulskamp wel daarintegen
Eigen schuldquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben gegaan zonder jas.
Mijn auto stond 4 straten verderop.
Conclusie: Ik ben doorweekt
nee natte hassus... had die cf wing er op getieft en ff velgen geswapped... moest voor de apk.. maar stond dus in de regen...quote:
same herequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef M5 het volgende:
regen? Hier is het blauwe lucht met een mooi zonnetje
in de Challenge?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef t0n het volgende:
[..]
nee natte hassus... had die cf wing er op getieft en ff velgen geswapped... moest voor de apk.. maar stond dus in de regen...
redelijk grote kier nog bij dat spoilertjequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef t0n het volgende:
[..]
nee natte hassus... had die cf wing er op getieft en ff velgen geswapped... moest voor de apk.. maar stond dus in de regen...
OMG de Challengequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
in de Challenge?![]()
Wel een stukje karren voor jou nog
klopt, pasvorm is niet geweldig.... maar beter dan oem...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
redelijk grote kier nog bij dat spoilertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |