quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:06 schreef Stranger het volgende:
Beetje te batti, maar misschien hoor je wel bij de breezergeneratie.
In jou geval ben je wel gayquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:
ik heb 12 paar schoenen so what...
Hou ze netjes zodat ik er lang plezier van heb.
Hahahahquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Farao het volgende:
Ik heb een ander soort tic....![]()
[afbeelding]
![]()
Ze variëren van ongeveer 100 euro (uitverkoopje) tot zo'n 400 euro....quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef ToYDoLL het volgende:
mm Wat ik me dan weer afvraag is: Zijn die schoenen ook allemaal in de dure klasse, of zitten er ook schoenen bij van rond de 20/30 euro ? Want 11 paar schoenen van rond de 100 euro ofzo, dat vind ik wel weer ziek
die zwaailicht dingetjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Farao het volgende:
[afbeelding]
![]()
ik vind van nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:10 schreef ToYDoLL het volgende:
gympies zijn toch ook schoenen, of mis ik nou iets ? slippers zijn geen schoenen, gympies wel
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
400 euro....
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:04 schreef Shirley het volgende:
Homo, duidelijk.
Hahaha ga toch eens weg joh met je ambulance zooi!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Farao het volgende:
[afbeelding]
![]()
Soli is vooral heel creatief met het aanschaffen van nieuwe schoenen. Hij weet exact z'n maten bij z'n favo merken en kan dus ook via internet enzo aan mooie schoenen komen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:18 schreef Hugster het volgende:
ik heb et ook wel een beetje
5 paar schoenen van 250+ euro
en daarnaast nog een aantal afgetrapte setjes voor als ik ga sleutelen, een paar kart schoenen en een paar gympies voor de sportschool
dus in totaal 9 paar ofzo
Als ik het geld had waren het er net zo veel als Solitaris![]()
N.E.R.D bestaat niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Het maakt niet uit ben je blank of ben je neger pattas zijn de duurste investering in het leven
Het maakt niet uit ben je breaker of een skater pattas zijn de duurste investering in het leven
dat is heel handig jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Soli is vooral heel creatief met het aanschaffen van nieuwe schoenen. Hij weet exact z'n maten bij z'n favo merken en kan dus ook via internet enzo aan mooie schoenen komen.
Nou, ze verschillen nogal. De duurste waren 160 euro, de goedkoopste zullen 60 euro geweest zijn...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef ToYDoLL het volgende:
mm Wat ik me dan weer afvraag is: Zijn die schoenen ook allemaal in de dure klasse, of zitten er ook schoenen bij van rond de 20/30 euro ? Want 11 paar schoenen van rond de 100 euro ofzo, dat vind ik wel weer ziek
Nah, het zijn BIJNA allemaal gympenquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind van niet
mannen met gympen
Dat zijn de reactiesquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Mannen met een schoenentic. Every girls dream toch
Die er op zijn beurt weer zoveel zou hebben als die gekke Japanner....quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:18 schreef Hugster het volgende:
Als ik het geld had waren het er net zo veel als Solitaris![]()
Dat klopt, alleen de ECHT mooie schoenen (met EN bijzondere leesten EN bijzonder gepatineerd bovenleer EN een bepaalde 'spanning') (bv modellen van Santoni, StefanoBi, Bettanin&Venturi....) zou/kan ik toch niet via internet kopen.....quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Soli is vooral heel creatief met het aanschaffen van nieuwe schoenen. Hij weet exact z'n maten bij z'n favo merken en kan dus ook via internet enzo aan mooie schoenen komen.
is het raar als ik geen van deze merken ken ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:08 schreef Solitarias het volgende:
Ik heb een paar of 30-40, allemaal 'betere herenschoenen', dus Santoni, Grenson, Cheaney, Crockett&Jones, Church, Allen Edmonds, Johnston&Murphey, VB etc. etc
Nee, niet echt. Denk dat 95% deze merken niet kent omdat ze in een vrij kleine markt opereren (denk aan meer dan 400e voor 'n paar schoenen).quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:42 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
is het raar als ik geen van deze merken ken ?![]()
Zoals al eerder gezegd, Soli betaald geloof ik niet vaak de winkelprijs voor een paar schoenen. Via internet kopen scheelt gewoon echt heel erg veel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:16 schreef Varr het volgende:
Dus, jij hebt 16000 euro aan schoenen staan ? Vind je het erg als ik dat niet geloof? Waarom zou je uberhaubt zoveel schoenen willen hebben als je niet eens meer weet hoeveel je er hebt.
Ik moet zeggen dat ik een aantal keer ook in de verleiding heb gestaan. Allen Edmonds, Green's die in mijn maat uiteindelijk weggingen voor $30. Dus misschien doe ik het wel gewoon eens een keer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:18 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen de ECHT mooie schoenen (met EN bijzondere leesten EN bijzonder gepatineerd bovenleer EN een bepaalde 'spanning') (bv modellen van Santoni, StefanoBi, Bettanin&Venturi....) zou/kan ik toch niet via internet kopen.....
Gewoon kopen en weer op ebay zetten als ze niet bevallen. 30 dollar, volgens mij begint het verzolen van schoenen bij 30 euro.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:37 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een aantal keer ook in de verleiding heb gestaan. Allen Edmonds, Green's die in mijn maat uiteindelijk weggingen voor $30. Dus misschien doe ik het wel gewoon eens een keer.
Wat te denken van Bonora, Artioli en Berluti![]()
Ja, qua winkelwaarde wel ja..... niet dat ik er altijd de volle mep voor betaald heb....quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:16 schreef Varr het volgende:
Dus, jij hebt 16000 euro aan schoenen staan ?
Ja, van 380 voor 18 eur, en dat soort grappen... dat scheelt veel....quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, Soli betaald geloof ik niet vaak de winkelprijs voor een paar schoenen. Via internet kopen scheelt gewoon echt heel erg veel.
Bonora: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=455 (zier foto's)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:37 schreef Richie_Rich het volgende:
Wat te denken van Bonora, Artioli en Berluti![]()
Prima toch, ik zou willen dat ik mijn maten zo goed wist.Dan had ik misschien wel eens de gok gewaagd met een paar Berluti'squote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:23 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ja, van 380 voor 18 eur, en dat soort grappen... dat scheelt veel....
Schoenen kunnen een outfit maken of breken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:45 schreef Speth het volgende:
Ik heb het omgekeerde. Schoenen vind ik van alle kledingsstukken wel het minst boeiend. Het moet natuurlijk wel goed staan en niet lelijk zijn, maar ik zou niet weten wat ik met meer dan 2 paar schoenen moet...
damn true.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:21 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Schoenen kunnen een outfit maken of breken.
Klopt helemaal, een matig pak kan er opeens best aardig uitzien met een stel goede stappers eronder... En spekzolen onder een prachtige Borrelli is natuurlijk als een vlag op een modderschuit...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:21 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Schoenen kunnen een outfit maken of breken.
Holy shit, dat zijn een stel extreem lelijke schoenen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:25 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Bonora: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=455 (zier foto's)
Bijzonder fraaie maakwijzen!
Berluti
http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=203 : DING DONG!
[afbeelding]
ooit van spanners gehoord?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Holy shit, dat zijn een stel extreem lelijke schoenen!
En hoe moet in vredesnaam je voet erin? Er zit iets vreselijk verkeerds bij de hiel!
Ik vind ze ontzettend lelijk. Meer iets voor mensen die in het circus werken met een rode neus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:25 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Bonora: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=455 (zier foto's)
Bijzonder fraaie maakwijzen!
Berluti
http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=203 : DING DONG!
[afbeelding]
Ik snap best dat iemand meerdere paren schoenen heeft...quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:55 schreef Mastroianni het volgende:
Deze man is pas schoenverslaafd:
http://members.jcom.home.ne.jp/0376732901/
[afbeelding]
Dat zijn 23 paar schoenen op die ene foto, ik geloof nog allemaal op maat ook. Daar staat gewoon voor minimaal 15.000 euro aan schoenen op die foto dan. En de meesten vind ik zelf ook erg lelijk btw, maar die vent heeft wel een schoenen ticquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik snap best dat iemand meerdere paren schoenen heeft...
Maar dit zijn (voor mij iig) bijna allemaal dezelfde.
lol kom ik aan met 1 paar schoenenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:03 schreef Henkmanz het volgende:
Oke oke, ik geef toe.
Ik heb een schoenentic.
Ik heb in totaal 11 paar schoenen, die ik allen nog aankan en ik gekocht heb omdat ik ze stuk voor stuk mooi vond.
Is dit gay?
Of juist tof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |