quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:06 schreef Stranger het volgende:
Beetje te batti, maar misschien hoor je wel bij de breezergeneratie.
In jou geval ben je wel gayquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:
ik heb 12 paar schoenen so what...
Hou ze netjes zodat ik er lang plezier van heb.
Hahahahquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Farao het volgende:
Ik heb een ander soort tic....![]()
[afbeelding]
![]()
Ze variëren van ongeveer 100 euro (uitverkoopje) tot zo'n 400 euro....quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef ToYDoLL het volgende:
mm Wat ik me dan weer afvraag is: Zijn die schoenen ook allemaal in de dure klasse, of zitten er ook schoenen bij van rond de 20/30 euro ? Want 11 paar schoenen van rond de 100 euro ofzo, dat vind ik wel weer ziek
die zwaailicht dingetjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Farao het volgende:
[afbeelding]
![]()
ik vind van nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:10 schreef ToYDoLL het volgende:
gympies zijn toch ook schoenen, of mis ik nou iets ? slippers zijn geen schoenen, gympies wel
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
400 euro....
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:04 schreef Shirley het volgende:
Homo, duidelijk.
Hahaha ga toch eens weg joh met je ambulance zooi!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Farao het volgende:
[afbeelding]
![]()
Soli is vooral heel creatief met het aanschaffen van nieuwe schoenen. Hij weet exact z'n maten bij z'n favo merken en kan dus ook via internet enzo aan mooie schoenen komen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:18 schreef Hugster het volgende:
ik heb et ook wel een beetje
5 paar schoenen van 250+ euro
en daarnaast nog een aantal afgetrapte setjes voor als ik ga sleutelen, een paar kart schoenen en een paar gympies voor de sportschool
dus in totaal 9 paar ofzo
Als ik het geld had waren het er net zo veel als Solitaris![]()
N.E.R.D bestaat niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Het maakt niet uit ben je blank of ben je neger pattas zijn de duurste investering in het leven
Het maakt niet uit ben je breaker of een skater pattas zijn de duurste investering in het leven
dat is heel handig jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Soli is vooral heel creatief met het aanschaffen van nieuwe schoenen. Hij weet exact z'n maten bij z'n favo merken en kan dus ook via internet enzo aan mooie schoenen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |