3 april , maar ik ga op mijn oude werk nog wat mensen in de maling nemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
en wanneer begin je op je nieuwe plek, en wat voor werk is dat?
Moet je een keer douchenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:07 schreef Sjoem het volgende:
Er zit hier een vlieg mij behoorlijk te irriteren
newbiequote:Op zaterdag 1 april 2006 09:45 schreef BaraCuda het volgende:
Ik drukte op invoeren en kreeg een melding dat ik gebanned was![]()
En toch staat m'n post er gewoon
Dat soort afspraken net als tandarts moet ik ook altijd op 30 plekken opschrijvenquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:05 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik zie nu dat ik gisteren een afspraak bij de opticien ben vergeten
Ik ga ze denk ik zo maar even bellen en mijn excuses aanbiedenquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat soort afspraken net als tandarts moet ik ook altijd op 30 plekken opschrijven
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:05 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik zie nu dat ik gisteren een afspraak bij de opticien ben vergeten
Mijn ogen opnieuw controleren.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij zal je wel gemist hebben![]()
Waar was het voor?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik zo maar even bellen en mijn excuses aanbieden
"ik had het te druk met kingdom hearts"
Je loopt tegen deuren op e.d?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn ogen opnieuw controleren.
Het jaar van mijn lenzen zijn weer om en ik heb het idee dat ik wel eens wat sterkere lenzen mag hebben
Nee.quote:
Een bril doe ik toch nooit op buiten m'n slaapkamer/huis/tuinquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:11 schreef Sjoem het volgende:
Nou, die van mij niet
Ik ga ook maar meteen een nieuwe bril uitzoekenDie van mij heb ik nou al zo lang.
En het is ook nog gratis
Lenzen bij de plaatselijke opticien. Bril bij Hans Anders
Ik af en toequote:Op zaterdag 1 april 2006 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een bril doe ik toch nooit op buiten m'n slaapkamer/huis/tuin![]()
Kan me niet boeien hoe dat ding eruit ziet
Als ik je een tip mag geven, deze gaat het weer helemaal worden deze zomer, let op mijn woorden!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:11 schreef Sjoem het volgende:
Nou, die van mij niet
Ik ga ook maar meteen een nieuwe bril uitzoekenDie van mij heb ik nou al zo lang.
En het is ook nog gratis
Lenzen bij de plaatselijke opticien. Bril bij Hans Anders
alle lampjes?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie s'avonds niet zoveel met rijden(Nee, valt ook wel mee, alleen lampjes zijn dan heel wazig, that's all.)
viel spaß!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:15 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga even eten en dan naar het strand, kiten![]()
Lekker slepen met windkracht 5 a 6![]()
Dan volg ik de mode lekker nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, deze gaat het weer helemaal worden deze zomer, let op mijn woorden!
[afbeelding]
Ja, behalve die van dichtbij natuurlijkquote:
ga dan maar even die opticien nabellen jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, behalve die van dichtbij natuurlijk
Maar dichtbij is dan ook echt dichtbij. Na een metertje of 1 á 2 zie ik zonder lenzen of bril vrij weinig
Misschien doe ik dat ook nog wel ja, gewoon niet op sterktequote:Op zaterdag 1 april 2006 10:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ga jij dan met zo'n bril lopen, modekutje
Is wel nodig hèquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga dan maar even die opticien nabellen ja
* Sjoem lacht je dan alvast uitquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook nog wel ja, gewoon niet op sterkte
Inderdaad. Als je een jaar of 50 bent kan je er inderdaad wel om lachen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
diegene die de mode volgt lacht het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |